Februari/Maart 2006-stoppers (deel 9)





Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Oke, dan nu even een bijpraat-poging :wink:



Sis, ik had bij de Feb-mama’s al gereageerd, maar nog even: Wat een oppermuts, trek je maar niks van dat soort opmerkingen aan, zij is fout bezig, niet jij.

En wat dat meest gefotograveerde kindje van west-europa betreft: Dat weet ik zo net nog niet hoor, ik ga vast hard mijn best doen om je in te halen :wink:



Dopey, jammer dat het zo slecht met je rug gaat. Het lijkt me inderdaad moeilijk om tegen die arts te moeten zeggen, maar je doet het niet expres en je baby en jij staan nu gewoon even op de eerste plaats!



Mosje, gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws! En welkom terug :wink:



Jorien, hoe is het met je?



Pinot, lekker dat je je beebje steeds meer voelt!! Ennuh, moet je niet snel beslissen of je het geslacht wilt weten? Volgens mij is het al bijna tijd voor de 20 weken echo!



Jade, dat zou mooi symbolisch zijn, als jullie kindje verwekt blijkt op de dag van jullie partnerregistratie! Dat is een beetje als een honeymoon-baby :wink:



Lotje, hoe was het feest?



Krystle, ik was ook al op het idee stethoscoop gekomen :smiley: Heb je daar een speciale voor nodig, ik had bedacht dat het vast ook met een ‘gewone’ kon.

Met die lijst kan ik je niet helpen ben ik bang…



Martje, lekker dat je zo kunt genieten, dat nemen ze je inderdaad niet meer af. En wie weet blijft het wel de hele zwangerschap zo lekker gaan!



Met mij gaat het nog ongeveer hetzelfde. Erg moe, hoe warmer, hoe moeier, en soms misselijk. Ik doe nog steeds alles een stuk kalmer aan dus. Ik vind het nog steeds niet erg hoor, het hoort erbij :mrgreen:

Woensdag de nekplooimeting, en ik vind het best een beetje spannend, omdat ik dan zo dicht in de buurt kom van de dag waarop de vorige keer het hartje is gestopt. Ik hoop dat het dit keer wel goed mag gaan! :pray:

Ondertussen begint mijn buikje al aardig te groeien. Erg lang kan ik het niet meer verbergen, de afgelopen weken leek het steeds meer alsof ik een beetje veel gegeten had, maar sinds een week ofzo wordt het allemaal wat ronder en strakker onder mijn navel en krijg ik toch echt wel een heel klein zwanger-buikje :inlove:



:-* Smiley

hoihoi



wat wordt dat onderste lijstje al lang zeg! Super :slight_smile:



weinig tijd om bij te lezen en te reageren, maar wou toch even hoi zeggen :slight_smile:



fijne vakantie iedereen die op vakantie gaat!

(ik moet nog 2 weekjes wachten, hoop dat ik voor die tijd al mijn studie-spul afgerond heb, dan heb ik een fijnere vakantie dan wanneer ik weet dat ik daarna nog hard bezig moet…)

hoi meiden,



Alweer een nieuw deeltje, wat gaat dat hard zeg! Vorige deel heb ik niet meer zoveel van meegekregen dus hierbij doe ik weer ee nieuwe poging om weer wat actiever mee te praten hier.



@ Smiley: leuk dat je al een zwanger buikje krijgt :mrgreen:

Op mijn werk erg druk, heb zaterdag een vrijgezellendag gehad. De rest van de groep heet op een quad gereden en aan paintball gedaan. Omdat ik zwanger ben mocht ik dus niet meedoen :frowning: Gelukkig was het midden in de bossen dus heerlijk koel. Helaas geen toilet maar back to basic, piesen achter een boom :roll:

S’avonds naar Preston Palace geweest en daar lekker gegeten en gedanst. Af en toe die harde housemuziek, dat vond beeb niet zo leuk. Hij begon dan hard te schoppen :inlove:

Deze week nog werken en dan vakantie :dance: Ben er echt wel aan toe.

Hoe is het met jullie en die warmte? Houden jullie het nog een beetje uit?



kuzzz

Het gaat inderdaad hard, deel 9 alweer!



Smiley, leuk dat je al begint te groeien :thumbup:

Alvast succes met de nekplooimeting woensdag…



Engeltje, da’s balen…nog 2 weken wachten tot je vakantie hebt!



Denise, wat jammer dat je niet mee mocht doen!

Wel lekker naar Preston Palace :dance:

Ben ik ook eens geweest, gezelli hoor!

Sterkte met deze week werken…

Jeetje deel 9 alweer. Gaat wel supersnel hier.

Hier is alles nog steeds hetzelfde. Af en toe erg onzeker, bang dat het misgaat. Ik weet dat ik moet genieten en dat het niet helpt om er bij na te denken en toch doe je dat.

Ik heb iedere keer ook lichtjes pijn in mijn buik, beetje zeurderig gevoel. Maar ja kan misschien helemaal geen kwaad, misschien is het wel normaal??

Kortom erg onzeker maar ook super blij!!



Ik zit nog niet helemaal in jullie verhalen dus reageer nog niet zoveel. Ik moet eerst weer een beetje inkomen.

Hoi Meiden,



Zo deel 9 alweer, wat zijn we toch een kletskoppen he,hihi :wink:



Wat is het ongelovelijk warm he? En het schijnt nog warmer te worden de komende dagen… pufff weet niet of ik dat trek hoor. Op het werk in de arico, op zich wel lekker, maar dan naar buiten… BAM een dikke vette klap in je gezicht… en als je daarna ook nog eventjes in de auto stapt krijg je een twee dubbele klap… niet mijn ding. Verder gaat het wel goed hoor, moest gewoon ffies klagen over het TE warme weer.



Ik zit nu lekker buiten, met mn laptop… even bijkomen :inlove:



Liefs :-*

Hoi meiden!



Smiley leuk dat je al een buikje krijgt! het hoort er toch bij he, het maakt het wat echter.

Mijn buikje gaat ook goed :mrgreen: , ik zal nog een foto plaatsen.



Ik krijg over 4 weken weer een oproep vam het uwv, hij wil dan kijken of de fysio aanslaat. De fysio zei vandaag al dat het niet aanslaat alleen dat ze verlichting geeft, maar dat veel artsen niet snappen wat instabiele bekken inhouden :wall:

Nou ja, de arts is wel een fijne man. Ik heb ook gezegd dat ik me schuldig voel, maar hij zei dat dat soort dingen kunnen gebeuren.



Verder morgen naar de vk, kunnen we het hartje weer horen dat geeft toch een fiiner gevoel.

Nog 2 weekjes en dan de pretecho, ben benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft :wink:



Ik ga even de foto erop zetten.

Groetjes Dopey.

De foto’s ( even de linkjes aanklikken ).



http://www.mijnalbum.nl/Foto=4JRRHPMH



http://www.mijnalbum.nl/Foto=QAZPZDUB



http://www.mijnalbum.nl/Foto=JO6LGSLZ



Dit is dus 15 weken :mrgreen:



Groetjes Dopey.

idd Dopey dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, kan je niets aan doen… Voel je aub niet schuldig meis.



Enne ik wacht vol smart op je buikfoto… en dan ga ik slapen!



Liefs :-*



Ps, ik twijfel nog steeds over die buikfoto van mezelf, haha. we hebben er laatst wel eentje gemaakt…

Nogmaals Martje, je hoeft je niet te schamen hoor!

Elke zwanger buik is mooi, vind ik!

( en ik ben nieuwschierig :wink: ).



Groetjes Dopey.

Jaaaaaaaaaaaaaa gezien, nu mag ik gaan slapen, haha



Enne op mn werk zit iemand die steeds zegt, wat heb je al een bolbuikje voor iemand van 15 weken… maar als ik jouw buikje zie dopey verscheelt het niet veel…ws heeft die persoon er gewoon ff geen verstand van, hihi :dance:



Truste!

Dat denk ik ook :wink:



Welterusten meissie!



Groetjes Dopey.

hihi dat moet dan gewoon

mss durf ik nu dan wel een foto te plaatsen van de week…

Slaap lekker



Truste :-*

Oh ja Denise, jammer dat je beebje house niet kan waarderen,hihihi

Gewoon regelmatig aanzetten,dan went het mss wel



LOL



Liefs en nu ga ik echt offline

Prachtige buikfoto’s Dopey!!! Enne veel plezier bij de vk morgen!!



Martje, ik ben ook helemaal van slag door die warmte…pfff…Ik klaag met je mee!!!



Ik heb nog steeds geen buikfoto’s gemaakt…Jajajaja ik weet het…snap ook niet waarom…

Al moet ik zeggen dat we dit weekend allebei ineens zagen dat mijn buik wat dikker is dan normaal…Denk dattie een groeispurtje heeft gehad…

Tis allemaal wat lastiger te zien omdat ik van mezelf al een flinke buik heb…Maar toch…WIJ zien het…En wie weet jullie aan het einde van de week ook…(ben moed aan het verzamelen…)



Trouwens vandaag lkkre opmerking van een collegaatje…Nou je ziet het nog niet echt he dat je zwanger bent…grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…ach ja… Ik neem haar niets kwalijk…Beter dat dan dat ze zeggen…zohee…jij hebt al een pens terwijl ik bij mezelf denk…Hoe kan je dat nou zien, ikzelf zie amper het verschil…)



Zucht wat een moeilijk figuur ben ik toch…lol



Vandaag een echte kl*tedag gehad op het werk…Ik kon geen woord uitbrngen zonder enorm te huilen… Heeft met het hele gebeuren met mijn manager te maken. Heb een afspraak met personeelszaken gemaakt. Vond gewoon dat zij ook op de hoogte moeten zijn, ondanks dat ze er niets meer aan kunnen doen… Gewoon voor mijn gevoel…

Gelukkig had ze tijd voor me. Uiteindelijk hebben we ruim 3,5 uur (!!!) zitten praten hierover… Geeft me een fijn gevoel.

Ik zat zo vol met stress, echt niet normaal meer…Nu zing ik het nog wel uit tot het einde van de week… Dan is mijn manager weg en zien we wel weer hoe het verder gaat… Het lucht iig enorm op dat meer mensen er vanaf weten nu…



Vriendje lief kwam trouwens thuis met dat hij 2 (!!!) pretecho’s heeft geregeld!! Ik was zo happy!! Een 2d echo op 4 augustus en een 3/4d echo eind september dacht ik…Ik heb er zin in!!!

Volgende week mag ik weer naar de vk voor een “normale” controle en screeninggesprek. (omdat we de 20-weken echo willen). Spannend…



Oja… Weet niet meer wie t vroeg, maar ik heb geen flauw id of je wat kan horen met een gewone stethoscoop… Zal vast wel…Overigens hoor ik (nog) geen hartje met dat ding hoor!! Wel als het ukje beweegt… Of althans, dat denk ik…Soms is het verdacht stil, dan ineens hoor ik wat klopjes en wat geruis… Kunnen ook mijn darmen zijn, maar dat klinkt bij vriendje lief toch wel heel anders…



Heb hieronder 2 foto’s geplaatst van die zwangerschapsstethoscoop…



Tot zover…Ik duik mijn bed in…Trusten



Krys

Vervelend zeg zo’n dag op je werk! maar nog evenentjes!



Ik hoop dat jij ook je buikfoto erop durft te zetten Krystle, ben erg nieuwschierig nl :mrgreen:



Lief van je vriend hoor dat hij die pretecho’s heeft geregeld, willen jullie ook weten wat het wordt?



De 20 weken echo krijgen wij gewoon van de verzekering er werd vorige keer al een afspraak gemaakt, is het bij jullie anders?



Vandaag luid en duidelijk het hartje gehoord :inlove:

De baby lag er goed voor zij de vk.

Verder was alles goed.

Dus nu nog 2 weekjes en dan mag ik hij of zij zeggen :inlove: :mrgreen:



Groetjes Dopey.

Ha meiden,



Dank voor jullie lieve woorden. :-* :-* :-*



We zijn weer terug van 5 dagen Duitsland en het was heerlijk. Blijkbaar had ik zoveel stress en spanning opgebouwd dat ik vrijdag in de auto volledig instortte, lichamelijk en emotioneel. Heb mij liggend laten vervoeren door mijn Kanjer :inlove: en was bij aankomst weer redelijk bijgekomen. We hebben echt genoten de afgelopen dagen. Gisteren was ik zelfs weer zo ontspannen dat ik het eerste pakje voor onze Uk gekocht heb! (foto volgt) Ha ha, de optimist in mij is terug!! :dance:



Helaas wel 2 dagen aan de “race” geweest en gisteren maar Imodium gekocht. Weet niet of dat kwaad kan (stond niets echt expliciet in de bijsluiter) maar alleen maar water uit je darmen is ook niet goed met dit weer. Maar het heeft de pret gelukkig niet mogen drukken.



Ik heb nog niet echt bijgelezen, maar zag zo snel ook geen hele schokkende dingen, geloof ik.



Ik neem nog een ijsje… :drool:

Hoi dames,



Weer even een berichtje van mij!!!



Ik lees dat iedereen last heeft van de warmte…hier ook hoor!! Pffff



Ik heb weer een mooie buik voorbij zien komen!! En ben erg benieuwd naar de andere buikjes!!



Hier gaat alles goed. Wel wat raars gehad weer.

Zondagavond had ik ineens ontzettende steken in mijn buik (ik kon mezelf amper bewegen van de pijn). Maandag op mijn werk voelde ik ineens wat vloeien en toen ik naar het toilet ging bleek ik bloed (wel wat bruin, oud dus) te hebben verloren, vandaag ook nog het is wel minder aan het worden. Ik vind het echt vreemd!!!



Liefs,

Hoop

hai meiden



Ik heb vandaag even een emo-huil-hormonendagje geloof ik :frowning: Ik voel me niet helemaal happy…



Vandaag mn urine weggebracht voor controle na dat kuurtje, gelukkig was het weer schoon. Maar ik heb dus sinds een week hartstikke veel jeuk van onderen+rood en branderig+korrelige witte afscheiding…kan dus niet missen…een schimmel :frowning:

Nou heb ik dat al snel en helemaal na kuurtjes. Steeds dacht ik, ik kijk het nog even aan en overleg wel even met de vk volgende week, maar dat hield ik niet meer vol, ik kon wel janken van de jeuk!



Dus ik heb weeeeeeeeeeer medicijnen, nu dus Canesten vaginale zetpillen.

Dus het hele vage, wat mag wel en wat mag niet verhaal begon weer opnieuw, er was een canesten zalfje voorgeschreven met applicators, maar als je zwanger bent mag volgens de bijsluiter dus geen applicators gebruiken en wordt aangeraden het met je vinger in te brengen. Nou, je kan me veel vertellen, dan krijg je echt niet voldoende zalf op de juiste plek.

Ik de vk om advies gevraagd, krijg ik me toch een onzeker en onduidelijk typje aan de lijn :doh: Tja, ik weet het niet zeker,volgens mij mag zo’n applicator wel, de dokter zal het wel weten, vraag het de volgende keer aan 1 vd andere vk…Hmm…stagiaire???

Ik heb haar ook even gezegd dat ik haar nou niet echt overtuigend vond, maar daar reageerde ze niet zo op.

Ik zal dat dinsdag toch nog even ter sprake brengen…ik vind het helemaal niet erg als je even geen antwoord weet op een vraag, maar zoek het dan even op, of zeg het eerlijk!!



Nou had ik zelf al de bijsluiter opgezocht op internet waarin de zetpillen worden aangeraden bij zwangerschap, dus daar heb ik de apothekers- en doktersassistente maar even van overtuigd.



Sorry hoor, ik moest effies mn ei kwijt, ik klink wel zeikerig he met medicijnen?? :oops:

Maarja, misschien komt dat ook wel door mn vak ofzo, en ik wil nu helemaal zeker weten dat als ik iets gebruik het zeker weten geen kwaad kan!



@Dopey, wat een mooie buikfoto zeg!! Ik moet ook nogsteeds eens mn buik gaan meten en een foto maken, maar steeds stel ik het weer uit. Ik merk nu ook dat ik nu echt een serieus broekenprobleem ga krijgen, ik ga dus zaterdag maar even naar de Hennes. Hoe is het nu met je rug en bekken?

@Denise, wat heerlijk dat jullie zoontje al zo lekker aan het schoppen is :inlove: Hij was gewoon aan het meedansen hoor :mrgreen: !!!

@Krystle, wat ziet die sthetoscoop er gek uit zeg! Gelukkig joh, dat je manager bijna weg is en wat fijn dat je effies je hart kon luchten, heb je al kennis gemaakt met je nieuwe manager???

@Hoop, he, wat vervelend dat onverwachte bloed! Wanneer is je ongi gestopt? Ik had ook weleens een paar dagen daarna ineens nog wat oud bloedverlies

@Martje, buik zien, buik zien, buik zien!!! Joh, niet voor schamen hoor, ik vind alle zwangere buiken mooi!



Nog 1 week en 2 dagen en dan zijn we 3 weken vrij, heerlijk…



Liefs Lotje