Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

inge ik :pray: ook voor jou!



fijn weekend allemaal!

ik ben er maandag weer!



liefs

Helaas, ze zijn gisterenavond toch door komen zetten hier!!!



Op naar de volgende ronde! (6)



Liefs,

Inge



Smartygirl (en alle andere) succes!!!

he balen inge!



hier nog niets, maar ja we zullen zien he!



succes voor alle dame’s en ik hou jullie op de hoogte!



liefs

Inge: Balen zeg! Nou ja meid op naar de volgende ronde, begint saai te klinken denk ik maar ja het is voor het goede doel he :wink:



Smarty: Hier wordt nog volop geduimd! Alles weer oke tussen jou en je vriend toch?!



Liefs Tinkerbel

Hallo iedereen



Hier weer eens een berichtje van mij. Mijn man heeft windows opnieuw geinstalleerd, dus de afgelopen dagen zat hij de hele tijd achter de computer.



Inge jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ronde 6 al weer, dat gaat hard he? De meesten van ons zijn al weer bijna een halfjaar bezig. Een halfjaar geleden was het feb.



Smarty nog steeds niet ongesteld? Je hebt toch altijd een hele regelmatige cyclus (op 1 keer na)? Ik ben erg benieuwt.



Dolfijntje, kan je me even wat gegevens sturen? Dan maak ik weer een banner voor je aan.



Van deze ronde verwacht ik niet veel. We werken allebei 40 uur, en als het bedtijd is ben ik blij dat ik in bed lig. Sinds ik werk klussen we een heel stuk minder. Het lijkt me ook wel lekker om even een ronde er niet al te veel voor te gaan. Het zwanger-willen-worden is toch een beetje een obsessie. Dat zullen de meesten ook wel herkennen. Ik wordt er toch meerdere keren per dag mee geconfronteerd dat ik graag zwanger wil worden. Een van de codes bij het inloggen op mijn werk is een soort afgeleide van: 3x moeder. Die code heb ik van de it-dienst gekregen, en ik kan hem goed onthouden vanwege de 3x moeder die ik wel wil zijn. Als de screensaver aangaat, dan moet ik opnieuw inloggen als ik weer aan het werk wil. Daardoor moet ik dus regelmatig mijn code opnieuw intypen.



Ik wens iedereen nog een fijn weekend. Hier schijnt de zon lekker, dus daar ga ik maar eens even lekker van genieten. De rest van de week ben ik aan het werk als het mooi weer is :cry:



Groetjes

Karin

hey meiden,



inge, jammer dat je toch ongi bent geworden :frowning: nieuwe rondes nieuwe kansen en we blijven duimen meid :wink:



smartygirl, bij jou is het ook lekker spannend en nou hopen dat we goed nieuws zullen horen succes meid :thumbup:



karin, heb je het een beetje naar je zin op je werk?

je werkt nu 40 uur vertelde je dat is best veel zal wel wennen geweest zijn in het begin denk of niet???



en hoe gaat het met alle andere meiden???

hier gaat alles lekker heb weer lekker uit gerust van het weekend want moet morgen weer werken maar tot half 1 maar dus dat is wel lekker ik ben wel blij dat ik nu de helft minder werk want het wel beter ik heb nog wel veel last van bandenpijn en soms harde buiken maar het gaat wel beter als dt ik 32 uur werkte maar we doen het rustig aan.

morgen avond gaan we voor de pret echo dus heel erg spannend wel leuk hoor ik hoorde al van een paar van jullie dta ik daar beter mee on wachten ot ik iets verder was maar die vrouw die dat doet zei ook al we doen nu een 2d en dat kan al vanaf 16 weken en als ik dan verder ben wil ik er nog een laten doen maar dan een 3d dat vind ik ook wel heel erg mooi maar dta is idd beter als je die doet als je wat verder heen bent dan kan je het allemaal mooier en beter zien.



nou meiden een fijn weekend nog en tot snel weer doeiiiiiii



liefs wendy.

hoi hoi,



allemaal fijn weekend gehad? hier wel, onwijs gefeest op 6 glaasjes water hihihi hele leuke avond gehad en lag pas om 4 uur op bed, dat is eigenlijk niets voor mij, ben zo’n burgelijk tiepje en vind dat ook heerlijk!



Inge, jammer van je ongi, maar gewoon lekker doorgaan hoor!



Smarty, spannend hoor!! ben benieuwd :mrgreen:



Karin, zwaar is dat he, van niks naar ineens 40 uur werken? ik weet nog dat ik klaar was met school en ging werken, ik lag om half 6 op de bank te pitten hihihi, paar jaar later s’avonds naar school en werken en paardjes, jee… dat was nog erger, nu gelukkig 28 uurtjes en paardjes en daar voel ik me wel lekker bij, heb ook echt periodes gehad dat ik te moe was om me eens lekker met mijn mannetje bezig te houden :wink:



Wendy, leuk hoor een echo!! als je foto’s wegzet op kok, geef je wel ff de link door he hihihi. ik zie ze ook graag!!



ik heb gisteravond een vriendin verteld van onze actie… ze is erg anti baby en ik was ook beetje nerveus voor hoe ze zou reageren en ze was zoooo positief echt onwijs leuk! gelijk zeggen dat een test het ook mis kan hebben echt heel lief! Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan de ene kant echt zoiets heb van ik ben niet zwanger en heb daar vree mee… maar aan de andere kant merk ik dat ik nu anders naar kleine kindjes kijk als een paar mdn geleden… vind het steeds leuker worden en hoop echt met heel mijn hart dat er van binnen iets gaande is…

zo nu maar weer es wat anders doen :inlove:

:-* Annette

1 dag overtijd, geen krampen en geen :evil: :evil: te zien!

vandaag dagje efteling gedaan!

kruip nu lekker op de bank en ga vroeg naar bed!

tussen mijn vriend en mij is alles weer goed, gaat echt weer helemaal super!



liefs

goeiemorgen meiden,



annette, als het lukt en kan ga ik de foto"s zeker aan jullie laten showen hoor hihihi ik snap best dat jullie ook heel nieuwschierig zijn wij ook wel weer hoor nog een paar uurtjes en dan zien we onze kleine weer even moet er vanavond om 18:30 wezen :dance:



smartygirl, nog geen :twisted: :twisted: te bekenen zei je spannend hoor we blijven voor je duimen :thumbup: :thumbup:

dat blijven we voor alle andere meiden ook uiteraad doen :wink:



nou ik ga even me eten klaar maken en een bakkie doen want meot straks weer naar me werk en ik heb een in ppppfffffffff niet dus hihi,

nou ik laat het jullie snel weten hoe het gaat met ons klein wondertje :wink:



liefs wendy :-*

Hallo overtijd meiden!! Word er hier nog es getest??

We willen het nou wel eens weten hoor!!!( grapje jullie moeten natuurlijk pas testen als je er zelf aan toe bent!!)



Nou hier zijn de :twisted: :evil: :twisted: al op bezoek geweest dus voor mij geen stress of onzekerheid, wat ook wel weer lekker is, gisteren 2 dagen voor mijn NOD. Dus mijn cyclus is deze ronde 2 dagen korter. Nu moet dat natuurlijk niet elke maand gaan gebeuren want dan weet ik niet meer wanneer mijn ei is, maar ja dan maar altijd klussen… :shock: zucht…

Aan de andere kant is het natuurlijk ook neit erg als mn cyclus korter word want dan heb ik weer meer kans. Ach het blijft een grote loterij. Wie weet heb ik volgende keer prijs!!!



Succes en groetjes allemaal Jolanda

Ik ben ook benieuwd of er al meiden zijn met een positieve test!



HET WORDT TIJD DAMES!! :wink:



Liefs,

Inge

WENDY!!! Vertel vertel hoe was je echo!!! En hebben jullie het gezien, een jongen of een meisje!!!



Duimen jullie morgen voor me meiden om 9:30 mogen we voor onze eerste echo!!

Laat jullie in elk geval weten hoe het is geweest!



Liefs Tinkerbel

Hey Tinkerbell,



succes morgen bij de vk!! En geniet ervan!

Wendy ik wil het ook zien!!!



groetjes Jolanda

hallo meiden,



daar was ik dan :slight_smile:

nou het was het weer zo geweldig om de kleine te zien ze heeft het echt een half uur lang laten zien zei zei ook al wat een drukte maker hihhi,

ze heeft ook de omtrek van het hoofdje gemeten en het buikje beentjes en armpjes en het komt dan gemiddeld uit op 11 januarie dus het kindje groeit heel goed zei ze,

ook hebben we weer het hart slagje gezien en ook die was echt perfekt ze heeft het maagje laten zien ze zei al die is niet zo gevuld maar dat geeft niet vertelde ze en de aortha hebben we gezien en zien bewegen ook dat zag er heel goed uit,

en de ruggengraat van de kleine was ook perfekt mooi aan elkaar gesloten en de vlinder vorm zagen we op het hoofdje ook die was heel mooi te zien,

en me placenta ligt tegen me rug en dat was ook heel goed zei ze ons,

het was echt zo mooi om onze kleine weer even te bekijken het was er druk met de handjes bezig achter het hoofdje houden en langs het oortje en toen zag je ook echt het oortje floepen hihih zo gaaf ja het gaat allemaal erg goed en zag er prima uit,

alleen de dvd en echo"s kunnen we maar beter niet laten zien aan de andere want je ziet wel duidelijk wat het word omdat de beentjes aldoor uitelkaar gingen dus we houden het nog lekker geheim hihihihihi gemeen ben ik he :stuck_out_tongue:

ja we zijn echt heel erg trots en blij dat alles goed eruit ziet en gaat de kleine heeft het erg naar ze zin in mama"s buik :wink:



tinkerbel, jullie moesten vandaag voor de eerste echo las ik spannend meid succes he :thumbup: :thumbup:



smartygirl, en weet je al meer???

je houd de spanning er lekker in hoor hihihihhi.



nou meiden ik ga me eigen even lekekr douchen want ik krijg straks visite een fijne dag allemaal en tot snel weer,



liefs wendy.

Heeeeee meiden,



Onze eerste echo was in 1 woord geweldig!!



We hebben onze pruts zijn hartje zien en horen kloppen, ik was best wel emotioneel eigelijk was ook wel een stukje spanning wat eruit kwam!

We hebben ook armpjes, beentjes en vingertjes gezien zo een wonder dat groeit in MIJN buik!

Ben nu gerustgesteld en kan echt gaan genieten nu!



Volgens degene die de echo heeft gemaakt ben ik 12 wkn en 6 dgn zwanger maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen, dus we houden gewoon 12 Maart aan!



Meiden veel succes met zwanger worden!



Wilde jullie ook nog even vertellen nu de hele wereld mag weten dat we weer zwanger zijn dat ik Helen heet en ons prinsesje heet Danique dan wordt het toch allemaal iets persoonlijker toch?!



Wendy: Gaaf zeg dat je echo zo lang duurde en dat alles goed is, en je hebt groot gelijk dat je de dvd ff voor jezelf houd :wink:



Tot snel!



Liefs Tinkerbel=Helen

hoi hoi dame’s!



hier is alles nog steeds rustig!

geen :evil: :evil: helemaal niets!

ik wacht met testen tot ik ongeveer 1 week overtijd ben!

dit omdat een keer een cyclus heb overgeslagen!

vind het nu wel weer heel spannend!



ik hou jullie op de hoogte!



liefs

Omdat wij volgend jaar (± augustus/september) gaan verhuizen hebben we besloten om een maandje of 5 een pauze in te lassen! Dit omdat ik geen zin heb om hoog zwanger of met een pas geboren baby te moeten verhuizen.



Ik blijf af en toe nog wel lezen en schrijven hoor!



Liefs,

Inge

Zo er is al weer een hoop gebeurt de laatste dagen, zo te zien.



Geweldig hoor, 2 meiden die een echo hebben gehad. Helen ik kan me goed indenken dat nu je weet dat alles goed zit, dat je lekker kan gaan genieten.



Inge het is inderdaad verstandig om even een pauze in te lassen. Al zit je daar natuurlijk niet op te wachten. Maar zoals je zelf aangeeft is het niet handig als je hoogzwanger of een kleine hebt bij het verhuizen.



We gaan zo bbq’en dus ik ga even wat voorbereidingen treffen.



Doei



Karin

halloooo!!

wat leuk zeg die echo’s word beetje jaloers hihihi, klinkt echt super hoor!!



inge, ik snap wel dat je jullie even willen pauzeren hoor, ga je wel terug aan de pil? of rubbertje oid? (ben wel nieuwsgierig he… sorry…)



smarty, nog steeds overtijd??



helen, wat een lief dochtertje hebben jullie al zeg!! mooi fototje hoor!



wendy, echt aaf hoor, die frummels zien… wil je echt niet vertellen wat het word :wink: hihihi



hier nog steeds geen nieuws, ik ga van het weekend op cursus met mijn paardje, word hartstikke leuk!



ow ja, iemand nog tips tegen een zeer vettige huid? ik heb normaal een heel makkelijke huid (gezicht), maar de laatste weken word ie steeds vetter, meer pukkeltjes, ik eet ok teveel chocola, moet daar weer mee kappen hihihi maar iemand nog een andere tip? ik vrijf nu regelmatig met een tissue de zooi af… het glimt zo erg…

:-* Annette

en smarty is nog steeds overtijd!

ga morgen test in huis halen en zaterdag testen!

ik hou jullie op de hoogte!



liefs