hier een bobike, bevalt goed! Maar … niet te vroeg gaan fietsen hoor! Pas als ze echt goed stevig zelf kunnen zitten (hoorde laatst verhaal van kindje die op de fiets zat, moeder dacht dat kindje in slaap was gevallen, bleek later de nek te hebben gebroken, brr hier nog lang niet op de fiets dus…
ja ik dacht dat zo rond de 9 maanden wel ok was, ze is wel een stevig/sterk meisje. maar goed, we kijken gewoon rond die tijd…
dat verhaal, brrr
Ja als ze stevig zelf zitten en dan beginnen met kleine stukjes . Vaak vinden de kids het helemaal geweldig!
Ik ben met Sean wezen fietsen toen hij ruim 6 maanden was :shock: Gelukkig nooit wat gebeurt, maar na het verhaal van het gebroken nekje zou ik idd liever wachten! Ik kan m’n jongste volgens mij wel in de fietskar doen.
Ik heb het er toevallig vorige week met mijn fysio over gehad. (Kinderfysio) en ze zou iidd adviseren eventjes te wachten maar bij mij is het vooral ook omdat gesleep met maxi cosi zon ramp is (reuma) en het sowieso altijd kleine stukjes zullen zijn… Dus kon wel gaan kijken hoe het ging. Ze zit vrij veel overdag. ( wil niet meer liggen) maar goed nu eerst kou dus voordat echt warmer wordt is ze wel 8mnd gok ik
Beidebkids waren.snelle.bij mij, en kleintjes. Im.adviseer echt yepp!!! Met marijn ernstige ongelukken weten te voorkomen. Kinderen, kunnen daar gewoon uit, ook al staat het tuigje op het strakst. De.mijne zijn smal en.erg beweeglijk en.de jongste is er bijna een paar keer uit gemoeterd, 1 keer gevallen en vrouw stond erbij en ving hem op!
Bobike gemaild, weinig tot.geen reactie, bobike.zelfs.mijn bevestigingen laten.checken.bij de fietsenmaker, was goed bevestigd door.hen, fietsenmaker heeft ook.bevestigd dat bobike gevaarlijker is dab yepp, vanwege de vijfpuntsgordel vam de yepp.
Veigheid.voor.alles, plus.bij regen.is.de yepp.vrijwel droog, de bobike.is.altijd drama… Maar na het bijna val incident en val incident heb ik bm lang nietbgefietst, hij is nog klein, maar.kan.nu.niet meer uit het tuigje.omdat hij minder ruimte heeft om weg te schuiven.met zn gat.