felicitas

Ik had een hele chagarijnige mevrouw aan de deur.

  1. Ze stond bij mijn ouders huis (daar woonde ik in het begin van de zwangerschap dus daar was de doos opaangevraagd)
  2. De hond vond haar niet zo lief door haar zwarte kleren en klikkende hakschoentjes. Dus haar panty zat een enorme ladder in :silenced: :shifty:
  3. Ze moest van mij snel weg (ze kwam onaangekondigd) aangezien ik in rust wilde voeden (toen nog bv)



    Maar volgens mij zat er wel zon bon in. (Heb je reactie verder niet gelezen)

@©ootje wrote:

@Marielle77 wrote:


@ootje die bon van 40% korting heb ik zelf volgens mij ook, je kunt dan boeken met een zwangerschapsdooskorting klopt dat? Want de aankomstdatum bij die van mij is maar tot 31 okt dus daar heb ik niks meer aan.

Mocht die van jou wel langer geldig zijn dan houd ik me aanbevolen :mrgreen:




boeken via http://www.centerparcs.nl/zwangerkadoos

je krijgt dan tot 29 juni korting meer staat er niet op het briefje (40-30%)




hee bij jou geeft hij inderdaad aan tot 29 juni, maar ja we willen een 4 persoons cottage (in ieder geval met 2 slaapkamers) dus dan zou je 30% korting krijgen, kan ik beter even wachten tot dame is langsgeweest met de 35% kortingsbon :mrgreen:



henriette, leuk blad kinderen, was ik ook van plan om te nemen, maar dat kan dus ook via felicitas, goeie tip! :smiley: