Februari/Maart 2006-stoppers (deel 8)

Fijn Martje dat alles goed is!



Hoop en Kippie, jullie houden het spannend. Ik duim voor jullie meiden.



Ga zo maar even studeren, medische terminologie hiep hoi…



Kus,



Lisette

Hoi Meiden,



Hoop, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!!



Lotje, weer wat mensen jullie goede nieuws verteld dus, leuk hoor!



Hoop en Kippie, wat balen zeg… Echt niet leuk, die onzekerheid :frowning:



Sis, werk ze dan maar!



Martje, wat heerlijk, een kloppend hartje!! Gefeliciteerd!



Jade, ooooh, een babycavia! :inlove: Smelt… :inlove:



Ik ben weer een beetje uitgerust. Ik ben uiteindelijk 's middags al naar mijn bedje vertrokken. Eerst lekker geslapen en daarna ben ik er lekker blijven zitten met mijn laptopje op schoot :mrgreen: Ik voel me echt weer een stuk lekkerder dan gisteren nu! (wel misselijk, maar dat hoort erbij…)



:-* Smiley

@Smiley wrote:



Hoop, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!!


Dank je wel!!!

@Smiley wrote:

Hoop en Kippie, wat balen zeg... Echt niet leuk, die onzekerheid :(


Ik heb nog steeds hoop, alleen die onzekerheid :?
Het lijkt er nog steeds niet op dat de :evil: :evil: :evil: komen :pray: :pray: :pray:

@ Hoop en Kippie: balen van die negatieve testen maar we blijven met jullie mee hopen :pray:

@ Martje: super dat het hartje klopte! Ik moet morgen weer naar de vk om 13.10, ook weer hartje luisteren :inlove:

@ Jade: leuk een cavia, succes in Dubai!





Hier alles wel ok. A.s zaterdag de Kia Rio halen in Amersfoort! Hebben we ook wel nodig zo met die gezinsuitbreiding. Af en toe nog misselijk en braken, wel nog erg moe! Vandaag werken en morgen vrij. Daarna 6 dagen achter elkaar werken, bah!



kuzzz

@Martje wrote:

Hoi meiden,



We zijn net terug van de verloskundige voor de echo. Het hartje klopte!!! Dat zag ze gelijk, oef wat een opluchting. Het kindje is nu 2,2 cm groot en ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Dus dat klopt wel zo’n beetje.



Over drie weken krijg ik weer een echo omdat we het kindje dan beter kunnen zien. Deze echo was om te kijken of het hartje klopte en om te kijken hoever ik ben.



We zijn zo blij en opgelucht!!



Ik heb net even snel een foto gemaakt van de echofoto, want hebben geen scanner. Hopelijk kunnen jullie er wat van maken.



Liefs :-*




Hoi Martje, wat een mooie echo, en wat super dat het hartje klopt! :dance:
En wat spannend, over 3 weken weer een echo!

Ohja, nog steeds geen :evil: :evil: in zicht... :shifty:

Hoi meiden!



@Hoop, zolang er geen ongie is, kan het alle kanten op! ik duim nog even door.



@Kippie, voor jou natuurlijk precies hetzelfde!



@Martje, fantastisch dat het hartje klopt, mooie foto.

Ik kan ook niet meer wachten, maar ik mag pas volgende week, :cry:



@Smiley, hoe gaat het?



En hoe gaat het met alle zwangere en niet zwangere dames eigenlijk?



Heeft trouwens ooit iemand nog eens iets van Vlinder gehoord?



En hoe is het met Sterre?



@Jade, .leuk een baby cavia, houdt je er rekening mee dat het hele sociale dieren zijn die zich het beste met andere cavia’s voelen?

Zeker als je niet vaak thuis bent!

Wanneer zien we een foto van je baby?



Groetjes Dopey.

Martje, leuke foto zeg!

Super dat 't allemaal zo goed zit in mammie’s buik.



Hoop en Kippie, ik verbiedt het jullie om mij te achtervolgen. Ik wil van jullie wel heel vlug 'n positieve test nu!!! :wink: :wink:

Sterkte met wachten, de onzekerheid en vooral de hoop.

Ik geloof dat ik (helaas) weet hoe het voelt!



Leuk Jade, babycaafje! Ik had er haast eentje voor m’n verjaardag van m’n collega, maar hubbie vond 't maar niets. Beestje is beter af bij een ander!!

Ze kunnen prima met 'n ander caafje. alleen moet je wel even selecteren wat je erbij zet, tenzij je kleintjes wilt als je weer 'ns thuis komt van 'n tripje verreweggiestan!! :mrgreen:



Hier nog geen nieuws. Ha vandaag gebelt, maar ze was er niet. Hoop heisa, getver (heb 't bij de april-stoppers in geuren en kleuren verteld, mochten jullie willen weten hoe-en-wat!! :wink: ).

Morgen krijg ik 'n telefoontje van haar, na het middaguur.

Ik ben benieuwd.



Liefs,

Kaatje

Hoi meiden,



ff een update, heb nu wel een beetje bruinverlies, dus ik zie het somber in… :wall:

Ik weet het, zolang ik nog niet echt ongi ben kan het nog alle kanten op, maar toch…m’n ongi begint altijd met bruinverlies…

Ik houdt jullie op de hoogte!



En Hoop, hoe gaat 'ie bij jou?

Helaas, de :evil: :evil: :evil: zijn er!



Straks meer heb weinig tijd nu maar ik wilde het even melden hier!



Liefs,

Hoop

@Hoop wrote:

Helaas, de :evil: :evil: :evil: zijn er!



Straks meer heb weinig tijd nu maar ik wilde het even melden hier!



Liefs,

Hoop




He Hoop, wat balen :cry:

Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg…



Bij mij is het bruinverlies wat meer geworden, dus ik denk dat de :evil: :evil: bij mij ook wel komen vandaag…

@Hoop wrote:

Helaas, de :evil: :evil: :evil: zijn er!


Aahhh wat jammer!!!

Hoi!



Denise, succes met je lange werkweek! En leuk joh, zaterdag een nieuwe auto, veel plezier met ophalen :thumbup:



Dopey, ik heb inderdaad ook al eens geïnformeerd naar Sterre en Vlinder (en Mosje), Sterre zien we hier af en toe nog wel, maar Mosje en Vlinder is al een hele poos geleden…

Het gaat met mij wel aardig… Maar of ik daar nu blij mee ben :shifty: Ik zal blij zijn als de eerste onzekere 3 maanden voorbij zijn, op die grens ging het bij mij de vorige keer mis… Het kindje is toen precies 3 maanden geworden en toen overleden… Pas als ik voorbij dat punt en durf ik hopenlijk ongedwongen te genieten :oops:



Kaatjes, succes met de dokter dan vandaag, hopenlijk gaan ze een onderzoek doen bij je!



Hoop, dit is echt niet leuk meer :cry: We hadden zo’n goede hoop dit keer :? Meis, ik denk aan je hoor, baal maar even lekker hard! :-* En dan, schouders eronder en weer door, ik weet dat je dat kan, dat heb je ondertussen (helaas) wel bewezen! Het moet een keer lukken :thumbup:



Kippie, bruinverlies hoeft niet het einde te zijn, kijk naar mij, maar je zei zelf al dat je je daar bewust van was :wink: Nog even hopen en afwachten voor jou dus!



Ik voel me wel aardig vandaag en zoals ik hierboven al zei… Ipv dat ik daar blij mee ben vind ik het maar niks :roll: Ik vind het maar moeilijk om ongedwongen te gaan genieten, ik weet te goed wat er allemaal kan gebeuren en daar wordt ik niet rustiger van :shifty: Ik zit niet de hele dag te stressen hoor, maar ik merk wel dat ik terughoudender en oplettender ben dan de vorige keer… Ik wil het liefste gewoon keihard gaan genieten, maar durf niet zo goed :wall:



:-* Smiley

Meiden, ik zie ze weer vliegen. :doh:



Buikpijn, misselijk, moe, trekkende ()(), opgeblazen gevoel… dat kan toch allemaal nog niet zo vroeg in de cyclus? Of zou het gewoon zijn van de vermoeidheid, luiheid en de wisselende suikers? :wall: :wall: :wall:



Gelukkig zijn we de komende dagen weer druk. Het weer is ten goede gekeerd en we gaan weer met de ballonnen op stap. In deze tijd van het jaar garantie voor laat thuis. Moet ik ook vrij onverwachts vrijdag de hele dag werken. Zul je denken nou nou, maar Sis werkt 20 uur verdeeld over 5 dagen. Pure noodzaak. Dus een dag van 8 uur is lang voor mij en mijn lijf. Gelukkig ben ik morgen dan wel vrij.



Vanavond komt de kapster. Ook lekker. Ben het helemaal zat met die kop van mij. Zal niet veel bijzonders gebeuren maar alleen bijknippen is al een zegen momenteel.



Ga ik nu snel naar kantoor en als ik tijd heb nog even de auto afspuiten bij de wasplaats. Dat ding ziet er weer niet uit. Maa ja, welke sufferd rijdt er dan ook in een witte auto… :naughty:

Jammer Hoop! Ik had nog zo voor je geduimd.



Ik heb vandaag een test gekocht van CB niet de digitale maar de gewone, zitten er ook maar 2 in. Ik heb ook een opgeblazen buik en het idee of ik giga borsten heb. Errug hoor dat wachten. Maar ik ga niet eerder testen dan woensdag.



Nou ga ukkepuk hier maar eens een boterham geven want die moet zo naar bed.



Liefs,



Lisette

hee meiden



Ik heb effies weinig tijd om te reageren, dat doe ik vanmiddag denk ik nog eventjes op mn gemakkie.

Maar ik had nu effies hulp om de foto’s te plaatsen van die borduurwerkjes (het lukte dit digibeetje natuurlijk weer niet :wink: )

Leuk zijn ze he! Ik maak de meetlat en mn zus het alfabet.

We zijn nog maar net begonnen hoor!



Liefs Lotje

hoi meiden:



@ Hoop: wat kl*te voor je zeg! Ik had het zo gehoopt voor je na al die tijd. Hoe gaat het nu met je???

@ Kippie: en??? is het bruinverlies gestopt?

@ Lotje: gaaf die borduurwerkjes! Ik heb er zelf nog 1 in de kast liggen volgens mij dezelfde als jullie van die abc. Toen ik zwanger was van Milou heb ik 2 letters geborduurd :oops: Daarna niet meer. Moet het toch weer op gaan pakken maar als ik deze zwangerschap alweer 2 letters maak, tja dat schiet niet op he :mrgreen:





Vandaag weer naar de vk geweest en het hartje gehoord :inlove: Milou vond het erg indrukwekkend allemaal. Alles was verder goed en op 12 juli hebben we de 20 weken echo :inlove:

Uitgerekende datum is nu gehouden op 29 november.





kuzzz

Goedemiddag,



Het heeft nog niet echt doorgezet, maar het is wel rood dus het zal toch echt wel mijn menstruatie zijn.



Gisteren was mijn temp. al gezakt, vanmorgen weer 1 tiende omhoog. Er was toen nog niets aan de hand maar na het opstaan begon ik ongi-krampjes te krijgen en na het douchen vloeide ik wat. Het is echt bijna niets nog, maar het is er wel.



Ik baal er wel van maar opzich voel ik me goed, we gaan gewoon weer door naar de volgende ronde en ooit…ooit heb ik ook een positieve test!



Liefs,

Hoop

@Denise wrote:

hoi meiden:



@ Hoop: wat kl*te voor je zeg! Ik had het zo gehoopt voor je na al die tijd. Hoe gaat het nu met je???

@ Kippie: en??? is het bruinverlies gestopt?

@ Lotje: gaaf die borduurwerkjes! Ik heb er zelf nog 1 in de kast liggen volgens mij dezelfde als jullie van die abc. Toen ik zwanger was van Milou heb ik 2 letters geborduurd :oops: Daarna niet meer. Moet het toch weer op gaan pakken maar als ik deze zwangerschap alweer 2 letters maak, tja dat schiet niet op he :mrgreen:





Vandaag weer naar de vk geweest en het hartje gehoord :inlove: Milou vond het erg indrukwekkend allemaal. Alles was verder goed en op 12 juli hebben we de 20 weken echo :inlove:

Uitgerekende datum is nu gehouden op 29 november.





kuzzz




Hoi Denise,



Wat gaaf, dat je het hartje hebt gehoord! :thumbup:



Het bruinverlies is niet opgehouden, maar ik verlies nog steeds geen bloed.

Heb wel af en toe buikkrampen, maar als ik dan op de wc ga kijken of het bloedverlies is, dan blijken het toch darmkrampen te zijn.

I’m confused! :eh:



En ik ga overmorgen op vakantie, en als ik gewoon mijn normale cyclus had gehad, was mijn ongi net daarvoor over.

Maar als ik nu ongi wordt (liever niet natuurlijk), dan ben ik dat nog in de eerste dagen van de vakantie. En aangezien we met de auto gaan, is dat toch wat minder…



Zucht…ik houdt jullie op de hoogte!

Oh Hoop wat onzettend balen voor jullie zeg

Ik had er dit keer echt een goed gevoel over…

Het is soms zo ontzettend oneerlijk allemaal, jullie moeten al zo lang wachten. Hou je goed meis



Liefs :-*

euhm Kippie je houdt het wel spannend he…



Liefs :-*