Nou toch mijn banner maar aangepast, want dit moet toch mijn menstruatie zijn, alhoewel het niks voorstelt :think:
Dus op naar ronde 2 :mrgreen: ( hopelijk met weer een kortere cyclus :dance: ).
Groetjes Chico.
Met knikkende knietjes en tranen van geluk: het is ons gelukt!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH GEWELDIG!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou ben zo blij voor jou
Oh Kippie geweldig meis!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Heerlijk en geweldig nieuws!!
Heb je een beetje kunnen slapen
Liefs
Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Whoooeeeeeehoeeeeeee!!!
Meisje, gefeliciteerd!! Op naar een dikke buik, en een een wolk van een zoon/dochter in juni!!
Geniet ervan!!
:-*
Jeetje Kippie! Echt super!!!
GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Dank u dank u :mrgreen:
Ik voelde me “al” sinds vrijdag echt anders, kon het niet precies omschrijven maar gewoon anders.
En m’n mams zei al sinds m’n eisprong dat m’n ogen anders waren…dus voortaan vertrouw ik op het oordeel van m’n mamsje
Zaterdagnacht ben ik de hele nacht zenuwachtig geweest en om half 8 s’morgens kon ik het echt niet meer houden en heb ik er een test tegenaan gegooid…
Dan is het langs de ouders, zusjes en beste vrienden.
Dat laatste was heel moeilijk omdat zij volgende week dus de curretage krijgt. Daar zijn wat traantjes gelaten, heel logisch.
Ze zijn wel heel blij voor ons, maar het is voor hun wel heel dubbel.
We zijn in een gigajubelstemming!
Heb gelijk een afspraak gemaakt voor een echo met 8 weken, dat had de gyn aanbevolen, 5 november mogen we langskomen…
Moet het even kwijt:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: 8) 8) 8) 8) 8) 8) :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :: :: :: :: :**:
Kippie!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Super meid! ik ben zo blij voor jullie, gefeliciteerd hoor!
Kan me voorstellen dat jullie in jubelstemming zijn, geniet ervan.
Groetjes Chico.
lees het nu pas :oops:
Kippie: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd
Super zeg! Iedereen is nu zwanger of geweest van ons cluppie. Echt fijn voor jullie, geniet er lekker van!
kuzzz
hoe gaat het eigenlijk met Hoop?
Tijd niet gezien hier…
en Krystle?
Ik ga nu slapen
weltrusten
:think: ja het is hier de laatste tijd erg uitgestorven…
Hoe is het met jou, Rijntje?
kuzzz
gaat prima, wel steeds meer moe. Begin nu ook wat sneller aan te komen (eindelijk haha).
Vandaag alweer 36 weken… gaat zo hard nu
Mijn vriend moet alleen nog steeds de plank ophangen boven de commode en dan zijn we echt helemaal klaar.
Heb er wel veel zin in, maar vind het ook wel erg spannend, weet niet goed wat ik moet verwachten, maar ja, dat kan je ook niet echt weten natuurlijk
jeetje 36 weken alweer Rijntje…
Wat vliegt de tijd toch zeg!!!
En lekker dat op die ene plank na alles klaar is
Halllloooooooooo!
Sorry sorry sorry!!!
Een veel te volle agenda de laatste tijd waardoor ik echt geen tijd heb om het forum vol te schrijven! Maar ik beloof beterschap (weet alleen nog niet wanneer)!
Ik vind het wel erg jammer dat ik dus nu pas lees dat Kippie zwanger is!
KIPPIE, GEFELICITEERD WAT ONTZETTEND GOED ZEG!!! IK WENS JE EEN GEWELDIGE ZWANGERSCHAP TOE EN OVER EEN MAANDJE OF 8 EEN PRACHTKINDJE!
Wanneer is de uitgerekende datum, dan ga ik snel het lijstje weer updaten!
Liefs,
Hoop
Rijntje, lekker hoor dat het kamertje nu bijna klaar is…geeft denk ik ook wel een goed gevoel.
Hoop, da’s een zeer duidelijke tekst :mrgreen:
We weten het pas zeker als we de echo gehad hebben op 5 november, maar tot nu toe is de uitgerekende datum 17 juni.
Jeej vrijdagochtend komt MvM langs!!!
Mag ik weer een testje doen :mrgreen:
Leuk MvM, helemaal als je al zo vroeg mee gaat doen, dan krijg je toch weer wat extra cadeautjes! Succes! En erg leuk idd een extra testje!
@ Kippie: super hoor dat MVM maar die stank van die flessen :sick: Ik was natuurlijk al beroerd maar als ik die felssen open deed, kwam alles er vanzelf wel uit :mrgreen:
@ Rijntje: het schiet i.d.d op met je zwangerschap en de laatste loodjes zijn het zwaarst he
@ Hoop: fijn dat alles goed gaat!
Ik heb nu lekker een weekje vrij :dance:
Zo MvM is vanochtend geweest, en weer een posi test…was toch wel zenuwachtig. Stel je voor dat de test ineens negatief is, moet er niet aan denken!
Heb het boek gekozen…vond het wel een heel mooi boek.
Dus we gaan op voor allemaal volle flessen!!!
Denise, ben wel misselijk maar dan 'savonds…'smorgens heb ik (nog) nergens last van.
Lekker hoor, geniet van je weekje vrij!
Jeej, mijn schoonzus is vandaag bevallen… ik heb er een neefje bij! :inlove: