Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)

Precies, meer kunnen we toch niet doen.

Ik ga zo ook nog even een kleinigheidje voor een vriendin halen.

Zij is 18 weken zwanger en ze heeft nog niks gehad van mij :wall: :oops: :mrgreen: , gelukkig is mijn smoes dat we elkaar niet veel zien alleen spreken, en de laatste keer waren zij en haar vriend jarig dus toen heb ik iets voor hun zelf gegeven. ( Ik ben een slechte vriendin :liar: :mrgreen: :mrgreen: ).

Groetjes Dopey.

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst. Ik ben nu al weer vergeten wie wat geschreven heeft :oops: Ik doe een poging:

Kippie, fijn dat het zo’n mooi afscheid was.

Hoop, idd erg vreemd. Een bezoekje aan de huisarts lijkt me geen overbodige luxe.

Dopey, je bent vast geen slechte vriendin. Cadeautjes zeggen ook niet alles… :mrgreen:

Mosje en Dopey: de kans bestaat dat je bij de 20% zit… :mrgreen: :inlove: :mrgreen: Interessant stuk trouwens

Eh, verder weet ik het echt niet meer… :shifty: :oops: :shifty:

HEb vandaag weer de hele dag gewerkt. Ben gelukkig niet zo misselijk als Denise. Heb wel standaard crackers, brood, zuurtjes en pepermunt bij. En ik moet echt de hele dag door eten anders voelt mijn maag echt niet fijn. Griekse salade met feta en olijfjes gaat er trouwens nog wel prima in. :shock: Daar komt mijn maag helemaal van tot rust. (Daar was ik van tevoren ook al verslaafd aan) Maar je, als ontbijt smaakt dat toch een stuk minder.

HEb dit weekend alleen za-avonddienst en ma een kort middagdienstje. Heerlijk!!

LIEfs pInot

Hoi Meiden

Hier ben ik ook weer, ben bijna twee dagen niet online geweest, heb jullie wel gemist hoor!

Ik krijg zo visite, dus sluit de pc af, reageer morgen even op alles.

Liefs

hoi meiden,

Fijn dat jullie zo naar mijn geklaag luisteren, bedankt ervoor :thumbup: :-*

Heb nu zetpillen gekregen en moet er 1 voor het slapen gaan innemen en eventueel 1 s’morgens. Heb nu 12 pillen dus in het ergste geval voor 6 dagen. Ik :pray: dat ze gaan helpen als is het maar iets.

Ik ga morgenmiddag naar Zutphen om mijn nichtje Marit te bewonderen :mrgreen: Dan slapen we zaterdagnacht bij mijn ouders en gaan zondagavond na het eten :sick: weer naar huis.

Heb vanmiddag een schattig jurkje en bolero gekocht en een zonnehoedje voor Marit, zo leuk :inlove:

Fijne avond allemaal.

kuzzz

Hoi meiden,

hoe is het met jullie?

Ik ben een goei dagje niet online geweest en ik kon al serieus wat bij lezen, wat kunnen jullie kletsen seg. ah ja we zijn vrouwen voor iets he.

ik had vandaag vroeg gedaan met werken doordat het goei vrijdag is. was eens leuk want heb anders pas om negen uur gedaan. morgen weer werken en maandag ook :frowning: wat een weekend.

@denise, proficiat met u nichtje en ik hoop dat u pilletjes werken dat je niet meer zo ziek bent want dan gaat het leuke van de zwangerschap idd voorbij. al een geluk dat je zo een lieve hubbie heeft die zo voor je zorgt.

@ sam, de moed nog niet opgeven omdat hij negatief is, het kan nog altijd en anders heb je een mooi excuus om weer eens lekker te gaan klussen.

@ jada en engeltje, spijtig dat de :twisted: :twisted: weer zijn komen opdagen, maar we gaan met zen allen voor 2007 he

@ kippie, veel sterkte,

@ frederik, je bent helemaal geen zeur. en geniet heel hard van je vakantie. rust eens goe uit en verwen jezelf goe dat je goe kan klussen en in 2007 een fantastiche mama kan worden.

@ vanessa, wat een leuk geschenk voor je hubbie. kun je er een gezellig weekendje onder jullie twee van maken.

@ dopey, wat een tekst seg en 20 procent is idd weinig maar we kunnen het maar proberen he.

groetjes aan iedereen en ik blijf :thumbup: :thumbup:

nog een fijne avond, ik ga in mijn hubbie zijn armen liggen :smiley: :smiley: :smiley:

sterre

Gaat er iemand nog wat leuks doen dit paasweekend.

Wij blijven in ieder geval lekker thuis. Misschien nog even naar de ouders toe maar verder lekker niks.

Vandaag is ons huis getaxeerd, we gaan namelijk de hypotheek oversluiten. Ik ben wel benieuwd hoor. We hebben dit huis 3,5 jaar geleden gekocht en het is ongeveer al 100.000 euro in waarde gestegen. Leuk spaarpotje al zeg ik het zelf.

Mijn hubbie zit nu een film te kijken die ik dus echt niet leuk vind. Ik voel ook al weer hoofdpijn opkomen en dat terwijl er eigenlijk geklust moet worden vanavond.

Denise: veel plezier bij kleine Marit. De kleertjes klinken erg leuk!

@mosje wrote:

Gaat er iemand nog wat leuks doen dit paasweekend.

Wij blijven in ieder geval lekker thuis. Misschien nog even naar de ouders toe maar verder lekker niks.

Vandaag is ons huis getaxeerd, we gaan namelijk de hypotheek oversluiten. Ik ben wel benieuwd hoor. We hebben dit huis 3,5 jaar geleden gekocht en het is ongeveer al 100.000 euro in waarde gestegen. Leuk spaarpotje al zeg ik het zelf.

Mijn hubbie zit nu een film te kijken die ik dus echt niet leuk vind. Ik voel ook al weer hoofdpijn opkomen en dat terwijl er eigenlijk geklust moet worden vanavond.

Denise: veel plezier bij kleine Marit. De kleertjes klinken erg leuk!

Morgen zijn we 1 jaar getrouwd :dance:
We gaan lekker saampjes een nachtje in een 4-steren hotel slapen met bubbeltjesbad op de kamer...even genieten.
Heeft dus niks met pasen te maken, maar is wel leuk :mrgreen:

Enne, een spiritueel ingestelde collega van mijn moeder zei dat Pasen stond voor een Nieuw Begin!
Dus als iemand haar ei heeft dit weekend... :pray:

En Denise, wat vervelend dat je zo ziek bent zeg :thumbdown:

@ Kippie, gefeliciteerd alvast voor morgen en heel veel plezier!

@ Mosje, hier ook een film die ik niet leuk vind (League of extraordinairy gentleman. Hoop dat ik het goed schrijf zo.)

@ Denise, gefeliciteerd met je nichtje en beterschap, hoop dat je je snel wat beter voelt.

@ Sam, jammer dat je test negatief was, kop op, het komt wel goed!!!

@ Jade & Engeltje, jammer hoor en heel veel succes de volgende ronde!!!

@ Frederike, een hele fijne vakantie!!!

@ Dopey, zo zo, deskundige info…hihi ik hoor dus bij de 20%!!! hihi heel verhaal idd, maar ik denk idd dat wanneer je je er niet zo op focust dat het eerder zal lukken. Ik zeg dat ook altijd tegen mezelf maar hou me er nooit aan! :oops:

@ Sterre, hè bah zeg dat je zoveel moet werken met pasen.

Hier gaat nog steeds vanalles door mijn hoofd. Mijn gevoel zegt dat ik toch zwanger ben, maar mijn verstand zegt dat het helemaal niet kan omdat ik ongi ben geweest. Maar omdat het zo raar was (is) en mijn buik nog steeds vreemd voelt ga ik toch twijfelen. Dinsdag ga ik naar de huisarts!

Liefs,

Hoop

Hoop, hier dezelfde film. Maar inmiddels zitten we al iets anders te kijken want er kwam even iemand langs waardoor hubbie het verhaal niet meer volgt. Dus heb ik gelijk mijn kans gegrepen.

Wat voor een raar gevoel heb je in je buik. Het kan inderdaad helpen naar de ha te gaan. Heb ik ook op een gegeven moment gedaan toen mijn ongi anders was dan anders. Er is toen gelijk een uitstrijkje en alles gemaakt en daarna was ik dus gelijk zwanger. Af en toe kan het dus helpen!!

Ja, mijn hunnie zit ook te kijken… film addict.

Morgen meer, en nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted:

Slaap lekker.

Way to go Frederike!!! Deur goed op slot houden!!

Denise, ik hoop zo dat de pillen direct werken!! Gaan jullie het grote nieuws morgen in Zutphen vertellen???

Stomme vraag misschien, maar wat is een bolero??

Heel veel plezier en hopelijk ben je niet al te :sick: !!

Dopey, ik had het stuk tekst al een keer gelezen, vind wel dat die man zich wat tegen spreekt… Maar ach, dat we meer tijd hebben klinkt goed!!!

Hoop, goed dat je naar de ha gaat, liever het zekere voor het onzekere!!

Over het paasverhaal:

“Nog steeds echter kent Pasen het ei het symbool van vruchtbaarheid en ontkiemend leven en de (paas)haas, die als geen ander dier in staat is om zich voort te planten.”

Even een quotje… Vond het leuk om te lezen… Het zou zo gaaf zijn… Theoretisch gezien is het heel goed mogelijk dat ik mijn ei heb tijdens pasen…Het linker streepje op de personatest leek iets lichter te zijn vandaag (of beeld ik het me in)

Iig klussen we lkkr om de dag… Misschien met pasen een keertje extra…Lol

Wij hebben een druk weekend voor de boeg…

Morgen moet hubbie voetballen, 's avonds naar een verjaardag. Zondag naar mijn familie, maandag weer voetbal en naar hubbie zijn familie (wonen gelukkig dichtbij) en dinsdag ben ik alleen thuis. Hubbie moet dan weer werken. Krijg wel bezoek voor mijn verjaardag.

Woensdag op mijn laatste vrije dagje moet ik met mijn nijn naar de dierenarts. Moet onder het mes… Vorig jaar zijn haar tanden verwijderd en tot mijn verbazing zag ik vandaag dat ze weer 1 tand heeft. Het ziet er echt heel zielig uit en ben bang dat ze er last van heeft…

Direct de dierenarts gebeld en gelukkig kan ze dus snel terecht. Ik was vorig jaar zowat bankroet door die rekening, maar gelukkig valt het nu onder de “garantie”. Dat worden dus weer een aantal slapeloze nachten, dwangvoeren, medicijnen geven… Arm beessie…

Krys

@ Denise, wat ontzettend rot dat je je zo voelt! Meiske, ik denk aan je !

@ Mosje, goed dat je even wat info op het forum hebt gezet!

@ Frederike, ik hoop dat de :twisted: uitblijven!

Vorige maand was ik er ontzettend mee bezig, ik merk dat ik nu al rustiger ben. Ik weet (ongeveer) wanneer mijn ei komt, en ik weet nu al dat ik de avond ervoor thuis kom (ben de nacht daarvoor niet thuis), maar voor hetzelfde geldt is mijn cyclus korter. Wij zijn altijd redelijk acctief geweest, om de dag is voor ons meer regel dan uitzondering dus ik heb me voorgenomen gewoon lekker te doen als altijd en dan zien we wel.

En als we geen zin hebben gewoon lekker niet! Stel je voor dat het nog een jaar duurt en dan steeds als je eigenlijk geen zin hebt?! :hand:

Vandaag gaan we de muur in de huiskamer bruin schilderen! :smiley: Volgend weekend vier ik mijn verjaardag, dus dan ziet het er lekker anders uit!

@Frederike, ik hoop voor je dat de :twisted: nog niet in zicht zijn.

@Hoop, ik zou ook even naar de HA. Die kan toch wat meer zeggen als dat je zelf blijf gissen. En zeker omdat je je nog niet echt lekker voelt.

@Denise, Hopenlijk werken de pillen en voel je snel een stuk beter.

@Kippie, gefeliciteerd!

Hier gaan we niks bijzonders doen. Æde eet morgen voor het eerst mee en we gaan brocolli eten. Ben wel benieuwd of hij het lekker vind. Ook gaan we naar de kerk toe waarschijnlijk. 2e paasdag gaan we een ledikantje kopen en waarschijnlijk een tft-scherm voor de pc.

Gister ook wat minder nieuws gehad hier. Vrienden van ons waren na 2 jaar proberen eindelijk zwanger. Blijkt bij de termijnecho dat het kindje 3 dagen ervoor was gestorven. Nu zijn ze aan het wachten tot de miskraam doorzet en anders moet ze dinsdag gecurretteerd worden. Ik baal er wel van als je zulk nieuws hoort. Ook omdat je hier wat zwangere kent en er zelf ook zo mee bezig bent. En dan heeft het nog 2 jaar geduurd ook nog! We wisten niet dat ze bezig waren, maar je hebt wel zo’n idee. Ik hoop dat we nu met 2en gleijk zwanger raken.

en voor de rest hier natuurlijk ook de :thumbup: :thumbup: omhoog.

Hai Hai meiden!!

Ons weekend kan niet meer stuk, mn mannetje is gisteren aangenomen voor een enorm leuke baan. We hebben het lekker gevierd saampies :inlove: … en zijn ook lekker uit eten geweest.

Helemaal geweldig, hij heeft zoveel pech gehad met zn huidige baan, in een jaar tijd is hij intern 5x functie gewisseld en 1 keer overgeplaatst van Dordrecht naar Brede (da’s nogal ver vanaf Hellevoetsluis) En steeds hing zn baan ook nog eens aan een zijden draadje door allerlei overnames.

Dus je begrijpt hoe enorm blij we zijn!! :dance:

Ik heb in een dag tijd alweer een hoop bij te lezen zeg!

Leuk joh, mn mannetje is helemaal nieuwsgierig naar zn cadeautje, hij is steeds aan het raden, we vieren het maandag.

:-* Vanes

Super hoor Vanes…GEFELICITEERD :-*

Zo, nou ga ik eens op mn gemakkie reageren op wat jullie hebben geschreven…ik heb soms ook een beetje moeite om te onthouden wie wat heeft geschreven!! :oops:

@Dopey

Interessant verhaal, leuk om te lezen!!

Ik maak gebruik van een soort vruchtbaarheidstabelletje, waarin ook uitgegaan wordt van een hele vruchtbare week voor je eisprong. Ik zal 'm eens scannen en hier toevoegen (als het allemaal lukt, want zoals jullie misschien al doorhadden ben ik niet al te handig met mn pctje :wink: )

@Kippie

Gefeliciteerd met je trouwdag!! Geniet maar lekker van jullie weekendje :inlove: , dat hebben jullie wel verdiend na deze rot-week!

@Denise

Veel plezier in Zutphen!

Hopelijk helpen de zetpillen snel en kun je echt gaan genieten van je zwangerschap!!

@Mosje

Spannend hoor, je hypotheek openbreken, en wat is jullie huis een hoop in waarde gestegen!!! Onze hypotheek is vorige maand opengebroken, we hebben ons huis ook zo’n 3,5 jaar. Maar, door een hoge boeterente voor het openbreken en een verbouwingspot v 3,5 jaar geleden, is de waarde niet zo erg gestegen. Het ging ons vooral om een betere hypotheekconstructie en lagere maandlasten en dat is gelukkig gelukt.

M’n zwager is RVS-adviseur, dus hij is er mee aan het stoeien geweest, wel fijn trouwens dat we iemand hadden die we volledig kunnen vertrouwen hiermee.

@Krystle

…ah…zielig hoor, je nijntje! :frowning:

Hopelijk knapt ie gauw een beetje op na de operatie

@Frederike

Spannend!!!..ik blijf :thumbup: :pray:

@Sterre

Balen dat je zoveel moet werken dit weekend.

Waar kom je trouwens vandaan, ben je van oorsprong Belgisch?

@Karika

Wat een rotnieuws zeg, vreselijk! :frowning:

Zo lang bezig zijn voor een kindje, en dan ben je eindelijk zwanger… :cry: Wat kan het leven af en toe wreed zijn he!

Ik vind trouwens dat we op het forum best veel vervelende dingen te horen hebben gekregen in zo’n relatief korte tijd (kippies zus, nu jouw vriendin, de buurman van Pinot en dan alle soms heftige levensverhalen vd meiden op dit forum, best bizar eigenlijk)

Wat een aparte en mooie naam heeft jullie kleine knul trouwens, Aede, hoe spreek je dit eigenlijk uit?

Liefs Vanessa

@Hoop wrote:

@ Kippie, gefeliciteerd alvast voor morgen en heel veel plezier!

@ Mosje, hier ook een film die ik niet leuk vind (League of extraordinairy gentleman. Hoop dat ik het goed schrijf zo.)

Hier gaat nog steeds vanalles door mijn hoofd. Mijn gevoel zegt dat ik toch zwanger ben, maar mijn verstand zegt dat het helemaal niet kan omdat ik ongi ben geweest. Maar omdat het zo raar was (is) en mijn buik nog steeds vreemd voelt ga ik toch twijfelen. Dinsdag ga ik naar de huisarts!

Liefs,

Hoop

Kippie: gefeliciteerd en geniet van de bubbels!!!

Hoop: Ik kwam met zappen ook even die film tegen. Heb van het verhaal niets gezien. Maar een van de hoofdrolspelers…: de enige 75 jarige man met wie ik wel een beschuitje wil eten :mrgreen: .

Raar trouwens, dat bloedverlies. Hoop dat de huisarts je meer kan vertellen…

Karika, wat hoor je dat soort verhalen toch vaak zeg. Ik heb altijd gedacht dat je een miskraam gewoon opmerkt, omdat je bloed verliest. Hoor nu vaker dan me lief is verhalen over embryo´s die al weken gestopt zijn met groeien en dat je dat op de echo pas ziet. Om kippevel van te krijgen…

Ik zit weer lekker aan de griekse salade met feta en olijfjes :drool: :drool: . Helpt prima tegen misselijkheid.

Wij hebben vandaag trouwens het laminaat opgehaald voor onze slaapkamer en de toekomstige babykamer. Meestal sjouw ik met gemak mee, maar nu was ik na een pak laminaat al buiten adem. We wonen drie hoog, zonder lift, dus dat is steeds 5 trappen… Hubbie heeft de overige pakken maar naar boven gebracht. Heb vannacht 11 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe. Moet straks nog werken en nu aan de studie, maar mijn ogen vallen steeds dicht…

LIefs pinot

Ik hou het weer even kort dames, ik ben echt heeeel erg moe. Nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: ook geen rugpijn meer en geen buikpijn enzo. Wel moeoeoeoeoeoe.

Ik ga weer even slapen.

Dag!

Vanessa: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je mannetje. Zoiets kan een hoop rust geven.

Inderdaad makkelijk iemand die je kan helpen met zo'n hypotheekconstructie. Onze termijnrente liep af, dus hebben we geen boete. We hebben echt heel veel geluk gehad. We hebben 'm nu vastgezet voor 15 jaar op 4%. Het scheelt ons nu maandelijks bijna 350 euro.
We willen ook nog een keer advies inwinnen om voor later wat geld opzij te gaan zetten, naast ons pensioen wat we opbouwen. Maar inderdaad er is eigenlijk niemand onafhankelijk ze proberen uiteindelijk toch altijd hun eigen product te verkopen. Maar ja gelukkig heb ik zelf een financiele achtergrond. Dat maakt het wat makkelijker.

# Kippie, gefeliciteerd!!

# Karika, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Hopelijk kunnen ze inderdaad snel opnieuw beginnen en kunnen ze deze ellende een beetje vergeten. Alhoewel vergeten doe je het nooit.

Wij hebben gisteren voor het eerst weer 'echt' geklust. Voelde toch wel een beetje eng aangezien de gyno ons toch eigenlijk had geadviseerd een cyclus af te wachten. Maar ja we kunnen gewoon niet meer wachten, we willen door. En wat is nou helemaal de kans dat je in de eerste ronde zwanger bent.

Mijn hubbie is in de badkamer aan het klussen. We hebben dit huis pas drieenhalf jaar maar de douchewand was niet goed bevestigd door de bouwers. Dus overal is kalk tussen gekomen en dat zijn we nu aan het mooi maken.

Morgen gaan we lekker bij mijn ouders eten. En overmorgen even bij de schoonfamilie op de koffie. Lekker burgerlijk dus allemaal maar ook heerlijk rustig.