Feb. en maart gestopt 9 zwanger vd 16 - deel 2

Hoi Dolfijntje,

Het lijkt me echt sterk dat je nog maar 5 wkn zwanger bent als je jou buikje zo ziet!

Las net pas wat jij getypt had hihihhihi er wordt nu zo snel gereageerd!!

Zou wel erg zijn als het er twee waren en nu nog maar een maar van de andere kant is het natuurlijk te gek dat er wel eentje in je buik is gebleven!!! Klinkt mischien een beetje raar maar bedoel het op een goede manier hoor!!!

Kan je niet eerder bij de vk terecht als 11 juli? Duurt nog zo lang, als ik jou was zou ik ff met je huisarts overleggen of je niet eerder terecht kan!

Tinkerbel

Geweldig hoor, een buikje. Ik denk dat je daar ook lekker mee wilt pronken als je net zwanger bent. Zou ik denk ik wel doen. Alleen het duur een heel aantal weken voor je normaal een buikje hebt.

Nog een kleine 2 week wachten en je weet meer.

Groetjes

Karin

Hoi hoi,

Nou het liep wel storm hier he gisteren!!! Nu is het weer hartstikke rustig helaas!

Bij ons is de klusperiode weer voorbij en het wachten aangebroken vind ik altijd zo verschrikkelijk!

Heb mezelf voorgenomen mezelf niet gek te maken met dingen die ik voel en iets dergelijks, ik ga er voor de handigheid maar gewoon vanuit dat ik ongi wordt volgende week en als het niet zo is heb ik nog tijd zat om dan eventueel een test in huis te halen.

Klinkt nu mischien een beetje negatief maar vorige maand was de teleurstelling behoorlijk en dat wil ik niet nog eens!

Verders alles oke hier, binnenkort groot feest hier, als ons prinsesje 1 jaar wordt!!! Een paar weken geleden heb ik slingers en balonnen gekocht om op te hangen ben benieuwd wat ze daar van gaat vinden!

Moet straks naar de receptie van mijn baas, die gaat met de vut heb er niet zo heel veel zin in maar ja kom er niet onderuit helaas!

Tot snel!!

Tinkerbel

Jeetje rustig hier zeg :? was al bang dat mijn abonnementje hierop was opgezegt :mrgreen:

niet dus…

Maar goed, ook hier is het klusen nu klaar… denk ik, we gaan voor de vorm gewoon door hihihihi nog 6-8 dgn… ik haal ook geen test in huis, wacht minimaal een week voor ik dat doe…

ik ga mezelf ook niet gek maken met alles wat ik zou kunnen voelen, althans dat is de planning :wink:

ben wel blij dat de tempraturen wat minder zijn!

:-* Annette

idd Annette ongezellig he!!! Waar is iedereen toch?

Voor jullie zit het klussen er ook ver op zie ik!!! Gaan we weer lekker wachten!

Hier alles rustig, heb lekker al mijn ramen open staan kan het tenminste een beetje afkoelen binnen. Moet zeggen ben de regen alweer hartstikke beu!!! Nooit goed he!!!

Het is binnen nu nog maar 23 graden eerst wat het 26 dus is al een stuk koeler!

Over een paar weekjes gaan we met vakantie en heb mezelf voorgenomen dat als ik nu niet zwanger ben we ff een maandje niet zo er naar gaan kijken we zien wel, heb niet zo’n zin om verplicht te klussen op vakantie weet natuurlijk ook nog niet precies wanneer de klustijd valt dan!

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

Tinkerbel

Hallo meiden

Gister mijn verjaardag gevierd, een hoop mensen op bezoek gehad. De eerste kwam om 10.00 en de laatste ging weg om 23.00 In die tijd heb ik bijna contant bezoek gehad.

Toen ik begin deze week vertelde dat ik mijn cyclus heel goed in de gaten probeer te houden, vonden velen van jullie het een beetje te overdreven. Het klinkt veel serieuzer dan dat ik er mee bezig ben. We hebben ook nog nooit verplicht geklust. Ik denk dat ik maandag mijn eisprong heb gehad, dit blijkt uit de hoogte van mijn baarmoedermond. Afgelopen weekend kreeg ik een aantal puisten. Ik heb het vermoeden dat ik puisten rond mijn eisprong krijg. Dit is wel handig om te weten, zodat ik wat beter weet waar ik in m’n cyclus zit. Ik denk dat ik nu een cyclus van 35 dagen heb, maar ik ga nog even uit van m’n langste cyclus, 46 dagen. Dan weet ik dat ik in ieder geval niet te vroeg test.

Het kan zijn dat ik zondag of dinsdag mijn eisprong heb gehad.

Tinkerbel ik kan me goed indenken dat je niet zo snel meer wilt testen. Dat heb ik ook, daarom wil ik ook dik overtijd zijn voor ik ga testen. Annette als je geen test in huis hebt, is het denk ik makkelijker om te wachten met testen. Ik heb de laatste keer een doosje met 2 testen gekocht. Toen ik in de stad liep om de testen te kopen, ben ik ongesteld geworden, kwam ik thuis achter.

Ik heb dus al 2 testen in huis, nu nog mezelf in bedwang proberen te houden om niet over 10 dagen (mogelijke NOD) te gaan testen.

Ik wil mezelf ook niet gek maken met alles wat ik voel. Dat zeg ik nu wel heel braaf, maar ik denk dat als ik iets voel, ik toch wel snel zou denken: Zou ik zwanger zijn?

Ik probeer er van uit te gaan dat mijn NOD over 22 dagen is, zoals m’n banner aangeeft.

Ik ga zo de afwas van gisteravond doen en ik moet nodig wassen.

Groetjes

Karin

Dag dames!

Nou, kheb gister wat bloedverlies gehad :cry:

dus we gaan voor ronde 3, nieuwe ronde nieuwe kansen…

Kzit nou alleen een beetje in de knoei met m’n cyclussen, 1e was 27 dagen, de 2e was 29 en de 3e was 41

Hoe bereken ik nou mijn nieuwe NOD? :?

Leentje, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Vervelend hoor dat je zo lang overtijd was voor je pas duidelijkheid kreeg of je zwanger was of niet.

Ik herken je situatie wel. Ik heb er nu ook 3 cyclussen op zitten. De eerste duurde 33 dagen, de 2e 36 dagen en de 3e duurde 46 dagen.

Mij werd geadvizeerd om het gemiddelde van deze cyclussen te nemen. Ik zou dan uit komen op 38 dagen. Maar ik denk dat ik op 35 uit kom.

Jou gemiddelde is 32 dagen. Als je een dan een (dikke) week voor de verwachte eisprong begint te klussen, en na de verwachte eisprong nog even door gaat, dan denk ik dat je aardig save zit.

Groetjes

Karin

hoi hoi dame’s!

hoe is het met jullie??

hiet gaat het wel, het is even moeilijk voor me op dit moment, want ik weet dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zit,maar we willen eigenlijk wachten tot ik ongi ben geweest, zodat we nog wat meer tijd hebben om alles wat de afgelopen tijd is gebeurd te verwerken enzo…

maar aan de andere kant wil ik eigenlijk gewoon klussen, het gaat zo lekker nu en alles is uitgepraat…

maar goed mijn vriend wil wachten tot mijn ongi…

jammer maar goed, snap het ook wel weer…

dus hier wordt er niet geklust, nou ja er wordt veilig geklust…

liefs

Hoi hoi,

nou ik ga zo mijn bannertje maar eens aanpassen :?

ben gisteravond ongi geworden, zou eigenlijk pas volgende week moeten zijn… dus deze maand een cyclus van 29 dagen.

Ik zet hem voor het gemak maar op 30 dgn. Begin Augustus ga ik 10 dgn met een vriendin naar Zweden dus dan zal ik die week wel ongi worden :? of niet :mrgreen: hihihi we wachten rustig af…

Het is alleen zo stom… normaliter ben ik altijd een vreetsmoel een paar dagen voor mijn ongi en nu eet ik juist sinds vorige week vrijdag heel weinig, geen honger en een vreemde kriebel in mijn buik (beetje zo’n verlieft/vlinders in je buik gevoel zeg maar).

Smartygirl, kan het wel begrijpen hoor, gewoon even geduld en dan weer vrolijk verder :inlove: :?

Leentje balen dat je zo lang overtiijd was en dan toch nog ongi :? zou dat wel frusti vinden.

Karin, nog gefeiciteerd!! Ben toch ook wel blij te lezen dat je er iets minder mee bezig bent als ik dacht. Ik heb idd geen tests in huis en die haal ik ook niet voordat ik flink overtijd ben (als ik bijv na Zweden nog niet ongi ben dan ga ik zeker testen natuurlijk :wink: ). Dat van die baarmoeder, daar ga ik maar niet aandoen en tempen ook zeker niet (dat deed jij volgens mij ook niet), hooguit als ik na een ronde of 6 nog niks heb misschien dan wel??).

Nu ga ik met mijn mannetje naar mijn paardebeesten :mrgreen: kan weinig doen, maar heb ze zooo gemist :frowning:

ow jaaa, maandag naar het ziekenhuis! als het goed is mag mijn gipsenspalkding er dan af :dance: :dance: :dance:

groetjes Annette

Hoi hoi,

Hoe is het hier?

Hier is alles prima, mijn ongi is na 6!! dagen weer voorbij! Op naar de volgende ronde dus maar weer.

Mijn cyclussen zijn redelijk hetzelfde (33, 33 en 31 dagen). We hebben in de vruchtbare periode flink geklust maar het heeft geen “vruchten afgewordpen”! Jammer wel! Maar goed, onze tijd komt ook nog wel!

We zijn ook pas in de 4e ronde nu! En zoals het eruit ziet zijn de maart stoppers redelijk vruchtbaar! Gaat hier erg goed als je ziet wie er nu al allemaal zwanger zijn!

Succes allemaal!!!

Liefs,

Inge

Heee dames,

Leentje en Annette jammer van julli ongi?!

Inge het lijkt idd een vruchtbaar cluppie he, nou ja is voor ons alleen maar goed!

Karin alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :oops: , nou ja beter laat als nooit he :wink:

Smarty mischien is het idd wel verstandig om nog ff af te wachten! Maar fijn dat je weer terug bent bij ons cluppie en dat alles weer beter gaat tussen jullie!

Denk dat hier de ongi eraan zit te komen heb zo’n gevoel maar het is nog ff afwachten wanneer het gaat komen ik zie het wel!

Wendy hoe gaat het met je meid, je hebt het waarschijnlijk weeer hartstikke druk omdat ik je alweer ff niet heb gezien. Zou je binnenkort je buikkie eens willen showen of stel ik nu een heeeeel onbeleefde vraag?! Ben wel nieuwgierig eigenlijk gihihhiihihih.

Lekker dat het vandaag weer lekker weer wordt, geloof zo’n 25 graden denk dat we nog maar eens ff lekker gaan fietsen met ons meisje!

Gisteren zijn mijn paps en mams terug gekomen uit Oostenrijk hadden nog een cadeautje bij voor ons meisje, houten speelgoed echt heeel leuk! Weer verwend dus he!

Prettige zondag nog allemaal!

Tinkerbel

heee meiden,

hier was ik ook weer dan had het de afgelopen dagen weer lekker druk druk we waren erg veel weg geweest savonds dus had weer weinig tijp om op kok te komen snik snik ik mis het wel hoor!!! :wink:

karin, nog van harte gefeliciteerd meid en ben je lekker verwent???

tinkerbel, hee meis ja alles gaat goed hoor weer druk druk he hihi

nee dat is hellemaal gene onbeleefde vraag of ik me buikkie wil showen dat wil ik wel hoor ik snap dat jullie wel ene beetje nieuwschierig zijn hihi ik zal even kijken of me dat gaat lukken oke?

we hebben van de week de babykamer uitgezocht en die komt begin november echt hij is zooooooooo mooooi :lol:

je had er echt zoveel keus het was erg leuk we hebben nog meer dingetjes gekocht zolas een maxi cosi een boxkleed en 2 hele leuke riete wasmanden wat je ook als speelgoed manden kan gebruiken later en nog wat knuffeltjes,

dus we zijn geslaagd :dance:

maar hoe gaat alles met jou???

heb je al weeeeer zo tijdje niet gesproken :frowning:

nog een paar dagen en dan is je nod zag ik ik duim heeeeeeeel erg hard voor meis :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en ook alles goed met jullie kleine meid???

die is ook al bijna jarig he wel spannend hoor zo eerste verjaardag ook voor haar,

en heb je al een kado voor haar??? ben niet nieuwsgierig ofzo hoor hihihi.

leentje, jammer dat je ongi bent geworden en zeker dat je al een paar dagen overtijd was dan heb je toch zoiets van zal het dan toch,

nou meid nieuwe rondes nieuwe kansen ook voor jou duimen we hard hoor :thumbup: :thumbup: :wink:

smartygirl, ben blij dat alles goed gaat met jou en je vriend gelukkig is alles weer goed gekomen,

ik begrijp dat jullie nog even willen wachten toch je ongi is gekomen zodat jullie alles samen nog een beetje kunnen verwerken wat er allemaal gebeurt is tussen jullie,

maar begrijp ook dat je gewoon lekker graag wil klussen en voor de kleine nu wil gaan omdat het nu weer zo lekker gaat met jullie.

annette, ik las dat je ongi bent geworden jammer meid.

je gipsie mag er af las ik kijk dat is wel lekker joh,

voor de rest ook alles goed daar?

nou meiden ik ga er weer een eind aan maken allemaal een fijne avond en tot snel weer doei doeiiiiiiii :lol:

liefs wendy.

Hallo meiden

Hartelijk dank voor alle felicitaties.

Ik heb een erg leuke verjaardag gehad, bijna de hele dag visite gehad. Veel kado’s gekregen, 2 campingstoelen van mijn mannetje.

Smarty, ik ben blij te horen dat het nu weer goed gaat tussen jullie. Welcome back.

Annette, jammer dat je ongesteld bent geworden. Niet zo lang geleden had je het er nog over dat je de klusdagen wilde uitbreiden. Blijk je dus toch in eens een kortere cyclus te hebben. Een cyclus van 29 dagen wil ik ook wel.

Je schrijft dat je begin augustus 10 dagen op vakantei gaat naar zweden, lekker hoor, hopen dat de :evil: :evil: wegblijven. Waarom ga je niet met je man op vakantie? Is die dan lekker aan het verbouwen bij jullie thuis?

Goed voor de lijn om geen trek te hebben, zoals normaal als je ongesteld wordt. Raar hoor van die vlinders in je buik.

Ik heb je een PB gestuurd.

Sting, wat mij op valt is dat de feb/mrt stoppers bij bosjes zwanger worden. We hebben nu al een paar keer gehad dat er in zeer korte tijd meerdere zwanger waren geworden. Ik hoop dat we nu niet weer zolang op de volgende moeten wachten.

Wendy, ik ben ook wel benieuwt naar je buikje.

Groetjes

Karin

Ik heb net de lijst van de beginpagina weer bijgewerkt.

Groetjes

JOEPIE, IK BEN ZWANGER!!!! :dance: :dance:

Ik kan het nog steeds niet geloven, heb vanochtend een test gedaan, en het was een dikke vette roze stip... Ben zo gelukkig, jullie hebben inderdaad gelijk, dit is echt een vruchtbaar forum...

Moet nu ff mijn mannetje ophalen van zijn werk, zal vanavond verder vertellen...hihihi

Tot straks...

Liefs, Marlies

gefeliciteerd Marlies!!

jee 3 in een maand :mrgreen:

veel plezier met je mannetje!!

groetjes :-* Annette

hey hey marlies,

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID ECH SUPER GEWELDIG :thumbup: :thumbup: :thumbup: GENIET ER MAAR LEKKER VAN.

liefs wendy.

Jippie weer 1!!!

Marlies, GEFELICITEERD!!!

Kom maar op met die hormoontjes!!!

Liefs,

Inge

Hoihoi,

ben echt helemaal in de bonen, ben zo gelukkig… Kan het echt met geen pen beschrijven. Ook mijn mannetje is super gelukkig!

Kan het nog steeds niet geloven dat echt zo is.

Ben de hele week misselijk geweest… en had ook erg pijnlijke borsten!!!

Dacht dat mijn lichaam mij weer voor de gek hield, maar het is echt waar :inlove: :inlove:

Mijn vriend kan het nog niet echt helemaal geloven, hij is bang dat we een kindje zullen krijgen met het syndroom van Down… Waarom? Geen idee, het zit niet in de familie en ik ben nog maar 23. Ach ja, het zal wel los lopen…

Mijn geluk kan niet op…

Hoop dat mijn misselijkheid snel wat minder wordt, ben de hele dag misselijk… Heb gelukkig nog niet hoeven overgeven!

Tot gauw dames…

Liefs, Marlies