felicitas

Bah, er komt om 11:45 iemand van felicitas langs om me van alles aan te smeren… En ik heb er dus zooo geen zin in he!

Het zonnetje begint hier te schijnen en ik wil naar buiten maar helaas…

Waarom is dat zo’n verplichting geworden dat hele felicitas gebeuren?

Bij Duncan en Samara kwamen ze ook al…

…Belde ze maar af :oops:

omdat jij die babydozen wilde :angel:

Bij Anna Sofie had ik drie van die dozen steeds :smiley:

Bij Lev helemaal geen een en dus ook geen felicitasmevrouw. Heb er geen spijt van gehad, geen reclame, geen telefoon, geen bezoek.

Kan je zelf niet afbellen ???

Als je er geen zin hebt zou ik dat lekker doen en er lekker naar buiten gaan met het mooie weer!!

Doei

Dat is dus hetgrappige, mijn moeder had al die bonnen voor die dozen ingevuld voor me :? :lol: de grapjas…

Afbellen dacht ik ook al aan maar ik ben vergeten haar nummer te vragen :wall:

whahaha ik zou gewoon weggaan… en als ze dan straks bellen waar je was… sja, zwangerschapsdementie he… ben net bevallen, had er niet meer aan gedacht :wink:

Ooooh die is erg haha :mrgreen:

Nee dat doe ik niet want dan wilt ze toch weer een afspraak voor een volgende keer, ben ik er nog niet vanaf.

Ach ja… ik zeg haar gewoon dat ik om half 1 een afspraak heb :stuck_out_tongue:

en als je nou het toch doet, en bij haar volgende telefoontje zegt dat je toch maar afziet van een afspraak?? Volgens mij kunnen ze je namelijk niet verplichten… :think:

felicitas is toch via de Etos??

ik heb de 1e doos wel opgehaald, maar toen ze belden voor een afspraak heb ik d’r meteen afgewimpeld…

Ik word wel helemaal kierewiet van de Disneyboekenclub :wall:

wat een vervelende lui zeg…die blijven maar bellen :evil:

Hier is ze niet geweest :think:

Hier is ze wel geweest. Ach, uurtje, en je bent er weer vanaf. Ik had trouwens geen gezellig iemand…Vond dat ze t een beetje afraffelde.

gewoon zeggen dat je over een maand gaat emigreren, heb ik ook gedaan, en ze deed meteen geen moeite meer me iets aan te smeren, want het was allemaal onbruikbaar in afrika :angel:

Hahahaha ja ik heb net besloten dat ik gaat emigreren naar Afrika, ben benieuwd of het hier werkt fiep :mrgreen:

Bij ons komt Felicitas niet meer, terwijl hier het ‘hoofdkantoor’ staat…

Is ze er al?? :stuck_out_tongue:

@mayo28 wrote:

Ik ook, totdat mijn man zei voor de gein…" oh die disneyclub, ja dat is eigenlijk mijn minares, maar als jij opneemt belt ze vanuit de disneyclub dat hebben we zo afgesproken" :shock: :mrgreen:

Ik weet dat mijn man een grapje maakt, maar ik zou de jouwe toch eens naar de disneyclub vragen :wink: :twisted:

@inkie wrote:

@mayo28 wrote:

Ik ook, totdat mijn man zei voor de gein…" oh die disneyclub, ja dat is eigenlijk mijn minares, maar als jij opneemt belt ze vanuit de disneyclub dat hebben we zo afgesproken" :shock: :mrgreen:

Ik weet dat mijn man een grapje maakt, maar ik zou de jouwe toch eens naar de disneyclub vragen :wink: :twisted:

:mrgreen:

Die disneyclub belt hier overigens ook regelmatig (en wiens minares is dat dan? :wink: ) en ze klinken gewoon echt perlex als ik ze vertel dat ik hun boeken gewoon oprecht heel lelijk vind en dat ik in de gemiddelde boekenhandel ongeveer 100 boeken zie liggen waar ik van ga kwijlen maar dat ik van hun boeken een beetje over mijn nek ga. dat snappen ze niet…

Ja, de Disneyclub heb ik ook al meerdere keren afgewimpelt. :evil: Felecitas, die hoef ik bij de volgende ook niet meer te zien. Vervelend gedoe was dat ja, met die mevrouw en al die onzinspullen die ze aan kwam smeren.

Het antwoord op de disneyboekenclub is dat je die boeken pedagogisch onverantwoord vindt. Hebben ze niets op te zeggen. :lol: Mij bellen ze na 2x dit antwoord al jaren niet meer. 8)

oeoe ik had toen zo’n zwaar opdringerig irritante vrouw…opsouten ermee

Gewoon geen afspraak maken met Felicitas…zo simpel is dat.

Afwimpelen die hap :thumbup:

Ik had bij de 1e keer ook zo`n vrouw van Felicitas laten komen wat was dat een irritant mens zeg, probeerde echt op een hele irritante manier van alles aan te smeren.

De 2e keer heb ik dus gewoon gezegt dat ik er geen belang bij had dat ze langs wilde komen en al die boekenclubs waar voor ze bellen wimpel ik ook meteen af, als ik leuke boekjes wil kopen voor de kids ga ik wel naar een boekwinkel.

Als je er geen zin aan hebt ga je toch lekker weg, gewoon zeggen dat je het vergeten bent en als ze weer bellen zeg je dat je er gewoon geen behoefte aan hebt dat er iemand langs komt, je bent niks verplicht hoor.