Fijn een ondernemende peuter

Grapje van 1 van de modies denk ik.

Of ze hebben de strekking van het verhaaltje niet gelezen en alleen het woordje w.c. in combi met peuter.

Whahahahahaha ik lig hier helemaal dubbel!!!



Geweldig zulke verhalen :smiley:



Ik hoop dat ik ooit ook zulke dingen mee mag maken

We hebben hem even teruggezet. Mutti zal wel zindelijk zijn toch? :think: :think: :mrgreen:

Woehaaaa zou mij ook zo kunnen overkomen, mijn lieve jongen moet altijd even meekijken als ik naar de wc ga en dan wc rollen jatten… lesje geleerd dus! Bij mij zie je als het goed is helemaal niks als ik op de pot zit met de deur open :shifty:

@Sabrina wrote:

Whoehahahahaha, dit is echt lachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik heb het zelfs voorgelezen aan mijn man :mrgreen:






Hahaha ja idd heb ik net ook gedaan…



Sorry





ik zou me ook schamen als mijn kids zoiets zouden doen

Ik word hier helemaal vrolijk van :mrgreen:

@faizaa wrote:

Whoehahahahhahaa ik val echt bijna van mijn stoel… ik ben gekkkkkkkkk op dit soort dingen hahahahhhahaa… zie jouw benen daar al in X-vorm haahhaa… peuters zijn zooooooo spontaan he… :mrgreen:




Ik moest ook even heel hard lachen :lol: :lol:

hahah ik kom niet meer bij!! (maar het zou mij ook kunnnen overkomen hoor) :mrgreen:

@Sabrina wrote:

Whoehahahahaha, dit is echt lachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik heb het zelfs voorgelezen aan mijn man :mrgreen:




Ik heb het ook zojuist verteld in geuren en kleuren! Wat een goeie aktie en…ik ga het nu anders doen hahahaha! Want ook Jeroen is vreselijk nieuwsgierig als mama naar de wc gaat en de voordeur is dus bij de wc :roll: .

mmmm…iets op verzinnen dus!



Liefs,

Moon

@Sabrina wrote:

Whoehahahahaha, dit is echt lachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik heb het zelfs voorgelezen aan mijn man :mrgreen:




:lol: :lol: :lol: ik ook (die vroeg waarom ik zo hard zat te lachen :lol:)

Ik kan er zelf ook hard om lachen hoor (tot die pakketjesmeneer weer voor de deur staat), maar ik voelde me even heel erg opgelaten.



En ik ben inderdaad al zindelijk, mama zat niet op het potje :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

:lol: :mrgreen: :lol:

Mutti, hahaha, nu snap ik je post in het ‘spelende vrouw’ topic :lol: Wat genant zeg, gelukkig kun je er nu zelf om lachen :mrgreen:

Hilarisch !!! :D:D Hopelijk zat je niet heel erg te stinken richting de gang :lol: