Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

oh spannend Smarty!! Laat het ons wel meteen weten!



Gelukkig voor ons ook weer goed nieuws. We zijn dinsdag weer bij de gyn geweest en mijn baarmoeder is zo goed als schoon dus was het niet nodig om nog een curettage te doen.

Heel prettig gesprek gehad en mijn mannetje en ik krijgen nu een chromosoom-onderzoek om te kijken of we een verhoogde kans op mk hebben of dat dit gewoon 2 keer “pech” is geweest.

Over 2 weken weer terug om te kijken of alles nog goed is.



En we hebben groen licht gekregen om weer zwanger te worden, de gyn ziet helemaal geen problemen voor ons en we hoeften niet een cyclus af te wachten. Dus we gaan er weer voor! Wel lekker om eindelijk goed nieuws te horen hoor! Ze had ook goed door dat we het ook een plek hebben kunnen geven, vandaar dat ze geen belemmeringen ziet!



Maar wanneer mijn NOD is? Geen idee! Moet gewoon afwachten tot alles weer “normaal” is…



Liefs dolfijntje

Bedankt Annette!! Wat een prinsesje he hihihhiihi!!



Smarty en Annette: IK DUIM NOG VOOR JULLIE!!! :pray: :pray:



Smarty succes met testen van het weekend!



Annette weet jij al wanneer je er nog een keer een test tegen aan zou willen goooien???



Liefs Helen

helaas hoef niet meer te testen!

ben vanochtend ongi geworden!

volgende ronde beter!



liefs

Jammer Smarty, zou wel balen zijn, maar zoals je als zei volgende ronde beter, kop op!!!

groetjes Jolanda

he hoi!

nou hier is ie dan nu hopelijk echt gekomen, geen 2 druppels, maar gelijk een wc papiertje vol :mrgreen:

ik denk dat ik mijn cyclus maar op 32 dagen zet, ik denk gewoon, gezien de lengte van deze cyclus, dat ik een cyclus heb overgeslagen.



Smarty, jammer meid, maar we gaan lekker door hoor!!



morgen ochtend ga ik om half 6 al weg, baal wel dat ik nu ongi ben, want dat is niet fijn met zo’n actief weekend…

maar ach, t’is voor het goede doel! weet nu dat het nu ff niet uitmaakt mocht ik van paardje afmieteren :wink: hihihi en kan nu ook niet mijn ei missen :inlove: hoop ik :think:



allemaal een superfijn weekend!!

:-* Annette

Hey



Wa t is er toch aan de hand??? Iedereen aan het genieten van de late zomer ofzo???

Ik in ieder gaval wel maar hou het hier ook in de gaten, maar denk elke keer dat ik er af gegooid ben omdat ik steeds geen nieuwe berichten hebhihi.



nou genietse verder en Wendy hoe zit het ben toch wel nieuwsgierig naar jullie wondertje hoor?? Of heb je al gepost??



groetjes Jolanda

hey meiden,



hier dan weer even een berichtje van mij :slight_smile:

hier gaat alles prima en met ons klein wondertje ook we waren afgelopen donderdag naar de gynacoloog geweest voor een 20 weken echo en alles zag er heel erg goed uit :inlove:

het liep zelfs iets voor met groei en gewicht dus dat was netjes zeiden ze we zijn zo blij dat alles er goed uit ziet en goed gaat, ik voel het nu ook steeds meer bewegen niet de hele dag door soms ook een heel tijdje nix maar vooral als ik ga liggen laat de kleine wel even weten dat hij/zij er is hihihi zo mooi en geweldig :inlove: :inlove:

ik heb alleen nog wel steeds erg veel last van me banden en geregeld harde buiken dus moet het rustig aan doen nu ik deh elft van me uren werk gaat het wel iets beter en kan ik nu ook lekker meer rust nemen maar als ik teveel doe dan voel ik het net zoals ik dan een hele dag gewerkt heb dan voel ik het ook ik werk nu dan 2 ochtendjes en een hele dag en dat is net lekker nu.



smartygirl, ik las dat de :twisted: :twisted: toch zijn gekomen jammer meid :frowning:

op naar de volgende ronde we blijven hard duimen :thumbup:



jolanda, ik snap dat je heel nieuwschierig bent hihihi dat zijn er meer :stuck_out_tongue:

ik had al een bericht gepost laats dat ik heel graag de pretecho en de foto’s wou laten zien maar je kan er heel duidelijk op zien wat het word dus vandaar dat we het niet laten zien moet nog wle een verassing blijven voor iedereen toch :slight_smile: gemeen he ben ik hihihi,

maar alles goed met jou? nog wat leuks gedaan of beleefd???



en met alle andere meiden ook alles goed???



ik ga nog even gauw een boodschapje doen allemaal een fijne avond en tot snel weer doei doei…



veel liefs wendy :-*

Hallo iedereen

Ik heb zaterdag weer wat wijzigingen aangebracht op de 1e pagina.



Gister belde m’n schoonzusje om te vertellen dat ze in verwachting zijn van de 2e. Mijn beide schoonzusjes zijn nu zwanger, en schelen 1 week.

Ik kreeg gister van mijn zwager nog de vraag of ik al zwanger ben. Hij moest eens weten. We willen zo graag, maar tot nu toe lukt het nog niet. Ineens zijn veel mensen in onze omgeving zwanger geworden, maar wij zijn al ongeveer een half jaar bezig!

Ik denk echt wel dat ik wel een keer zwanger wordt. Het duurt me alleen een beetje te lang.



Het werken bevalt me steeds beter. Al vind ik nog steeds wel jammer dat ik zo weinig tijd over houdt. Ik ben zaterdag eens even lekker wezen shoppen, ik had m’n 1e loon binnen. Niet dat ik zoveel heb gekocht.



Wendy kan je de echo niet even bewerken met paint, zodat het niet te zien is wat het geslacht is? Ik ben ook wel benieuwt.



Groetjes

Karin

Hey Wendy, heb nu iets nieuws, dan wil ik wel graag je buik weer es zien, als ik me niet vergis heb je hem al eerder laten zien ben wel benieuwd hoe veel je alweer verder gegroeid bent…!!!

Heb vanmiddag op het show forum gezeten wuau das echt mooi, kan niet meer wachten, maar ja zak wel moeten he?!



groetjes Jolanda

Ik ben ook wel benieuwt naar de buiken, van alle zwangere dames hier.



Hier niet veel nieuws. Ik verwacht nog steeds niet veel van deze ronde, ik ben deze ronde ook niet bezig mijn cyclus in de gaten te houden. Ik zie wel wanneer ik ongesteld wordt.



Groetjes

Karin

hoi hoi dame’s



hoe is het met jullie?

groeien de buiken bij de zwangere dame’s al goed?

en alle dame’s die aan het wachten zijn, ik :thumbup: voor jullie!



hier zijn de :evil: bijna weg, dus dan kunnen we weer gaan klussen!



succes allemaal!



liefs

ja, kom maar op met die buiken. We willen ze wel even zien!



Ik ben deze maand ook niet echt bezig met mijn cyclus. Heb geen idee hoe die nu is…

Wacht gewoon tot de :twisted: zijn geweest en dan weten we weer hoe of wat.

Ze zeggen dat het na een mk ongeveer 6 weken duurt voordat je weer een normale cyclus hebt.

Even afwachten dus maar.



Liefs dolfijntje

goeiemorgen dames :lol:



hier weer even een berichtje van mij ik las dat jullie weer graag me buik even willen zien dat mag hoor ik heb net weer een nieuwe foto gemaakt zal ff proberen of ie er zo bij wil oke :wink:



gister ben ik weer naar de verloskundige geweest en ze was wel weer tevreden ze zei dat me baarmoeder alleen eits hoger lag dan ze had verwacht maar het kwam wel weer mooi overheen met de zijkanten zei ze,

me bloedruk was ook redelijk ietsjes te laag maar dat was niet zo erg zei ze ben ook weer lekker aangekomen totaal 4 kilo in 4 weken tijd maar dat komt ook omdat ik iets vocht vast hou ook dat was neit zo erg zei ze ben nu totaal 6 kilo aangekomen…

voor de rest is alles prima zei ze ons kindje doet het goed :inlove: :inlove: :inlove:



en voor de rest met jullie ook alles goed???

nou ik zal ff proberen een foto erbij te plaatsen als het me lukt hihihihi,



nou meiden een fijne dag allemaal en tot snel weer doei doei…



liefs wendy :-*

sorry meiden het lukte ff niet probeer het nog even een keer komt ie ben net wakker hihihihihi

Wuau Wendy mooie buik hoor!!!

Mooie buik hoor. Nog geen last van strae zo te zien.



Groetjes

Karin

ja mooie buik he ben er ook heel trots op :inlove: :inlove:



ik heb idd nog geen last van straie karin misschien komt dat nog ik weet het eigenlijk niet een vriendin van mij is ook net zover als ik en die heeft er echt heel veel op de buik,



me vk zei ook al je hebt een mooi buikkie maar merk nu wel dat ie lekker gaat groeien hoor echt leuk hihihi,

ik voel de kleine nu ook meer bewegen ne merk dat hij/zij ook reageerd op dingen net zoals ik dan met me hand over me buik ga en druk dan zachtjes op me buik en dat dan een rondje dan schopt ie ff zo van he niet doen hihihi en heb ook een muziek doosje op me buik gelegd en ook dan voel ik hem/haar zo geweldig is dat :inlove:



we blijven ook hard voor jullie duimen dames want het word wel weer tijd voor een zwangere :slight_smile:



nou meiden ga me eigen ff douchen en dan lekker lui vandaag :wink:

een fijne dag en tot snel weer doei doeiiiiiiiiiii,



liefs wendy.

hoi hoi,

allemaal wel gezellig rustig hier…



ik heb weinig te melden, ben gistermiddag bij mijn zwangere vriendin geweest, ze is eind van de maand uitgerekend.

jee, ben wel geschrokken, ze heeft zo’n onwijs bol gezicht gekregen, haar ogen zijn beetje aan het verdwijnen…

hoort dat? pffff, kreeg zelfs even twijfels of ik DAT er wel voor over heb…

maar goed, ben bijna niet meer ongi, dit keer een langere omgesteldheid als normaal, maar goed.



was trouwens wel heeel gezellig, normaal zie ik haar eens per week, en nu al een paar mnd niet, dus we hadden genoeg stof om over te ouwehoeren, ze had trouwens wel een hele mooie fotoreportage laten maken van haar buik, samen met haar vriend, echt heel leuk.

groetjes Annette

Ik wordt helemaal gek en teleurgesteld. Afgelopen week ben ik er achter gekomen dat ik 3 nieuwe zwangeren ken. Mijn schoonzusje is inderdaad zwanger, en 2 goede kennisen van mij zijn ook zwanger. Bij mij zakt de moed dan helemaal weg als ik hoor dat anderen wel zwanger zijn. Ik wil zo graag! Ik doe zo m’n best. Ik leef gezonder dan eerder. Ik laat vanaf een eventuele bevruchting alcohol staan. Al die moeite elke keer voor niks. Wanneer ben ik aan de beurt?



Vandaag vertelde m’n moeder nog dat ze altijd heel snel zwanger werd. Ze is 5x zwanger geweest, 2x miskraam gehad. Ik dacht toen: Dat zit blijkbaar niet in de familie. Mijn moeder weet niet dat we bezig zijn zwanger te worden, al denk ik wel dat ze het vermoeden heeft.



Ik hoor jullie bijna nooit klagen dat het zo lang duurt. Hoe komt dat? Stel ik me aan? Of laten jullie niet merken dat jullie zo erg balen?



Volgens mij is binnenkort mijn eisprong. Maar deze ronde verwacht ik er niet veel van, maar dat heb ik al wel vaker verteld.



Ik wens iedereen een goed weekend.



Karin

He Karin,

even over je vraag, tja wij zijn begonnen met het idee, het kan best eens een jaar duren…

Tuurlijk is er wel een klein dipje als aan het eind van de maand blijkt dat je toch weer ongi bent, maar ik trek me dat niet zo aan denk ik.

Dan heb ik natuurlijk het verhaal van mijn vriendin, die 5 jaar bezig is weest en waar het niet bij gelukt is. Dit houd ik op de een of andere manier in mijn achterhoofd en stom misschien, maar hierdoor heb ik ook het vermoeden dat ik ook weleens nooit zwanger zou kunnen worden, klinkt vast heel dom en vreemd, maar goed.



Ik moet wel zeggen dat ik de eerste maanden veel meer bezig was met het zwanger worden als nu, met name het klussen enzo nu heb ik zoiets, van we doen het als we zin hebben en anders gewoon niet (nu was die zin er altijd wel, maar vaak ook wel iets te moe, dan toch doen (cker niet met tegenzin hoor)).

maarre ik wil ook hoor :wink:

groetjes Annette (vind het hier veeeel te stil…)