Hai hai!!
@Martje, gelukkig meid dat alles goed was en de vernauwing zelfs minder is geworden, wat een opluchting moet dat zijn!!! :dance: :thumbup:
Enneh, inderdaad hoor, wat de andere meiden al zeiden, luisyter niet te veel naar anderen, jij doet het als mama hartstikke goed en Robin ook, lekker op zijn eigen manier! De een is sneller met het een de ander weer met iets anders! Ik herken ook veel wat Sisil schreef, ook hier een zwetende Sophie tijdens het drinken en Sophie was de afgelopen maand
ook maar 300 gr aangekomen.
@Chico, wat goed dat je achter een second opinion bent aangegaan, wat een gedoe zeg. Heb je nog zin om binnenkort iets af te spreken met Cyrina en Dany erbij, ik begin nu mn draai ook wat meer te vinden met mn werk enzo. (of staat je hoofd er nu effies niet naar door je rug).
Ondanks het verkassen, wel fijn dat je paard weer wat dichterbij komt te staan.
@Hoop, had diegene hier op het forum deze maand voorspeld???
@Kippie, welke maand heeft ze bij jou voorspeld???
@Pinot, dat gevoel van al je werk in (bij mij) 20 uur klinkt heel bekend. Ik vind het parttime werken op zich ook erg wennen, normaal kon ik bijv. dingen de volgende dag zelf afhandelen en dat moet ik nu dan dus overdragen. Maar dat zal je denk ik ook wel herkennen. Op zich moet ik zeggen dat het deze week al een heel stuk beter ging, mijn collga’s hadden me ook wat uitgepland om op kantoor weer even eea bij te kunnen lezen en werken. Lekker zeg dat je naar Griekenland gaat, heel veel plezier!!! Vind je het spannend, voor het eerst vliegen met Zita??
@Denise, lekker joh, dat je bijna vakantie hebt, waar ga je naartoe??
Hub is gelukkig weer wat hersteld, hij krijt alleen nu wel veel last van zijn knie, de smakkerd is waarschijnlijk nog iets harder geweest als hij dacht.
Liefs Lotje
Ongelooflijk, Sophie was steeds hartstikke geopstipeerd en nu poept ze al een paar dagen 3x per dag! Zal wel vd veranderingen in haar voedingspatroon zijn denk ik…
Vandaag even naar Rotterdam geweest, we hadden een fotoreportage gemaakt bij de VenD en konden de foto’s ophalen. Ze zijn wel leuk geworden, maar we hadden er eigenlijk meer van verwacht, we zoeken de volgende keer dan ook maar een ander denk ik.
Verder hebben we zulke leuke kleertjes gekocht bij Villa Happ, ze waren echt mega aan het afprijzen, 50-70%, dus dat was leuk inkopen doen.
Daarna hebben we nog even naar het zomercarnaval gekeken.
Morgen gaan we de kinderwagen ombouwen naar de wandelwagen. We waren al een tijdje aan het twijfelen en ze vond het al niet meer zo heel leuk in de kinderwagen. Nou hebben we haar vandaag bij de prenatal maar even in een omgebouwde bugaboo gelegd (want tje, als we hem eenmaal hebben omgebouwd, dan bouw je hem niet meer 1,2,3 terug om) en dat ging eigenlijk heel goed, ik ben dus benieuwd…
En eigenlijk vind ik het zelf ook wel een vreemd idee hoor…wat wordt onze kleine meid al groot :shifty: :?
Liefs Lotje
Dank jullie wel meiden.
Ik ben blij dat ik jullie verhalen nu ook weer ff heb gehoord en dat er meerdere kindjes onder het gemiddelde zitten en dat daaar niets mis mee is… Ik zat echt ff in een dip van de week… je hikt zo tegen die dag ziekenhuis op…endan nog dat geouwehoer van anderen… nee het deed me ff geen goed… ben blij met jullie !!!
Ga zo lekker slapen en kom morgen bji lezen en verder reageren… ben moeeeeeeeeeeeee
liefs
@Lotje, tuurlijk heb ik daar zin in! ik laat mijn leven niet door mijn rug bepalen hoor, haha!
En vanaf volgende week weer trainen, dus ben benieuwd hoe die rug eruit komt.
Een val van de trap kan echt lelijk aankomen hoor! laat hem maar voorzichtig zijn met zijn knie :hug:
Jorrit heeft ook gemiddeld 4 poepluiers per dag. We zijn nu weer overgestapt op friso normaal, omdat hij de vezels in de comfort wel even kan missen nu, haha. Alleen even het spugen in de gaten houden maar volgens mij gaat het goed.
Sophie ook al in de wandelwagen? leuk voor de kindjes, maar wel even slikken voor de mama’s he? :mrgreen:
Wat betreft Armani, ik wordt er vrolijk van als ik bedenk dat hij zo dichtbij is, maar ik heb zo’n rot gevoel over dat verhuizen ( weer een nieuwe plek, en het leed dat trailer heet ).
Nou ja misschien maakt een extra bakje slobber het een beetje goed :hug:
Fijn dat je ene beetje je draai vind nu op je werk.
Werk je nu variabele dagen of vaste dagen?
@Pinot, leuk het die tandjes? ben jij ook al aan het poetsen?
Lekker hoor naar Griekenland op vakantie.
Wij gaan 3 september naar center parcs ( ben fan van center parcs 8) ).
Welterusten meiden!
Groetjes Chico.
Hai Chico!
Ik heb je wat data gemaild…hihi dat werd tijd
Nou, dat ombouwen van die kinderwagen vind ik inderdaad wel even slikken hoor :shifty:
Ik werk (gelukkig) vaste dagen, dinsdag en vrijdag 8 uur en om de week op zaterdagochtend en zondagochtend (4 uur), totaal dus 20 uur.
Meeeeer dan genoeg …[/size]Doordeweeks is Sohie op het KDV.
Ik kan me voorstellen dat opziet tegen het verhuizen van Armani en het lijkt me dan ook weer wennen aan een nieuwe stalhouder, dit was toch een hele fijne??
Liefs Lotje
Lotje ken het hoor. .vond het ook een hele stap om de reiswieg te vervangen door het buggygedeelte. en ik vind 20 uur werken teveel, althans bij deze huidige werkgever dan
:-*
Wat hebben jullie veel gekletst!
Of ben ik te lang niet hier geweest
Heerlijk druk weekend gehad.
De zus van mijn man is een weekendje op visite geweest met haar zoontje en haar man. Gezellig druk dus, maar was kapot vanavond dus was wel blij dat ze weer gingen!
Verder gaat alles prima hier, af en toe een vlaagje misselijkheid, maar voor de rest hoor je me niet klagen! En volens mij gaat het wel goed allemaal daar binnen :mrgreen:
Liefs,
Hoop
Fijn om te horen Hoop dat het allemaal goed gaat
Lotje: Wij hebben zita ook in een babyzaak in wandelwagen gelegd, om te kijken of het wat was. Zagen dat ombouwen van de bugaboo ook niet zo zitten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .En bij ons is het winkelen er weer een stuk leuker op geworden nu Zita meer ziet!!! Vrees alleen dat ze binnenkort andersom wil zitten, aangezien dat in de buggy ook is. Dat vind ik een stuk minder gezellig :mrgreen: . Wel fijn he dat de bugaboo echt helemaal plat kan. Zita slaapt er best lekker in, heb ik het idee.
En lekker zeg dat jij vooral hele dagen werkt. Ik werk vooral ochtenden en dan werk je dus bijna altijd 5 ipv 4 uur…
Hoop: volgens mij wordt het tijd dat hubbie je ontbijt op bed gaat geven :mrgreen: Werkt vrij aardig tegen de :sick: :sick: :sick:
Ik weet nog dat ik op een gegeven moment helemaal :sick: werd van warm eten…
Chico: cp is ook helemaal :thumbup:
Martje: Ik snap niet dat de op het CB zitten te z**ken over ondergewicht, als je kijkt hoeveel procent van de kids aan overgewicht lijdt…Als een baby toch vrolijk is, genoeg plast en netjes zijn eigen lijntje volgt is het toch goed???
Hubbie en ik hadden volgens mij een slaapgebrek. Zondag hebben we, nadat Zita om 9.00 gegeten had en even bij ons in bed gespeeld, tot 13.15 :shock: :shock: liggen slapen…Dat is voorheen alleen met oud en nieuw eens voorgekomen. Hoezo kun je niet uitslapen als je een jong kind hebt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga poetsen, vanavond kijkers voor onze flat
Liefs Pinot
Grrrrr :twisted:
Ben ik een bericht aan het typen ligt mn verbinding er weer uit en dat had ik net dus ook bij de babybabbelaars…bah…
Ik heb nu geen zin meer om weeeeeer mn bericht opnieuw te typen, ik probeer het vanmiddag of vanavond nog wel een keer
Liefs Lotje
Hoi,
@Lotje, geen zin meer, haha.
Volgens mij kunnen wij alle data’s behalve die op 2 september ( we gaan 3 september op vakantie ).
De verhuizing van Arrie gaat niet door, ik wilde nog iets weten van die stal, maar het antwoord staat mij niet zo aan ( gaat over instructie voor vrijhiedsdressuur laten komen, dat wordt daar niet gegeven, maar er mag ook niemand voor komen. Als ik 200 euro in demaand aan stalling betaal wil ik ook met mijn paard doen wat mij uitkomt, en niet naar een ander terrein hoeven gaan. Ik heb niet eens een trailer :evil: :mrgreen: ).
@Pinot, ga je je flat verkopen? heb ik iets gemist?
@Hoop, misselijkheid is vervelend, maar vaak helpt het als je een cracker of iets eet.
Je kan aftellen naar je eerste echo :dance:
Even een vraagje, hoe ziet jullie voedingsschema eruit voor de kleintjes?
Jorrit mag nu ook een korstje brood.
We proberen nu ook weer de friso normaal ( tip van de cb arts ), maar het spugen is gewoon weer begonnen. Maar misschien krijgt hij wel gewoon teveel eten.
Hij ligt nu net in bed, en we gaan kijken hoe hij het vanacht doet met 3 flessen i.p.v 4, en dan groeten en fruit en een stukje brood ( liga was het vandaag, het brood wer 1 meelbal dus daar ga ik even ander brood voor halen bij de verse bakker ).
Ach als hij komt verandert er weinig, elke nacht is hij toch wel wakker door het erge dromen wat hij doet :roll: :mrgreen:
Nou ik ga naar bed, lekker kidnapped kijken.
Groetjes Chico.
Hoi meiden,
Ontbijt op bed is inderdaad geen overbodige luxe! Maar ik neem gewoon uit voorzorg maar een cackertje mee in een boterhamzakje en dat leg ik op mijn nachtkastje neer! Overdag gaat het prima!!!
En inderdaad aftellen naar de echo! Twee weekjes nog vandaag!!!
Liefs,
Hoop
***wil jullie niet jaloers maken, maar wij kunnen altijd uitslapen…Shhhhht… Sterker nog… Als ik/we niet weg gaan/moeten komt Ymke pas rond 11-12 uur beneden…Ik geef haar dan om 7.00 uur de borst en leg haar weer in bed, ze gaat dan weer rustig verder pitten… Klein slaapkoppie… Van wie zou ze dat hebben… :oops: :oops: ***
Hoop, sterkte met de misselijkheid… Enne ook al ben je heeeel blij dat je zwanger bent… Schaam je niet om af en toe eens flink te klagen!!!
Chico, voedingsschema…
(als ik thuis ben)
7.00 uur bv
11.00 uur fruit
12.00 uur bv
16.00 uur groente met de borst erachteraan )of bv en rond 18.00 uur groente
19.00 uur bv en naar bed
23.00 uur bv
Ik ga nu sneeeel naar bed… morgen weer veeeel te vroeg dag (moet er altijd om 5.15 uit als ik moet werken…)
Hoi allemaal,
even snel, want zit nu via telefooninternet te internetten (Traaaag), thuis nog steeds geen adsl, maar wou even zeggen dat we gister pretecho (4d) hebben gehad en het was echt supermooi
Het kindje wou alleen de handjes niet zo goed voor het gezichtje weghalen, dus heb op een gegeven moment maar even een eindje gewandeld, en daarna was het iets beter. De mevrouw die de echo deed raakte niet uitgepraat over hoe mooie handen het kindje had, van die mooie vingers die zo mooi bewogen al, ze zei dat het vast een artistiek/muzikaal kindje zou worden, haha
Daarna zijn we nog even naar een grote babyzaak geweest en daar hebben we een kinderwagen (bebeconfort loola) gekocht. De dozen pasten maar net in onze auto haha.
Ik zal proberen wat foto’s te plaatsen later vandaag, maar misschien ook wel niet, want het duurt allemaal wel lang met telefooninternet en het is ook niet gratis natuurlijk (al is t ook niet megaduur). Anders morgen vanaf t werk maar even.
Verder voelen we ons inmiddels al aardig thuis in ons nieuwe huis, al moeten er nog steeds wel wat doosjes uitgepakt (de echt niet zo belangrijke) en nog wat dingen gekocht, zoals gordijnen en een salontafel en boekenkast, maar ja, weinig tijd voor die dingen, want doordeweeks moeten we werken. Ach, komt allemaal wel
Mijn ouders komen volgende week een weekend langs en dan brengen ze de wieg en ze hebben een box voor ons gekocht in Nederland, want die kan je hier in Engeland haast niet vinden.
Nou, reageer verder even niet, want ben nu al weer een aardig tijdje aan het bellen, maar wou toch even een update geven
Hey Rijntje!
Wat leuk een 4d echo! Super!!!
Fijn dat de verhuizing zo goed als achter de rug is en dat jullie je er al helemaal thuis voelen! Geweldig!
Weten jullie al of jullie een jongen of een meisje krijgen???
Hier gaat verder alles z’n gangetje, zolang ik maar rustig aan doe!
Heb vandaag wel tabletjes gehaald van VSM tegen de misselijkheid!
Hopelijk gaaat dat over een week of 6 (het liefst nog eerder) toch wel over hoor! Maar ik klaag niet hoor, ben veel te blij dat ik nu eindelijk zwanger ben!!!
Liefs,
Hoop
Zietje is ziek
Ze heeft flinke koorts, is snotterig en wil het liefst de hele dag bij mama liggen…
Ze ligt nu met een zetpilletje lekker te slapen. Is niet leuk om je kindje zo ziek te zien…
Liefs Pinot
Pinot :hug:
Beterschap voor Zita!
Hopelijk is ze snel weer opgeknapt!!
Liefs,
Hoop
ff ego berichtje hoor!
Boaz is ziek Vanochtend naar de HAP geweest en Boaz heeft bronchitus. Heeft nu antibiotica gekregen en Ventolin(pufje). vanmiddag nog koorts en straks alles overgegeven. Vannacht was echt doodeng. Hij stikte bijna in zijn eigen slijm en moest hem over mijn schouder gooien zodat alle slijm eruit koen komen. Hij is zo benauwd. Maar hij blijft over het algemeen wel vrolijk. Bij de ha lag hij zo te lachen en te kletsen en trok alle papier van de logbank eraf en rolde zichzelf helemaal in het papier en een lol dat hij had :lol:
Maar goed even wat minder hierzo, wel balen met dat mooie weer.
Hij is donderdag naar het CB geweest en is nu 70 cm en weegt 8510 gram.
Voor iedereen een dikke :hug: en een :-*
kuzzz
Hoi meiden…
ff een egoberichtje :oops:
Afgelopen zaterdag is m’n zus met 35wk6dg bevallen van een wolk van een dochter!
Ze heet Amber, en is toch nog bijna 5 pond.
Verder gaat het goed met haar, ze kan goed schreeuwen om eten, dus met haar longen is niks mis :mrgreen:
Met m’n zus gaat het ook goed, het was wel een heftige bevalling en heeft wat hechtingen.
Ik kom gauw wat meer schrijven!
gefeliciteerd met Amber :dance: