Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

ow karin helemaal geweldig!

gefeliciteerd en geniet maar lekker van je zwangerschap!

vind het echt helemaal super voor je! :dance:

hier nog steeds geen ongi, dus tja wacht nog maar rustig af!

liefs

OHWWWWW KARIN WAT GEWELDIG GEFELICITEERD MEID :dance:

EN GENIET ER LEKKER VAN HE MEIS…

LIEFS WENDY :-*

Hey Karin Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!!!

Geniet ervan, enne wel bij ons blijven he!? :wink:

groetjes Jolanda

hihihi, we kunnen karin niet missen…

ze maakt altijd netjes de voorpagina :lol:

groetjes Annette

Ha Karin heb ff alle laatste berichtjes van je gelezen, je vewachtte er zó weinig van deze ronde! En nu is het dus gewoon raak! Echt vind het helemaal té gek, wou het nog eens benadrukken… :mrgreen:

enne ja anette je hebt helemaal gelijk, we kunnen haar niet missen, en wie weet gaan we straks verder met dit topic als we allemaal zwanger zijn. Is er bij jou al iets??

groetjes JOlanda

Oohh Karin wat geweldig!!!

Ik houd nog steeds dit topic in de gaten en was net weer een beetje teleurgesteld toen ik de titel in de lijst zag staan (8 zwanger van de 16). Ik dacht nee he nog steeds niet. En nu dan toch dit geweldige nieuws!!!

Geniet er maar van want het gaat echt enorm snel. Ik ben nu alweer 4 maanden zwanger. Ik ben vanmiddag weer even bij de verloskundige geweest. Ze heeft even een standaard onderzoek gedaan en nog even een snelle echo gemaakt. De baby zag er goed uit. Lekker bewegelijk en weer flink gegroeid. Ook begin ik hem nu te voelen.

Vorige week ben ik in Nederland geweest om positie kleding te kopen. Ze hebben echt hele leuke dingen.

Aan alle andere meiden…Veel succes ik zal voor jullie duimen!!!

Marlous

Hallo meiden

Bedankt voor alle reacties. Ik kan het nog niet zo heel goed geloven. Zo onwerkelijk.

Ik werd vanmorgen wakker, net als anders. Ik ging vanmorgen naar mijn werk, net als anders. Er is zo weinig waaraan ik kan merken dat ik zwanger ben, behalve de zere borsten. Ik heb ook een klein beetje buikpijn. Soms denk ik wel eens: Zou ik nu als nog ongesteld worden? zo voelt dat dan een beetje.

Ik ben niet van plan om jullie te verlaten. Ik wil wel mee praten met de juni-moeders, maar hier ook nog wel hoor.

Ik zal mezelf eens even tussen de zwangeren zetten op de 1e pagina.

Ik heb gister ook een weblog aangemaakt waar ik wil schrijven over mijn zwangerschap, en als ie straks geboren is.

Ik probeerde vandaag mijn h.a. te bellen, maar die is tot woensdag afwezig. Die lui zijn er nooit als je ze nodig hebt.

Ik heb me ook al opgegeven voor moeders voor moeders.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.

Ik heb het gisteravond ook al aan m’n zwangere buurvrouw verteld. Ze zei dat ik niet moest piekeren en lekker moest genieten. Vandaag dacht ik even dat mijn borsten minder pijn deden. Ik vroeg me meteen af of alles nog wel goed gaat in m’n buik.

Smarty hoe is het met jou? Heb jij al nieuws?

Annette voor jou is het ook spannend, morgen heb je je NOD.

Groetjes

Karin

vanaf hier nog geen nieuws!

geen ongi nog steeds!

dus we wachten nog maar af!

He hoi,

Nou ja, geen nieuws, maarre ik weet eigenlijk wel heeeeel zeker dat het deze maand niet raak is, of er moet nog ergens een verdwaald zaadje in het eitje zijn gegaan :wink:

Enne ik heb deze maand ook nog es schandalig gezondigd, best erg, maar ik was het behoorlijk beu, al dat nette gedrag en ik weet dat ik het ervoor over moet hebben, maar ik had nu gewoon zin in de zonnebank en een paar lekkere glaasjes apfelcorn hihihi Na mijn ongi doen we weer netjes.

Ik ben nu een beetje aan het wachten op mijn ongi. Mijn darmen zijn de laatste week wel weer heel erg onrustig (ik kan gewoon niks eten of ik krijg onwijs veel buikpijn, zeeeer irritant), telkens hoop ik dat het de :twisted: :evil: :twisted: zijn, maar nog niet.

Karin, niet gaan twijfelen hoor, is nergens voor nodig.

Marlous, 4 maanden alweer??? jee, time flies!! fijn dat het goed gaat!

Smarty, ben benieuwd, wanneer ga je testen?

Ik ga gauw verder, moet nog een paar mailtjes en dan naar de paardjes, werken en dan fotograferen bij een vriendin, druk dagje, vroeg op, laat erin, maar wel leuk!

:-* Annette

Hoi meiden,

@ Karin, gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan (maar dat komt wel goed denk ik)!!!

@ Smarygirl, hoe is het met je??? ik duim voor je :thumbup: :thumbup:

Voor alle andere succes!

Tot gauw :-*

Liefs,

Inge

hoi dame’s!

hier nog steeds geen duivels te zien!

ik ga zaterdag pas weer testen!

misschien dat de 1e test te vroeg was, want toen was ik 1 dag overtijd!

maar we zullen het wel zien!

liefs

goeiemorgen deze morgen :lol:

hier weer even een berichtje van mij,

gisteren ben ik weer naar de vk geweest en alles gaat heel erg goed het kindje groeit goed en me baarmoeder was weer iets hoger dan ze had verwacht maar het kwam heel mooi overheen met de zijkanten dus is niet te groot,

me bloeddruk was ook weer prima en was dit keer maar netjes 1 kilo aan gekomen dus alles gaat perfekt,

gister avond hebben we de 3D echo gehad en ohwwwwww wat is dat mooi zeg ik moet alleen volgende week nog even een keer terug komen want ze kreeg het neit erg scherp omdat de kleine zo aan het bewegen was en zwaaide aldoor met zijn/haar armen en benen heen en weer dus was het vrij moeilijk om schepe beelden te maken jaaaaaa die heeft het erg naar zijn/haar zin in mama’s buik hihihhi :lol:

we hebben het weer op dvd en ene paar foto’s mee gekregen ohw echt het is zo mooi gezicht je kan het ook zo duidelijk zien met 3D heel mooi het gezichtje en de armpjes en de beentjes en je kan alle vingertjes en teentjes zien hihihi echt geweldig :inlove: :inlove: ben echt zooooooooowww trots,

ze zei al zie je hoe lening een baby is want hij/zij had zijn/haar voeten bij de armen en gezicht liggen het lag nu even in een stuit leuk gezicht is dat als je dat allemaal zo kan zien met die echo’s ja het is echt een aanraden omdat een keer te doen,

nou meiden ik ga even een happie eten want moet straks naar me werk toe :frowning: heb toch een zin vandaag bah niet echt maar goed is maar weer een half dagje,

een fijne dag allemaal en tot snel weer doei doei…

liefs wendy.

hey dame’s!

hoe is het met jullie?

hier nog steeds alles rustig, nog steeds geen ongi!

we wachten dus maar rustig tot zaterdag!

wou vanochtend eigenlijk wel testen, maar mijn vriend wil er graag bij zijn!

liefs

Ik sluip hier ook even weer naar binnen :oops: :mrgreen: om Karin te feliciteren!!! gefeliciteerd meid en een hele fijne zwangerschap toegewenst! :-* Andere dames veeeeeeeeeel sterkte met wachtdagen ik duim :pray: nog steeds hoor :-*

He meiden,

hier zijn de :twisted: :evil: :twisted: vanochtend heel vroeg gearriveerd (niet handig is mijn ervaring…), 2 dagen later als gepland, maar ik zat toch redelijk in de buurt, volgens mij heb ik deze maand ook gemerkt wanneer mijn ei was, vandar dat ik ook wist dat ik niet zwanger was.

Afijn, ik heb mijn cyclus maar weer met 2 dagen verlengd (34 dagen).

De verbouwing is hier in volle gang en ik heb mezelf maar es een dagje bouwvakkers kijken cado gedaan hihihi, zit 1 moppie bij ai… hahaha (kijken mag…).

De fundering is inmiddels gestort en 1 binnenmuur staat inmiddels voor de helft, ze zijn hier vandaag, morgen en maandag wrs nog aan het metselen en eind volgende beginnen ze met het plaatsen (dak plus ramen-deur), eerst bij de buren en dan bij ons.

Dussuh hopelijk zijn we dan eind van de 3e week helemaal dicht en kan de spachtelputz erop en het nieuwe laminaat erin en dan is het wachten op de meubeltjes, want die hebben we te laat besteld, die zullen wrs begin-half december arriveren, dus misschien net voor de kerst netjes?? Dat zou wel leuk zijn.

Karin, al misselijk? of heb je ook zo´n fijne zwangerschap als Wendy??

Wie wachten er nog? Smarty weet ik… voor de rest, ben ik te druk in mijn hoofd met de verbouwing … :wink:

:-* Annette

Bedankt voor de felicitaties

Met mij gaat het gelukkig goed, vooral een beetje ongestelheidsbuikpijn (whow wat een woord!) en zere borsten. Ik ben ook wel wat moeier. 's Middags heb ik niet veel energie meer, maar ja, er moet gewerkt worden.

Ik ben gelukkig nog niet misselijk, maar dat kan nog best wel komen. Volgens mij ben ik nu ongeveer 5 weken, maar de dokter en verloskunidge gaan uit van 6 1/2 week. Ik heb gister een afspraak gemaakt voor een gesprek bij de VK, daar moet ik 3 nov. naar toe, waarschijnlijk heb ik dan 2 weken later een echo.

Annette leuk hoor, nieuwe meubels. Wij moeten dat eigelijk ook hebben, al gaan de meubels er nog wel mee door, maar nieuwe lijkt me wel leuk.

Wel jammer dat je toch ongesteld bent geworden, maar dat had je ook al wel verwacht. Wel fijn dat je ongeveer wist wanneer je eisprong was, zodat je niet te veel voor verrassingen komt te staan als je nod veel eerder of later komt dan wat je verwachte.

Smarty heb jij al meer nieuws? Al het idee dat je zwanger bent of niet? Misschien sla je wel weer een cyclus over.

Succes met wachten

Groejtes

Karin

Hoi dames, hier is de spanning om te snijden.

Zelf denk ik dat het raak is, maar ja “de wens is de vader van de gedachte”. Heb een héél klein beetje spannings gevoel in de zijkant van mn borsten, wat ik me ook kan inbeelden natuurlijk. Verder heb ik een enorme opgezette buik, en krampen. Vorige ronde was ik 2 dagen voor mijn NOD Ongi de keren ervoor op de dag van de NOD. Wil zó intzettend graag testen!!(positief natuurlijk).Ik wil pas testen als ik op zn minst over tijd ben. maar ja vanaf 2 dagen voor de NOD kán je al testen…

Wie helpt mij mezelf te beheersen?? Ik denk al zwanger en ben bang dat de teleurstelling heel erg groot gaat worden.

Nou sorry voor mijn ego gezwets van deze keer…

ik zie jullie later!!

groetjes Jolanda

vanaf hier nog geen nieuws!

nog steeds niet ongi, ook nog geen ongi gevoel!

hoop niet dat ik weer een cyclus over sla, maar we zullen het wel zien!

morgen naar school en werken, dus een drukke dag!

en zaterdag gaan we opnieuw testen!

Spannend Smratygirl

We houden je in de gaten en zullen voor je blijven :thumbup: :thumbup: !!!

En Karin, voel je je al een beetje zwanger??? Ik kan me voorstellen dat je het je nog niet helemaal voor kunt stellen dat er een kindje in je buik groeit! Wel erg leuk hoor, het werd wel weer tijd voor een zwangere!!!

Liefs,

Inge

nou hier vanochtend heel vroeg een negatieve test!

en nu heb ik het gevoel dat mijn ongi er toch aan komt :cry:

hij is er nog niet, maar van mij mag het nu komen, dan kunnen wij straks weer verder klussen!

liefs