Februari/Maart 2006-stoppers (deel 8)





Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Hoi Dames,



Krystle, leuke kadootjes heb je gekregen van je zwager en schoonzus! Jammer dat ze deze periode zo ver weg zullen zijn, maar sommige kansen kun je inderdaad niet laten lopen!



Martje, lekker dat jullie langzaam vorderen met het kamertje. Als de troep eenmaal boven staat, kunnen jullie gaan beginnen met het opknappen van het kamertje, leuk!! :smiley:



Lotje, ben je ondertussen al aan je borduurwerk begonnen? Show je een foto als het uiteindelijk af is? :mrgreen:



Kippie, jammer van de negatieve test :frowning: Maar nog steeds geen :twisted: :twisted: in zicht geeft hoop!! Ik duim nog even verder voor je!

Welke film hebben jullie gezien gisteren?



Kaatjes, leuk je weer even te ‘zien’! Wat rot dat je zo lang zit te wachten al… Misschien ben je flink aan het ontpillen nu ofzo… Die pukkels kreeg ik in het begin ook terug na het stoppen met de pil, na een maandje of 2/3 zat ik helemaal onder. Gelukkig ging het ook vrij snel weer weg :wink:

Hou je ons op de hoogte van je ontwikkelingen?



Hoop, wat klte zeg, maar er is nog hoop, net als bij Kippie! Ik duim ook voor jou nog even door hoor!! :-



Pinot, lachen van die oma’s, die zitten zo te horen nog niet achter de geraniums voorlopig! :lol:



Sis, lekker gebarbequed?

Succes met aftellen dan, wat is dat altijd spannend he! :wink: Niet jezelf gek maken hoor, hebben we niks aan :wink:



Martje, was het druk in de babydump? En ben je een beetje geslaagd?



Denise, hoe is het eigenlijk met je misselijkheid? Dat vroeg ik me al een poosje af. Is dat al weg aan het trekken? Na de 3 maanden zou dat een stuk beter of soms helemaal over moeten zijn toch?



Jade, jeetje, balen zeg!!! Ik dacht echt dat er een grote kans was! Ik had dat tweede streepje vlak voor mijn NOD alleen in de rondes dat ik zwanger was, anders niet… Vreemd dat jij het had en toch ongesteld werd! Bij mij zag het er heel duidelijk uit, alsof ik een eisprong ging krijgen, dus een hele dikke streep… :?



Engeltje, gefeliciteerd dan alsnog!! En geniet nog lekker van de laatste daagjes Spanje!



Ik ben helemaal kapot! Vrijdag werd het 1.30 op het feestje, zaterdag werd het 2.15 :shock: voor ik in bed lag (visite vond het gezellig en bleef maar zitten :? ) en gisteren moesten we overdag weg en 's avonds ook weer op visite. Op weg naar huis in de middag viel ik in de auto al in slaap, en thuis ben ik ook gaan slapen tot we 's avonds weer wegmoesten. Het was wel gezellig bij die vrienden, maar ik zat er wel een beetje slaapdronken bij. Om 23.30 lag ik in mijn bedje, en ik zag de kamer draaien van moeheid. Gelukkig viel ik meteen in slaap, maar ik werd 3 uurtjes later wakker van een nachtmerrie… :shock: (kon er ook nog wel bij :shifty: ) Daardoor heb ik weer 2 uurtjes wakker gelegen, en toen viel ik gelukkig weer opnieuw in slaap. Vandaag ben ik dus echt compleet op en doe ik helemaal niks! Manlief mag koken en ik blijf op de bank geparkeerd. En om 20.00 verdwijn ik denk ik al richting bedje :oops:



Fijne dag nog!



:-* Smiley

@Smiley wrote:

Sis, lekker gebarbequed?

Succes met aftellen dan, wat is dat altijd spannend he! :wink: Niet jezelf gek maken hoor, hebben we niks aan :wink:


Och, gek ben ik al… wat maakt het uit!!! :mrgreen: Ja de BBQ was lekker, beetje vet maar dat mag de pret niet drukken.



Hier even een fotootje van vanmiddag, zou het helpen?? :think:



:dance:



Dank voor de support iedereen, we komen er wel. De tijd gaat vanzelf en we merken het wel. Zegt zij nu nuchter… :clap: :liar:

Dag dames,



We hebben er weer een heel gedeelte van de dag opzitten!

En nog steeds geen :evil: :evil: :evil: wel heb ik het gevoel dat mijn borsten steeds gevoeliger en gespannen worden en heb soms een zeurend gevoel in mijn buik. Ik wil eigenlijk morgenvroeg wel weer testen maar durf niet zo goed. Ben bang dat het toch weer negatief is. Mijn moeder is morgen jarig dus het zou wel een prachtig cadeau voor d’r zijn.



Liefs,

Hoop

@ Hoop: errug spannend voor je zeg! Ik zou zeker morgen nog een test doen want je bent dan weer 2 dagen verder. Als die negatief is, test je later toch weer? Zou zeker een super kado zijn voor je moeder maar het grootste toch voor jullie.





kuzzz

Hoop, spannend meid!!! Ik duim voor je.



Vandaag voor de eerste keer gefiets met Bram op mijn nieuwe mamafiets, een sparta amazone. Bram vond het helemaal geweldig. Papa en mama waren al redelijk snel moe, ik had vanochtend ook nog paardgereden.



Liefs,



Lisette

Hee meiden!!



Het is toch nog een actief dagje geworden!

Wij zijn ook effies bij de babydump gaan kijken (in Sleewijk).

Nadat Martje had geschreven dat ze vandaag open waren, dachten we, goh, dat is misschien wel even leuk! (bedankt voor de tip Martje :wink: !).

Op internet zag ik dat je een bon kon uitprinten en meenemen, dan kreeg je een cadeau-pakketje. Er zat een klein t-shirtje in :inlove: , een bon van 5 euro en een knuffel-zeehond, leuk joh!

We hebben even wat ideeen opgedaan voor de babykamer, maar we weten nog niet helemaal zeker of we wel nieuw willen gaan kopen…

Daarna hebben we bij mn zwager en schoonzusje gegeten, we gaven ze een pakje met babysokjes erin, het duurde even voor ze het door hadden, maar ze vonden het geweldig!

Ik ben nu trouwens ook behoorlijk verrot en morgen gaat het wekkertje weer om 6.00 uur :shock:



@Smiley, weltrusten meis, ik denk dat je inmiddels al in je mandje ligt!

Ik zal binnenkort een foto maken van het plaatje van mn borduurwerkje (als het lukt)



@Engeltje, Hmmmmm, lekker zeg zwemmen en dan ook nog in Spanje!!

Nog een paar nachtjes tot je NOD!! :pray:



@Hoop en Kippie, meiden, wat houden jullie het spannend zeg…pfff, ik word er helemaal nerveus van, hihi :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



@Jade, goede reis morgen! Wat lekker dat je ongi zo licht is, kunnen jullie weer snel aan de knuffel! :wink: !!



@Sisil, je woont daar wel mooi geloof ik, wat een mooie foto van die ooievaar! Wat duurt dat lang he, die laatste 14 dagen, je zou gelijk moeten kunnen testen!



Ik ga ook mn mandje maar eens opzoeken, weltrusten allemaal!

Liefs Lotje

Gezellig Lisette, lekker fietsen met je knulletje!!

Geen dank Lotje :wink:



Wij hebben ook aardig wat ideetjes opgedaan en hadden die bon ook uitprint en meegenomen, maar helemaal vergeten in te leveren, hihi lekker dom he?? Maar goed, we komen er vast nog wel een keertje :wink:



Morgenochtend de echo, ik ben erg benieuwd hoor…



Ga nog even verder surfen



Liefs :-*

Hoop ik ben het met Denise eens, gewoon morgen een testje doen op de verjaardag van je ma!



Liefs :-*

En dan snel laten weten!!! :wink:

Nou hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: . Vanmorgen weer een testje geprobeert, maar helaas weer negatief. Worden we dus ook niet wijzer van. Het enige dat we kunnen doen is wachten



Liefs,

Hoop

@Hoop wrote:

Nou hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: . Vanmorgen weer een testje geprobeert, maar helaas weer negatief. Worden we dus ook niet wijzer van. Het enige dat we kunnen doen is wachten



Liefs,

Hoop




He Hoop, wat balen zeg :cry:

Maar toch zo lang de :evil: :evil: er nog niet zijn, blijf ik voor je :thumbup: :thumbup: !



Bij mij ook nog steeds geen :evil: :evil:

Heb alleen geen testen meer in huis, dus die ga ik om 9 uur maar ff halen :mrgreen:



We zijn zondag naar de Davinci Code geweest, goeie film zeg :dance:

@Hoop wrote:

Nou hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: . Vanmorgen weer een testje geprobeert, maar helaas weer negatief. Worden we dus ook niet wijzer van. Het enige dat we kunnen doen is wachten


:frowning: :frowning: :frowning: Aaahh wat jammer Hoop! Maar zolang er geen :twisted: zijn blijf ook ik voor je :pray: :pray: :pray:



Kippie: :pray: :pray: :pray:



Hier geen bijzonderheden, straks weer werken.

Heb er echt weer onwijs veel zin in. :liar: :roll:

Maar verder gaat het goed hoor… :smiley:

Hm net weer een test gedaan…negatief :wall:

Maar nog geen teken van :evil: :evil:



Dit is behoorlijk frustrerend zeg…

Nou, over een paar dagen maar weer testen dan (als ik dan nog niet ongi ben)

Hoi meiden,



We zijn net terug van de verloskundige voor de echo. Het hartje klopte!!! Dat zag ze gelijk, oef wat een opluchting. Het kindje is nu 2,2 cm groot en ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Dus dat klopt wel zo’n beetje.



Over drie weken krijg ik weer een echo omdat we het kindje dan beter kunnen zien. Deze echo was om te kijken of het hartje klopte en om te kijken hoever ik ben.



We zijn zo blij en opgelucht!!



Ik heb net even snel een foto gemaakt van de echofoto, want hebben geen scanner. Hopelijk kunnen jullie er wat van maken.



Liefs :-*



Gefeliciteerd Martje! Geweldig nieuws!! :inlove: :inlove: :inlove:

dank je wel!!!

We zijn er ook super blij mee!!

Kan wel dansen :inlove:



Moet zo weer werken, als ik die grote grijns maar van mn gezicht af kan halen…hihii



Liefs :-*

Oh meiden ik lees nu pas dat jullie weer getest hebben en dat het weer negatief was… ohhhhhhh wat ontzettend spannend zeg. We blijven positief en :thumbup: en :pray: nog gewoon voor jullie door!



Liefs :-*

Goedemorgen meiden!





Martje: Wat een geweldig nieuws!! Wat moet dat speciaal zijn om het hartje te zien kloppen!!!



Kippie en Hoop: Wat naar dat het weer negatief is! Maar houd moed! Als er geen :evil: zijn kan alles nog!!! Ik :pray: voor jullie!!





Gisteren even bij mijn zusje geweest en die had een cadeautje voor ons! Een baby-cavia!!! Een ontzettend schatje! We hadden er eigenlijk geen omdat we dachten dat het niet kon met het werk (we zijn allebei zoveel weg!!) en mijn moppie heeft niet zoveel met kleine diertjes.

Maar ze mag bij ons logeren zolang we willen, en als het echt niet gaat dan wil zij hem wel. En mijn moppie vond het goed!!! :inlove: Ik plaats binnenkort wel even een fotootje!



Strakjes weer de koffer inpakken en op en neer naar Dubai. Bleeeegh, geen zin, ik moet nog zoveel doen voor school!!!