Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013

Nou meiden, na 41 dagen is het dan toch gekomen, de ongi…

Dus dat is fijn.

MissMe, wat fijn, geen onzekerheid meer.

Nou in ieder geval weer zekerheid, al was een posi test natuurlijk leuker geweest. Gaan we met zn allen maar gewoon de 2e ronde in :slight_smile: Sterkte met de hond trouwens, hoe is het nu met hem/haar?

MiniMouse: Veel plezier in Londen alvast!!!

Maria: Veel klusplezier :wink:

Hoe is het met jou Vlinder?

En Sanny al meer te weten gekomen mbt je moeder?

Aanstaande woensdag moet mijn moeder weer voor darmonderzoek., hopelijk weer goed, zou mooi zijn als ze nu langer dan een jaar weg mag blijven! Wij zijn trouwens ook al aan het klussen, al ben ik nog niet vruchtbaar zo net na de ongi, maar B. vindt het wel een handig excuus "wil je geen kindjes dan? :angel: " Dan geef ik me maar over hahaha

Ik was deze keer ook heel erg ongesteld, het was heel anders dan de vorige maanden terwijl ik toch al 1,5 jaar met de pil ben gestopt. Gelukkig was ik er wel met 3 dagen vanaf dit keer. Het erge ongesteld zijn was wat dat betreft wel een voordeel hihi! Op naar mijn eisprong :smiley:

Die Feminax helpt inderdaad goed.

Balen van het huisje Missme. Heb je het wel door gegeven daar?

Fijn Missme dat je ongesteld bent geworden!

Gaat het alweer beter met jullie hond?

Iedereen veel klusplezier :wink: grappig dat we allemaal zo rond dezelfde tijd lijken te zitten.

Hoi allemaal,

Eindelijk weer even tijd om alles te lezen en om te reageren.

De operatie van mn moeder is goed gegaan!! Ze zijn meer dan 6 uur bezig geweest maar hebben alle tumoren kunnen verwijderen! Het is al wel stadium 3, wat betekent dat 3 van de van de 10vrouwen over 5 jaar nog leeft. Dus dat is minder goed nieuws.

Maar ik probeer me maar in te denken dat mijn moeder een van die 3 is!

Alles is nu in ieder geval weg nu herstellen van de operatie en dan nog 6 chemo’s

Mn moeder mocht gister weer naar huis en ik merk dat dit wel lekker wat rust geeft. Niet meer 40 mini de auto om haar te zien! Maar gewoon 10 min!Vandaag dan ook een dag om lekker even bij te komen!

Vriend is aan t werk, was draait en ik ga zo lekker series kijken! En vanavond s samen uit eten! SUSHI! Nu kan t nog! Haha

We hebben besloten om nog een x te wachten met mijn cyclus en dan er toch voor te gaan!!,!!!,

Als t goed is wordt rond 5 mei ongi en dan klussen :slight_smile:

Aan de artsen gevraagd de chemo van mijn moeder extra risico’s zou mee brengen, want dan zou ik wachten, maar dat is niet zo!

En nu zou ik het allemaal nog met mn moeder me kunnen maken als het lukt, en mn moeder zegt zelf dat ze dan nog iets extra’s om voor te vechten heeft!

Dus ik ben wel weer wat meer happy met al deze ontwikkelingen!

Nu mij hier ook maar weer watvaker melden!

Wat fijn Sanny dat de operatie van je moeder goed is gegaan en ze alle tumoren hebben kunnen verwijderen! Ook dat je moeder weer thuis is fijn, thuis herstel je toch het beste.

Minder goed nieuws inderdaad van stadium 3… hopelijk wordt dat na de chemo’s beter of kan dat niet?

Spannend joh dat jullie er volgende maand voor gaan, zou super zijn als je moeder dat mee zou kunnen maken! Dan heeft ze inderdaad wel iets om voor te vechten.

Ikzelf had gisteren een positieve ovulatietest was helemaal blij want vanaf nu mag het ook echt. Helaas had mijn vriend gisteren geen zin en ook geen zin om zin te maken… ik was best behoorlijk teleurgesteld moet ik zeggen. Omdat we nu eindelijk weer zwanger mogen worden had ik bedacht dat we ook van elke positief testje gebruik zouden maken. We hebben meer kansen dan alleen gisteravond maar ik had het toch zelf ietsje anders bedacht gister.

Strakjes naar een verjaardag van mijn neefje en daar voor onze trouwringen ophalen. Leuke dingen allemaal! Morgen lekker niks, als het dit weer is gaan we denk ik lekker een stuk wandelen.

Fijn weekend allemaal!

Sanny, fijn dat het met de operatie van je moeder goed is gegaan!

En het zou inderdaad super zijn als je moeder je zwangerschap en jullie kindje nog zou kunnen meemaken! We gaan met zn allen duimen dat zij indd bij die 1 vd 3 vrouwen hoort!

Vlinder, jammer maar inderdaad er zijn meer kansen, hihi… Dus komt vast wel goed, maar ik begrijp het hoor dat je teleurgesteld was. Ik dacht juist dat mannen alleen maar een knopje hoefde om te zetten en dan altijd automatisch wel wilde, hihihihi…

Ik ben nu nog in Londen, we hebben echt geluk met het weer! Morgen is alweer de laatste dag… Maar we hebben het tot nu toe heel erg leuk!

Sanny, wat fijn dat het goed gegaan is met je moeder en dat ze weer thuis is nu. Dat is toch het fijnst. En goede moed houden hoor! Elke kans, hoe klein ook, is er één. En geniet ondertussen dubbel van alle momenten samen. Het zou súper zijn als je moeder in elk geval een zwangerschap en geboorte van jullie spruitje zou kunnen meemaken.

Hier kamp ik vandaag met ontzettende moodswings, snap echt niet waar ze vandaan komen. Lijkt wel of m’n complete hormoonhuishouding in de war is. Volgens teller nog 11 dagen voor m’n NOD, dus lijkt me een beetje vroeg om PMS te zijn… toch? Ik vind mezelf niet gezellig zo :frowning: Ik word boos om niets, ben overal door geirriteerd, en dan loopt zoonlief ook nog de hele dag te stuiteren, aandacht te vragen (logisch) en irritant te doen tot hij z’n zin krijgt… ik kan wel huilen op het moment. Kan niet wachten tot manlief thuiskomt en we stuiterballetje weer even kunnen delen.

Op dit soort dagen vraag ik me echt af hoe ik dat straks met twee kinderen ga doen en of we wel moeten doorzetten. Maar ik weet gelukkig ook dat deze buien tijdelijk zijn en ik er als ik aan de pil zit veel minder last van heb.

Wat heerlijk dat jullie het leuk hadden in London Minimouse. Heb je nog wat meegekregen van de marathon daar, die was gisteren geloof ik.

Ja nou… ik dacht ook dat mannen juist alleen maar een knopje hoefde om te zetten maar bij de mijne was dat afgelopen weekend niet zo. Ik heb het nu gelukkig weer los kunnen laten maar jeetje wat baalde ik.

Balen Mariamaria dat je veel last hebt van moodswings. Die rothormonen ook he? Het lijkt me ook wat vroeg voor PMS maar het zou zomaar wel kunnen, dat het dit keer aan de vroege kant is?

Lastig dat je het ene moment boos wordt om niet en het andere moment kan huilen… Ging het wat beter toen je man thuis was dat hij even voor jullie zoon kon zorgen zeg maar?

Kan me voorstellen dat je je op dit soort dagen af vraagt hoe je dat doet met twee kinderen straks, maar ik denk eigenlijk dat dat vanzelf zal gaan. Tuurlijk zal je dan ook moodswings kunnen hebben hoor maar ik denk dat het vanzelf zal gaan als het kindje er eenmaal is. Dan moet je wel dus doe je het ook…

Hopelijk zit je morgen weer wat beter in je vel.

Ikzelf heb vandaag een goede dag qua teleurgesteld zijn. Vriendlief begreep ook mijn teleurstelling dus dat was fijn. Niet dat we nu nog iets aan die positieve testjes kunnen veranderen (ik had ineens 3 dagen achter elkaar positieve testen, heel apart) maar volgende maand gaan we er gewoon voor. Heb me voorgenomen dat ik dan niet ga zeggen wanneer het testje positief is maar het laat lopen zoals het loopt, dan is de druk er misschien minder voor hem :think:

@ vlinder, van de marathon zelf hebben we weinig gezien, alleen zaterdag toen ze met de voorbereidingen bezig waren, zondag zijn we wezen shoppen op Regent Street en nog even wat wezen windowshopping bij Harrods! Zo ontzettend duur allemaal daar, onvoorstelbaar!

@ Maria, dat gevoel komt me zo bekend voor!! Heb precies hetzelfde als ik geen anticonceptie gebruik. Pfff … Als die kleine ook nog eens lekker tegendraads is dan heb ik ook ernstige twijfels, maargoed het gaat vanzelf weer over.

Even een stom vraagje misschien, maar die ticker/ banner moet je die elke maand weer opnieuw instellen nadat je ongi ben geworden??? :oops: geen idee hoe dat werkt :doh:

Fijn Sanny, dat de operatie goed is gegaan!

Wat vervelend Vlinder, dat hij niet wilde nu het eindelijk weer mag… Heeft hij ook gezegd waarom? Misschien kwam het ineens heel dichtbij ofzo, geen idee… Wel jammer :frowning: Hopelijk gaat het volgende maand beter. Wist niet dat mannen ook wel eens geen zin hadden :wink:

B. hoopt alleen maar dat ik niet te snel zwanger ben, want hij ziet het wel zitten, om de dag klussen :wink: :lol:

@MiniM: ja, die moet je telkens aanpassen, anders staat er gewoon xx dagen overtijd :slight_smile:

@Maria: Vervelend die moodswings :frowning:

Hij zei alleen dat hij het op commando niet leuk vindt en daarom het niet wil doen. Ik had ook zoiets, kom op zeg, mag het eindelijk krijg je dit. Maar goed… het is gebeurd en op naar volgende maand.

Ja er zijn dus mannen die niet altijd zin hebben, ik had dit ook niet verwacht hihi! Hahahah grappig wat je zegt over B, dat hij hoopt dat je niet snel zwanger bent omdat hij het om de dag klussen wel ziet zitten.

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor je huwelijk Noekie?

Harrods is inderdaad duur he? Ik hoorde het van een vriendin van mij die laatst in Londen was.

Haha ja, B is een echte vent wat dat betreft, als het effe kan elke dag :wink: Maar helaas voor hem hoeft dat van mij niet hahaha

We hoeven niet zoveel meer te doen voor de grote dag :slight_smile: Volgende maand gaan we dineren met de ceremoniemeesters bij de locatie, kunnen we vast even proeven en kunnen zij de locatie en de contactpersoon gelijk even zien.

Harrods doen we ook altijd even een rondje doorheen als we in Londen zijn, zo leuk daar en grooooot! En ja, heeeeeeeeeeel duur haha! En altijd even daar plassen :lol: Maar niks kopen :mrgreen:

Haha, ja hier ook een man die het liefst elke dag wel wil, maar helaas voor hem ik dus niet, hahaha maar toen ik zwanger wilde worden van Verolyne toen wilde ik uiteraard wel meer dan normaal, hij wist niet wat hem overkwam, hahaha… Hij vond het gewoon eng! Hahaha…

Dus toen krabbelde hij ook wel een beetje terug!

Mannen… Ze blijven ons verrassen, hahaha

Jaja, de grote dag is al snel voor jullie! Spannend hoor!

Tsja, mannen… Ze zeggen dat vrouwen onbegrijpelijk zijn, maar mannen kunnen er ook wat van! :lol:

Nog maar 2 maandjes inderdaad, gaat snel!!!

Deze week als het goed is mijn vruchtbare periode, maar kan ook begin volgende week zijn, ligt eraan of mijn cyclus deze maand 30 of 35 dagen is (of weer heel wat anders), heb er nog weinig inzicht in natuurlijk nu, maar ach, 2 weken lang klussen dan maar :wink:

Hee, wat veel berichtjes hier. Ik kreeg weer geen mailtjes, dus toch maar zelf kijken en ja hoor… gezelligheid!

Mijn moodswings lijken afgenomen. Manlief vond me bijna huilend toen hij thuiskwam maandag, stelde meteen voor om kleine man smorgens uit bed te halen zodat ik even kon blijven liggen. De schat. Ben inmiddels (ook na een werkdagje) wel weer bijgetankt en kan de boel weer aan.

@vlinder: kun je mij even uitleggen hoe dat zit met die testjes? Ik ken dat niet? Test je dan wanneer je vruchtbaar bent ofzo? Zo balen dat vriend geen zin had, hopelijk snel wel benutten. En inderdaad, gewoon niet zeggen, is de druk minder groot.

@minimouse: ja, die ticker moet je zelf steeds opnieuw instellen.

@noekie: haha, die opmerking van B. komt mij bekend voor. Hier hoopt manlief ook niet te snel raak te schieten, want van het oefenen voor Cee heeft hij weinig lol gehad zegt ie (ja, eigen schuld moet je maar niet in een keer raak schieten ;-)) Maar hij heeft er nu al meer profijt van dan toen :wink:

Hier voor m’n gevoel m’n ei wel goed benut. Nu die lange weken wachten tot ik kan testen. Hoewel ik vorige keer (zwanger van Cee) ook eigenlijk voor de test al wist dat ik zwanger was. Misselijk van de meest simpele geurtjes, opeens ontzettende melkbehoefte, terwijl ik normaal niet zoveel melk drink… ben benieuwd dit keer!

En nu ga ik snel weer naar buiten, genieten van deze heerlijke lentedag!

@maria, fijn dat de moodswings weer wat afgenomen zijn en dat je man t zo ff overneemt!!

Wij zouden in mei pas beginnen, maar nu van de week, rond m’n eisprong… Toch bezig geweest haha

Zit alleen nu met koninginnedag, hoe doen jullie dat?

Ik ben wel van een paar wijntjes, en mijn verwachting is dat ik niet met 1 schieten al zwanger ben…

Maar helemaal zeker weet ik dat natuurlijk niet…

Zouden jullie gewoon drinken, minder drinken of voor de zekerheid helemaal niet?

Iemand anders ook met zo’n " dilemma/ keuze" ?

@Sanny: spannend! Toch al geklust dus :smiley: Zelf heb ik dat probleem van een wijntje niet, omdat ik sowieso eigenlijk al nooit drink vanwege mijn ziekte. Ik heb het wel met dingen als carpaccio, biefstuk en filet americain… maar mijn motto is wel dat zolang je het nog niet officieel weet, dat het best kan (met mate!) Maar als het je niet lekker zit, misschien toch maar even laten voor de zekerheid.

Maria, wat fijn dat je weer wat beter in je vel zit. Vervelend he die hormonen, grrr

Sanny, ikzelf denk persoonlijk dat zolang je geen liters alcohol naar binnen gooit, dat het dan nu in deze fase nog niet zo heel veel schade kan aanbrengen… Ik had ooit een collegaatje, die was op dr bruiloft lekker los gegaan en had flink wat alcohol op… Later op de huwelijksreis bleek ze zwanger te zijn en die heeft ook een kerngezond kind op de wereld gezet. Tja ze wist het niet dat ze zwanger was… Zolang je het maar niet structueel doet…

Maar het blijft een dilemma…vooral omdat je indd helemaal niet zeker weet of je zwanger bent

Haha ik blijf twijfelen!!

Misschien 1 wijntje doen…

Ik ben zo bang dat als t niet gezond is, ik t mijzelf dan kan verwijten!!

Maar dat kan je dan toch eigenlijk niet weten…