Ik ben me een beetje aan het oriënteren op fiets stoeltjes,
een stoeltje voor voorop de fiets.
welke gebruiken jullie? goede ervaringen mee
of welke zou je afraden?
alvast bedankt
Ik heb de GmG Yepp en die bevalt uitstekend. Geen ervaring met andere zitjes.
Hier ook yepp en die bevalt prima, lekker stevig, goede riempjes etc
Hier een bobike. Goede ervaringen mee.
@Kwakje wrote:
Hier een bobike. Goede ervaringen mee.
Hier idem. Maar goed we hebben gelukkig ook nog nooit iets gehad om te bewijzen of ie e ht goed is of niet zeg maar.
Yepp :thumbup:
Yepp, met deryan voetenzak
Bobike hier gebruikt, maaaarrrr… daar kunnen ze wel makkelijk uit de riempjes… zelfs als je die zelf goed strak aantrekt. Als ik nu opnieuw moest kiezen zou ik ook een yepp nemen.
Zelfde vraag dus lees mee. Overlegd met m’n eigen fysio (kinderfysio) en ook maar eens rondkijken
Tips ook nog waar te kopen ?!
Als je voor de prijs gaat: internet :lol: Even zoeken naar de juiste aanbieding, over het algemeen een stuk goedkoper dan bij de halfords of anwbwinkel, zelfs als je de verzendkosten meerekent.
Hier ook stoeltjes van bobike. Heb 4 jaar geleden via internet een hele set gekocht. Was voor en echter stoeltje, beschermplaten bij de wielen, zo’n windscherm, bekleding en fietstas. ideaal!
@Cell wrote:
Bobike hier gebruikt, maaaarrrr… daar kunnen ze wel makkelijk uit de riempjes… zelfs als je die zelf goed strak aantrekt. Als ik nu opnieuw moest kiezen zou ik ook een yepp nemen.
Dat herken ik dus niet, maar zo zie je maar, iedereen vindt wat anders haha.
Misschien kan je in de fietswinkel gaan kijken en dan uitproberen :thumbup:
Voor mijn meisje had ik de oude GMG…daar zitten armleuningen aan, makkelijk voor als ze klein zijn maar als ze wat groter zijn krijg je ze er bijna niet meer in en uit.
Voor mijn ventje nu een Yepp met Deryan voetenzak en ik ben heel tevreden. Voor achter ook een Yepp met Deryan voetenzak, dus komend winter kan ie daar lekker op.
Hier voor en achter Bobike. Achter sinds kort in gebruik en vind ze heel prettig!
Ik heb gisterenavond ook eens wat zitten lezen maar de yepp heeft geloof ik als een van de weinige een 5 puntsgordel en dat spreekt me wel aan! Tis wel een dure maar wij hebben geen auto dus we fietsen veel.
Nu nog een goeie niet te dure fiets :lol: :lol:
Hier zowel voor als achter Yepp! Fijne stoeltjes en ik vind ze er ook erg leuk uitzien!
hier voor en achter Bobike en de jongste zit als nummer 4 heerlijk in het stoeltje voorop.
Hij als enige met de luxe van een voetenzak van Deryan :lol: .
En hoewel hij en de 2e kleine dunne dingetjes waren/ zijn ook geen problemen met eruit kunnen komen.
Heb er 1x eerder over geleden hier op het forum, maar herken het gewoon echt niet. En mijn kids zitten echt niet de hele tijd keurig netjes recht vooruit .
Ik heb erg getwijfeld toen ik mijn mamafiets kocht. Ik vond de Yepp voorop veel mooier dan Bobike maar achter vind ik de Yepp weer minder. Doorslag om voor Bobike te gaan was dat het windschermp onder langer is dan bij de Yepp en wat wind/regen/sneeuw/kou dus beter tegenhoudt. Maar ik lees hierboven nu meerdere mensen over voetenzak, dat kan een mooie optie zijn, ik had er nog niet eerder van gehoord.
Bij de kruidvat is momenteel de voetenzak in de aanbieding!
Ik heb een electrische fiets dus maar eens bij de fietsenmaker in het dorp langs volgende week wat een optie zal zijn…