Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

He meiden,



Annette dat wat je zei van de bolle toet van je vriendin hoort er echt bij hoor, op het laatst van de zwangerschap houd je vaak veel vocht vast, heb al meerder keren gehoord van zwangeren dat ze de dag na de bevalling of een paar dagen erna opeens alweer zo’n 10 kilo lichter zijn dus!!! :shock: Allemaal vocht!



Karin kan me voorstellen dat je onwijs baalt hoor meid!! Zeker als er in je omgeving opeens allemaal mensen zwanger worden!

Ik had ook steeds die enorme teleurstelling hoor als ik dan ongi werd zo erg dat de tranen over mijn wangen liepen dus je bent niet de enige, en dan heb ik nog echt geeeen klagen als je ziet hoe snel het bij ons is gegaan maar goed dat neemt niet weg dat ik de keren dat ik ongi werd ook ontzettend down was en het ook niet goed van me af kon zetten!



Ook voor jullie is het een keer zover je moet ff geduld hebben en ik weet dat je dit niet wilt horen maar het is heeeel normaal dat het 1 jaar duurt voordat je zwanger wordt je bent dan echt geeen uitzondering!



Kom op KOP OP MEID!!! En kom hier maar zoveel “klagen” als je wilt!



Liefs Helen

Het zal wel met mijn verwachting te maken hebben. Van mensen uit mijn omgeving waarvan ik weet hoe lang het heeft geduurd, waren ze bij de 1e of 2e ronde zwanger. Ik ken 1 stel dat 1,5 jaar bezig is, maar hun probleem is heel duidelijk. Zij is in die tijd nog maar 2x ongesteld geworden. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Ik verwachte binnen 3 maanden zwanger te zijn. Nu denk ik dat ik binnen een jaar wel zwanger zal zijn. Dat maakt mijn teleurstelling niet kleiner.

Ik denk dat ik er nu wel anders met het zwangerworden om ga dan een halfjaar geleden. Mijn verwachtingen liggen lager. We zijn wel meer gaan klussen, maar we hebben het nog nooit gedaan omdat het moest.



Groetjes

Karin

Karin, ik kan mij goed indenken hoe je je voelt.

Ik ben dan wel 2 keer heel snel zwanger geworden, nu nog maar de kunst om het te blijven…



Jeetje, heb een zwaar weekend achter de rug. Had zaterdag een vrijgezellenfeest van een vriendin van mij. Het was echt super, was alleen pas om kwart voor 6 thuis… :mrgreen:

Maar mijn hubbie had wel lief op mij gewacht ookal was hij in slaap gevallen op de bank… hihi



Verder niet zo heel veel te melden, moet vrijdag weer voor controle naar de gyn, krijg ik de uitslag van HCG en HB.



Laat wel weten hoe het is geweest!



Liefs dolfijntje

Dolfijtje, je hebt gelijk, een miskraam is ook niet alles.



Lieve man heb je. Die van mij zou echt niet wachten tot ik thuis zou komen. Zo te lezen heb je je wel vermaakt.

Wat hebben ze onderzocht? Hb kan ik me indenken, maar waarom ze je HCG gaan onderzoeken???



Jullie hebben misschien wel gezien dat ik een weblog heb. Gister kreeg ik een reactie van een vrouw die bij de Viva werkt. Ze wil me misschien wel in de Viva zetten. Ze was opzoek naar vrouwen tussen de 25 en 35 die minder werken om leuke dingen er naast te kunnen doen. Ze had namelijk gelezen dat ik zwemles geef aan zwakbegaafde kinderen. Ik val niet helemaal in de doelgroep volgens mij, maar ik heb haar gemaild dat ik er wel aan mee wil werken.

Ik ben benieuwt of ze me er in wil zetten of niet.



Groetjes

Karin

hey meiden,



hier weer eens een berichtje van mij :wink:

alles gaat hier lekker ik heb nu lekker de tijd om veel te rusten want ik werk nog steeds 16 uur en ik moet zeggen dat ik het wel heel lekker vind heb nog steeds wel veel last van me banden en geregeld harde buiken maar merk wel nu ik meer rust neem dat het wel iets beter gaat,

ik heb nog wel last daar door merk ik ook dat ik die rust ook echt nodig heb, ik werk nu 2 halfe dagen en een hele dag als ik dan klaar ben met werken of vrij ben dan lig ik lekker te rusten op me bedje word je wel lui van hoor hihihi,



voor de rest gaat alles prima voel de kleine nu ook steeds meer bewegen en als ik naar bed ga dan leg ik een speeldoosje op me buik en daar reageerd hij/zij dan op zo geweldig is dat echt :inlove: :inlove:



ik heb me ook opgegeven voor zwangerschaps gym eerst wilde ik dat niet doen maar een vriendin heeft me over gehaald en ga er samen met haar heen dus dat is wel gezellig en dat begint al 26 september dus dat kan nog lachen worden hihihi,



en hoe gaat het met jullie allmaal???



nou meiden ik ga even gezellig bij me mannetje zitten :lol:

een koppie koffie doen,

een fijne avond nog allemaal doei doei…



liefs wendy :-*

Hoi hoi,



Wat is het hier ontzettend rustig!



Hier gaat alles zijn gangetje heb onze pruts gevoeld!! JIPPIE!!

Is echt geweldig en ook al heel snel, ben nu bijna 15 wkn, Danique voelde ik pas bij een week of 18/19!



Zijn jullie alweer druk aan de klus!! :wink:



Meiden denk aan jullie en leef met jullie mee, dat het nu toch echt maar snel mag lukken!!



Liefs Helen

Aan de zwangeren merk ik hoe snel de tijd gaat! Voor mij idee is het nog maar zo kort geleden dat je vertelde dat je zwanger bent, en nu heb je het kindje al gevoeld! Wat een super gevoel moet dat zijn.

Hier is het vrij rustig, niet veel tijd en zin om te klussen. Ik verwacht ook niet zo veel van deze maand.



We gaan een andere auto kopen. Ik reed dinsdag weg en toen kon ik heel lastig schakelen. Ik reed de oprit naar de snelweg op en ik kon niet meer schakelen. Ik dacht dat de koppelingsplaat kapot was. Wegenwacht gebeld, was er binnen 10 min! Hij heeft me naar een garage gesleept. Daarna heeft de wegenwacht me naar m’n werk gebracht. Echt een super service!!!

De reparatiekosten zijn best hoog. Ook is het nog het een en ander dat moet worden gerepareerd voor de APK in jan. Daarom hebben we besloten een andere auto te kopen. We hebben al wel 1 op het oog. Ik denk dat de kans 95% is dat we de auto kopen. Het is een suzuki baleno, stationcar. Relatief weinig km op de teller en goedkoop in aanschaf.

We willen eerst nog een aankoopkeuring laten doen, zodat we zeker weten dat we iets goeds kopen. Als die keuring goed afloopt, dan kopen we hem. Mijn man maakt morgen een afspraak bij de garage.



Dolfijntje, ik wens je veel succes morgen in het ziekenhuis.



Groetjes

Karin

hier zijn we inderdaad druk aan de klus :wink:

tja nu zijn de meest efficienten dagen he, dus tja!

maar ben net thuis van werken, dus kruip zo mijn bedje in!



liefs

hoi hoi,



tijd gaat idd snel, wendy is al over helft geloof ik en idd helen, ik kan eigenlijk niet geloven joh, al 15 weken? lijkt net 3 weken terug dat je het vertelde hihihi gaaf hoor, je kleintje voelen…



hier zijn we gewoon ons leventje aan het leven, vandaag vrij, de heimeneer zou palen komen boren voor de aanbouw, maar die belde gisteren af, zijn maschine was kaduuk gegaan, dus nu maar wat anders leuk verzinnen, misscien wel even naar het strand met de hond, zal ze vast leuk vinden, moet het wel droog blijven natuurlijk :wink: ga een dagje niet naar de paarden, is ook wel es lekker.

groetjes Annette

pff je kindje voelen, daar kan ik alleen nog van dromen!

we hebben wel goed geklust denk ik!

nu gaan we maar weer wachten en verder klussen voor de fun!



nu ga ik weer verder, moet straks weer werken!



liefs

Smarty, klussen is toch altijd fun :smiley: hihi



Vandaag in het ziekenhuis geweest, alles was helemaal perfect. Mijn cyclus is weer helemaal goed op gang gekomen. Ze kon alleen niet zien wanneer mijn NOD is, maar ik moet ongeveer van 2 weken uit gaan. Ik had alweer baarmoederslijmvlies opgebouwd en dat betekend dat of ik heb net mijn ei gehad of ik moet 'm een dezer dagen krijgen. Goed klussen dus!!

Wel weer bloed geprikt voor HCG, deze was de vorige keer waarde 6 en hij moet onder de 2 zijn. Is dus nog niet helemaal uit mijn lichaam. Maar dat kan ook een tijdje duren voordat dat helemaal weg is.



Tja verder niet zoveel te melden…

Voor iedereen die in de klusperiode zit, veel succes :wink: !!!



Liefs dolfijntje

Hey dolfijntje,



dus in feite heb je goed nieuws gehad!!!

fijn ben blij om het te horen, hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn, al lijkt het me wel eng. Ik bedoel, je raakt toch banger op de een of andere manier dat het weer niet goed gaat? Of niet? Sorry als ik iets stoms schrijf, en het helemaal mis heb.

Duim iig enorm voor je!!!

groetjes Jolanda

Dat is inderdaad waar hoor, ben behoorlijk bang. Ga het ook, als ik weer zwanger ben, aan niemand vertellen totdat ik het hartje heb zien/horen kloppen en dat alles er op en aan zit.



Maar we gaan er gewoon weer voor en zien wel wat de toekomst ons brengt…



Liefs dolfijntje

Dolfijntje

Ik kan me goed indenken hoe bang je bent. Je wordt nu toch ook goed onder controle gehouden door de gyn, toch? Misschien is het bloedgroepgebeuren wel de reden geweest, want daar heb je toch een spuit tegen gehad?

Ik wens je veel sterkte!

Je kan hier je angsten lekker van je af schrijven. Er over praten helpt vaak wel.

Ik vind het heel moedig dat jullie direct weer zwanger willen worden. Want het verwerken van 2 miskramen is niet niks.



Ik ben vandaag aan het shoppen geweest met m’n zwangere buurvrouw. Zij is de enige met wie ik het heb over het zwangerworden. Ik ben wel blij dat ik dat met haar kan delen.



Groetjes

Karin

hey dame’s!



alles goed met jullie? hier wel hoor lekker aan het genieten van mijn vrije weekend!



fijn he frogger als je iemand hebt met wie je er over kan praten! ik heb dat met een vriendin van mij dieprobeert ook zwanger te raken, zij heeft al een kindje! ben vandaag ook met haar wezen winkelen!



fijn weekend allemaal!



liefs

hey meiden,



ik heb weer even een foto van me buik laten maken door me ventje :inlove:



en die wou ik weer even aan jullie showen :wink:



je ziet alweer dat ie een stukje gegroeid is ben zo trots :inlove: :inlove: :inlove:



komt ie dan…



liefs wendy.

Nou Wendy, je mag er met recht trots op zijn hoor!!! Hij is idd alweer flink gegroeid, ziet er echt mooi uit!!!

Je voelt je ook weer helemaal goed, nu je meer rust neemt??

groetjes Jolanda

kan maar 1 dinge zeggen…

moooiiii!!

gaaf hoor, leuk dat je hem nog even showt :mrgreen:

groetjes Annette

Echt wel gaaf die buik!! Je groeit inderdaad lekker! Geniet er maar lekker van!



Hier ook weer goed nieuws, ben zaterdag toch ongie geworden. Mijn cyclus is nu dus alweer 28 dagen!! Echt wel snel na een mk. Meestal rekenen ze er 6 tot 8 weken voor!

Is er toch nog iets dat mijn lichaam wel kan… hihi

Nee hoor, we gaan er gewoon weer voor. Ik weet nu tenminste wanneer mijn klusperiode weer is en ik hoop gewoon dat ik (maar de rest natuurlijk ook) heel snel een vette plus hebben!



Liefs dolfijntje

goeiemorgen meiden,



jolanda, ja ik ben ook appetrots op me buikkie :inlove:

ik voel me idd nu wel iets beter nu ik meer rust heb dus dat is wel lekker doe het aldoor allemaal rustig aan en ga elke middag even slapen en dat doet wonderen :wink:

met jou ook alles goed voor de rest???



annette, ja ik denk moet hem ff showen aan de meiden vinden ze vast erg leuk :lol:



dolfijntje, je bent zaterdag ongi geworden dat is zeker lekekr optijd meid en nu kunnen jullie er weer voor gaan heel veel succes meis en we duimen hard voor je :thumbup: :thumbup:





hier gaat ie voor de rest ook lekker we zijn de afgelopen dagen ook erg druk aan de babaykamer geweest het is nu zo goed als klaar alleen het wachten is nu op de meubeltjes en dan nog wat plintjes om alles mooi af te maken en dan is het klaar,

me vader heeft geverft moet je na gaan alles was pimpel paars en appeltjes groen we hadden het ff zo gelaten dat is nog het kunstwerk van de vorige bewoners hihihi dus me pa heeft er wat verf door heen gejaagd hihi alles is nu heel mooi licht ecru ja een plaatje,

en toen heeft me schoonpa behangen van het weekend hun wilden dat graag doen dus dat vonden wij niet zo erg en toen hebben me ventje en ik zondag de gordijnen op gehangen en zijn gister de stofveerders geweest en hebben het zeil erin gelegd nou zo mooi is het geworden dus ik heb gister ff naar de babyzaak gebeld dat het kamertje wel eerder mag komen en die komt nu 3 weekjes eerder ze wachten nu nog op het hemeltje dat was er nog niet,

en dan nemen ze in week 41 contakt met ons op en dan mag ie komen :dance:

spannend dat is al snel hebben er wel zin in hoor de tijd vliegt ook voorbij…



nou meiden ga me eigen even douchen en ene happie eten allemaal een fijne dag en tot snel weer doei doei…



liefs wendy.