Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

Smarty, jammer van die negatieve test. Ik hoop dat je nu dan niet al te lang moet wachten op de menstruatie, want dan ga je toch dingen hopen, en zit je alleen maar in spanning af te wachten.

Ik voel me nog niet enorm zwanger. Volgens mij begint m’n buik wel wat boller te worden. Ik ben ook nog niet misselijk of zo. Daar ben ik wel blij om. Ik begin al wel sneller dingen te vergeten. Dat is niet zo leuk. Het is niet dat ik me dom voel, maar het overkomt me gewoon, ik sta er een beetje machteloos tegen over.

Gister had ik het met mijn man over hoe zuinig onze ‘nieuw’ auto is. Hij zei dat hij dacht dat we 600 km op een tank van 40 l. konden rijden. Toen ging ik berekenen en zei dat de auto 1:12,5 rijdt. Toen zei hij: Nee hoor, 1:15 volgens mij.

Een vrij simpele rekensom voor mij waar ik niet goed uit kwam.

's Avonds hadden we een bruiloft en gingen we door de mc drive om nog snel even te kunnen eten voor het begon. Ik had een menu besteld met een salade ipv patat (is nieuw volgens mij), vervolgens kregen we onze zak met eten en toen dacht ik dat ze mijn patat waren vergeten. Ik snapte er niks meer van. Totdat iemand zei: Maar je had toch een salade ipv patat?

Ik wens iedereen een goed weekend

Groetjes

Karin

Jammer Smartygirl. Hopelijk heb je gauw meer zekerheid!!!

Karin, wat vervelend die vergeetachtigheid dat hoort er helaas bij. En dat buikje zal binnenkort zeker wel komen…

Succes allemaal.

Liefs,

Inge

mijn ongi is vandaag gekomen!

zo even mijn banner aanpassen!

houd nu mooi even mijn lange cyclus aan voor de volgende keer!

liefs

zo alles is weer aangepast!

heb het gemiddelde genomen van de afgelopen 3 cyclussen en dat is 35 dagen!

dan zou mijn NOD op 13 november zijn!

dus we gaan straks volop aan de klus weer, we houden de moed er in!

succes voor alle meiden die nog aan het wachten/ klussen zijn!

liefs

Jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Maar het is wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, en niet langer in twijfel blijft zitten.

Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn.

Maar ik denk dat zwanger-zijn net zo iets is als beginnen met roken. Roken is in het begin vies, en na een tijdje vind je het lekker (geen ervaring, maar dat zegt men). Zwangerzijn is in het begin ook niet leuk, dingen doen pijn, je kan je moe en misselijk voelen, en pas na een paar maand begint het leuk te worden, zegt men.

Ik ben gelukkig nog niet misselijk, maar ik heb wel eens een zwaar gevoel op m’n maag.

Groetjes

Karin

hey meiden,

smartygirl, jammer dat je toch ongi bent geworden maar nu weet je ook waar je aan toe bent he ik hoop ook dat het voor jou snel raak zal zijn meid :wink:

annette, ook bij jou zijn de :twisted: :twisted: geariveerd las ik :frowning: jammer meid maar we blijven nog heel hard voor jullie duimen hoor en blazen wel extra hormoontjes jullie kant op hihihihhi,

jolanda, voor jou ook erg spannend las ik vandaag is je niet ongi dag ben heel benieuwd we duimen ook voor jou heel hard :thumbup:

karin, lekker dat je niet misselijk bent dat had ik ook hellemaal niet alleen net wat je zegt een beetje een zwaar gevoel in me maag,

ik heb de laatste week wel meestal savonds dat ik misselijk ben niet echt elke dag maar wel wat vaker en dat vooral als ik in me bed ga liggen,

voor de rest voel ik me prima het gaat nu ook iets beter nu ik minder werk nog 7 weekies en dan mag ik met verlof joepie :dance: het komt nu wel dicht bij allemaal de tijd gaat zo snel we zijn nu aan het aftellen echt heel erg spannend,

en hoe gaat het voor de rest met jullie???

nou meiden ik moet er weer een eid aan maken want moet zo naar me werk :frowning: heb niet echt veel zin het is weer maandag he hihihi,

nou allemaal en fijne dag nog en tot snel weer doei doei…

liefs wendy.

Hoi meiden!!

Nou ik moet helaas melden dat ik er mee stop, met dit forum, nou ja ik zal nog wel mee blijven lezen af en toe, en mss posten, maar ik kan niet zeggen of het wel of niet raak is deze ronde.

Het is zo dat ik al een tijdje denk dat mijn zus meeleest met dit forum, gisteren is dat vermoeden nog groter geworden, vandaar dat ik dus niet meer mee wil doen, want ik wil niet dat zij op deze manier te weten komt dat wij evt zwanger zouden zijn.

Bah vind het helemaal niet leuk!!! Maar ja, niks aan te doen, ben ook niet bepaalt voorzichtig geweest met mijn gegevens en naam enzo, dus ja dan kan dat gebeuren he?!!

NOu Smarty, jammer zeg dat je ongi, al begrijp ik dat het wel lekker is om toch nog op tijd ongi te worden enje niet zo heel lang in onzekerheid heb hoeven zitten.

Lekker he Karin, geen misselijkheid, wel vervelend dat zware gevoel op je maag. toen ik zwanger was van Jesse toen, twijfelde ik in het begin wel eens vaak of het nou wel echt was, ben nooit misselijk of wat dan ook geweest, was echt raar, kon toen ook niet wachten dat mn buikje begon met groeien, omdat dat dan eigenlijk het enigste was waaraan je echt kon merken/ zien dat ik zwanger was,.

groetjes allemaal, Jolanda

Jammer Smarty dat je toch ongi geworden bent! Hopen dat het de volgende ronde raak is!

Jolanda, jammer dat je ons gaat verlaten! Maar ik begrijp het wel, nu is het nog lekker anoniem op het forum en het is niet leuk als je zeker weet dat je zus meeleest. Die wil je het nieuws natuurlijk niet op deze manier vertellen… Heel veel succes in de toekomst!!

Nog 4 dagen wachten tot mijn NOD, al heb ik zelf wel weer een vermoeden dat het wel weer raak kan zijn.

Tja, wel leuk natuurlijk dat het zo snel lukt elke keer, maar ik ben zo bang dat het weer fout zal gaan!!

Eerst nog maar even afwachten tot zaterdag, ik ga op z’n vroegst pas maandag testen…

Liefs dolfijntje

Jolanda, jammer dat je je genoodzaakt voelt om te stoppen met schijven.

Misschien wel leuk om heel af en toe (bv 1x pmnd) nog even een update te geven.

Ik hoop dat het snel mag lukken, met het zwanger worden.

Groeten

Karin

He Meiden,

hier weer een berichtje vanuit hier…

Jolanda, balen zeg dat je zus wellicht meeleest, kan me voorstellen dat je dan liever niet post. Mocht je het wel willen vertellen, kan je natuurlijk pbtjes rondsturen hihihihi

Karin, al misselijk? hopelijk voel je je gewoon goed!! wat is dat precies moeders voor moeders?

Dolfijntje, zou leuk zijn als het raak is, ook spannend, maar je hebt nu meer controle, hoop voor je dat het raak is en dat alles goed gaat.

Hier gaat het lekker, ongi is klaar, duurt bij trouwens erg kort… 2 daagjes heftig, 1 dagje weinig, 1 dagje bijna niks en klaar… is dat wel goed? en we hebben besloten de hele maand om de de dag te klussen, om het verlies van vorige maand ff goed te maken :wink:

groetjes Annette

goeiemorgen meiden,

karin, ik moest je ook nog even van helen feliciteren met je zwangerschap en ze is heel blij voor je :slight_smile:

jolanda, ik vind het ook erg jammer dat je niet meer kan posten maar begrijp het ook wel dat zou ik ook hebben als je het vermoeden krijgt als er iemand mee leest en je anoniem wil blijven,

ik hoop dat het bij jou ook snel zal lukken en we duimen hard voor je meid :thumbup: :thumbup: heel veel succes en hopelijk horen we snel weer wat van je.

dolfijntje, voor jou is het ook erg spannend nog een dag,

het is idd wel erg fijn dat je nu extra controle krijgt en begrijp ook dat als je wel weer zwanger bent dat je bang bent dat is ook logisch,

ik hoop voor je dat het raak zal zijn…

annette, lekker joh maar 3 daagjes ongi dat is hellemaal niet erg hoor omdat je zei kan dat wel??? hihi dat heb ik ook weleens gehad toen ik net met de pil stopte was het de eertse keer heel hefig en de tweede keer had ik het ook maar 3 daagjes en ook 2 dagen heel heftig en de derde dag bijna nix meer en de derde keer was ik zwanger,

dus dat is neit erg hoor alleen maar beter toch :wink:

hier gaat alles prima we hebben gister een tellefoontje binnen gekregen dat de babykamer binnen is joepie :dance: :dance: dus die krijgen we zaterdag heb er zo zin in dat moet natuurlijk gelijk inelkaar he hihihi en dan kunnen we gaan inrichten wel spannend hoor weer een stapje dichterbij we gaan nu aftellen he,

nog 7 weekjes en dan ga ik al met verlof heerlijk heb er ook zo zin in :lol:

nou meiden ik moet er weer een eind aan breien want meot straks naar me werk eerst ff een hapie eten nog,

allemaal een fijne dag en tot snel weer.

liefs wendy.

jeetje meiden wat is het hier rustig :frowning:

is iedereen druk druk???

ik dacht bij me zelf zal maar ff horen hier hihihihi,

dolfijntje en weet je al meer??? wel erg spannend hoor duim hard voor je meid :thumbup: :thumbup:

hier gaat ie nog steeds lekker we hebben van het weekend de babykamer binnen gekregen en gelijk in elkaar gezet gister hebben we de babykamer een beetje ingericht alle knuffeltjes neergezet en schilderij opgehangen nu moeten we alleen nog de kleertjes wassen en dan de kasten inruimen en dan is alles klaar :lol: dus het schiet lekker op het ziet er echt heel erg mooi uit zo lief allemaal kan niet wachten tot de kleine er is we hebbben er echt onwijs veel zin in :lol:

nou meiden ik hoop dat het wat drukker word weer is wel gezellig toch :stuck_out_tongue:

ik ga zo maar alvast me piepers schillen en dan optijd eten want vanavond weer naar gym dat word weer lachen hihihihi nou een fijne avond allemaal doei doei.

liefs wendy.

Annette, je vroeg je af wat moeders voor moeders is. Zij halen stoffen uit de urine van zwangere vrouwen, waarmee vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen meer kans maken om zwanger te worden.

Zwangere vrouwen kunnen zich tot de 10e week van de zwangerschap op geven om mee te doen. Je moet dan je plas opvangen en in speciale bussen gieten. Die worden 1x per week opgehaald en krijg je nieuwe lege bussen. Als dank dat je mee doet krijg je 2x iets. 1x in het begin en bij de geboorte krijg je volgens mij ook iets.

Vandaag voor het eerst gejankt op m’n werk. Ik had een collega waar ik helemaal genoeg van had, waarvan ik vond dat ie deed net alsof ik uit mijn neus aan het eten was. Na het gesprek met hem ben ik naar de wc gegaan en heb daar wat tranen weg gepinkt. Maar toen had ik een rood hoofd en rode ogen. Ik ben toen naar buiten gegaan en heb even een blokje om gelopen. Ik was het hele weekend al moe, en vandaag voelde ik me ook erg zwakjes. Door de zwangerschap kan je emotioneler ergens op reageren. Dat heb ik vandaag voor het eerst gemerkt.

Verder gaat het wel aardig met mij, nog niet misselijk. Wel heb ik regelmatig 's avonds last van zuurbranden.

Morgen ga ik mijn moeder en zusje vertellen dat ik zwanger ben. Ik ben erg benieuwt naar hun reacties.

Groetjes

Karin

He meiden,

Jammer dat het hier zo stil is…

We zitten hier volgens mijn banner weer in de klusperiode. Dus we gaan erweer voor, meer als vorige maand in elk geval 8)

Gisteren nog een leuk feessie gehad en vandaag mijn paps zijn verjaardag.

Verder gaat de verbouwing gestaag voort, we zitten wel dicht, maar nog niet waterdicht en dat is met dit weer niet echt handig…

Mijn paardjes doen eigenlijk niets met dit weer en daar baal ik wel een beetje van… wil het nu wel weer een beetje droog hebben :wink:

Moeders voor moeders klinkt we goed, ik had de reclame wel gehoord, maar ik had er nog nooit iemand over gehoord, zijn er nog meer zwangere meiden die hier wel meelezen en dit ook doen?

Hoe was het vertellen eigenlijk Karin? Ik lees je weblog wel, staat bij mijn favo’s :mrgreen:

Wendy, wat leuk dat je kamertje bijna klaar is!! Wij waren vorige week in een heel grote babyzaak, pakje kopen voor mijn nichtje die pas is bevallen (meisje, we gaan woensdag kijken, leuk!!! lief lichtroze broekje en een wit truitje met daarop een soort van getkend meisje, super schattig), ik heb heel bewust maar nergens naar gekeken, volgens mij krijg ik dan helemaal kriebels…

:-* Annette

Annette hier is inderdaad helemaal niks te beleven. Niemand die meer iets durft te typen.

Ik heb je foto’s gezien van de verbouwing, jullie krijgen er echt een groot stuk bij. Lekker hoor.

Vertellen is echt heel leuk. Iedereen reageert heel enthoursiast. M’n moeder zei: Ik dacht al wel dat je zwanger was. Ze zei dat ze vond dat ik anders uit m’n ogen keek op de bruiloft van een zoon van haar man. Ze dacht toen al dat ik zwanger was. Heel waarschijnlijk had de conceptie toen nog niet plaats gevonden, dus hoe ze er bij komt???

Nog een schoonzusje en een zwager, en dan weet de hele familie het. Eind deze week vertellen we het hun.

Ik heb nu al genoeg van het zwanger-zijn. Ik ben gewoon zo moe, en ik doe helemaal niks meer in m’n vrije tijd. Nog een paar weken, en dan schijnt het ergste voorbij te zijn.

Kleertjes kopen is denk ik het leukste als je weet wat het wordt. Anders kom je al snel in de super neutrale kleuren uit. Ik ga volgende week shoppen met m’n zwangere buurvrouw. Ze wist een leuk winkeltje die hele goedkope kleren heeft. Is volgens mij iets tijdelijks. We gaan daar volgende week samen naar toe.

Ik zie net dat er niet veel meer over gebleven zijn. Er staan er nog 4 op de lijst, waarvan we dromer helaas af moeten halen, van wege spionage.

Ik wens iedereen veel succes!

Groetjes

Karin

zo wij zijn hier weer flink aan de klus!

ken mijn cyclus ondertussen en weet hoe ik mijn vruchtbare dagen kan herkennen en gister herkende ik aan mijn afscheiding dat mijn vruchtbare dagen er zijn, dus we zijn vanaf nu echt om de dag aan het klussen, al is het wel een beetje lastig met mijn knieen, maar goed het is voor een goed doel!

hoe is het met de zwangere dame’s?

en hoe is het met onze meiden die overtijd zijn?

alle klussers veel succes deze ronde!

liefs

Het is hier inderdaad rustig! Ik heb het zelf ook erg druk gehad de laatste tijd, maar deze hele week lekker vrij en niets doen!!

Ik ben vandaag na 9 dagen overtijd te zijn toch ongie geworden. Best wel balen! Nou ja, ik weet nu wel waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder, de hele tijd in onzekerheid zitten is ook niets hoor.

Smarty, ik hoop dat het deze ronde raak is!

En hoe is het met de andere?

Liefs dolfijntje

he balen dolfijntje!

succes de komende ronde!

liefs

He Meiden,

Dolfijntje, jammer dat ie niet raak was meid. maar (misschien?) ook wel een klein beetje fijn? althans, dat zu ik me kunnen voorstellen.

ik ben gisteren op kraam visite geweest bij mijn vriendin, heb zelfs de baby even vast gehouden (dat is niets voor mij), stikte van de zenuwen, slappe lach, maar ze lag zo lief bij me te slapen, echt heel snoezig :inlove: , maar dat zal ik dan niet toegeven, ben zo’n muts… de hele fam was mee en er werd toch nog stiekum geïnformeerd, maar ik wist me cool te houden, zo cool zelfs, dat ik nu een beetje bang begin te worden de reacties als het dan zover mocht zijn… hihihi, ach komt vast goed, als wij het willen, zullen ze het vast geweldig vinden, hooguit niet lief van ons dat we er niet helemaal eerlijk over waren :wink:

verder zijn we weer lekker aan de klus… ik merk alleen niks van het feit of ik nu wel of niet mijn ei al gehad zou hebben, dat vind ik wel jammer, want ik heb het idee dat ik vorige maand en die hele lange cyclus, precies wist wanneer het zover was. Smarty, bij jullie ook druk zag ik wel :mrgreen:

:-* Annette

goeiemorgen allemaal,

dolfijntje, jammer dat je toch ongi bent geworden meid,

nieuwe rondes nieuwe kansen :thumbup:

smartygirl, jullie zijn ook weer druk aan de klus las ik spannend hoor maar dat is het weer elke keer ik duim nog steeds heel hard voor jullie allemaal meiden,

annette, je bent op kraamvisite geweest zei je wat leuk en lief is dat he zo kleintje :inlove: :inlove:

hier gaat alles prima ben van de week weer naar de vk geweest en met de kleine gaat alles goed groeit goed is niet te klein en niet te groot,

alleen ik heb weer veel last van harde buiken wel een paar in het uur en ze zijn ook een beetje pijnlijk de vk had me plas onderzocht en er bleek een bacterieen/ ontsteking te zitten waarschijnlijk dus blaasontsteking dus ik heb nu een antibiotica gehad en dan moet het over gaan daardoor krijg je ook last van harde buiken zei de vk en ik moet het nog steeds rustig aan doen,

nog iets meer dan 5 weken en dan heb ik verlof :dance: :dance:

de tijd gaat wel snel voorbij hoor het word wel spannend allemaal en we hebben er ook heel erg veel zin in :wink:

en hoe gaat het met jullie allemaal???

ik vind het de laatste tijd wel erg rustig hier is iedereen zo druk druk dan?

nou meiden ik moet zo weer naar me werk laatste dagje en dan lekker weekend,

een fijne dag allemaal en tot snel weer doei doei…

liefs wendy.