Fijn een ondernemende peuter

Pfff … vanmiddag iets genants meegemaakt. Mama zegt altijd als ze gaat plassen of poepen :oops: Dus ik zeg … mama gaat even poepen … en gaat beneden naar de wc in de hal. De deur naar de woonkamer laat ik altijd open, zodat hij niet gaat gillen omdat mama al een halve minuut weg is :roll: .



So far so good. Ik zit net, gaat de deurbel en tot mijn schrik hoor ik mijn jochie enthousiast naar de voordeur rennen. Gelukkig had ik deze op slot gedraaid (anders was ik direct verhuisd), dus hij kon hem niet openen. Ik hoorde de pakketjesmeneer vragen of mama thuis was.



“Mama is even poepen” zegt ie … “Kijk hier is ze” … en hij doet de wc deur open :oops:. Gelukkig kun je vanaf de voordeur hooguit mijn knieen zien, maar dat is meer dan genoeg. Ik schaamde me rot en ook al was ik al klaar geweest, mij kreeg je niet van die pot af. Ik druk gebaren aan mijn zoontje dat hij de deur dicht moest doen, maar die keek me alleen maar met grote ogen aan. Wat deed mama nou raar.



Ik hoorde die man keihard lachen en zeggen dat het pakketje voor de buren is en het bij de andere buren wel even af geeft. Pfff … ik bestel voortaan niets meer online …ik schaam me rot als ik hem weer zie. Het is altijd dezelfde persoon die de pakketjes komt brengen namelijk.

Whahaha…sorry maar ik zie het zo voor me. Wel een goede bespaartip :wink: .

:lol: :lol: wat erg :lol: :lol: Zou me ook een slag in de rondte schamen, maar denk maar zo, die man heeft een leuke dag gehad :thumbup:

Whoehahahahhahaa ik val echt bijna van mijn stoel… ik ben gekkkkkkkkk op dit soort dingen hahahahhhahaa… zie jouw benen daar al in X-vorm haahhaa… peuters zijn zooooooo spontaan he… :mrgreen:

:lol: :lol: Wat een geweldig verhaal zeg!!! :lol: :lol:



heeft de “pakketjesmeneer” ook weer wat te vertellen thuis :wink: :mrgreen:

whahahaha dit is echt grappig!!!

Whoehaahah, lig helemaal krom hier! Wat een pracht verhaal!!

Geen rokjes dragen straks, anders herkent hij je nog aan je benen :mrgreen:

:lol: :lol:



Als juf kan ik vertellen dat heel veel kinderen echt heel erg

eerlijk zijn … fijn hè? 8) :lol:

Gniffel… … :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: …

Sorry, ik lach niet :shifty: . Ooooh dan durf je echt nooit meer iets te bestellen :shifty: . Het is niet te hopen dat die meneer bij de andere buren ff heeft staan praten, weet straks de hele straat ervan! :lol: :oops:

Maar eigelijk heeft je zoontje wel gelijk… waarom raar erover doen, naar de wc moeten we allemaal.

Whoehahahahaha, dit is echt lachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik heb het zelfs voorgelezen aan mijn man :mrgreen:

:lol: En het was niet eens voor jezelf!!



Het zou trouwens mij ook kunnen overkomen… ik zeg dat ook altijd én wij krijgen zeer regelmatig vervoersbedrijven aan de deur :shifty:

:lol: :lol: :lol:



Whoahahaahaha, arme jij. Maar wat een gewéldig verhaal!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik lach me helemaal ziek hier! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oh geweldige actie!!!

:lol: :lol:

Whahaha ik kom niet meer bij! :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:



Snap trouwens niet waarom die naar ‘zindelijk worden’ is verplaatst :lol: :lol: ik pies wel bijna in mijn broek van het lachen :mrgreen:

@Maaike79 wrote:

:lol:



Snap trouwens niet waarom die naar ‘zindelijk worden’ is verplaatst :lol: :lol: ik pies wel bijna in mijn broek van het lachen :mrgreen:




:lol: nee ik neem niet aan dat Mutti dat aan het worden is :mrgreen: .

Oh gelukkig kun je vanaf onze wc niks zien. Dat lijkt me echt vervelend :lol: :lol: .

@Maaike79 wrote:

:lol:



Snap trouwens niet waarom die naar ‘zindelijk worden’ is verplaatst :lol: :lol: ik pies wel bijna in mijn broek van het lachen :mrgreen:






whoehahahahhaa jaaaaaaa ik zie het net… :mrgreen:

uh? Naar zindelijk verplaatst? Ik geloof dat ik hem niet helemaal vat. Mama is wel al zindelijk hoor :mrgreen:



Mijn man lag helemaal dubbel gisteravond :twisted: :lol: