Februari/Maart 2006-stoppers (deel 9)

@Pinot wrote:

Die paal stond recht voor het gemeentehuis, dus er kwam gelijk een ambtenaar naar buiten gerend of er niets met de paal was :?


Du’h! Misschien de volgende keer een deuk in de plaat voor zijn kop rijden… :doh: :doh: :doh:



Succes met het vele werken! 't Zal niet meevallen.

hoi meiden,



@ Pinot: he, ik dacht net aan je! Ik had je al gemist hier :mrgreen: Succes met werken!

@ Martje: mooi buikje hoor! Daar hoef je je echt niet voor te schamen :thumbup:

@ Krystle: gelukkig ben je van die l*l verlost! En klinkt leuk van je ouders, waarschijnlijk een weekendje weg :lol:

@ Sisil: wat vervelend zeg dat je moeder je vader al ingelicht had. Kan me voorstellen dat je dit liever zelf had gedaan. Waarschijnlijk is je moeder in de wolken dat ze oma wordt :wink:

@ Lotje: vervelend van die schimmelinfectie :? Toen ik zwanger was van Milou had ik om de haverklap een blaasontsteking. Door de antibiotica die ik daarvoor kreeg, kreeg ik weer een schimmelinfectie. Dus eigenlijk de hele zwangerschap dit cirkeltje, was niet echt fijn :evil: Nu, gelukkig nergens last van :mrgreen:

@ Dopey: klinkt leuk een Snoopykamer :thumbup:



Ik zal morgen weer ff een buikfoto laten maken door hubbie. Heb zo een verjaardag en morgenmiddag naar Beauty and the Beast :dance:

Hubbie heeft vandaag de babykamer opgehaald die we een tijd geleden tweedehands hebben gekocht. Lekker schoon gemaakt en al wat spulletjes ingeruimd. Heb de muurstickers besteld dus dat is even afwachten wanneer ik die krijg. Dan kan de aankleding van het kamertje beginnen maar het wordt vast en zeker erg mooi :inlove:

Nu eindelijk vakantie :dance: :dance: Deze week zijn we nog thuis maar dat wordt vast en zeker naar het zwembad en naar het strand met dit weer 8) 28 juli gaan we dan 1 weekje naar Asten in een stacaravan in de bossen. Heb ik erg zin in.



kuzzz

Hoi meiden,



Ik kom jullie de voor de komende week even heel veel succes wensen met alles!



Ik ben er een weekje vantussen, hopelijk is Mallorca een vruchtbaar eiland!



Liefs,

Hoop

Fijne vakantie Hoop! Geniet ervan!!



8) 8) 8)

Hoi meissies,



Even weer een berichtje van mij. Alles goed hier. Ik heb deze maand voor het eerst echt mijn ovulatietesten gebruikt dwz elke dag en niet dan de ene dag wel en de andere niet. Een dag voor het positieve staafje en op de dag zelf hebben we geklust. Ik heb mijn vriend gedwongen met dat hete weer. :mrgreen: :inlove: Dus nu afwachten. Als het deze maand niet raak is gebruik ik nog een keer een set testen en dan laat ik het helemaal gaan… De dag dat ik een positieve test has was wel dag 14 zo zie je maar.



Ik heb deze week best veel gewerkt en het gaat allemaal super. Het is heel leuk werk.



:-*



Lisette

Ladies ff snel… Ik heb buikfoto’s gemaakt…Pff t viel me niet mee, maar wil er straks geen spijt van hebben dat ik het niet heb gedaan…Hier dus ook een buikfoto van mij…



Niet schrikken van de striae… Is niet van de zwangerschap, had ik al…Overigens jeukt het nu wel heeeeel erg!!!



Foto is liggend gemaakt omdat je mijn bolletje dan het mooiste kan zien…



Fijne dag vandaag!!

Super mooi buikje krystle!

Ook niks om voor te schamen :naughty: :mrgreen:



@Hoop, fijne vakantie meid!



Groetjes Dopey.

Hoop fijne vakantie meis!!!

Geniet er maar lekker van en wie weet is het idd wel een vruchtbaar eiland !!! :wink:



Lisette hopelijk hebben de ovualtietesten een positief effect en hoef je geen nieuwe meer te kopen!! :thumbup: voor je hoor!



Denise wat fijn dat jullie al zover met het kamertje zijn. Hier zijn we helaas door de warmte nog niet echt verder gekomen dan het kamertje leeg halen… maar dat komt wel goed als het straks hopelijk wat afkoeld. Enne ben weer benieuwd naar je buikfoto!!



Krystle mooi buikje meis

En idd, niets om voor je te schamen.

Weet het, had er zelf ook last van, maar ben wel blij dat ik een buikfoto gemaakt heb en geplaatst heb… ga ik vaker doen!! Hopelijk jij ook



Liefs :-*

Hai meiden



Ik moest effies bijlezen zeg, stelletje kletskousen!!

Ik heb gisteren mn eerste zwangerschapsbroek en rok gekocht bij de Hennes, allebei van linnen. Die grote lap voor over je buik schrok me steeds een beetje af, dat vond ik voor nu nog een beetje overdreven. Maar ik moest er toch zo zachtjes aan aan geloven, want ik krijg nu echt een nijpend broekenprobleem!!

Maar toen ik eenmaal aan het passen was, was het me toch een verlichting!!! Wat zit dat lekker zeg! :dance:



Ik ga eens even reageren op wat berichtjes, als ik iemand vergeet, sorry hoor!!

@Hoop en Jade, fijne vakantie meiden (ik weet alleen niet of jullie dit nog lezen…), lekker genieten en dat het inderdaad maar vruchtbare ontspannen weekjes voor jullie worden!! :: :: :: :: :**: (een paar extra vakantiehormoontjes)

@Krystle, sjonge jonge wat een l*l is die manager zeg, nog effies gauw die rotverhalen over jou rondbazuinen! Maarre, je hebt thuis toch nog wel kopietjes van de verslagen die gemaakt zijn? Hij is gelukkig nu weg meis en als het goed is gaat een vervanger niet zomaar af op al die verhalen van anderen (al kan ik me voorstellen dat het je behoorlijk onzeker maakt!). Wat een mooi buikje trouwens Krystle, ik geloof dat ik er nu ook echt aan moet geloven.

@Dopey, Want…deze held is iedereen wel leuk aan het aanmoedigen om foto’s te posten…maarre…zelf… :oops:

Ik heb gisteren een foto gemaakt, ik zal hem binnenkort dus ook maar even posten! Maarre, ik ben nog niet zo ver als jullie hoor…

@Pinot, jemig, tegen een lantarenpaal :shock: Is verder alles goed met je? En heb je veel schade aan je auto? Denk aan jezelf en je hummeltje hoor!!! :naughty:

@Denise, hoe was ‘The beauty and the beast’, ik ben in maart geweest en vond het helemaal geweldig!!

Weet je trouwens nog wat jij kreeg voor die schimmelinfectie en mocht jij wel of geen inbrenghulzen gebruiken. Ik mocht bij die vaginale tabletten dus niet de inbrenghuls gebruiken, maar het lukte me echt niet zonder, die tablet viel dan al half uitelkaar, ik heb de inbrenghuls dus gewoon niet zo diep ingebracht, kan denk ik niet zo’n kwaad…(?)

Maarre, ik hoop niet dat ik net als jij om de haverklap in dit cirkeltje zit, ik vind het errug irritant!!



De tabletten zijn nu op (waren er 3) en nu moet ik nog even doorsmeren met de zalf tot woensdagavond, gelukkig is de jeuk nu wel bijna weg…



NOG 2 DAAGJES… :shifty: :shifty: ik ben zo benieuwd naar de echo!!!

Maar vanavond eerst naar de Davinci code!! :dance:



Liefs Lotje

hoi meiden,



Beauty and the Beast was geweldig :thumbup: Originele cast met Carlo Boszhard en Stanley, dus dat was helemaal genieten!

@ Lotje: ik had de Canesten tabletten en heb deze met inbrenghuls ingedaan. Niet zo diep net als jij en dat ging prima. Klopt dat die tabletten helemaal uit elkaar vallen :? Spannend jouw echo!

@ Krystle: mooi buikje hoor :thumbup:

@ Hoop: fijne vakantie 8)



Buikfoto hebben we nog geen tijd voor gehad, hopelijk morgen wel.



kuzzz

een klein teken van leven , van deze kant, morgen is mijn nod dus ik kan wel wat hormoontjes gebruiken.

Oh Jorien, ik heb zat hormoontjes op dit moment dus ik stuur er een heleboel naar jou toe. Komen ze:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Enne ik ga natuurlijk heel hard :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:



Voel je al iets anders dan normaal, niet dat het wat zegt want ik voelde het ook niet aankomen.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



:pray: :pray: :pray:

Jorien, en van mij ook nog een paar!! :lol:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Ik ga heel hard duimen :thumbup: :thumbup:



@Denise, oke, fijn om te weten dat jij die inbrenghuls ook gewoon hebt gebruikt (ik heb ook canesten), stelt me weer een beetje gerust :?

Wat leuk dat de originele cast speelde :dance: , zelf heb ik Carlo niet gezien, maar wel Stanley en Chantal.



Ik ga maar eens lekker slapen, De da Vinci code was errug goed!! Helaas was er geen airco in de bios in Spijkenisse :wall: :wall: , daar gaan we dus niet meer heen :naughty:



Weltrusten meiden!

Liefs Lotje

Succes morgen Jorien :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



@Lotje, hebben we hier niet eens airco in arcaplex???

En dat voor zo’n bioscoop :naughty:



@Pinot, denk je een beetje om jezelf? probeer niet overwerkt te raken hoor!



Welterusten meiden, ik hoop goed nieuws morgen, wordt wel weer tijd voor een zwangere erbij!



Groetjes Dopey.

ik kan dan wel geen :: :: :**: sturen, maar wel duimen, dus dat doe ik dan maar :smiley:



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Wat zijn jullie toch schatten!! Hier nog niks te bekennen, maar aangezien mijn cyclus een beetje vreems heeft gedaan de laatste tijd wacht ik toch nog even met testen, waarschijnlijk vrijdag, aangezien mijn moeder hier woensdag en donderdag blijft slapen en ik niet wil testen als zij er is. We willen als we goed nieuws hebben daar eerst een paar dagen saampjes van genieten in Parijs.

@Engeltje wrote:

ik kan dan wel geen :: :: :: sturen, maar wel duimen, dus dat doe ik dan maar :smiley:


Komt nog wel!!!



Hier nog een paar hormoontjes van mij want ze gieren vandaag door mijn lijf… you can have them :slight_smile:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Ga nu gauw even wat eten want anders… :sick: Gisterenavond ook echt stront :sick: en 1 hapje ontbijtkoek en weg als sneeuw voor de zon. :dance:

Oh spannend Jorien, blijf duimen voor je!!



Liefs

Hoi Hoi



Ben net terug van de VK.



Alles gaat goed, die kleine groeit lekker door en het hartje sloeg ongeveer 150 BPM, ze had hem weer gelijk te pakken! Heerlijk gevoel is dat toch. Mn bloeddruk was ook weer dik in orde. Stond binnen 10 min weer buiten…maar liever dat dan dat je er komt met een hele waslijst met klachten enz.



Nu even snel mn broodjes smeren en naar mn werk



Liefs :-*