Feb. en maart gestopt 9 zwanger vd 16 - deel 2

Pfff nog 6 dagen. Erg spannend weer hoor.



We hebben zo’n beetje om de dag geklust en ook rond de 12e van juni (zou mijn ei ongeveer geweest moeten zijn).



Ik heb nog nergens last van, ben alleen behoorlijk moe (maar dat kan natuurlijk ook aan het weer liggen). En mijn tepels zijn gevoelig (maar dat heb ik ook al eerder gehad en toen ben ik gewoon ongi geworden).



Ooh wat erg zeg, vind mezelf gewoon vervelend nu!



Hoe is het mer jullie allemaal???



Liefs,

Sting

Marlous, geen afwijkingen aan je baarmoeder dat is goed nieuws. Maar je dikke baarmoederslijmvlies kan minder goed nieuws zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Veel bloed verliezen is ook geen pretje. Mijn laatste cyclus was ook heel lang, 46 dagen, en ik heb niet het idee dat ik toen meer bloed heb verloren dan normaal. Hoelang verwacht je dat je cyclus kan gaan duren?

Waarom moet je een uur blijven liggen na het bloedprikken? val je snel flauw?



Annette, toch nog kunnen klussen. Het wordt jullie er ook niet makkelijk op gemaakt met het weer en je hand. Is het nog een beetje uit te houden met je hand in het gips met dit weer? Of stroomt het zweet onder het gips vandaan? Lekker hoor, een lang weekend. Het heeft ook wel voordelen z’n arm.



Inge, spannend hoor, nog 5 dagen. Weet je al wanneer je wil gaan testen? Vervelend van die dingen waar je last van kan hebben als je zwanger bent, terwijl het ook een andere oorzaak kan hebben.



Volgens mij zitten we al bijna in de klusperiode. Ik was maandag in de stad en bij de C&A hebben ze nu vette opruiming. Ik dacht: Als ik nu in de opruiming positiekleren ga kopen, dan scheelt me dat geld als ik het nodig heb. Ik heb een positiebroek en trui gepast, mijn tasje onder de trui gestopt, en ik leek net zwanger (op de hoeken in mijn buik na, want zo rond is mijn tasje niet). Ik vond het er wel mooi uit zien, een zwangere Karin. Ik heb niks gekocht, omdat ik toch eerst zwanger wil zijn. Misschien kan ik niet zwanger worden, en dan zit ik met die kleren. De broek die ik aan had zal wel erg lekker. Het was een model van een heupbroek, waar dan van dat elastische band van 30 cm aan was genaaid. Dus niet zo’n broek met een halve cirkel op de buik.

Hebben jullie al wel eens aan positie mode zitten denken? of net als ik gepast? Eigelijk schaam ik me er wel een beetje voor. Ik ben ook blij dat ik geen bekenden tegen ben gekomen in de winkel.



Groetjes

Karin

@Frogger wrote:

Marlous, geen afwijkingen aan je baarmoeder dat is goed nieuws. Maar je dikke baarmoederslijmvlies kan minder goed nieuws zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Veel bloed verliezen is ook geen pretje. Mijn laatste cyclus was ook heel lang, 46 dagen, en ik heb niet het idee dat ik toen meer bloed heb verloren dan normaal. Hoelang verwacht je dat je cyclus kan gaan duren?

Waarom moet je een uur blijven liggen na het bloedprikken? val je snel flauw?



Karin




Hoi Karin,



Ik zit mezelf hier nu natuurlijk ook een beetje gek te maken. Hubbie zegt ook: “Als ze dacht dat je niet zwanger bent zou ze geen bloed laten afnemen”.

Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus zal zijn. Wel hebben we ongeveer 14 dagen geleden veel gevreeen, ik had toen ook echt veel zin :wink: . Nu ik dan zo is terug tel kan het in mijn vruchtbare periode geweest zijn. Uitgaande van mijn laatse bruinverlies en dan een cyclus van ongeveer 30 dagen aanhouden. Dan kan dat dikke slijmvlies dus ook kloppen, ik zou dan nu ongeveer 4 weken zwanger zijn (bevruchting 2 weken geleden).

MAARRRR, ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :think: .



Wat betreft dat bloedprikken, ik denk dat dat gewoon een voorzorgmaatregel is, hier in Frankrijk zijn ze sowieso vaak voorzichtiger.

Ik probeer al sinds gisteren de verpleegster te bereiken, ik heb ook een bericht achtergelaten op haar voicemail. Gisterenavond was ik heel even met de hond weg en ja hoor, een bericht van haar op mijn voicemail. Ze kan eventueel vrijdagochtend langs komen. Vandaag nog maar even proberen te bevestigen.



Groetjes,



Marlous

O ja, ik zit over dat soort dingen ook al steeds na te denken. Alleen heb ik nog geen positiekleding gepast. Zou ik trouwens wel leuk vinden :smiley: .

Dat zou hier ook nog een probleem kunnen worden. Ik ben namelijk voor Franse begrippen erg groot, en heb dus ook al veel moeite om gewone kleding te vinden :? .

Je komt vast wel eens in Nederland, moet je hier maar komen shoppen.

Ik denk dat broeken het grootste probleem is, als je lang bent. Wat je ook kan doen is via internet nederlandse positiemode bestellen, en dan die in nl laten afleveren, en dan door laten sturen naar frankrijk.

Wat ik wel jammer vind is als we nu zwanger zouden worden, dat je dan in de winter met een buik loopt. Dan valt het toch minder op dan in de zomer. Maar zwanger zijn in de zomer heeft ook een nadeel, omdat het dan erg warm kan zijn.



Het klinkt wel goed, die theorie over bloedprikken, je vorige cyclus en zo.

Sterkte met wachten.



Karin

Haaai…ik kom hier ff meekleppen…ben van de aprilstoppers. Maar ik was stiekem ff aan 't meelezen :oops: …over die positiekleding. Daar ben ik dus nu ook al mee bezig. :lol:



Moeten jullie eens op deze site kijken http://www.cachecache.nl/ Echt wel leuke positiemode…met die kleding zie je er tenminste met 9 maanden niet uit als een wandelend bankstel…hihi.



En Uskyld: je kan toch ook positiemode via internet bestellen denk ik…of zo. Als je echt niets zou vinden?



Oh ja NOPPIES is nog leuker (maar wel duur) http://www.noppies.nl/

Lijkt me een ramp als ik zwanger ben. Ik ben nu al heel kieskeurig in mijn kleding, en het aanbod positiemode is ook maar erg klein. Volgens mij heb je bij ons alleen maar de C&A, Miss Etam en prenatal zitten die positiekleding verkoopt. Ik ben toch wel iemand die niet al te dure kleding wil.

Ik ben wel goed met de naaimachine, dus misschien maak ik zelf wel positiekleding. Daar zullen vast wel patronen van te koop zijn.



Groetjes

Leuk die sites!



Cache Cache zit in eindhoven zie ik, dat komt dan goed uit want wij komen uit Brabant. En gaan natuurlijk regelmatig op bezoek bij de familie.



Ik ben voor Nederlandse begrippen gelukkig redelijk gewoon (1 meter 75 en maat 44) Nu koop ik ook al regelmatig kleding in Nederland.

Wel ben ik bang dat ik er binnen de kortste keren uit zal zien als een opgeblazen walrus. Ik kom namelijk erg gemakkelijk aan, en moet al sinds jaren erg op mijn gewicht letten. Maar ja, dat is dan weer voor latere zorg.

Hoi Marlous,



Spannend hoor!! Hoop voor je dat je goed nieuws krijgt binnenkort!



Ik heb nog positiekleding liggen van toen ik zwanger was van mijn dochter maar ben bang dat ik daar niet alles meer van pas en ik was toen ook in de zomer uitgerekend dus stel dat ik nu snel zwanger zou zijn dan moet ik toch wel ander soort kleding hebben.

Net als jij heb ik ook het probleem dat ik makkelijk aankom baal ik heel erg van heb al zo vaak gelijnd en afgevallen en weer aangekomen werd er gek van!! Ik draag nu maat 44/46 en wil eigenlijk echt terug naar 42/44 en daar ben ik ook mijn best voor aan het doen!!! En ik ben 1.76



Ik was ook heel bang dat ik tijdens mijn zwangerschap echt veel dikker zou gaan worden en dat is me meegevallen ben eigenlijk meer daarna nog wat aangekomen gewoon van het thuis zitten en lekker eten enzo.

Ik had zelfs schrik om naar de vk te gaan omdat ik dacht dat ik dan op de weegschaal zou moeten en dat wilde ik helemaal niet schaamde me dood. Gelukkig voor mij deden ze dat bij onze praktijk ook niet meer, het wegen pfffffffffff was ik ff blij, weet wel klinkt mischien erg belachelijk, bedoel net of je minder weegt als je het niet weer maar ja het idee he!!! en de confrontatie.



Wel is het zo dat mijn figuur helemaal anders is geworden ben op de heupen toch echt wel wat dikker geworden en mijn taille is enigzins weg en die had ik altijd nog wel ook al had ik geen maatje 36.



Nou weer ff genoeg geklaagt, ik duim voor je Marlous!!



Tot snel



Tinkerbel

He Karin,



De positiekleding van H & M en Miss Etam is goed te betalen hoor!!

Prenatal is natuurlijk behoorlijk duur maar dat is met al die babyspeciaalzaken die positiekleding verkopen!



Kan me voorstellen dat je graag eens positiekleding wilde passen maar maak jezelf niet gek he meid!!!

Ik had toen ik zwanger was de hele tijd de neiging om babykleertjes te kopen maar ik heb me in kunnen houden totdat ik 13 wkn zwanger was.



Tinkerbel

Ik ben wel weg van de H&M, kom ik regelmatig. Daar hebben ze echt veel leuke kleren. Maar ze hebben geen positiemode. Ik heb even op de website gekeken van H&M, en ze hebben in de volgende plaatsen wel positiekleding:

  • Alkmaar
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amsterdam
  • Assen
  • Breda
  • Den Bosch
  • Den Haag
  • Dordrecht
  • Eindhoven
  • Groningen
  • Haarlem
  • Hilversum
  • Nijmegen
  • Rijswijk
  • Rotterdam
  • Tilburg
  • Utrecht



    Helaas niks in de buurt van Enschede. Ik heb een broer in Haarlem wonen. Dan moet ik maar wat vaker naar hem toe, als ik zwanger ben.

    Misschien zijn er meer mensen die vaak bij de H&M komen, en zich afvragen waar ze positiemode verkopen, daarom heb ik de lijst met plaatsnamen hierboven gezet.



    Groetjes

    Karin

Hallo,



En alweer een warme dag!!! Heerlijk toch dit weer!



Zo ik heb ff de bakker gebeld om een taart te bestellen voor ons meisje, ze wordt namelijk 7 juli alweer 1 jaar!! Dat eerste jaar is echt zo ontzettend snel gegaan. Op de taart staat teigetje ben ik zelf helemaal weg van, op haar slaapkamertje heeft ze ook winnie the pooh en friends op de muur staan echt geweldig.



Laatst had ik in de stad al slingers gekocht om op te hangen in de kamer het moet wel echt gevierd worden vind ik, zit te denken om nog een kroontje voor haar te maken en dan maar zien hoe lang dat ie meegaat hihihhihi



Wij zitten in de klusperiode nog steeds maar moet wel zeggen dat het wel wat energie vreet met die warmte we hadden gisteren ook helemaal geen puf!!!



Ga ff lekker buiten zitten nu in de schaduw wel te verstaan, in de zon hou ik het niet lang uit! Ons prinsesje licht nu lekker te slapen dus ff wat tijd voor mezelf.



Wendy hoe is het met je meid is al zoooooo ontzettend lang geleden dat ik je gesproken heb!!!



Liefs Tinkerbel

Haaaiiiii!!

nou we hebben DE oplossing hoor :mrgreen:

we hebben gisteravond nog gauw ff een ventilator gekocht, die op het dressoir gezet, ongeveer een kleine halve meter van ons bed, op het bed gericht :smiley:

Lekker gedoucht, ramen open ding aan, eerst ff op tempratuur komen, daarna heeeeerrrrlijk geklust :inlove: enne we waren geen van beide bezweet hihihi

Ik weet niet, volgens mijn banner zou ik in de klus periode moeten zitten, maar vorige maand had ik best wel wat van dat wittige/doorzichtige/dikke slijm (dat hoort toch??) en nu eigenlijk niet?



leuk die site’s van positie kleding, die bewaar ik wel voor het zover is! ook met kleertjes enzo wacht ik wel tot ik idd over die 13 weken heenzit, moet er niet aan denken dat als je toch een mk krijgt en je dan al vanalles in huis hebt :cry:



Tinkerbel, leuk een pooh taart en kamertje, ben bang dat die van ons daar ook aan word onderworpen, of een soort jungle kamer lijkt me ook geweldig!



hoe zit het met de wachtende meiden??? zijn er al een paar die tegen de NOD aanzitten???



ik zit lekker in de tuin, hond erbij, badje vol… vanmiddag word ze gedompeld, of ze wil of niet :dance: :dance: morgen ook lekker thuis, heeft toch nog 1 voordeel je pooje in de gips :mrgreen:



we :thumbup: :thumbup: :thumbup: weer hoor :pray: :pray:



groetjes Annette

Tinkerbel, lekker om alvast bezig te zijn met de verjaardag van je meisje. Straks durf je geen hapje van de taart te nemen omdat ie zo mooi is :smiley:

Ik ga zo lekker in een zwembadje achter het huis zitten. Ik was vanmorgen bij mijn buurvrouw, en die had een zwembad in de schuur liggen, maar geen ruimte in de tuin om hem op te zetten. Dus nu hebben we hem in onze tuin gezet, en komt ze straks bij mij in het zwembad liggen.



Grappig hoor, 2 meiden die in de klusperiode zitten, maar het er erg moeilijk mee hebben ivm de hitte. Bij ons is het net omgekeerd. We hebben nu al 3x geklust, en niet eens omdat het moet. Normaal wil mijn man echt niet zo vaak. Dus nu hoop ik dat dit toevallig mijn klusperiode is, want dan zit ik wel goed.



Annette, dat slijm hoort er wel bij, maar het geeft niet als je nu minder hebt dan de vorige periode. Bij mij is de slijmhoeveelheid heel wisselend. Ook voor en na de eisprong kan ik zo veel slijm hebben, dat ik het in mijn onderbroek terug vind.

Wel handig dat je nu een beetje door hebt hoe je kan klussen met zulke temperaturen.

Wij hebben in de slaapkamer een plafondventilator, maar die staat bijna nooit aan. Mijn man kan slecht tegen dat geluid. Hij zou niet met een ventilator aan in slaap kunnen vallen.

Eigelijk was ik al weer vergeten dat wij een ventilator hadden, al hangt ie gewoon aan het plafond.



Groetjes

Karin

Ha meiden,



Nou de wijkverpleegster is geweest. Ze was binnen een minuut ook weer weg. Wat blijkt nou, ik had voor het prikken minsten een uur moeten liggen.

Weet ik veel :oops: …ik dacht juist daarna om niet flauw te vallen of zo. Ik snapte al niet waarom ze zo raar keek toen ik de deur opendeed.

Maar goed, morgenvroeg tweede poging.



@Tinkerbel: balen is dat hè. Ik ben altijd stevig geweest, ook als kind zijnde. Dit heb ik altijd geacepteerd totdat ik een aantal jaren geleden niet eens meer in maat 46 paste :naughty: (ik woog toen 93 kilo :shock: ). ik had toen thuis geen weegschal, dus de schok was bij mijn ouders thuis toen erg groot.

Ik ben toen Herbalife gaan gebruiken en daar 12 kilo mee afgevallen. Dat later langzaam afgebouwd, en nu zit ik weer 3 jaar op hetzelfde gewicht. Ik heb toen wel zelf een weegschaal aangeschaft. Dus als ik nu zie dat er een kilootje bij is, let ik er meteen op.





Balen is dat vind ik, dit hete weer. En klussen is met dit weer ook niet alles. Wij hebben er in ieder geval de puf niet voor. :thumbdown:

Ik hoop dat dat ook niet meer (verplicht) nodig is nu.

Ik heb op het moment erg zere tepels, ik hoop dat dat een goed teken is. We zien wel.



@Frogger: Lekker gezwomen gisteren 8)

Hallo Ladies,



Ik ben nog steeds niet ongesteld! Of dat nou positief is kan ik nog niet zeggen. De afgelopen twee maanden was mijn cyclus regelmatig maar het kan natuurlijk zijn dat ik nu ineens een langere cyclus heb :?

Vorige week zaterdag nog een test gedaan en die was negatief, durf nog geen test weer te doen om straks teleurgesteld te worden met een negatieve uitslag :frowning: … Ik wacht dus nog even af of de :evil: :evil: komen.

haaaiii,

zo zijn we weer :mrgreen:



Leentje, knap hoor dat je toch alweer zo lang wacht! hoop dat raak is geweest :inlove: wanneer wil je weer testen als er geen :twisted: :evil: :twisted: komen? sterkte!



Marlous, jeetje, hadden ze dat niet kunnem zeggen?? succes morgen ochtend! wanneer krijg je de uitslag?



Karin, de ventilator staat niet de hele nacht aan, hij mag eerst de kamer een kwartiertje afkoelen, dan doen wij ons ding :inlove: kwartiertje afkoelen en dan gaat ie uit. Als het goed is word het morgen wat koeler :mrgreen:



Poe, kan me bijna niet voorstellen dat ik niet vruchtbaar ben nu :oops: heb de hele dag zin, is echt genant… maar ja, alles voor het goede doel?? Laatst met een vriendin gepraat en zij was zo g a boter zogezegt gedurende haar hele zwangerschap… en dat 2 keer…

verveel me te pletter, zat vandaag in een of andere chatbox met iemand te kletsen bleek dat en oud klasgenootje van mijn man hihihi grappig hoor dat internet!

groetjes :-* Annette

JOEPIE IK BEN ZWANGER!!



Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was positief!! Ik had duidelijk 2 streepjes!!

Had nooit verwacht zo snel weer zwanger te zijn na mijn mk vorige maand.



Oh ik ben zo blij!!



Liefs dolfijntje

he dolfijntje gefeliciteerd!



hihihi, dan ben jij 1 van die vrouwen die d’r benen wijd doen en zwanger is hihihi offe je mannie heeft superzaad :mrgreen:



heeeeeeel veel geluk!

:-* Annette

volgens mijn hubbie is het zijn superzaad. hihi, volgens mij denken mannen dat allemaal…



Hebben net toch wel even zitten huilen met z’n tweetjes hoor. Zo onwerkelijk! Eerst de 12 weken voorbij en dan kan ik pas rustig ademhalen!



Blaas nog wat hormoontjes jullie kant op!!!



Liefs dolfijntje