Iemand een idee heb de laatste dagen hele felle steken onder in mijn vagina net of er iemand met een mes in steekt of ik zei al voor de grap de baby met zijn vinger prikt om te kijken of hij er al uit kan haha…hij is al helemaal ingedaalt en zit vast in de bekken iemand idee waar het van kan komen? vast bedankt
Dat zijn gewoon de laatste loodjes…
het verweekt,de baby zit laag,zenuwen komen af en toe klem te zitten…ik had het ook.
En voorweeen en van dat vieze witte vloed gedoe…allemaal voorwerk…
Maar de bevlling ging heel snel mede dankzij al dat voor werk
oke bedankt voor je antwoord doet soms zo zeer dat ik maar amper kan bewegen of staan echt messteken lijken het wel…
Ja had ik ook…vooral de weken vlak voor de bevalling…de ergste waren een paar dagen voor ik ging bevallen,deed auw maar probeerde zoveel mogelijk door te lopen en te doen :shifty:
Heel herkenbaar hoor! Hoort inderdaad gewoon bij de laatste loodjes. Kan zeer doen he!
kan mn voorgangsters alleen maar volgen…idd de laatste loodjes die zijn soms ECHT zwaar
Dan is je kindje aan het indalen, ik heb daar ook heel erg veel last van gehad begon al met 31 weken.
Deed soms zo’n pijn dat ik gewoon omhoog sprong van mijn stoel.
Maar het blijkt normaal te zijn. :hug:
dit heb ik ook sinds 2 dagen :shifty: erg pijnlijk
Dat komt van het indalen idd, als je een stuk gaat wandelen wordt het helemaal een feestje…heb wel 's gedacht dat het er ter plekke uit kwam zetten :silenced: :mrgreen:
Ja maar hij is al helemaal ingedaalt en vast in de bekken…dan kan het toch niet meer komen van het indalen… Ik denk af en toe echt dat hij zo de vliezen breekt…want lijkt net of hij af en toe met zijn vingertje voelt of hij er al uit kan haha door die messteken die ik dan voel…
@shirley wrote:
Ja maar hij is al helemaal ingedaalt en vast in de bekken…dan kan het toch niet meer komen van het indalen… Ik denk af en toe echt dat hij zo de vliezen breekt…want lijkt net of hij af en toe met zijn vingertje voelt of hij er al uit kan haha door die messteken die ik dan voel…
Jawel hoor ook al is hij ingedaald, dan nog zijn het indalingssteken.
Mijn dochtertje lag al vroeg ingedaald en zat vast, al met 32 weken.
Maar dan zakken ze gewoon steeds iets verder en dat doet gewoon pijn.
Jezus mina loop ik net hier naar de winkel en weeen dat ik krijg onderweg en dicht op elkaar ik dacht wow hoe moet ik nu nog terug komen is ongeveer 12 min heen en 12 terug… heel de tijd weeen gehad en nu ben ik maar snel gaan zitten misschien dat het nu wat af zakt… dan zijn het weer van die geweldige hele pijnlijke voorweeen :roll:
Ohh, ik ken het, dat deed zo’n pijn he… Kon soms amper staan dan :?
ja echt geweldig die voorweeen :shock: hopenlijk duurt het nu niet lang meer…
hier ook herkenbaar… moest zelfs gaan zitten of heel stil blijven staan… sterkte met de laatste loodjes
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ze volgende week woensdag gaan kijken of ze me misschien kunnen inleiden heb heel veel last van voorweeen. Er was ook al veel minder vruchtwater te zien en baby groeit toch niet meer echt… vind het wel super spannend en zie ook wel een beetje tegen inleiden op iemand nog positief verhaal over? haha
maar ben wel blij dat ik nu weet dat ik niet meer eindeloos hoef door te lopen
Ben blij voor je dat ze eindelijk een beslissing hebben genomen, duidelijkheid is zo fijn.
Ik ben ook ingeleid, vanwege groeiachterstand van de baby. Ik snap eigenlijk niet dat ze het er bij jou niet eerder over gehad hebben :shifty: Krijg je ook geen ctg’s en echo’s van de navelstreng enzo?
Ik vond het erg fijn ingeleid te worden. Gaf een boel minder stress te weten dat er daadwerkelijk wat zou gaan gebeuren en dat de baby goed in de gaten gehouden werd. Ik heb het als erg positief ervaren, ik zou er zo weer voor gaan een volgende keer ipv een afwachten-tot-de-weeen-beginnen-bevalling.
He Kittycat vind het fijn om je reactie te lezen… ze doen bij mij elke week wel doppler onderzoek enzo en dat zag er allemaal goed uit…
weet alleen niet wat het betekent dat minder vruchtwater iemand van jullie wel?Is dat normaal aan het einde van de zwangerschap?
ctg doen ze nooit heb het een keer tussendoor gehad…voel m wel goed bewegen…
en kittycat hij zal nu rond de 2.4 of 2.5 kilo wegen dus dat is ook niet meer zo heel klein… toch?
Ik had ook weinig vruchtwater. En dat is niet goed. Naarmate een ‘normale’ zwangerschap eindigt wordt het minder, maar te weinig is gewoon niet goed. Bij mij checkten ze ook de inhoud van de blaas en maag.
Groeiachterstand en nauwelijks groei, weinig vruchtwater, hoge bloeddruk,…was bij mij reden voor dagelijkse thuismonitoring incl ctg’s en minimaal eens per week zh voor de echo’s enzo. En uiteindelijk de inleiding.
Luister goed naar je gevoel. Voel je iets minder leven of maak je je zorgen, bel dan ajb naar het zh, ongeacht het tijdstip. Je hebt een heel grote medische indicatie. Een groeiachterstand heeft een oorzaak. Je wilt geen onnodige risico’s nemen.
Ik zou ook adviseren te vragen om een rondleiding op neonatologie. Als je kindje minder dan 2500 gram weegt wordt hij/zij waarschijnlijk opgenomen na de geboorte. Het is dan fijn dat je al weet waar je kindje terecht komt. Ons kind werd op 2200 gram geschat maar woog maar 2 kilo. Het kan ook geen kwaad al de verloskamer te zien met de speciale ‘noodunit’ waar ze zuurstof enzo kunnen toedienen als het nodig is. Geeft toch een veilig gevoel.
bedankt kittycat voor je antwoord…
vind het fijn je ervaring te lezen…en kan er zeker iets mee
gaat het goed met je dochtertje?