nou ik vind het super voor en gun het jullie van harte!
en of het nou zijn zaad is of jouw ei… t’is de combi :inlove:
:-* Annette
Gefeliciteerd Dolfijntje. Super hoor, en nu maar hopen dat je die eerste 12 weken doorkomt.
Hè hè, vanmorgen hebben ze bloed bij me afgenomen. Was zo gepiept.
Ze willen hier dat je minstens een uur blijft liggen om eventuele schomelingen van de hormoonspiegel te voorkomen. Zo krijgen ze de beste resultaten bij de test. Weer wat geleerd dus.
Als het goed is is mijn bloed nu al onderweg naar het labaratorium, en krijg ik maandag de resultaten met de post binnen. Dat is sneller dan ik gedacht had.
Gelukkig hebben we een druk weekend voor de boeg, dan duurt het wachten in ieder geval niet zo lang.
Groeten,
Marlous
Hoi Dolfijntje
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF echt geweldig nieuws
Van Harte Gefeliciteerd!!!
Wel snel weer he gelukkig voor jullie dat het wachten niet lang heeft geduurd!
Probeer je wel een beetje te genieten?! Snap best dat dat moeiliijk is hoor voor jullie maar je moet er wel vanuit gaan dat het nu gewoon goed gaat!
Liefs Tinkerbel
He Marlous,
Fijn zeg dat je zo snel de uitslag van je bloedtest hebt, ga voor je duimen meid dat je zwanger bent!
Heb je al wel zwangerschapskwaaltjes of niet, nou wil dat niet altijd wat zeggen dat weet ik wel maar toch!
Prettig weekend, en zal aan je denken maandag!!
Liefs Tinkerbel
He Leentje,
Ook voor jou ben ik nog aan het duimen hoor, zou geweldig zijn als jij ook zwanger bent! Hebben we er opeens weer 2 zwangere bij!
Liefs Tinkerbel
@Tinkerbell wrote:
He Marlous,
Fijn zeg dat je zo snel de uitslag van je bloedtest hebt, ga voor je duimen meid dat je zwanger bent!
Heb je al wel zwangerschapskwaaltjes of niet, nou wil dat niet altijd wat zeggen dat weet ik wel maar toch!
Prettig weekend, en zal aan je denken maandag!!
Liefs Tinkerbel
Ik toch best wel wat dingen waar ik van zeg; ja…dat zo best wel wat kunnen zijn.
Zo heb ik regelmatig (nu ook) wat kleine krampjes en steekjes in mijn onderbuik. En wat het gekke is, zo snel als ik dat voel ben ik weer helemaal gerust. Zo van…gelukkig ik voel je nog. Heel raar :? .
Verder heb ik al een dag of 10 last van mijn tepels. Mijn man mag er dan ook echt niet aankomen :naughty: . Wel spannend hoor.
Gisterenavond hadden we een etentje van de graancooperatie bij ons uit de buurt. Ik heb natuurlijk keurig geen druppel wijn gedronken. Alleen heb ik tot mijn grote spijt een flink stuk brie naar binnen gewerkt. Ik ben daar dol op. Ik was alleen helemaal vergeten dat het beter is om geen rauwe dierlijke produkten te eten. Ik hoop maar dat de kaas gemaakt was van gepasturiseerde melk.
Groetjes,
Marlous
Gefeliciteerd Dolfijntje, geniet ervan!!! Ik :thumbup: voor je dat alles goed blijft gaan.
Hier nog twee dagen tot mijn NOD, heb vanaf vanmorgen sterk het gevoel dat ik ongi ga worden. Maar er is nog niets te zien. Heb erge last van mijn buik, een beetje krampjes maar gelukkig niet de hele tijd achter elkaar, maar het is wel erg vervelend.
Ik hoop dat de :evil: weg blijven en dat de buikpijn van de BBQ van gisteren kwam en niet van de :evil: !!!
Maar goed, zoals elke maand is dat toch weer afwachten!
Hoe gaat het met jullie???
Liefs,
Sting
Jullie zien het al aan mijn banner, ik ben dus toch ongi geworden. Mijn gevoel was nog niet zo slecht dus.
Op maar weer naar de volgende ronde. Mijn NOD zal nu rond 26 juli zijn!!!
balen
nieuwe ronde nieuwe kansen!
Zo er is weer heel wat gebeurt sinds mijn laatste post
Dolfijntje, gefeliciteerd
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden. De komende tijd zal wel heel spannend voor jullie zijn, omdat je er niet zo makkelijk meer van uit gaat dat alles wel goed zit, omdat je een mk hebt mee gemaakt. Ik wens jullie veel sterkte. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van de zwangerschap.
Leentje, hoe lang ga jij nog wachten? Ik had allang getest. Je bent nu al 9 dagen overtijd.
Marlous, dat klinkt goed. Over 2 dagen weet je als het goed is meer. Wat zal de tijd langzaam gaan dit weekend.
Inge, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Gister is m’n schoonzusje met kindje geweest, was erg gezellig. Mijn buurvrouw is gister ook nog langs geweest. Ze heeft zo’n apparaatje waarmee je de hartslag kan horen van je kindje. Ze vertelde me dat ze hem nog wel een tijdje heeft, en dat ik hem ook wel mag gebruiken, als ik zwanger ben. Ze zei dat het al vanaf 8 weken kan. Een paar weken voor we naar de verloskundige kunnen, als ik zwanger ben. Nu maar hopen dat het snel raak is.
Ik vierde gisteravond mijn verjaardag samen met een vriendin die vierde dat ze haar diploma heeft behaald. Van vrienden kreeg ik een pop en een wc-verkleiner om al vast te oefenen. Ze moesten eens weten
Ik hoorde op het nieuws dat het volgende week wel weer mooi weer gaat worden. Dat komt goed uit, aangezien ik het zwembad nog in de tuin heb liggen. Donderdag ben ik jarig, en het zou mooi zijn als het dan ook nog mooi weer is.
Ik wens iedereen een goed weekend
Karin
heeeeeeee meiden,
hier was ik dan weer eindelijk hihi sorry hoor maar had het echt weer super druk moest veel werken omdat we pas de opening van de winkel hebben gehad,
dus als ik eenmaal thuis was ging ik een hapie eten en daarna lekke me bedje in,
nu ga ik weer me normale uurtjes draaien dus het word nu wat rustigere gelukkig maar,
dolfijntje, GEFELICITEERD MEIS :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ben echt heel erg blij voor jullie geniet en lekker van ik snap dat je toch wel ene beetje bang bent omdat je vorige maand een mk heb gehad maar probeer er van te genieten echt nogmaals super meis :lol:
tinkerbel, alles goed wijfie???
dat is zeker een tijdje geleden sorry zolas je wel als las was ik erg druk op het werk en moest ik meer werken waardoor ik erg moe was als ik eenmaal weer thuis was
maar nu heb ik gelukkig weer me normale uurtjes,
nog even en dan is jullie meisie jarig he leuk joh alweer een jaar wat gaat die tijd toch hard he,
je hebt een mooie taart besteld vertelde je al leuk hoor…
en hoe gaat het voor de rest met je???
heb je nog wat leuks gedaan de agelopen dagen of ga je nog wat leuks doen van het weekend?
wij hebben vanavond een verjaardag van een nichtje van me mannetje dus dat is wel gezellig,
en morgen maar even een beetje in huis aan de gang moet ook gebeuren he en voor de rest maar even lekker uit rusten
en mischien wel even lekker in het zonnetje liggen als het mooi weer word hihi heb gehoord op het nieuws dat het weer beter zou worden weer dan vandaag laten we het hopen dan maar he.
karin, wat je vertlede over die positie kleding ik heb daar ook naar gekeken laast en gepast maar het was nog wel een beetje te groot dus heb ik het nog maar niet gekocht draag nu veel van die broeken met elastiek is wel ideaal,
ik las dat je het badje had opgezet dat is wel lekker he ff afkoelen als het zo warm is dat denk ik soms ook weleens had ik maar een badje hihi lijkt me ook wel lekker :lol:
leentje, wel spannend hoor je bent nu 9 dagen overtijd las ik,
ik begrijp dat je niet durf te testen omdat je dan bang bent voor weer een nega test
hoop dat de :twisted: :twisted: lekker weg zullen blijven meid we duimen voor je!!!
annette, lekker he met het warme weer klussen hihi maar wel ideaal dat je nu zo ventilator hebt dat scheelt wel he,
veel zin zei je das mooi hihi dat kan hoor wat je vertelde dat als iemand zwanger is dat ie dan zin in veel seks hebt maar je kan er ook hellemaal geen zin in hebben dat verschild weer per mens heb ik gehoord,
ik ken er ook een paar die wel maar ook juist geen zin hadden tijdens de zwangerschap.
hopen dat het raak zal wezen bij je meid deze maand jullie klussen er goed oplos zoals ik lees hihi is alleen maar goed toch net wat je zegt je doet het voor een goed doel :thumbup: :thumbup:
marloes, gelukkig was het allemaal goed bij de gynacoloog geen afwijkingen aan je baarmoeder las ik,
ook fijn dat ze bloed hebben afgenomen en dat je al zo snel de uitslag krijgt ook ik zal voro je duimen maandag en hopen dat je zwanger bent meid
alles voor de rest goed met iedereen???
met mij gaat alles nog steeds erg goed nog steeds nergens last van met de steekjes en krampjes in me buik is het ook wat minder geworden word er soms gewoon bang van dan dnek ik owjee is het wel goed nog maar ik ben een erg onzeker type hihi,
me buikkie begint wel lekker te groeien mensen gaan het nu ook zien is wel erg leuk al die reaktie die we krijgen
ja me buik is een mooi balonnetje nu hihi,
ik ben ook wel erg trots hoor en zeker als mensen het zien en zeggen joh ben je zwanger en dan zeg ik trots jaaaaaaaaaa leuk he hihi,
nou meiden ik ga me eigen ff gauw opfrissen want moet zo naar een verjaardag en heb alweer een heeeeel verhaal staan zie ik alweer
allemaal een heel fijn weekend en tot gauw weer he doei doei,
ohw en hier nog weer heeeeeeeeeeeeel wat hormonntjes voor jullie blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssss!!!
liefs wendy :-*
Goeiendaaaaag!!!
Wat een heerlijk weertje weer vandaag!
Wij zijn net met ons meisje naar de kinderboerderij geweest, er werd enthousiast gebrabbeld dus denk wel dat het een succes was.
Ze heeft de geitjes geaaid en de ezel hhihihihih. Eerst zat ze zo serieus te kijken echt zo van dit vind niks maar toen kwam ze los!
Gisteren heerlijk bbq gedaan was 's avonds wel een beetje frisjes maar met een trui kan je een heel eind komen.
De klusperiode zit er weer bijna op, was niet ideaal met dit weer maar helaas heb je dat niet voor het kiezen he!
Gatsie morgen weer werken heb nog weinig zin, het wordt veel te mooi weer om te werken maar goed dinsdag ben ik weeer vrij en over een paar weekjes hebben we vakantie dus da’s wel lekker!
We gaan samen met vrienden van ons een weekje weg, naar belgisch limburg is maar zo’n 150 km, ik hoef ook niet perse zo ver weg.
Wendy je hoeft geen sorry te zeggen hoor, miste je gewoon een beetje!!
Maar als je geen tijd of zin hebt is het gewoon zo he!!!
Tot snel!
Liefs Tinkerbel
Hallo meiden
De lijst op de beginpagina heb ik weer even bijgewerkt.
Dolfijntje, als ik het goed heb ben je 27-2 uitgeteld. Op die dag ben ik 2 jaar getrouwd.
Gister hoorde ik van een vriendin van me dat ze zwanger is. Dit is niet de 1e keer dat ik hoor dat iemand zwanger is, waarbij mijn 1e reactie is: Wat leuk! en als het gesprek voorbij is, dat ik dan denk: Zij is wel zwanger …
Op zo’n moment denk ik: Ik wordt nooit zwanger.
Als ik een zwangerschapstest doe, dan denk ik altijd dat die niet geschikt zijn voor mij, omdat ze een negatieve uitslag geven. Ik denk dan dat een bloedtest beter zal zijn dan een urine test, terwijl ik een aantal dagen later gewoon ongesteld wordt, en dat dus de reden is dat ik een negatieve test heb.
Ik kan nog wel eens één deze dagen mijn eisprong hebben. Ik ben begonnen met het bijhouden van mijn cyclusgegevens. Ik probeer dagelijks te voelen of mijn baarmoedermond hoog of laag ligt, hard of zacht is, of er veel of weinig slijm is, welke kleur het heeft en of het draderig is. Volgens mijn waarnemingen verwacht ik vandaag mijn eisprong, maar misschien heb ik hem gister al wel gehad, omdat ik toen buikpijn had, links onderin m’n buik. Ook krijg ik de laatste paar dagen puisten. Als ik vandaag m’n eisprong heb, dan zit ik op een cyclus van 35 dagen, dat past wel een beetje in m’n rijtje 33, 36, 46
We moeten vanavond naar de verjaardag van mijn zusje die vandaag 22 is geworden. Ik weet niet of mijn man nog wel zin heeft om te klussen als we terug zijn. Ik hoop van wel.
Marlous heb je de uitslag al binnen van het bloedonderzoek? Ik ben benieuwt of ik ook jou banner kan veranderen in een zwangerschapsbanner.
Wendy, ben blij te horen dat het nog steeds zo goed met je gaat. Mijn buurvrouw is erg misselijk, al een hele tijd. Geen pretje voor haar.
Tinkerbel, wat leuk dat je dochtertje zo reageerde op de geitjes.
Zijn er al meer dames met nieuws? Volgens de banner heeft Marlies morgen haar NOD. Marlies voel jij al wat? je bent hier al een tijdje niet meer geweest, volgens mij.
Leentje heb jij al weer een keer getest?
Groetjes
Karin
hoi dame’s!
hier ben ik weer!
ik ga waarschijnlijk na mijn volgende ongesteldheid weer mee doen!
mijn vriend en ik hebben alles goed uitgepraat en het gaat allemaal weer goed! dus we willen weer een gokje gaan wagen!
we zullen zien! zal mijn NOD laten weten zodra ik die weet!
succes voor alle dame’s ik moet eerst weer flink bij lezen!
liefs
Haaaiii,
Smarty, fijn dat jullie het hebben uitgepraat! en welkom terug natuurlijk!
Karin, meis laat je niet gek maken joh! je bent pas 3 mndjes bezig… zoveel meiden zijn nou eenmaal niet gelijk zwanger. geduld is een schone zaak, laat het een beetje rustig, lekker klussen en hou natuurlijk wel je nod in de gaten, maar ga nu allerlei berekeningen erop los laten, volgens mij houd dat soort stress een zwangerschap alleen maar tegen.
Marlous, Leentje??? hoe gaat het? uitslagen? tests? ikke snieuwgierig :inlove:
Wendy, blij te lezen dat ie goed gaat! je zit al bijna aan de 3 mndn :inlove:
Tinkerbel, leuk, volgens mij zijn die kleintjes zooo leuk als ze gaan brabbelen enzo geweldig!!
verder weinig nieuws, we klussen nog steeds netjes om de dag :inlove: en over een kleine 2 weken weten we meer althans voor deze maand :mrgreen:
groetjes Annette
hoi hoi meiden,
smartygirl, wat fijn dat het weer goed gaat met jou en je vriend en dat jullie alles hebben uitgepraat :thumbup:
en ik las dat jullie weer verder gaan na je menstruatie spannend meid.
tinkerbel, ik vind het wel heeel erg lief hoor dat je me mist als ik er een tijdje niet meer geweest ben :lol:
ik mis jullie ook als ik er niet ben hoor gelukkig heb ik nu me normale uurtjes weer en heb ik meer tijd,
ik heb nu alleen wel wat andere uurtjes ik werk nog wel 32 uur maar werk nu op maandag van half 9 tot 18:00 en dan woensdag nu ook de hele dag in plaats van een halfe wat ik wel jammer vind en dan vrijdag doe ik nu ook om de week een koop avond en dat is dan van 13:00 tot 21:00 en anders ook van half 9 tot 18:00 en dan de zaterdag van 9;00 tot 17:00 dus dat zijn nu wel 4 dagen opzich wel lekker ik werkte er eerst 3 en half maar omdat ik nu later begin dan voorheen wat wel lekker is hoor maar dan heb ik ook weer de woensdag de hele dag
ik meot maar even kijken hoe ik dat straks ga doen want 4 dagen is wel erg veel om te werken ls we straks een kleine hebben vind je niet???
nou heb ik wel oppas dan hoor maar toch het idee vind ik niet zo,
maar hoe gaat het voor de rest met jou???
je was naar de dierjes geweest met jullie meissie en ze vond het heel leuk zag ik en ook de diertjes geaaid leuk is dat dan he,
en ook was ze lekker aan het brabbelen wat is het toch ook een schatje he jullie prinsesje dus ze heeft zich lekker vermaakt las ik al
karin, je houd het nu een beetje bij las ik je cyclus ik hoop voor je dat het snel goed komt en dat ook jij snel een goed bericht zal brengen en ook alle ander meiden uiteraad ik duim nog steeds heeeeeeeeel erg hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en dat jullie maar snel zwanger zullen worden allemaal
annette, nog 2 weekjes las ik en dan weten jullie ook meer wel spannend he allemaal deze tijd voor iedereen,
en hoe gaat hetn ou met je pootje???
alweer een stuk beter of heb je er nog wel wat last van?
nou meiden ik ga nog even gezellig een bakkie doen met me mannetje allemaal een gezellige en fijne avond en tot snel weer…
liefs wendy :-*
wat heerlijk smartygirl, dat jullie er samen uit zijn gekomen!! Hopen dat je snel zwanger mag worden!!
Karin, ik snap het best hoor dat je je af en toe zo voelt! Is ook echt niet makkelijk. Voelde mij zelfs een beetje schuldig dat ik weer zo snel zwanger ben…
Ben gelukkig helemaal nog niet misselijk, alleen pijn in mijn borsten en ontzettende bandenpijn.
Had gisteren een familiedag en daar moest ik het wel vertellen, ik kreeg allemaal vragen van iedereen. Ze dachten allemaal dat ik al veel verder was. Heb nu al een enorme buik, pas zelfs al mijn broeken al niet meer!!!
Morgen de ha even bellen voor een afspraak en dan hoop ik dat ik woensdag terecht kan.
Ik blijf :thumbup: voor jullie dat jullie maar snel zwanger mogen worden!!
Liefs dolfijntje
Hallo Ladies!
Dolfijntje; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Karin; dat gevoel heb ik ook bij drie vriendinnen van mij, zij zijn zwanger of hebben net een kleine, ben natuurlijk hartstikke blij voor ze maar het geeft mezelf wel een beetje een onzeker gevoel… Bij 1 was het zelfs niet gepland en zij is zomaar zwanger!
Smartygirl; wat fijn dat jullie er samen zo snel zijn uitgekomen en er weer helemaal voor gaan :thumbup: Succes in je nieuwe ronde
'k Ben vandaag alweer 11 dagen overtijd en dus nog steeds niet ongesteld geworden… Afgelopen zondag heb ik nog een test gedaan, uitslag was Negatief
Ik heb geen zwangerschaps- of ongesteldheidsklachten. Heel vreemd allemaal :wall: Alleen mijn buik is wat opgezet… :?:
Als ik komende donderdag nóg niet ongesteld ben geworden, dan ga ik langs de HA want dan ben ik inmiddels 2wk overtijd.
Misschien bloedtestje? Mijn afgelopen twee cyclussen waren regelmatig.
Mocht ik straks wél ongesteld worden, dan wordt het nog een hele klus om mijn vruchtbare dagen uit te rekenen van mijn nieuwe cyclus.
Hoi dames,
Nou vanmorgen heb ik de resultaten via de post ontvangen…
IK BEN ZWANGER
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben echt zo blij!
Volgens de test was het HCG-gehalte 2342 dat komt dus neer op 3 a 4 weken zwangerschap.
Dan had mijn gevoel het dus echt goed.
Ik weet nu even niet wat ik moet typen, het moet geloof ik nog allemaal even doordringen.
Doeg,
Marlous
gefeliciteerd Marlous! :inlove:
jee da’s alweer de 2e deze week!! :mrgreen:
Hij gaat goed!
geniet ervan he!