felicitas

Even een vraagje voor degenen die onlangs zo’n muts :mrgreen: van felecitas langs hebben gehad. Zit er ook zo’n waardebon voor centreparcs bij?

Ik kan me nog iets herinneren nl van bij Isa dat je dan een bon krigjt van 50% korting als je binnen 3 weken boekt. Klopt dit??

Wij willen nl gaan boeken voor volgend jaar maar als er zo’n bon in zit dan wacht ik wel even tot die dame van felicitas langs is geweest… :mrgreen:

Kan me niet herinneren dat dat erbij zat bij mij. :think:

als het goed is zit het erbij, weet niet of het 50% was maar je krijgt wel een korting, maar die geld maar in bepaalde periodes en bepaalde huisjes (economy dacht ik)

geen idee…ik heb die mevrouw afgepoeierd :shifty: :oops:

Ik heb bij voorbaat al bedankt doen ze de afspraak om langs te komen

telefonisch wilde maken. Vond ze overigens heel raar…





Toen bij Anoek is er wel iemand langs geweest en zat er wel zo’n bon in…

ze moet bij mij nog komen…Als je zo’n bon wil … mits hij erin zit geef je maar een gil… Ik weet alleen niet wanneer ze komt… ze zou deze week terugbellen…dus ik wacht af.

Ja ik wil dus wel zo’n bon maar volgens mij wordt die op naam gezet. maar ik neem aan dat ze mij nog wel zullen bellen want ik heb de etos doos opgehaald…

Maar ben dus vooral eigenlijk benieuwd naar het kortingspercentage, tja hollands he :mrgreen:

Bij mij wel maar dat is al ruim een halfjaar geleden!

@Anne-marie wrote:

Bij mij wel maar dat is al ruim een halfjaar geleden!




Wat is een half jaar geleden dat ze je gebeld hebben of dat de korting 50% is :think:

Dat ze bij mij waren met die aanbieding!

in mijn etos box zt ook een bon van 40% als je hem wilt hebben…

In de felicitas doos zit een bon met 35% korting op Cetnerparcs. Wel pas 2 maanden na het ontvangen te besteden en binnen 3 weken na ontvangst boeken. (snap je het nog?)

De korting geldt ook niet altijd.

Je krijgt 1 bon voor jezelf, maar ook nog 2 binnen die je weg kunt geven.

last minute boeken is vaak nog voordeliger, heb je vaak ook een lxuer/mooier huisje :thumbup:

@Hellen wrote:

In de felicitas doos zit een bon met 35% korting op Cetnerparcs. Wel pas 2 maanden na het ontvangen te besteden en binnen 3 weken na ontvangst boeken. (snap je het nog?)

De korting geldt ook niet altijd.

Je krijgt 1 bon voor jezelf, maar ook nog 2 binnen die je weg kunt geven.




We willen pas in juni volgend jaar gaan, dus dat is geen probleem, en dat er nog 2 in zitten die je weg kunt geven is helemaal mooi want we willen ws met vrienden gaan. :thumbup:



@ootje die bon van 40% korting heb ik zelf volgens mij ook, je kunt dan boeken met een zwangerschapsdooskorting klopt dat? Want de aankomstdatum bij die van mij is maar tot 31 okt dus daar heb ik niks meer aan.

Mocht die van jou wel langer geldig zijn dan houd ik me aanbevolen :mrgreen:

@Heleen wrote:

last minute boeken is vaak nog voordeliger, heb je vaak ook een lxuer/mooier huisje :thumbup:




Ja heb ik ook aan zitten denken maar doe dat wel een keer voor tussendoor een weekendje of zo , voor de zomervakantie wil ik het toch liever vastgelegd hebben ivm vrij krijgen op 't werk etc.

Als je het over de duvel hebt… Ze gaat hier net de deur uit… en heb dus ook een bon gehad voor vrienden en kennissen…met 35% korting… Als je interesse heb… :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

Als je het over de duvel hebt… Ze gaat hier net de deur uit… en heb dus ook een bon gehad voor vrienden en kennissen…met 35% korting… Als je interesse heb… :mrgreen:




ah kijk dan wet ik in ieder geval zeker dat het 35% korting is en geen 50% zoals iemand mij vertelde :wink:

Maar ik wacht wel even tot ze mij bellen van felicitas dan heb ik tenminste iets af te nemen van haar. Anders gaat ze helemaal met lege handen naar huis :mrgreen:

Maar bedankt voor het aanbod :thumbup:

@Marielle77 wrote:

@henriette1309 wrote:
Als je het over de duvel hebt… Ze gaat hier net de deur uit… en heb dus ook een bon gehad voor vrienden en kennissen…met 35% korting… Als je interesse heb… :mrgreen:




ah kijk dan wet ik in ieder geval zeker dat het 35% korting is en geen 50% zoals iemand mij vertelde :wink:

Maar ik wacht wel even tot ze mij bellen van felicitas dan heb ik tenminste iets af te nemen van haar. Anders gaat ze helemaal met lege handen naar huis :mrgreen:

Maar bedankt voor het aanbod :thumbup:




Ik had gelukkig een fijne… geen doordouwmuts…Ik wilde alleen het blad kinderen… van de week naar gekeken en toen gedacht die pak ik wel via felicitas… heb ik meteen met korting…

Ze zei zelf… de andere bladen heb je nix aan… :mrgreen:

ik was neit thuis toen ze kwam maar bij mij zat er wel zon bon in

was verleden maand dat ze er was

@Marielle77 wrote:



@ootje die bon van 40% korting heb ik zelf volgens mij ook, je kunt dan boeken met een zwangerschapsdooskorting klopt dat? Want de aankomstdatum bij die van mij is maar tot 31 okt dus daar heb ik niks meer aan.

Mocht die van jou wel langer geldig zijn dan houd ik me aanbevolen :mrgreen:




boeken via http://www.centerparcs.nl/zwangerkadoos

je krijgt dan tot 29 juni korting meer staat er niet op het briefje (40-30%)