Feb. en maart gestopt 9 zwanger vd 16 - deel 2

Hoi Anette,



Het typen zal ook niet errug snel gaan met 1 hand of wel??? En dat is natuurlijk verschrikkelijk zo verslaafd als wij allen zijn aan dit forum!!! hihihhihihihi



Vervelend dat alles zo ontzettend lekker is, er is eigenlijk niet veel waar ik van kan zeggen nou dat lust ik echt niet. Probeer wel op te letten wat ik eet en niet veel te snoepen en drink minstens 1 1/2 water op een dag maar valt niet altijd mee!



Heel veel beterschap he!!!



Tinkerbel

He Jolanda,



Hoop dat het weer beter gaat met je zoontje?!



Lijkt me verschrikkelijk als je kindje opgenomen moet worden!



Hoe oud is jou zoontje als ik vragen mag, we hebben het er volgens mij pas over gehad of niet maar weet het weer niet meer!!



Fijn weekend nog!!



Tinkerbel

Hoi ik begon al bijna te denken dat ik iets gemist had, omdat er zo weinig wordt gepost de laatste dagen, maar het is gewoon rustiger geworden hier…

Mijn zoontje is nu 22 maanden, bijna twee dus. Is erg leuk, hij krijgt steeds meer streken!!!



Zo Anette dat is niet zo lekker dat je gevallen bent, hoop dat het al iets beter gaat al?? Mijn schoonmoeder rijd ook die heeft een fries waar ze helamaal gek mee is…Lijkt me ook heel raar om even helemaal weg te zijn, is mij gelukkig nog nooit overkomen, fijn dat je vriendin mee was, en dat zij je weer wakker heeft gehouden!!! Nou beterschap, enne je moet maar iets creatiefs ver zinnen he, in je klustijd met je witte pootje… :wink:



groetjes Jolanda

He meiden,



Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden van ons zij hebben een kleintje van 2 wkn, oh wat is dat toch weer ieneminie als je die in de box ziet liggen!!! Dan begint het bij mij nog weer meer te kriebelen!!!



Ons meisje kan zich ook al goed vermaken met hun oudste daar heb je geen kind aan ze ziet allemaal nieuw speelgoed voor zich liggen dus die hoor je de hele middag niet!!



Vandaag zijn we bij een nicht van mij geweest, hun kindje is 2 1/2 maand jonger en dan zie je ook echt dat ons meisje de oudste is en ze durft ook meer gisteren pakte ze bijvoorbeeld geen speelgoed af maar nu durfde ze dat wel echt ff laten merken dat zij de oudste is!!!

Al ging het een keer een beetje mis want het zoontje van mijn nicht hield het speeltje stevig vast en ze kon het speeltje niet goed vasthouden dus kedang viel ze achterover en toen wat het natuurlijk ff huilen, maar niet te flauw 5 minuten later probeerde ze het weer en met succes!



Ze gaat trouwens bijna alleen staan nu maar heeft een beetje de zekerheid van papa of mama nodig heb het idee dat ze het een beetje eng vind nog!!! Maar ja dat zou ik denk ik ook wel hebben als ik een week of twee geleden daardoor uit bed gedonderd was :oops:



Heeee Wendy hoe is het met je???

Wordt spannend he over een paar daagjes mag je voor je eerste echo!

Duim voor je hoor meid! :thumbup: Maak je niet te druk he!!



We zijn trouwens idd wat minder enthousiast he de laatste dagen maar goed dat kan de pret niet drukken :mrgreen:



Tot snel!!!



Tinkerbel (he dat rijmt hihihhihiihi) Beetje meeeeeelig! (flauw)

Goede morgen meiden



Zo’n grote tuin is heerlijk, maar het moet ook onderhouden worden. De tuin is ongeveer 5,5x25 Een grote tuin kost meer tijd dan een kleine tuin. Hij ligt op het zuiden, dus hebben we veel zon in de tuin.



Jolanda, vervelend om met je zoontje naar het ziekenhuis te moeten. Gelukkig kon hij er snel aan geholpen worden. 500 ml is voor zo’n kind denk ik wel veel. Volwassenen kunnen ongeveer 1 a 1,5 liter urine in de blaas houden. Na het plassen blijft er ook altijd urine in de blaas zitten. Met een catheter blijft er bijna niks meer zitten. Lijkt me wel een zielig gezicht, zo’n klein jongetje met een catheter in z’n kleine piemeltje.



Gelukkig, er zijn er meer die alles berekenen. Ik heb nu nog niet berekend wanneer ik uitgeteld zal zijn, als het deze ronde raak is. Zal wel ergens eind maart zijn.



Ik heb vroeger ook op gepast, om de week op zaterdag, overdag. Ik moest op 4 kinderen passen, toen ik begon waren ze 8, 5, 5 en 4. Dat ging altijd best goed. Ik ging wel eens voor ze toveren. Dan had ik iets in mijn hand, en stopte ik dat in mijn mouw, alsof het dan uit mijn had weg getoverd was. Vervolgens haalde ik het voorwerp uit hun oor of haar. Ze begrepen niet hoe ik dat deed. Toen ze ouder werden wilden ze dat ik dat nog steeds deed, maar toen deed ik het niet meer, ik vond het leuker da thet een mysterie was hoe ik kon toveren, dan dat ze wisten hoe ik dat deed. Een keertje paste ik 's avonds op. Een van de kinderen wilde niet slapen. Toen nam ik hem mee naar beneden, ging met hem buiten staan. Hij had alleen een pyama aan. Ik vroeg of hij het koud had, dat had ie wel. TOen zei ik dat hij moest gaan slapen, anders zou ik hem naar de noordpool toveren, waar het nog veel kouder was. Toen wilde hij wel gaan slapen.



Ik heb aan mijn kant ook nog geen neefjes of nichtjes. Aan mijn mans kant wel. Zijn oudste broer heeft 1 meisje(5), 2 jongens, waarvan 1 is overleden toen die 1 jaar oud was, de ander is 20 maand. Zijn zusje heeft een jongetje van 7 maand.



Annette, gaat het weer een beetje? vervelend dat je een beentje gescheurd hebt. Nu moet je mannetje jou maar extra verwennen omdat je zo zielig bent. Dan komt het met het klussen vast ook wel goed.

Wel jammer dat je waarschijnlijk niet mee kan doen met een wedstrijd.



Bij ons in de kerk hebben we 4+ crech. We gaan dan met de kinderen liedjes zingen, een bijbel verhaal vertellen en een werkje maken. Ik moest gister oppassen in de 4+ crech. Vrijdag kreeg ik een map waar de verhalen en werkjes in staan. Ik moest een werkje gaan copieeren. Ik was dat helemaal vergeten te doen. De crech is alleen tijdens de middagdienst, dus had ik nog even de tijd om iets te bedenken. Na de ochtend dienst was ik naar het lokaaltje gegaan om te kijken wat ik met de kinderen kon gaan maken. Er lagen nog allemaal wc-rollen. Toen kwam ik op het idee om een verrekijker te maken van die wc-rollen. 2 wc-rollen aan elkaar nieten, en dan konden de kinderen de verrekijkers versieren. Toen moest ik er nog een verhaal bij bedenken, want in de map staat het verhaal en het werkje bij elkaar, zodat het ook met elkaar te maken heeft. Toen bedacht ik me dat ik de gelijkenis over de verloren zoon http://www.eindeloosgelukkig.nl/kinderen/verlorenzoon.html wel kon vertellen. Dat paste er goed bij. De kinderen waren erg enthoursiast over het werkje. Ik vond het erg leuk om te zien hoe verschillend de kinderen waren. Sommige waren heel creatief, anderen werkten heel slordig. Er waren kinderen die zich er makkelijk vanaf maakten, en anderen die heel erg hun best deden. Erg leuk gezicht zo’n groep kinderen die het lokaal rondkijken door hun zelfgemaakte verrekijker. Ik kreeg zelfs van ouders te horen dat ze het een leuk werkje vonden.



Ik krijg straks om 10 uur een instructrice over de vloer van tupperware. Donderdag houdt ik een kookstudio, dat is een soort tupperware party in de praktijk. We gaan dan met een aantal mensen iets koken, en op eten. De instructrice komt straks wat folders brengen, en wat uitleg geven.

Ik ben erg benieuwt wat we donderdag gaan doen.



Groetjes

Karin

Heeeeee,



Ben weer beetje illigaal hihihihiih?



Maar Karin krijgen we ook nog een keertje je “nieuwe” tuin te zien?!



Wendy: Ik heb groooooot nieuws ons meisje is vandaag voor het eerst zelf gaan staan goed he ben echt helemaal trots!!! En ik was er natuurlijk niet bij, maar gelukkig papa wel!!

Succes morgen he, of had ik dat al gezegd nou ja beter een keer teveel als helemaal niet he?!

Heb je al lang niet meer gehoord, alles wel oke? Nog wat leuks gedaan van het weekend?



Ga nog ff werken!



Tot snel



Tinkerbel

Hallo meiden

Tinkerbel, ik heb voor jou even foto’s gemaakt van onze tuin. We hebben vrijdag gebbq’t in de tuin, dus de stoelen staan nog op het gras.

Hier komen ze:







Tinkerbel, leuk dat je dochtertje vandaag voor het eerst is gaan staan. Ze zal het vast nog wel een keer gaan doen als je kijkt.



Ik heb vandaag nog een sollicitatiebrief opgesteld. Ik ben benieuwt wat dat gaat worden. Bij een bedrijf waar ik al eens had gesolliciteerd hebben ze nu een leuke vacature. Ze hadden mijn gegeven al wel in een bestand opgeslagen, nu maar hopen dat ik ze er meer van kan overtuigen dat ze mij aan moeten nemen.



Groetjes

Karin

heeeee meiden,



hier was ik an eindelijk weer hihi,

was weer een beetje druk druk op met werk en thuis en was ook erg moe en had daardoor ook ff weinig fut was weer erg moe dus lag de hele week weer vroeg in bed dat was wel weer lekker :lol:



maar heb jullie wel weer erg gemist hoor :wink:



tinkerbel, ja dat is idd weer een tijdje geleden meis :frowning:

maar hier ben ik dan weer gezellie :stuck_out_tongue:

ik heb je/ jullie wel gemist hoor hihi…

wat las ik je dochtertje kan heeft alleen los gestaan wat goed zeg :thumbup: :dance: :dance: :dance: :

ik snap dat je een trotse mama bent dat zou ik ook zijn :wink:

ze is alweer bijna een jaar he wat gaat de tijd dan hard he maar wel leuk lijkt me dat ook omdat ze nu meer dingen gaat doen en ondernemen super joh,

het lijkt mij ook een heerlijk meisje als ik dat zo van de trotse mama hoor :lol: hihi,

maar hoe gaat het voor de rest met je??

hier gaat alles ze gangetje morgen voor de echo spannend…

ben wel heel erg benieuwd hoor me ventje is ook vrij dus we gaan er saampjes heen ook hij vind het reuze spannend hihi.



dromer, ik las dat je zoontje naar het ziekenhuis heen moest jeetje meid dat is wat minder,

maar gelukkig gaat het nu weer goed,

en met jou ook alles goed???



karin, je hebt idd een hele groote achter tuin lekker meid,

maar dat lijkt mij ook idd veel onderhoud hebben maar wel erg leuk toch,

en voor de rest ook alles goed met jou???



en ook met alle ander meiden??

hebben jullien nog wat leuks beleefd of mee gemaakt?



nou meiden ik ga nog even gezellig met me mannetje een bakkie thee doen een fijne avond nog allemaal en tot snel weer…



liefs dikke :-* wendy.

hoi hoi,



Karin, je tuin ziet er wel gezellig uit zo! Onze tuin is 16m lang, maar het einde staat nog een schuurtje van 3x3, straks na de verbouwing is het nog maar 10 tot het schuurtje. Wij hebben een vijver en die moet blijven, voor de rest word ie strakkies een beetje kindvriendelijk gemaakt zeg maar :mrgreen:

Succes met je soll!! zal :thumbup: :thumbup: :thumbup: zou fijn zijn, thuis zitten is niks, dat heb ik nu na 1 dag al…



Tinkerbel, wat goed dat je meis heeft gestaan, lijkt me echt super! strakkies kan je er achteraan rennen :smiley:



Mijn pootje is behoorlijk dik en blauw, de spalk zit niet te strak, maar wel strak en ik wil het eraf! Ik zit er de hele tijd aan om het maar wat wijder tekrijgen :frowning: Ik voel me behoorlijk rot. Ook heb ik nu door dat de smak toch heftiger was dan ik dacht, mijn ribben hebben een flinke klap gehad, is blauw en lachen en opstaan etc doet zeer. Ik ben heeeel blij dat ik niet zwanger was… ik ben me nu ook bewuster van dat ik dan echt rustiger aan zal doen. ik voel me zo’n watje, staan regelmatig tranen te wringen.

Ik ben vandaag en morgen thuis, wo, do en vrijdag rijd ik met mijn schoonpa mee, hij zet me bij mijn werk af. Als ik het niet meer red, haalt ie me gelijk op. Za op zondag nacht heb ik niet geslapen, vannacht gelukkig redelijk. 4 juli mag het gips eraf :mrgreen:



groetjes Annette (vind zichzelf zielig, maar wil geen meelij, word het alleen maar erger van :naughty: )

Hallo Wendy

Zo te horen gaat het wel goed met jou. Spannend hoor zo’n echo. Dat lijkt me een erg leuk moment, samen met je mannetje kijken naar het garnaaltje in je buik. Begin je het al te zien dat je zwanger bent? Ik zag aan je banner dat je al op 10 weken zit. Wij hadden nu ook al op 10 weken kunnen zitten. Je bent de enige van ons kluppie die hier regelmatig post die al wel zwanger is. Er zijn er nog maar weinig die jou voorbeeld volgen.



Met mij gaat alles ook wel goed, heb al weer zo’n beetje de :evil: :evil: achter de rug. Ik heb zo’n ongelovelijke variabele periode waarin mijn eisprong kan zijn, dat het een wonder zal zijn als het deze ronde raak zou zijn.

Wij hebben het ook wel erg getroffen met ons huis, en onze tuin. We hebben het huis ook wel gekocht, omdat er zo’n grote tuin bij zit. Aan het huis moest enorm veel gebeuren. We zijn 8 maanden elke avond en zaterdag bezig geweest. Elektriciteit moest opnieuw aangelegd worden, de vloer in de keuken moest vervangen worden, er was geen verwarming, dus dat moest ook aangelegd worden. Er was geen cv ketel, er moest een nieuwe keuken in, alle kozijnen moest kaal gekrabt worden, gerepareerd en geverft worden. We hebben echt veel moeten doen. We hebben bijna alles zelf gedaan. De cv en water heeft mijn stiefvader aangelegd, hij is installateur geweest, is directeur geweest van een installatiebedrijf. Door het achterstallig onderhoud, was het huis betaalbaar. In Enschede zijn de prijzen sowieso een stuk lager dan in het westen. Het type huizen waar ik in woon kosten nu ongeveer 120-160 duizend euro. Maar zo’n lap grond heb ik nog niet eerder gezien achter zo’n huis.



Annette, ik zie dat ik geen medelijden mag tonen. Wat een domme muts ben jij toch ook! Had nou maar voorzichtiger gedaan met je paardje! :wink:

De zwelling in je hand zal wel snel afnemen, dan heb je weer wat meer ruimte onder de spalk. Van je ribben kan je nog wel een tijd last blijven houden. Mijn man was met snowboarden ook een aantal keren naar voren gevallen, waarbij zijn hand tussen de sneeuw en z’n ribbenkast zat. Hij heeft daar nog een hele tijd last van gehad. Gelukkig wordt je gebracht. Lief van je schoonvader.

Ik hoop voor je dat je vannacht een beetje kan slapen. De hele tijd wakker liggen van de pijn, is ook niet echt prettig.



Groetjes

Karin

Tinkerbel wat zal je trots zijn op je kleine meid!! Het gaat ook zo snel die eerste paar jaar, nog even en je kan er achter aan gaan rennen!!



Annet, laat je lekker verwennen! Dat is af en toe ook wel erg lekker hoor!!



Hier nog steeds erg rustig… Nog een weekje wachten tot mijn NOD. Heb wel weer gevoelige borsten en af en toe steekjes onder in mijn buik. En ik ben heel erg moe! Heb gisteren en vandaag bijna de hele dag geslapen!!

Ik hoop zo dat het weer raak is, maarja je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!! Even afwachten dus maar!!



Liefs dolfijntje

hey meiden,



nou ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en ben zowww blij :dance: :dance: :dance:

we hebben het gezien en het hardje zien en horen kloppen het was zo mooi gezicht ook hebben we het zien bewegen het bewoog met ze armpje heen en weer dus was aan het zwaaien naar ons hihi echt zo geweldig om te zien,

ben nu wel meer gerust gesteld dat we het gezien hebben het is nu 2,6 cm het is op goeie lengte ze vertelde ons dat het er heel goed uit zag ook had ik veel vrucht water en dat was ook goed,

het was een hele duidelijke echo vertelde ze ons ook dat je het zo duidelijk kon zien allemaal echt super :dance:



dus we zijn super trots en blij dat alles er goed uit zag :lol:



nou meiden tot snel allemaal weer en een hele fijne avond he…



liefs van een hele trotse wendy :-*

owwwww wat gaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffff!!! gefeliciteerd hoor :inlove:



ik heb gisteren op discovery of nat geographic?? een programma gezien over de groei van een vruchtje vanaf de conceptie, dat was echt heel leuk, alleen stopte ze met 24 weken… word vervolgd… dat zal ik wrs missen, want we kijken meestal tv op basis van zappen…



groetjes Annette (vanavond gaan we proberen te klussen met gipsen pootje… ow ja ik gebruik nu het woord klussen al in de mond errugggggg hihihi)

Wendy, mooi om te horen dat alles goed zit. Wat een aandachtstrekkertje is het, als ie nu al naar je gaat zwaaien!



Annette, ik denk dat het nat. geographic was, ik heb er wel eens eerder over gehoord dat ze dat aan het uitzenden waren. Ik heb het helaas nooit zelf gezien. Ik kijk af en toe wel even of het er toevallig op is. Lijkt me erg interessant.

Het woord klussen wordt veel gebruikt op het forum van kindje op komst. Ik heb ook wel eens dat ik op moet passen om het ook tegen mijn man te gebruiken. Het klinkt namelijk zo onromantisch. We hebben heel veel aan ons huis moeten klussen, dus ik denk dat mijn man een andere associatie heeft bij het woord klussen, dan dat het woord op dit forum gebruikt wordt.



Groetjes

Karin

Ik heb net iets raars gedaan. Ik ging boodschappen doen bij de aldi. Wat ik dan nog wel eens wil doen, is dat ik mijn karretje ergens neer zet, en dan een rij in loop, en de spullen in mijn armen houd, en dan naar mijn karretje terug loop.

Dat deed ik net dus ook. Karretje ergens neer gezet, even curry, ketchup en chips gepakt, en ik m’n karretje gezet. Toen bedacht ik me dat ik fris vergeten was, dus ik terug gelopen naar het begin van de winkel, 2 pakken dubbelfris gepakt, en weer terug gelopen naar m’n karretje. Hij stond niet op de plek waar ik hem had verwacht. Toen vond ik mijn karretje bij de kaas, want ik had ook een kaas in mijn karretje gelegd. Toen was ik klaar, ik naar de kassa, boodschappen betalen, naar buiten met het karretje naar m’n fiets. Alle boodschappen in m’n fietstassen en boodschappentas gedaan. Bedenk ik me dat ik er geen chips in heb zitten, terwijl ik er zeker van was dat ik die gepakt had. Toen ging ik nadenken wat ik nog meer had gepakt, curry en ketchup. Ik had m’n karretje leeg, maar ik had geen curry en ketchup in m’n handen gehad.

Waarschijnlijk heb ik dus de chips, curry en ketchup bij iemand anders in eht wagentje gedaan. Daardoor was ik ook verbaast dat m’n karretje bij de kaas stond, omdat de eigenaar van de andere kar al weer doorgelopen was.

Stom he? De mensen van het andere karretje zullen wel denken: He hoe kom ik aan curry, ketchup en chips? Volgens mij moet ik maar bij de aldi gaan werken, en dan bij iedereen boodschappen in het karretje doen, zodat er meer dingen verkocht wordt.



Groetjes

Karin

hier weer even een bericht van mij!

wij hebben deze maand niet geklust, omdat we in een relatie crisis zaten!

het gaat nu wel weer wat beter, maar denk dat we voorlopig eerst maar eens aan ons zelf moeten gaan werken en aan onze relatie, dus kinderen moet ik voorlopig even vergeten hoe moeilijk ik dat ook vind!

maar ik wil geen kinderen als mijn relatie niet goed zit!

ik zal hier dus niet meer veel zijn, om het mezelf ook niet moeilijker te maken dan het is, ik zal wel af en toe lezen hoe het er met jullie voorstaat!

heel veel sterkte en succes dames!!



liefs

Smarty, ik ben blij te horen dat het al weer wat beter gaat. Je hebt een verstandige keuze gemaakt om eerst aan je relatie te gaan werken, en als dat goed gaat weer proberen zwanger te worden.

Het zal wel moeilijk zijn om die beslissing te moeten nemen. Want je wilt natuurlijk wel graag een kindje. Maar je wilt niet de kans hebben dat je je kindje alleen moet opvoeden.

Er is nu nog een topic van augustus stoppers. Dus er is een kans dat dit topic ook nog wel een tijdje actief blijft. Wat mij betreft kan je dan weer gewoon aanschuiven als jullie klaar zijn voor een kindje.

Ik wens je veel sterkte in je relatie.

Groetjes

Karin

Heee Wendy,



GEFELICITEERD!!!

Zie je wel!!! Ik zei het toch!!! En nu lekker gaan genieten he en je niet teveel zorgen meer maken.



Leuk is dat om te zien he zo’n echo en je kindje is dan eigenlijk ook al helemaal compleet vind het echt een wonder dat dat kan met 12 weken, of hoever was je nu precies?



Je zal wel opgelucht zijn, meid spreek je snel weer!!! Internet doet nog steeds een beetje vreemd hoor dus het is niet altijd vanzelf sprekend dat ik op kok kan komen posten!!



Liefs Tinkerbel

heeee tinkerbel,



ja het was echt zo geweldig om te zien en zo mooi :lol:

het lag op ze rugtje en bewoog met ze handje het zwaaide toen ik dat zag kreeg ik echt ff een brok in me keel zo mooi,



het was allemaal heel duidelijk te zien dat vertelde de vk me ook al dat je het bij mij wel heel goed kon zien ik hellemaal blij natuurlijk hihi…

ze had ook het dooierzakje laten zien en je zag ook de navelstreng en dan het zwaaiende handje en ze beentjes echt het was zo mooi moment echt ben super trots :dance:



we kijken elke dag wel 100 keer naar de echo hihi we hebben er 3 eentje waarop ie iets uitvergroot is en da de normaale en een met het hart slagje erop dat was ook zo geweldig dat we dat hoorde :lol:



ik ben nu bijna 10 weken en dat vind ik ook zeker een wonder dat het nu al alles heeft dat vertelde de vk ons ook al,



over 4 weken moet ik weer heen en dan vragen ze het hemd van me lijf zeiden ze hihi en dan met 20 weken krijg ik weer een echo dan moet ik naar de gynacoloog die doet dan dan en gaat het dan hellemaal onderzoeken of alles goed is en wel 5 vingertjes heeft en geen hazelipje enz enz…



maar ik ben nu zeker gerust gesteld hoor nu we het gezien hebben het hardje hebben gehoord en en dat we het ook nog zagen bewegen nou we zijn super trots en blij dat het allemaal goed eruit zag :lol:



maar genoeg over mij hihi anders blijf ik kleppen hoe is het met jou??

internet doet het nog neit hellemaal oke zag ik dat is minder meid :frowning: maar voor de rest gata alles wel goed en met jullie prinsesje ook???



en hoe gaat het met alle andere meiden??



annet gaat het weer een beetje met je pootje?



karin, met jou ook alles goed??

je was een beetje met een kar in de weer geweest las ik hihihi geeft niet hoor ik doe ook weleens van die raare dingen en vooral nu :wink:

zo ik las dat jullie veel moesten opknappen in jullie huissie wel leuk toch,

mij vriend en ik hebben eind vorig jaar een huis gekocht maar daar hoefde niet echt veel aan te gebeuren alleen beneden verven en boven ook ze hadden er net een hele nieuwe keuken in gebouwt en een nieuwe badkamer dus dat was wel heel mooi ook precies onze smaak ja echt een plaatje,

jullie hebben ook een giga tuin zeg lekker joh.



nou meiden ik ga me maar even gauw douchen ben een beetje lui vandaag hihihi want heb alweer een heel verhaal getypt zie ik al weer,

wat een kleppie ben ik toch ook he hihi…



nou een fijne dag allemaal en tot gauw weer he doei doei,



liefs wendy.

Hoi hoi,

wat is het lekker rustig? beetje te?



Smartygirl, ik vind jullie erg verstandig! Ik hoor graag hoe het gaat en hoop dat jullie eruit komen saampjes!



Karin, wat een grap! vind hem wel komisch hihihi, ben je nog terug gegaan voor de ketchup? :dance:



Wendy, zijn jullie ook al stiekem aan het kijkem voor meubeltjes, kleertjes en allerlei andere spulletjes? Lijkt me zooooo leuk!

:dance: Denk dat ik vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben regelmatig bij babyplanet te vinden zal zijn :wink:



Met pootje gaat goed! hij is nog steeds erg dik en blauw, althans de vingers die ik kan zien… de rest zit verstopt in het gips hihi, de korstjes van mijn gezicht zijn bijna allemaal weg! Nu word alleen het zaakje paars/geel/bruin hihihi zie er niet uit, maar goed, dat trekt toch wel heel snel weg heb ik het gevoel!

Ik laat me lekker verwennen door mijn ventje, hij kookt, wast mij, mijn haar, zaterdag ben ik jarig en ik bak altijd zelf taart, dat gaat hij doen lieffie toch??? zijn mams heeft voor me gepoetst dus huisje is ook super schoon :mrgreen:

Enne klussen met gipsuh pootje lukt ook haha

Verder weinig te melden, ben benieuwd hoe het met de meiden is waar we weinig van horen zoals uskyld, sting, mieske, dromer, leentje en wie ben ik nog vergeten?

groetjes :-* Annette