Hallo meiden,
Hoe is het hier? Ik dacht ik zal nog eens even wat van me laten horen!
Met mij gaat alles goed, best fijn om even niet met zwanger worden bezig te zijn, ik kom helemaal tot rust.
Ze zijn afgelopen week begonnen met de bouw van ons nieuwe huis! Leuk hoor om te zien hoe snel een grasveld kan veranderen in een bouwplaats!
Verder heb ik niet zo heel veel te melden ik wil wel even iedereen succes wensen voor de komende periode!!!
Ik kom snel weer een keertje een kijkje nemen hier!
Liefs,
Inge
P.s. Wenzie, mooie buik hoor!!!
Hallo meiden
Whow, mooie buik hoor!
Dat ik zo laat reageer wil niet zeggen dat ik het nu pas lees. Ik kom zo weinig aan posten toe.
Volgens de banner moet ik over een paar dagen ongesteld worden. Ik ga zelf uit van mijn langste cyclus, zodat ik mezelf niet gek maak.
Groetjes
Karin
Hallo iedereen
Zo wat is het hier rustig, afgelopen week.
Ik kreeg afgelopen maandag te horen dat ik toch in de Viva kom te staan. Begin oktober zal er een interview worden afgenomen. Ik weet niet in welk nummer ik kom te staan, ik zal het tegen die tijd wel even laten weten.
Vorige week is onze auto kapot gegaan. Het repareren koste behoorlijk wat geld, waardoor we besloten hebben een andere auto te kopen. De zelfde avond van de dag dat de auto kapot was gegaan hadden we al een andere auto uitgezocht. We hebben er even over nagedacht en besloten dat we de auto wel wilden hebben. Maar eerst wilden we nog een aankoopkeuring doen, om zeker te weten dat we geen kat in de zak zouden kopen. De auto is goed uit de aankoopkeuring gekomen. Vanaf vandaag hebben we onze ‘nieuwe’ auto. We hebben de auto op de groei gekocht, het is namelijk een stationcar.
Ik heb op mijn werk een contact gekregen tot en met september, toen ik ging werken. Gister sprak ik een afdelingshoofd. Hij zei dat hij me nog langer wilde houden maar hij kende mij niet. Daarom kon hij me nu nog geen jaarcontract of zo geven. Ik heb nu een verlenging van 2 maanden gekregen, en in die 2 maanden wordt dan ook gekeken of ik langer kan blijven.
Hier is het erg rustig. Nergens last van. Ik verwacht ook niks van deze ronde. Nog een paar dagen en dan kan ik waarschijnlijk weer aan de volgende ronde beginnen.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Ik wens iedereen een fijn weekend.
Groetjes
Karin
De lijst op de 1e pagina is weer geupdate.
Smartygirl en ik verwachten deze week onze nod
Annette verwacht het volgende week
Dromer zit in de klusperiode
Dolfijntje komt ook al bijna weer in de klusperiode terecht
Dat was het wel weer.
Groetjes
Karin
Karin ik had je al een bptje gestuurd over mijn leeftijd maar het is ook voor mij alweer de 2e ronde na mijn mk. Ja ja het gaat erg snel alweer…
Verder hier nog niet zo heel veel te melden, nog even wachten en dan zit de klusperiode er alweer aan te komen.
Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is!
Liefs dolfijntje
Hallo dames!!
Nou hier gaat alles z’n gangetje, heb eigenlijk niet zoveel nieuws te vertellen.
Wat leuk Karin dat je in de Viva komt! Vind het echt wel een leuk blad en als ik er aan denk dan ga ik dat nr ook wel kopen.!!
Wij zijn om de dag aan het klussen vanaf vorige week woensdag en we willen het zowiezo tot het weekenk vol houden. Al vind ik het wel erg plastisch zo. Ik bedoel ik droomde altijd van gewoon zwanger worden, dat je op een ochtend denkt: “He ik had toch al lang ongi moeten zijn??”
Maar goed aan de andere kant heb ik daar het geduld/discipline niet voor.
Wel denk ik dat ik na deze ronde niet meer ga forumen, ongeacht de uitslag van deze ronde.Is ook een beetje zelf bescherming, zit eigenlijk te veel achter de pc. :oops: :oops:
Nou heb wel veel hoop voor deze ronde, is de eerste dat we er echt bewust voor klussen…
groetjes Jolanda
tralalalala, wij zijn weer aan het wachten hier!
nog nergens last van!
we wachten maar lekker af!
en hoe is bij jou Karin?
jolanda succes met klussen!
annette ook succes met wachten
en dolfijn jij straks ook weer succes met klussen!
liefs
Karin, vandaag is je NOD… Spannend!! Voel je al iets? Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is!
Jolanda, ik denk dat iedereen dat wel heeft, maar we zijn gewoon te ongeduldig! Hihi
Jeetje spannend smarty, ik hoop dat het voor jou ook raak is deze ronde!
Ik moet zo weer naar het zh bloedprikken, omdat ik 2 mk heb gehad gaan ze een chromosoom-onderzoek doen. Moet alleen 3 maanden wachten op de uitslag :shock:
Had vrijdag ook de uitslag van het hcg gekregen en dat was alweer helemaal uit mijn lichaam. Dat wist ik al, want anders kon ik niet ongi worden…
Meiden allemaal succes!!
Liefs dolfijntje
Hallo meiden
Hier is nog niks aan de hand. Ik ga er vanuit dat ik net als de vorige keer een lange cyclus heb. Ik verwacht ergens tussen nu en eind volgende week ongesteld te worden. Afwachten dus.
Gelukkig gaat de tijd wel snel nu ik aan het werk ben.
Jolanda, ik denk dat de meesten van ons wel eens zo’n periode heeft dat ze er even minder mee bezig wil zijn. Ik wordt ook wel eens gek van mezelf omdat ik zo vaak aan zwangerworden denk.
Ik had zo’n zelfde idee over zwanger worden, dat je denkt: He volgens mij had ik al lang ongesteld moeten worden.
Dolfijntje, wat moet jij lang wachten op die uitslag zeg! Gaan je iets op kweek zetten of zo?
Groetjes
Karin
goeie morgen meiden,
alles goed met jullie???
hier gaat alles ze gangetje nu ik meer rust heb gaat het iets beter heb nu minder last van harde buiken dat krijg ik alleen nu nog als ik iets teveel en te lang doe en als ik naar me werk moet,
met de kleine gaat ook alles goed hij/zij schopt er lekker op los jah die heeft het wel naar zijn/haar zin in mama’s buik hihihihi :lol:
volgende week dinsdag moet ik weer naar de vk zal mij benieuwen of de kleine weer zo hard is gegroeit en me baarmoeder de vorige keer zeiden ze ohw je baar moeder is iets groter dan ik verwacht had maar dat was hellemaal niet erg zei ze dus ben benieuwd vind het altijd wel weer spannend als we heen gaan hoor dan hoor je de kleine zijn/haar hartje weer :inlove: :inlove: :inlove:
wij hebben dan ook dinsdag avond weer een pret echo maar dan nu een 3D spannend ben daar ook wel benieud naar het schijnt heel mooi te wezen ik heb weleens foto’s ervan gezien en je kon dan echt duidelijk alles zien ja heel mooi,
en hoe gaat het met jullie voor de rest??
ik vind het een beetje rustig op het forum of ligt dat aan mij?
ik zag dat karin 2 dagen overtijd is wel spannend hoor ik duim nog steeds heeeeeel erg hard voor jullie allemaal uiteraad
en smartygirl heeft een deze dagen de nod zag ik ook spannend hoor meiden.
nou meiden ik ga zo richting me werk ik hoef vandaag maar tot half 1 dus dat is lekker en vanmiddag weer even lekker liggen
nou meiden die vlak bij de nod zitten heel veel succes en we :thumbup: :thumbup:
en voor de ander die druk aan het klussen zijn ook veel succes he,
liefs wendy.
Wendy, dat is leuk zo’n 3d echo. Ik denk dat ik er ook wel een wil doen, als ik ook mega zwanger ben. Wil je ook weten wat het gaat worden? Ik dacht zelf altijd dat ik het niet wilde weten, maar nu mijn buurvrouw weet wat het gaat worden, lijkt het mij ook wel leuk om te weten wat het gaat worden, als ik zwanger zou zijn. Je weet dan wat voor kleur kleren je kan kopen, en wat voor kleur assesoires voor de kinderkamer en dat soort dingen.
Hier is nog niks aan de had. Ik droom de laatste paar dagen dat ik zwanger ben. Ik word er wel gek van hoor! Ik wil namelijk ook nog niet eerder testen dan eind volgende week, of in dat weekend. Ik heb nu al een tijdje een beetje ongie-buikpijn, dat heb ik volgens mij altijd wel als ik ongesteld ga worden. Ik heb nu ook zere borsten. Vaak worden ze wel wat gevoeliger rond m’n NOD, maar zo als nu heb ik het nog niet eerder gehad volgens mij. We hebben niet veel geklust in de klusperiode, dus ik ga er ook niet van uit dat ik zwanger ben. Al hoop ik natuurlijk wel dat ik het ben.
Groetjes
Karin
karin, wij weten al wat het gaat worden maar we houden het wel geheim hoor hihihi,
het is idd wel erg leuk al je weet wat je krijgt de babykamer hebben we dan wel heel neutraal gehouden dat is creme met een beetje zandkleurig ja heel mooi hoor,
wat ik wel doe is een paar kleertjes gericht kopen niet heel veel hoor maar een paar dingetjes en dat dan maar goed verstoppen he hihihi want me moeder kijkt geregeld naar wat we gekocht hebben en me schoonouders ook en dat mochen ze nou net ff niet zien dus dat light goed opgeborgen :lol:
ik heb idd ook gehoord dat een 3D echo heel mooi blijkt te zijn wij hebben het tot nu toe alleen nog maar op foto’s gezien dus ben wel heel benieuwd hoor we krijgen het ook weer op dvd mee dus dat is ook heel erg gaaf kunnen we er heel vaak naar kijken
voor jou ook spannend je bent nu 3 dagen overtijd zag ik hoop voor je dat je zwanger bent we duimen hard voor je :thumbup: :thumbup:
nou ik ga even het eten klaar zetten alvast eem fijne avond nog allemaal en tot snel weer…
liefs wendy.
He meiden,
hier hebben we weer een computercrash overleefd…
pfff wat een ellende zeg, t´is zo weer opgelost, maar alles wat ik had was foetsie en daar baal ik dan wel van.
Karin, ik duim voor je hoor!! en volhouden he, gewoon ff wachten met testen.
Wendy, hoe cool die echo!! veel plezier!! en je kamertje, foto´s?? hihihi
verder is het idd erg rustig, ik vind het zelf ook wel fijn er niet zoveel mee bezig te zijn, deze maand hebben we volgens mij hooguit 1x geklust inde klusperiode en eigenlijk vind ik dat ook wel prima een maandje rust… ben zoals de meeste hier dnek ik er veel te druk mee, terwijl ik zoveel andere dingen aan mij hoofd heb. Maandag begint de verbouwing, gisteravond hebben we het terras eruit gehaald, dus nu krijgen we straks echt zichtwerk! en daar heb ik mega veel zin in!!
van het weekend de caravan van paps afbreken en naar sixflags, dat laatste is super, lekker met mijn zusje alle 8banen doorcrossen hihihi
ga weer wat doen…
:-* Annette
hey dame’s!
hoe gaat het met jullie?
hier alles goed en rustig! moest vandaag maar tot 10.30 werken en ben morgen lekker vrij!
morgen is mijn NOD, voel me niet echt anders dan normaal!
wel heb ik al een week meer afscheiding dan normaa, maar weet ook niet waar dat vandaan komt! we zullen wel zien wat deze maand brengt!
liefs
Hallo meiden
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik droomde vannacht dat ik toch ongesteld werd. Ik heb ook nog steeds gevoelige borsten en meer puistjes dan normaal. Misschien wel het meeste van m’n hele leven, kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel heb gehad. Niet dat ik met een acne huid rond loop of zo.
Dus voor mij is het gewoon nog afwachten. Ik heb laatst een berekening gedaan, mijn gemiddelde cyclus is 38 dagen, als ik vandaag ongesteld wordt zit ik op 40 dagen. Ik ben dus al over mijn gemiddelde heen.
Smarty heb jij al nieuws?
Ik wens iedereen een fijn weekend!
Groetjes
Karin
ik blijf duimen :thumbup: :thumbup:
voor je dat het deze keer raak is!!!
Liefs dolfijntje
hey karin, hier een negatieve test vanochtend, maar nog steeds geen duivels!
ik heb ook last van puistjes, niet erg veel maar wel wat :?
maar goed we kunnen niets anders doen dan wachten op een positieve test of de duivels, het liefst natuurlijk een positieve test!
ik duim voor je en voor alle anderen die in de klus/ wacht periode zitten!
liefs
Yoehoe!!! Zwanger!!!
Ik heb vandaag getest, en de plus was enorm duidelijk.
Dan ben ik vandaag 5 weken en 6 dagen zwanger, aangezien men altijd rekent vanaf de vorige menstruatie.
Ben helemaal blij!!!
Groetjes
Karin
Geweldig!!! Gefeliciteerd!
Geniet er lekker van!!!
Liefs dolfijntje
He Karin,
zie je nou wel!!!
gefeliciteerd meid!! geniet ervan he!
groetjes Annette