Feb. en maart gestopt 9 zwanger vd 16 - deel 2

Hallo meiden

Gister gezellig met mijn moeder naar de dierentuin in Nordhorn (dld) geweest. Was best gezellig een dagje met z’n tweeen weg.

'S avonds hadden we een tupperware party :oops: en verteld mijn moeder dat ze oma wordt. Allemaal ogen op mij gericht. Ik zei dat ik niet zwanger was, maar ik schrok wel even. Een zoon van mijn stiefvader verwacht een kindje.

Mijn zwangere buurvrouw is de enige die weet dat we zwanger willen worden. Zij was er ook, en hield gelukkig haar mond.

Ik heb al eerder verteld dat mijn man een MP3speler voor vaderdag krijgt. Ik heb van de week een MP3speler gekocht. Ik heb alvast wat mp3tjes op de speler gezet. Ik heb ook het volgende opgenomen op de de mp3speler gezet, zodat ie het direct hoort als hij de mp3speler aan doet:Hallo liefste papa van de wereld

Ik wens je een fijne vaderdag. Ik hoop dat je nog lang mag genieten van je kado.

Zullen we volgend jaar echt vaderdag vieren? Met een kindje en zo?


Ik moet morgen de hele dag werken, en hij weet nog niet dat ik een mp3 speler hebt gekocht. Ik hoop dat het zondag een grote verrassing voor hem is. Hij kan morgen dus ook niet tegen mij zeggen dat we maar een samen naar de stad moeten. Hij kan wel heel makkelijk online mijn saldo en afschrijvingen zien, zodat ie ook wel weet wat ik dinsdag voor €99 heb gekocht bij de mediamarkt. Maar ik denk niet dat hij daar aan denkt.



Annette, lekker hoor als je mannetje van alles voor je doet. Morgen al weer jarig! Als ik heb goed heb wordt je dan 29. Ik ben ook al bijna jarig, nog 13 nachtjes slapen. Donderdag 30 juni hoop ik 24 te worden.

Ik wens je alvast een fijne verjaardag.

Groetjes

Karin

Hoi Karin,



even “4 the record” hihi, ik word morgen 28, ik had 28 gezegt omdat ik dat toch al bijna werd :mrgreen:



leuk je kadootje, heb je dat zelf ingesproken of is dat een tekstje van i’net?



groetjes Annette

He meiden,



Wij zijn vandaag eens lekker met zijn tweetjes op stap geweest. Was heel gezellie we zijn naar de opendag van de luchtmacht geweest errug indrukwekkend al die vliegtuigen wel een herrie hoor!! Was blij dat ik oordopjes bij had.



Morgen hebben we vrijgezellenfeest van vrienden van ons ik ga alleen ’ s avonds eten met de meiden, mijn ventje gaat morgen weg en die zie ik pas zondag weer!

Vond het niet fijn om ons meisje zo lang weg te moeten brengen dus vond dit een mooie oplossing!



De klustijd breekt weer aan voor ons dus we gaan er voor, blazen de zwangere dames nog ff wat hormoontjes?!



Deze keer zit mijn nod rond de verjaardag van ons dochtertje dus zou een leuk extra cadeautje zijn om te kunnen zeggen tegen haar dat ze een broertje of zusje krijgt, niet dat ze er veel van zal snappen maar het idee is wel leuk vind ik ihihhihhihihi. Ja die spruit van ons wordt alweer 1 jaar is echt verschrikkelijk snel gegaan dit jaar, kan alleen maar zeggen tegen de zwangere onder ons GENIET want het is echt zo wat “ze” zeggen het gaat zoooooo snel!!!



Meiden nog een fijn weekend!!!



Tinkerbel

Hoi Annette,



Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je bent nog een jong bloempje pas 28 hihihhihihii



Maak er een gezellig dagje van!



Liefs Tinkerbel

Hallo!



Nou het is hier weer lekker rustig!!

Iedereen is vast aan het genieten van het mooie weer!



Heb eigenlijk ook niks te vertellen kwam alleen ff kijken of er iemand had gepost nou neeeee dus ja ikke 3x achter elkaar hihihhihihii.



Wendy alles oke, moet straks naar een vriendin van ons, maar had ik al verteld geloof ik van dat vrijgezellenfeest. Mijn mannetje is vanochtend om half tien vertrokken dus kan mijn gang gaan vandaag van de ene kant wel lekker en van de andere kant errug ongezellig, hij was namelijk de hele week vrij en nu ben ik zomaar opeens weer alleen nou ja alleen ons prinsesje is er natuurlijk ook nog he!!



Oh ja die had weer wat nieuws verzonnen, ze was gisteren bij mijn schoonouders en ze had gekropen zeiden zij!!! Zou ze dan toch nog eerst gaan kruipen en dan lopen?? ben benieuwd en jawel hoor toen we daar waren deed ze het nog een keertje, wel maar een klein stukje maar ze kroop wel!!

Genoeg gezeverd voor vandaag!!



Doei doei



Liefs Tinkerbel

Hoi meiden,



Hier ben ik dan weer een keer. Sorry dat ik zo lang niets heb geschreven (ik heb trouwens wel steeds meegelezen :oops: ) . Er is eigenlijk ook niet veel te melden hier. Ik weet absoluut niet hoe het nu zit met mijn cyclus en zo. Ik ga er nog steeds maar even vanuit dat ik een cyclus heb van 7 weken. Ik heb alleen sinds een week last van allerlei kwaaltjes, steekjes in mijn buik en borsten, gisteren de hele dag misselijk… Ik zie wel, heb komende disdag in ieder geval een afspraak met de gyneco. Ben wel benieuwd of zij me nog iets te melden heeft.



Ik vindt het trouwens wel weer tijd worden voor een zwangere hier. Het is toch wel een paar weken geleden nu.



Hier wordt het vandaag erg warm, gelukkig ben ik vrij vandaag. Dat wordt dus lekker in de tuin zitten met een goed boek vanmiddag.



Groetjes aan iedereen!!



Marlous

hoi hoi meiden,



hier was ik dan weer :lol:



had het weeer erg druk op het werk de laatse dagen,

ik werk in een slagerij maar wij staan dus in een supermarkt en die is nu overgenomen door deen dus was het aldoor nog de vraag of wij als slagerij er nog in mochten blijven, nou hebben we vorige week te horen gekregen dat wij eruit moesten en was dus afgelopen vrijdag onzel aatse werk dag,

wij als personeel zijn wel overgenomen door deen en daar beginnen we morgen het zal wel ff wennen wezen denk ik want daar snijden ze hellemaal niet meer want alles komt vers verpakt binnen,

dus we staan daar straks achter de vleeswaren afdeling maar omdat daar niet de helle dag werk in is gaan we straks ook in de winkel aan het werk en bij de kassa"s.

wat een gedoe het allemaal…



maar hoe gaat het met jullie allemaal???



tinkerbel, ik las dat je meisje kruipt ze gaat nu steeds meer doen he :thumbup:

ja je had verteld dat je een vrijgezellen feesje heb wel gezellig maar lijkt mij ook wel stil als je mannetje er niet is :frowning:

alles voor de rest goed met jou???

hier gaat alles nog steeds lekker en erg goed voel me ook nog steeds prima :lol:

gister lekker in het zonnetje gezeten was echt lekker warm ben alleen wel eenbeetje verbrand op me armen en dat doet wel een beetje zeer dus vandaag maar een beetje uitkijken,



marloes, gezellig je bent er weer wel mee gelezen en niet schrijven :stuck_out_tongue: hihi geeft niet hoor :wink:

je moet van de week naar de gynacoloog vertelde je ben benieuwd wat die er van zegt want je hebt wel hele lange cyclussen he en ik begrijp dat je daar niet vrolijk van word :frowning:

wel heb je last van wat kwaaltjes zei je ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn meis,

je hebt wel gelijk het word idd wel tijd voor een zwangere…



HIER NOG WAT HORMOONTJES VOOR ALLE DAMES BLAAAAAASSSSSSS :thumbup: :thumbup: :thumbup:



nou meiden ik ga even gauw een hapje eten en dan zo even langs paps een kadootje brengen,

en fijne dag allemaal en geniet nog even lekker van eht lekkere weer he,



doei doei,



liefs wendy :-* :-*

Heeee Wendy,



Het was gisterenavond errug gezellig, alleen was het eten echt barslecht!! Wel balen eigenlijk en daar moet je dan ook E17,- voor betalen.



Vanochtend lekker uitgeslapen en daarna ff opa en oma gebeld want ons meisje was daar gaan logeren. Het was allemaal goed gegaan, ze had tot 7:00 uur geslapen vanochtend dus dat is netjes he!!



Ben nu erg blij met onze rolluiken het scheelt toch ook wel veel in de warmte en voor ons meisje ook wel ze slaapt vaak wel wat langer blijft een vroege vogel hoor maar ja we zijn er onderhand aan gewend.



Toen ik wakker was heb ik meteen een berichtje gestuurd naar mijn ventje om hem te feliciteren met vaderdag ben benieuwd of ie dat al gelezen heeft!

Paps en mams zijn met vakantie dus daar hoeven we vandaag niet naar toe maar heb mijn paps ook even een berichtje gestuurd vind ik toch altijd wel leuk.

Mijn ventje belde net hij is over een half uurtje thuis en dan gaan we naar mijn schoonouders ga nog ff de cadeautjes inpakken voor mijn schoonpa.



Tot snel he!!!



Liefs Tinkerbel

Hey hey,



Hoe is het hier, allemaal lekker aan het genieten van het heerlijke zonnetje???



Wij hier iig wel (vandaar ook niet veel online geweest dit weekend)!



Nog ruim een weekje en dan is mijn NOD! Ben benieuwd wat het deze keer brengt! We hebben in de klusperiode erg ons best gedaan iig :mrgreen: !



Ik houd jullie op de hoogte!



Liefs,

Inge



PS: SUCCES ALLEMAAL!

Annette, leuke verjaardag gehad? Nog leuke dingen gekregen?

Die tekst had ik zelf ingesproken. We hebben een microfoon bij de computer. Ik heb het een heel aantal keer moeten inspreken, omdat ik bij het afspelen telkens veel ruis hoorde.

's Ochtends hebben ze bij 3FM altijd dat ze iemand bellen die dan het volgende liedje moet zingen: Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk is in de morgen die lacht de hele dag, ja die lacht de hele dag.

Mijn man luisterd veel naar 3FM, dus hij kent dat liedje wel. Dat liedje heb ik in MP3 op internet gevonden, en heb ik zelf ingezongen. In dat liedje wordt het liedje eerst voorgezongen, daarna alleen het geluid, zodat iemand mee kan zingen, en daarna nog een keer nagezongen. Ik had het liedje opgenomen en de 2e keer zelf mee gezongen. Mijn man vond dat echt super.



Tinkerbel, hoe was je weekend? Leuk vrijgezellenfeest gehad? Ik denk dat mijn NOD ongeveer aan het begin van onze vakantie zal zitten. Aan de ene kant zou het leuk zijn om zo de vakantie te kunnen beginnen, maar aan de andere kant als ik zwanger zou zijn als we op vakantie gaan, dan ben ik misschien wel heel moe. Dat is niet zo leuk voor mijn man, als hij allemaal dingen wil ondernemen op vakantie.

Ik heb de volgende 3 NODs

NOD minimaal (28 d.):5-7

NOD gemiddeld (38 d.):15-7

NOD maximaal (46 d.):23-7

Mijn buurvrouw dacht dat ik mijn gemiddelde NOD moest nemen (33, 36, 46 dagen) maar ik weet niet of ik dat ga doen, aangezien mijn NOD ook een week later kan zijn, dan is er dus een kans dat ik voor niks aan het testen ben. Het vervelende is wel dat zonder zeker te weten wanneer mijn NOD is, weet ik ook niet wanneer mijn klusperiode is.

Ik heb (nog) niet veel verstand van kinderen. Maar als ze over 2 weken een jaar wordt, en nu begint met kruipen. Is dat niet een beetje laat? Mijn neefje van bijna 9 maand kruipt ook al.

Lekker dat je rolluiken hebt. Wil ik ook wel, het isoleert beter, en de slaapkamer wordt lekker donker. Lijkt me erg fijn als we een kindje zouden hebben, zodat ze niet denken dat ze er uit mogen als het licht is. Vroeger vond ik het ook raar dat als het al licht was, dat ik dan nog niet uit bed mocht.



Marlous, leuk dat je weer eens wat van je laat horen. Ik dacht dat we nog maar met z’n vieren op dit forum zaten (Annette, Wendy, Tinkerbel en ik) :wink:

Misschien voel je dingen omdat je eisprong er aan zit te komen. Of je hebt in eens een cyclus van 28 dagen, en bent al vet zwanger. Ik vind het ook wel weer tijd voor een zwangere. Het duur nog wel even voor er weer NODs aan zitten te komen. Dolfijntje heeft morgen haar NOD, Inge over een week en verder is het nog wel even rustig.

Veel succes morgen bij de gyn.



Wendy jammer dat de slagerij niet meer is gebleven en dat je nu in eens andere dingen moet gaan doen. Hoe was je eerste werkdag?



We zijn zaterdag en zondag nog bij mijn vader geweest. Ik heb mijn kat ook weer mee genomen.



Het is een hele lieve pers. Hij is van mij, maar hij heeft een hele tijd bij mijn vader gelogeerd. Mijn man en ik werkten 40 uur in de week, en mijn vader zat werkeloos thuis. Mijn vader is erg gek op katten, maar kan er zelf geen een hebben, omdat hij niet weet of hij dat kan combineren met zijn werk. Hij heeft veel gewerkt in de gas en olie industrie, waardoor hij nog al eens een paar dagen tot een maand weg moest. Hij woont alleen, dus als hij weg moet voor zijn werk, dan kan hij niet voor de kat zorgen.

Omdat wij er overdag toch nooit waren, heb ik mijn kat naar mijn vader gebracht, zodat ze elkaar gezelschap kunnen houden. Maar nu ben ik de gene die thuis zit, dus ik wilde hem weer terug. Vond mijn vader helemaal niet leuk, maar over een maand krijgt ie hem weer terug, omdat we dan op vakantie gaan.



Iedereen een fijne dag toe gewenst, ik hoop dat ik het nog een beetje koel kan houden.



Karin

Hoi Karin,



Je kan kinderen echt niet met elkaar vergelijken!!!



Het kindje van vrienden van ons kroop al met 6 maanden en sommige kinderen slaan het kruipen over en gaan meteen staan en lopen.



Mensen zijn alleen vaak geneigd om te zeggen kruipt die van jullie nog niet da’s wel laat!!

Kan me daar errug aan irriteren moet ik zeggen, we zien vanzelf wel wanneer ze aan alles toe is en mischien gaat die van ons wel snel praten en staat het lopen en kruipen op een laag pitje.

Vaak zie je kinderen die lichamelijk snel zijn om het zomaar te zeggen dat die weinig tot niks zeggen en andersom dus ook!



Dus ff voor de duidelijkheid!





Tinkerbel

zo hier ben ik ook weer een keertje!



Klopt helemaal hoor, niet ieder kind is het zelfde! Mijn oppaskindje (nu bijna 3) was ook met alles heel erg laat maar kwebbeld nu de oren van je kop! Hij heeft soms uitdrukkingen die echt niet bij zijn leeftijd horen.



Hier nog niets van een komende ongesteldheid te merken. Morgen maar even afwachten, want dan is mijn NOD. Spannend!!



Ik heb echt onwijs last van het warme weer, is bij ons thuis gewoon niet uit te houden in de tuin, daarom af en toe maar even binnen onder de ventilator!! Hihi



Liefs dolfijntje

Hoi Dolfijntje,



Wat onzettend spannend voor je!!



Ga duimen hoor!



Ik hou het buiten ook niet uit als het zo warm is in de schaduw gaat wel maar in de zon heb ik binnen de korste keren barstende koppijn.



Liefs Tinkerbel

Ik ben nog niet ongesteld geworden.

Heb een paar dagen terug wel last van krampjes gehad in m’n buik en lichte pijn in mijn onderrug.

Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief :frowning:

Ik wacht nog even af…

hoi hoi,

wat is het lekker druk geweest :mrgreen:



leentje, jammer dat je test negatief was… wanneer wil je eventueel weer testen? spannend hoor! zolang er geen :twisted: :evil: :twisted: zijn… :stuck_out_tongue: ik :thumbup: :thumbup: hoor!



Karin, het klopt wel hoor, er zit zoveel verschil in hoe een kleintje groeit en leert, maar dat zal je strakkies vast allemaal gaan meemaken :mrgreen:

fijn dat je kat weer terug is, heb je trouwens nog iets gehoord van die sollicitatie?



Dolfijntje ook voor jou duimpjes hoor :thumbup: :thumbup: ben heeeeel benieuwd!



Sting ook weer gesignaleerd, gezellig!



hier is nu de klus periode, maar foei, wat een gezweet… gisteren beetje jammer is het “niet” gelukt (hubbie was zoooo aan het zweten, geen conditie he :mrgreen: ), vanavond een nieuwe poging… normaal klussen we om de dag, maar ja… :mrgreen: ik vind het veeeeeel te warm, geplak hihihi



verjaardag was heel gezellig, manlief heeft veeel gedaan en gelukkig was mijn schoonmoeder ook niet te beroerd om te helpen.



groetjes Annette

hey meiden,



tinkerbel, je hebt het erg naar je zin gehad op het feest last ik en erg gezellig alleen idd zeker jammer dat het eten niet echt lekker was :frowning:

en ook nog heerlijk uitgeslapen lekker meid,

je meisje was om 7 uur wakker vertelde je dat is zeker netjes :wink:

en hoe vond je mannetje ze berichtje lief??? hihi,

dat lijkt mij ook heerlijk dat je rolluiken hebt en nu ook zeker met de warmte dat scheelt wel veel of niet??

ik vind dat je trouwens hellemaal gelijk heb wat je vertelde over je meisje en je kan zeker niet kinderen met elkaar vergelijken dat vind ik ook daar heb je hellemaal gelijk in meis, en begrijp ook zeker dat je je eigen er aan iriteerd als iemand vraagd kruipt ze nu nog niet dat zou ik ook echt niet leuk vinden en idd jullie merken het wel wanneer ze ergens aan toe is ja toch vind ik ook.

en hoe gaat het met je??

wat een weertje het echt niet uit te houden ppffff en moest vandaag werken met die hitte maar gelukkig was het in de winkel niet al te warm heb wel lekker gewerkt moet ik zeggen we zijn nu druk met het inruimen van de winkel bezig,

heb ook me rooster door genomen dus dat is ook lekker en ik ga nu achter de kassa"s dus dat is ook wel leuk werk dat heb ik wel eens eerder gedaan.

en heb jij nog wat leuks gedaan voor de rest lekker weekend gehad meis?



dolfijntje, spannend meis nog een dag las ik zal wel erg leuk wezen als je zwanger zal zijn,

we :thumbup: :thumbup: :thumbup: hard voor je meis :wink:



leentje, ook voor jou is het spannend je bent nu 4 dagen overtijd alleen heb je een nega test gehad :frowning:

het kan wezen dat je nog niet genog hcg hormoon in je lichaam hebt,

hoop dat je de :twisted: :twisted: lekekr weg zullen blijven oo kvoor jou :thumbup: :thumbup: we hoor!!!



annette, lekker he klussen me dit weer hihi ik begrijp dat jullie je eigen rot zweten het is ook zo warm pppffff hihi.



nou meiden ik ga even een lekkere koude douche nemen want het is veeeel te warm hihi,

een fijne avond allemaal en tot gauw weer,



doei doei…



liefs wendy.

Hoi hoi,



Daar zijn we weer!!!



Gisteren moeten werken maar vond het eigenlijk niet zo heeel erg we hebben namelijk airco op het werk!!! Ben na de middag heel eventjes buiten geweest en wist niet hoe snel ik terug naar binnen moest komen.



Annette: Erg he “moeten” klussen met zo’n warm weer wij zitten hier met hetzelfde probleem pffffffff maar ja je moet er iets voor over hebben, we proberen toch wel om om de dag te klussen!

En had je een leuke verjaardag gehad, en veel cadeautjes, mischien komt het leukste cadeau wel wat later he hihihhii



Wendy: En hoe bevalt de “nieuwe” baan je?! Is wel lekker als je straks ook achter de kassa, kan zeker als je wat verder in je zwangerschap bent en je kan dan het zitten wat afwisselen met staan en lopen is dat heel prettig!



Leentje: Jammer van je negatieve test echt ff afwachten nu! Heb je een erg onregelmatige cyclus of niet?!



Dolfijntje: Duim nog steeds voor je!



Ga nog ff wat doen in huis nu is het nog niet zo warm geloof trouwens dat het vandaag ook wel meevalt , zo’n 25 graden ofzo.



Tot snel!



Tinkerbel

Tinkerbel, toen ik je berichtje las wist ik ook wel dat het niet erg is dat jullie kindje nog maar net is gaan kruipen. Ik hoop niet dat je je aan mijn berichtje hebt lopen irriteren.

Mijn neefje maakt bijna geen geluid, ik verwacht dat hij sneller is met lopen dan met praten.



Dolfijntje, spannend hoor nu je nog niet het idee hebt dat de ongesteldheid er aan zit te komen.



Ook voor leentje is het spannend. Geen positieve test, maar ook geen :evil: :evil: Het kan zijn dat het even duurt voor je een positieve test hebt. Maar het kan ook zijn dat je cyclus langer is. Mijn laatste cyclus van 10 dagen langer dan die daarvoor.



Annette, het is niet niks om nu in de klus periode te zitten. Jammer dat het zondag niet gelukt is.

Wij hebben ons niks aangetrokken van het weer. Zondag aan het eind van de middag en gisteravond hebben we geklust. Dat is niks voor mijn man om 2 dagen achter elkaar te klussen. Na het klussen ligt ie dan snel weer naast me, want dat zweet behoorlijk 2 warme lichamen op elkaar. Ik zweet niet zo snel, dus dat scheelt weer.

Ik heb het idee dat ik een korte cyclus krijg. Vanmorgen kwam ik bijna niet bij mijn baarmoedermond, en het cervixslijm was ook al iets doorzichtiger dan gister. Volgens http://www.vruchtbaarheid.org zou dat wijzen op een naderende eisprong. Bij een cyclus van 28 dagen heb ik vandaag mijn eisprong, statistisch gezien.



Iedereen in de klusperiode, veel succes. Ik hoop dat het nog een beetje lukt met deze temperaturen.



Groetjes

Karin

Hier ben ik weer!!



Nou ik kom dus net van de gyneco af. Ze heeft mijn verhaal aangehoord en een aantal vragen gesteld. Daarna heeft ze gekeken met een echoapparaat. Gewoon vanaf de buik was er niet veel te zien, alleen dat er in ieder geval geen afwijkingen zijn. Daarna heeft ze inwendig gekeken, (met een soort van vibratorachtig ding :oops: ) Hiermee heeft ze kunnen zien dat het baarmoederslijmvlies erg dik is. Dik kan twee dingen betekenen, of ik ben zwanger :pray: maar dan nog maar kort. Of ik heb inderdaad een lange cylclus en zal dus de volgende keer veel bloed gaan verliezen :? . Ik moet nu een afspraak maken met de wijkverpleegkundige om bloed af te nemen. Dit moet thuis want daarna moet ik een uur blijven liggen.



Al met al dus nog geen zekerheid, maar wel weer hoop. Ik heb net geprobeerd om de verpleegkundige te bellen maar daar werd niet opgenomen. Straks nog maar even proberen.

Groetjes,



Marlous

haaaaaaiiiii,

pfff, nog steeds zo warm :mrgreen:

gisteren is het klussen in elk geval goed afgerond… :inlove: hihihi



He Marlous, ehmmm vibodingetje hihihi pas maar op, straks krijg je nog zin om naar de gyneacoloog te gaan :mrgreen:

ik :thumbup: voor het eerste hoor, dat je maar lekker zwanger mag zijn !



Tinkerbel, wij proberen ook om de dag te klussen (schijntbeter te zijn als dagelijks? ivm de nieuwe zaadjes hahaha) maar goed als je ventje helemaal zeiknat op je ligt en hij weinig puf meer heeft… gisteren mochten we op herhaling :smiley:



verder weinig nieuws, nog 1 dagje werken en dan weekend, schoonpa aat niet klussen (echt) bij zwager, dus ja… heb ik geen vervoer erruggggg :wink:



groetjes Annette