Feb. en maart gestopt 9 zwanger vd 16 - deel 2

Gefeliciteerd!!!

Gelukkig toch geen lange cyslus, maar lekker zwanger. Geniet er maar lekker van.

Groetjes

Karin

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

geniet er maar lekker van!

liefs

Marloes, VAN HARTE!!

Geniet er lekker van!!!

Liefs dolfijntje

hey marloes,

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID ECHT SUPER :dance:

en geniet er lekker van he echt heel erg leuk voor je :wink:

liefs wendy.

@ Smartygirl: Heeey welcome back!! Wat goed dat het allemaal is uitgepraat tussen jou en je vriend! Enne, veel succes maar weer met klussen!!!

@ Marlous: Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

Dolfijntje en Uskyld, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :smiley: :smiley: :dance: :dance:

Groetjes van aprilstopster Lieke!! :inlove: !!

Dolfijntje en Marlous, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :dance:

Vruchtbaar cluppie hoor, de maartstoppers! :wink:

Groetjes, Em (aprilstopper)

Hoi allemaal,

dolfijntje en marlous van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap… Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe!!

Ben lang niet meer bij het forum geweest, omdat ik even afstand wilde hebben van alles!!! Ik was heel erg bezig met het zwanger worden…

Nu is het dan eindelijk weer zover en is vandaag mijn NOD… en ben vandaag niet ongesteld geworden!

Binnenkort zal ik weer wat langer schrijven, heb nu niet zoveel tijd…

Tot gauw… liefs, Marlies

Hallo,

Nou ik dacht nu moet ik toch echt weer even reageren hoor!!! Ook ik wil graag weer even wat afstand houden…

Allereerst moet er natuurlijk gefeliciteerd worden!!!

Dolfijntje en Uskyld héél erg van harte gefeliciteerd!!! IK hoop dat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschap!!!

Nou moet zeggen dat ik deze laatste dagen wel blij ben met mn langere cyclus anders moest ik ook met dit weer klussen :? Écht kanp hoor van de dy hards( weet echt niet hoe ik het moet schrijven)!!! Jullie mogen trots zijn op je zelf en op jullie mannetjes uiteraard! :mrgreen: :inlove: :mrgreen: Nu maar hopen dat alles niet voor niets is geweest, alhoewel klussen is nooit voor niets,toch? :wink:

Hier niets bijzonders te melden eigenlijk, heb volgende week nog een toets voor school, en nog 2 weken stage, en dan vakantie!!! Heb er echt zin in om niet meer die verplichting van stage te hebben, en lekker thuis te kunnen zijn. En ook nietmeer zoonlief weg te hoeven brengen. :expressionless:

Wij hebben vorig jaar zo’n zwmbad gekocht die ze bij het kruidvat hadden, halve meter hoog, en 4x3m ongeveer. Die hebben we nu in de tuin neer gezet, echt heerlijk!!! En mijn zoontje vind het ook geweldig!!Hij is echt gek op water, we zitten ook op peuterzwemmen, maar daar gaat ie na de zomer vakantie van af omdat hij dan naar de PSZ gaat. We zijn laatst wezen kijken en ik denk dat ie dat ook helemaal geweldig gaat vinden…

Sjonge wat een verhaal weer!!! Hoop dat jullie allemaal positief testen de volgende ronde, want daar hebben jullie tenslotte voor gezweet!!! :smiley: :stuck_out_tongue:

Héél veel succes met wachten enne niet te vroeg testen he, kost alleen maar geld! Haha dat zeg ik…

groetjes JOlanda

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie’s allemaal.

Het begint nu pas echt allemaal goed tot me door te dringen. Als alles goed gaat hebben we in maart volgend jaar een zoon of een dochter :smiley: . Mijn mannie is er gewoon helemaal stil van sinds gisteren :inlove: (=normaal een ongelofelijke kletskous).

Volgende week donderdag heb ik weer een afspraak bij de gyneco, ik ben benieuwd of ze me dan al wat meer kan vertellen over de gezondheid van ons kindje.

Verder voel ik me de laatste dagen erg moe, en ook met buien wat misselijk :sick: . maar goed dat hoort er nu eenmaal allemaal bij niet.

@ Marlies; spannend hoor. Hopelijk heb je net als ik ook goed bericht binnenkort. (dan is het meteen niet meer zo stil bij de maart mama’s) :wink:

Aan alle andere meiden, veel succes in de komende weken, en dat er maar snel nog meer zwangere mogen komen. :pray:

vanmorgen bij de ha geweest en die vond ook dat ik onwijs zwanger was!!

Ik moet 11 juli voor een echo, mijn buik is toch wel erg dik voor 5 weken vond de ha…

Ik heb een foto geplaatst op het showforum…

Gelijk te bloedprikken geweest en morgenochtend even bellen voor een afspraak bij de vk.

Kan het toch nog niet helemaal geloven hoor… zo raar!

hopen dat er snel meer bij komen!!

Liefs dolfijntje

ik moest f zoeken :mrgreen:

mooi hoor, wel raar dat je idd dat ie zo flink is.

hebben de andere meiden ook al buikjes geshowd??? ik kijk nml niet overal…

groetjes Annette

Hoi Marlous,

Gefeliciteerd, echt fantastisch voor je!!

Kan me best voorstellen dat je nog ff aan het idee moet wennen hoor maar niet te lang hoor want je moet vooral genieten!

Tinkerbel

Hoi Dolfijntje,

Mischien ben je wel zwanger van een tweeling omdat je al zo’n buik hebt hihihihihi.

Wat zou je daarvan vinden?!

Tinkerbel

kan het niet gewoon zijn omdat je net een miskraam hebt gehad?

of was je buik na de mk weer mooi plat?

geen idee hoor, doe ook maar een gooi :inlove:

:-* Annette

Whow, dat ziet er inderdaad wel aardig dik uit. Ik weet niet of je normaal ook al een beetje een buikje hebt. Opzich heeft ie volgens mij wel een zwangerschapsvorm. Dat er een soort knik in zit, als je me begrijpt.

http://www.babyshoppen.nl/forum/viewtopic.php?p=206802#206802

Ik heb even een link gemaakt van je foto’s

Hoe lang heb je dan al een zwangerschapsbuikje? normaal begint het pas bij 12 weken, omdat dan de baarmoeder boven je schaambot uit begint te groeien of zo.

Groetjes

Karin

Ik zie dat ze het op het showforum ook erg groot vinden. Je zou bijna beginnen te twijfelen of je wel echt een mk hebt gehad.

De ha weet dus ook niet zeker of ik inderdaad een mk heb gehad. Ik ben zelf altijd heel slank geweest (1m61 en 56 kilo) dus een buikje had ik helemaal niet! Daarom valt het iedereen ook zo op! Nouja, eerst maar even 11 juli afwachten, want dan heb ik een termijnecho en weet ik hoe ver ik echt ben.

Liefs dolfijntje

Hoe wist je dat je een mk hebt gehad? Hoeveel en wat ben je toen verloren?

Ik heb vorige maand veel bloed verloren, meer dan tijdens een normale ongi. Er zijn toen geen slijmproppen mee gekomen, de ha dacht toen dat dit kwam doordat ik nog niet zo ver was en dacht ook gewoon aan een mk. Nu begint hij toch wel te twijfelen vanwege mijn buik. Het kan nl ook zijn dat ik zwanger was van een 2ling en dat er eentje is afgestoten en de andere zit er nog steeds…

Maar ik ben mijzelf nu helemaal aan het gek maken met wat er allemaal aan de hand kan zijn. Ik hou het er gewoon op dat ik nu 5 weken zwanger ben en we zien het wel op de echo als het anders is!

Het heeft wel een voordeel dat ik nu al een buikje hebt, je voelt je ook onwijs zwanger!! Kijk elke keer in de spiegel! Hihi

Liefs dolfijntje