Februari/Maart 2006-stoppers (deel 8)

Ben ik weer effies!



Sis, ik maak je vast niet blij, maar kwaaltjes van zwangerschap kun je pas voelen als het eitje innestelt en hCG-produktie op gang brengt. En dat innestelen kan pas op zijn vroegst 5 dagen na je eisprong. Misschien had je je eitje eerder, of zijn het nog gevolgen van de eisprong en de hormoon-veranderingen die daarbij komen kijken?

Lekker joh, met de balonnen op ‘stap’, veel plezier!!



Lisette, spannend hoor! Verstandig om tot woensdag te wachten, succes!!



Lotje, mooie borduurlappen hoor! Ik had al zo’n idee dat het grote waren toen je omschreef, jij bent voorlopig eventjes zoet :wink:



Denise, fijn dat alles weer oke was! Ik zal je datum weer bijstellen :wink:



Hoop vaag hoor! Ik weet wel dat mijn temp behoorlijk schommelt tijdens een menstruatie, dus het zou kunnen dat hij bij jou weer even omhoog gaat, dat had ik ook vaak… Goedzo dat je moed houdt :thumbup: Knap hoor :clap:



Kippie, wanneer was je laatste test? Ik had ook krampen en bruinverlies en dus overtuigd elk moment de :twisted: :twisted: te treffen, maar niks bleek minder waar :mrgreen: Ik duim nog even door!



Blegh, heb echt een beetje een rotdagje… Hopenlijk is morgen beter :oops:



:-* Smiley

Hoi Smiley, balen dat je een rotdag hebt vandaag :frowning:



Heb stiekum vanmiddag nog een testje gedaan…en die was negatief.

Ik snap er gewoon helemaal niks meer van :wall:

Het is wel frustrerend, want elke keer dat ik buikkramp heb, denk ik “nou dat was het dan, ik wordt ongi” , en dan baal ik weer.

Maar dan ga ik naar de wc en dan heb ik alleen een klein beetje bruinverlies. Volgens mij ben ik niet gebouwd om met onzekerheid om te gaan :oops:

Hoi Kippie,



Tja, dat gaan nog een lange 6/7 weken voor me worden op deze manier, en dat is niet de bedoeling, hopenlijk heb ik niet vaak die onzekere dagjes ertussen zitten :roll:



Raar hoor, weer negatief… Wist je nou zeker wanneer je eisprong was geweest, of ga je gewoon uit van eerdere cycli? (ik haal soms verhalen door elkaar doordat er zoveel meiden schrijven, dus check het maar eventjes :shifty: ) Als je zeker weet dat je eisprong meer dan 17 dagen geleden was, zou het kunnen dat je wel zwanger bent, maar nog geen positieve urinetesten hebt, door een laag hCG-gehalte. Je leest wel eens verhalen van zwangeren die bijv. pas bij 3 weken overtijd eindelijk positief testen. Als je niet zeker weet dat je ei toen was, zou je een ook langere cyclus kunnen hebben, en is alles nog mogelijk… Succes er weer mee!



:-* Smiley

Denise wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt meis!

Enne je bent dus eerder uitgerekend dan we dachten… leuk!!!

Enne snapte de kleine meid het allemaal :wink:



Liefs :-*

Hoi Hoi



Mn broer en zijn vrouw kwamen net het werk even langs, we waren blij verrast, ze hadden een mand voor cadeautjes bijzich! We mochten er nu 3 uitpakken en vanaf nu dan elke 2 weken 1 pakje! Echt ontzettend gaaf, dat hadden we nooit verwacht. We voelen ons nu wel echt zwanger hoor, we hebben al een aantal kaartjes gekregen en nu een grote mand vol cadeautjes… het is gewoon ongelovelijk lief allemaal.



In de pakjes die we net uit mochten pakken zaten twee tijdschriften, een voor de aanstaande papa en eentje voor mij en een soft cubus van happy horse met een giraffe erop :wink:

Hoop, balen meis!! Ik denk aan je…



Kippie, voor jou ook balen… Ik hoop voor je dat OF je ongi snel doorbreekt, of je toch (zoals smiley opperde) toch zwanger bent…Denk ook aan jou…



Denise, wat heerlijk dat je het hartje hebt horen kloppen…



Ik moet vandaag nog precies 2 weken wachten…pffff…



Inmiddels ben ik al ruim 2 kg aangekomen en daar baal ik eigenlijk best wel van… Ik ben al niet een van de lichtste dus had gehoopt dak niet teveel aan zou komen… Probeer meer te drinken, in de hoop dat het komt door vocht wat ik vasthoud en mijn darmen die van slag zijn…



Verder gaat t hier wel goed, ben alleen ongelooflijk moeeeeee…



Kaatjes, heb je de ha nog gesproken??



Sorry dak niet op iedereen reageer, wilde alleen even mijn gezicht laten zien hiero!!



Krys

Martje, wat gaaf die mand met cadeautjes!!! Wij hebben ook al behoorlijk veel kaartjes ontvangen en ook al veel cadeautjes… Als je zo gek bent van Leendert Jan Vis, kan ik je de hand schudden…

De schilderijtjes die ik aan het maken ben voor de kinderkamer zijn ook in die stijl… Heb er nu 2 geprobeerd… 1tje van Olaf (de giraffe) en eentje van Jaap Schaap… Zal een fotootje bijvoegen van Olaf… Best leuk toch??

Hoi Krystle



Fijn dat het goed met je gaat, buiten de vermoeidheid om dan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week wel minder moe ben dan vorige week, maar dat kwam mss ook omdat ik nog ff uit mn vakantie ritme moest komen ofzo…



Jammer dat je nog 2 weken moet wachten meid, maar het is de moeite waard!!!



Enne hier nog eentje die niet de slankste is hoor, hoef je je niet voor te schamen, maar snap wel een klein beetje dat je er van baalt… het is niet super erg, je bent immers zwanger :wink:



LIefs

Best leuk toch???

Heeeel erg leuk Krystle!!

Dat heb je mooi gedaan meis!!!

Leuk om te horen trouwens dat ik niet de enige ben met deze “afwijking” hihihihi :inlove:



Liefs

Hallo allemaal,



Fijn dat het goed met jullie gaat. Ik heb de laatste dagen niet gereageerd, maar wel meegelezen. Ik heb het erg druk gehad (terwijl ik 4 dagen vrij had…eigenlijk heel verkeerd). Gisteren trouwens weer een mijlpaaltje : voor de eerste keer mijn ontbijt er uitgegooid…Dan denk je ook: de eerste 12 weken zijn voorbij en het is bij misselijkheid gebleven. Nou, niet dus.



Vandaag eerst gewerkt en toen helemaal uit mijn dak gegaan in de stad:

Bij H&M dezelfde broek gekocht die ik al had, maar dan in het zwart. Verder nog een korte broek gekocht (ik kwam er een tegen die mooi zat en er voor een korte broek ook nog aardig charmant uitzag: kopen dus)

Verder een Noppies spijkerbroek en een bikini gekocht.



Ik heb dus weer wat passende kleding



Verder gaat alles goed, op moe zijn na.



Ik probeer deze week weer gewoon mee te schrijven.



Hoop: sht, sht, sh*t.



Smiley: Ik had ook erg veel moeite met genieten tot ik bij 12 en een halve week mijn echo kreeg en zag dat idd alles goed was. En dat terwijl ik gelukkig nog nooit een mk heb gehad. En hoe erg is het, dat je nu nog niet zo geniet: Als je de laatste 6 mnd van je zwangerschap maar wel kunt genieten!!! Succes meis.



Martje, gaaf zeg die mand



Lotje: mooie borduurlapjes hoor :inlove:



Verder weet ik eigenlijk niet meer precies wat iedereen gezegd heeft :oops: :oops:





Liefs Pinot

@Smiley wrote:

Hoi Kippie,



Tja, dat gaan nog een lange 6/7 weken voor me worden op deze manier, en dat is niet de bedoeling, hopenlijk heb ik niet vaak die onzekere dagjes ertussen zitten :roll:



Raar hoor, weer negatief… Wist je nou zeker wanneer je eisprong was geweest, of ga je gewoon uit van eerdere cycli? (ik haal soms verhalen door elkaar doordat er zoveel meiden schrijven, dus check het maar eventjes :shifty: ) Als je zeker weet dat je eisprong meer dan 17 dagen geleden was, zou het kunnen dat je wel zwanger bent, maar nog geen positieve urinetesten hebt, door een laag hCG-gehalte. Je leest wel eens verhalen van zwangeren die bijv. pas bij 3 weken overtijd eindelijk positief testen. Als je niet zeker weet dat je ei toen was, zou je een ook langere cyclus kunnen hebben, en is alles nog mogelijk… Succes er weer mee!



:-* Smiley




Ik hoop zeker niet dat je veel van die onzekere dagen hebt :frowning:



M’n eisprong was volgens mij op 21 mei, da’s ook de verwachte datum.

Ik had een heel klein beetje bloedverlies die dag, ong. 2 uur na kroelen…

Uhm na 3 weken pas positief testen :shock: Volgens mij ben ik tegen die tijd allang kierewiet van onzekerheid :wall:

Ik hoop gewoon dat ik of snel ongi wordt of snel positief test…



Martje, wat gaaf zo’n mand met cadeau’s! 8)



Krystle, leuk gemaakt dat schilderij!

Hee meiden!



Hoop; Wat onzettend balen!!! Ik vind dat jij de volgende ronde positief mag testen!!!



Kippie; Is wel spannend he? Rot die onzekerheid, of ongi of positief!! Maar ja, als je dan echt ongi wordt (rood) dan is het nog niet leuk :?



Pinot; Lekker hoor, even shoppen!!!



Sisil; Nog eventjes geduld hebben meis!



Wat zijn jullie allemaal lekker crea! Ik ben dat maar bij vlagen! Leuk hoor!





Net terug uit Dubai. De vlucht ging goed. Even met Miep - mijn babycaafje :inlove: gekroeld, ze eet al goed en lijkt zelfs wat zwaarder! Vanavond een rekenles voorbereiden voor morgen.

Bruinverlies is helemaal weg en morgen voor het eerst de persona gebruiken (dag 6)!!! Ik vind het wel leuk, stom he?



Nou, ik kom nog wel even langs straks.

hee meiden!!



Ik heb eindelijk tijd om weer even wat te schrijven!

Ik denk niet dat ik alles terug kan halen wat jullie hebben geschreven , dus als ik niet op iedereen reageer, sorry! :oops:

Ik voel me lichamelijk wel oke, alleen erg moe en het slapen gaat wat slechter, helaas.

Ik voel me alleen een beetje gespannen en onzeker de laatste dagen, er komt zoveel op me af en dan ga ik weer een beetje piekeren en tobben :wall: (genieten is dus ook voor mij nog een beetje moeilijk).

Gelukkig ben ik tijdens de yoga vanavond een beetje tot rust gekomen.



@Hoop, he, wat klte dat je ongi bent geworden zeg :frowning: , ik gun het je zo meis :frowning:

@Kippie, sjonge, wat blijft het spannend zeg! :thumbup: :pray:

@Engeltje, jij hebt toch ook je NOD binnenkort, hoe is het?

@Krystle, meid, ik ben ook niet meer 1 van de slankste en helaas ben ik toen ik ziek was al 10 kilo aangekomen :frowning: Da’s nu dus extra balen, want die 10 kilo speling heb ik nu niet meer! Joh, lekker gezond eten, dan komt het vast goed. Ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben ik hier wel bewuster van ben, ik snoep nauwelijks en drink heel veel water. Alsof er een knop is omgegaan, en NU gezond eten Lotje :snooty: :lol:

Trouwens errug gaaf die schilderijtjes!!

@Martje, wat heerlijk dat alles goed was bij de echo, gefeliciteerd joh!

Nu is het denk ik allemaal wat echter. Wat een leuk cadeau zeg die mand, leuk hoor!

@Denise, tja :think: 13 zwangerschappen is wel wat veel he…om een borduurwerk af te krijgen :wink: !! Wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord, is de misselijkheid al een beetje weg?

@Pinot, je hebt jezelf lekker verwend met kleding zo te horen! Wat rot dat je nu toch hebt overgegeven, maarre, neemt de misselijkheid over het algemeen wel af?

@Jade, ik vond het ook zo leuk de eerste dagen van de persona, morgen je eerste testje (dag 6) :dance: Nog gefeliciteerd met je babycaviaatje :inlove:



Ik kruip lekker mn bedje in, ik hoop dat ik vanavond eindelijk snel in slaap val… :pray:



:-
Lotje

hoi hoi, even snel voor ik mijn bedje induik (na eerst heerlijk gedoucht te hebben)…



Ik ben weer thuis, met :evil: :evil: :frowning:

Nog niet rood, maar wel duidelijk in aantocht (beetje stolsel achtig, sorry voor vies praat :oops:), daar is geen twijfel over mogelijk. Ik zal morgen even een nieuwe banner maken.



Volgende NOD is 7 juli… 7-7… hopen dat het geluk brengt :slight_smile:



Zal morgen netjes bijlezen en op iedereen reageren…



:-*

Engeltje… Balen meis!! Op naar de volgende ronde…



Lotje, tijdens mijn ziekteperiode ben ik zo’n 25 kg aangekomen… :oops: :oops: (en daarvoor was ik al behoorlijk stevig)helaas waren die er niet af voor ik zwanger werd…



Martje… Ik let ook erg op wat ik eet hoor… Enne ik gebruik het zwanger zijn ook al excuus, ik eet gezonder dus daar kan het niet aan liggen!!



Pinot… Hmmm das zeker niet fijn dat je eten er weer uit kwam… Hopen dat t eenmalig was!!!

Leuk dat je zo geslaagd bent met shoppen!!



Jade, ben benieuwd naar een fotootje van Miep!!!

Enne… succes met de persona!!



Ik ga snel mijn bed in…Morgen weer werken!!



Krys

oeps…2x…

Hoi meiden,



Helaas, de :evil: :evil: zijn er…had wat bloed op mijn papiertje zitten :cry:



Nou ja, we gaan lekker op vakantie, en kroelen dan maar :mrgreen:



Weltrusten allemaal!

Engeltje en Kippie BBBBAAAALLLLEEEENNNN!!! :frowning:



Ik ben eindelijk klaar met mijn lesvoorbereidingen en ik ga lkkr naar bed!

Morgen even proberen miep te plaatsen!!!



Trusten!!

nouuuuuuuuuuu dat is balen zeg!!! :cry:

Aaahhhh jammer Engeltje en Kippie! :cry: :cry: :cry: Op naar de volgende ronde!