Vind Bente ook een hele mooie naam :), maar heeft voor mij meer associatie met Friesland (weet niet of het daar ook echt een veel voorkomende naam is, maar heb hem vaker in die hoek gehoord).
Maar zoals al geschreven: wij hebben nog een zoontje gekregen, dus voordat wij wellicht weer eens een meisjesnaam nodig zullen hebben…
Tja, je weet maar nooit!
Finn :lol: :lol: :lol: (jongetje)
Kwam dit topic weer eens tegen in m’n topic-lijst en dacht, snuffel er nog even in. Echt grappig om alles zo eens terug te lezen!
Zag ook dat ik de naam van onze jongste hier nog niet ‘verraden had’ - voor de geinteresseerden, bij deze dan: het is dus Matti (roepnaam) geworden.
Nu inmiddels alweer bezig met ‘de laatste loodjes’ van nr. 3 - vliegt de tijd toch - en dit keer waren we (of iig ik) gelukkig al relatief snel uit de namen. Meisjesnaam is hetzelfde gebleven als de vorige keer (was toen meer een compromis, maar zijn hem uiteindelijk steeds leuker gaan vinden), alleen met een andere 2e naam en de jongens (roep)naam komt uit dit topic - dus lang leve KOK!
Succes met je laatste loodjes, en ik ben benieuwd voor welke mooie naam jullie nu gaan!