haha, ja ik had het gezien…
Had als bevallingsjaar 2005 ipv 2006…
Liefs Marieke
ik wil jullie ook nog even de echo laten zien van ons kleine pukkie!!
Liefs Marieke
Mooie echo hoor. Kijk je boven op het kind? Is de donkere vlek in het hoofdje dat gedeelte van de schedel wat nog neit gesloten is bij de geboorte?
ja, het kindje ligt op z’n kop. Je ziet het hoofdje met duidelijk de fontanel (of hoe je het schrijft) dan zijn buikje met 2 uitstulpjes (armen) en daar onder 2 kleine beetjes!
Helemaal verliefd!
Liefs Marieke
Wat goed allemaal dames! Bijna iedereen zwanger inmiddels!
Nou voor ons geld, nieuw jaar, nieuwe kansen!
Wij gaan er weer voor!!!
De beste wensen allemaal voor 2006 dat het maar vruchtbaar mag zijn en dat er maar mooie kindjes mogen komen!!!
Liefs,
Inge
Marieke, fontanel bedoelde ik inderdaad met die zwarte vlek.
Inge, begrijp ik het goed dat ik je uit de pauze-modus kan halen?
Groetjes
Karin
Ik heb al een hele tijd niets meer van Smarty gehoord… ook niet bij de augustus mama’s. Hoop dat alles nog goed gaat!! Laat het even weten!
Liefs Marieke
@Frogger wrote:
Marieke, fontanel bedoelde ik inderdaad met die zwarte vlek.
Inge, begrijp ik het goed dat ik je uit de pauze-modus kan halen?
Groetjes
Karin
Ja idd Karin! Alvast bedankt!
Liefs,
Inge
He hoi,
Karin, wat niet zo’n mooie buik als wendy? vind het super hoor! ziet er keurig uit, lekker zwanger, en bedankt voor je lieve woorden :inlove:
Inge leuk dat je er ook weer bent! voel ik me minder alleen
He Marieke, wat geweldig dta je ons ook even laat meegenieten vande echo van je kleine! Ziet er mooi uit, en idd leuk dat je “lekker” veel echo’s krijgt :mrgreen:
Raar maar waar, ik ben blij, ik heb nu eindelijk een wat langere ongesteldheid, vond 2 dgn heftig en dan 2 dgn bijna niks eigenlijk te weinig, maar nu ben ik al 3 dagen heftig voelt wat “normaler” aan. Binnenkort weer beginnen met klussen.
Ik heb idd wel gehoord dat zwangere vrouwen wel zin hebben, maar Karin, heeft je mannetje nu “al” geen zin meer? ofzit je buikie al in de weg? Ik was laatst op msn met een goede vriend en die wilde na 3 mnd al niet meer vrijen met zijn vrouw, omdat ie het idee dat ie dan zijn kleine “pijn” zou doen. Lijkt me wel jammer egenlijk, want ik heb ook wel gelzen dat vrijen ook juist goed is voor de baby?
ok, ik ga gauw verder want mijn mailboxje zit vol…
:-* Annette
Inge, welcome back, voor zover je al weg bent geweest :lol: :lol: :lol:
Annette, ik weet niet wat het is met mijn man, ik zal hem eens vragen. M’n buik zit nog neit in de weg, ik denk ook niet dat hij denk dat ie in de weg zit. We hebben het wel eens gehad over gevolgen voor het kindje, en ik denk ook niet dat hij denkt dat het gevolgen heeft voor het kindje.
Ik denk dat hij te druk is met andere dingen, ook vind ie sex niet zo belangrijk volgens mij. Hij vind lepeltje lepeltje liggen in bed al intiem genoeg volgens mij.
Volgens mij heb ik al wel eens verteld dat mijn man een andere baan heeft gekregen, en dat we daarom moeten verhuizen. Hij is gister begonnen bij z’n nieuwe baan. We moeten 1 feb. uit ons huis zijn, dus in de vrije uurtjes is hij druk bezig met dingen uitzoeken en inpakken en verhuizen naar zijn ouders. We hebben namelijk nog geen andere woning, maar we kunnen tijdelijk in het zomerhuisje van mijn schoonouders. Die staat zo’n 25 km bij de nieuwe werkgever vandaan. We slaan veel dingen op in de garage van mijn schoonouders.
Omdat ik zwanger ben, mag ik geen zware dingen gaan tillen. Daarom help ik niet zo heel erg mee met verhuizen. Ik vind dat niet leuk ten opzichte van mijn man, maar gelukkig heeft hij er wel begrip voor, en vind ie dat ik dan ook maar niet te veel moet gaan tillen.
Inge, wanneer gaan jullie ook al weer verhuizen? ik kan me iets herinneren van september of zo. Jullie krijgen toch een nieuwbouwhuis?
Groetjes
Karin
Hihihi ja idd, echt weg ben ik niet geweest maar we hebben het heerlijk rustig aan gedaan en ik moet zeggen dat het me wel goed heeft gedaan.
Vanmorgen ben ik ongi geworden dus we kunnen nu helemaal opnieuw beginnen.
Mijn nieuwe NOD zal rond 8 februari 2006 zijn!
Liefs,
Inge
O ja, Karin, de verhuizing zal rond juli/augustus zijn idd een nieuwbouwhuis. Helemaal precies weten we het nog niet!
Liefs,
Inge
goeie morgen meiden,
hier even een kort berichtje van mij,
ik wilde jullie even laten weten dat wij trotse ouders zijn geworden van een zoon en heet yestin en is geboren op 4 januari om 6:52 hij is 3800 gram en 53 cm lang,
ik ben in het ziekenhuis van hem bevallen heb een zware bevalling gehad met heel veel pijn yestin is gehaald met de vacuum pomp omdat zijn hart slagje lager werd daardoor is hij een beetje misslijk en heeft last van zijn hoofdje maar het gaat nu alweer een stuk beter met hem we zijn gister weer thuis gekomen,
met mij gaat alles ook weer prima ben alleen een beetje trillerig nog maar dat gaat wel weer over hihi,
ik heb alleen veel last van me hegtingen met lopen en in en uit bed komen en omdraaien,
ik zal jullie snel wee foto van hem laten zien het is echt een hele mooie lieve baby en zijn super trots op en met hem :inlove: :inlove: :inlove:
me banner zal ik ook snel even veranderen binnenkort maar dat komt wel goed,
liefs wendy :-*
Wendy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yestin.
Ook wens ik je veel sterkte met herstellen, na de bevalling.
Groeten
Karin
Van harte met de geboorte van Yestin!! Geniet lekker van 'm!
Liefs Marieke
Wendy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
Je bent wel lekker voeg, de meiden in mijn omgeving die bevallen van hun 1e kindje waren allemaal ruim 10-14 dgn overtijd.
Geniet ervan! Ben heel beneiuwd naar de foto!
Wendy en hubbie,
Gefeliciteerd met jullie zoontje Yestin!!! (Erg leuke naam)!!!
Geniet ervan!!!
Liefs,
Inge
He hoi,
ongi is weer helemaal foetsie en we zijn weer fijn begonnen met klussen :inlove:
ik heb besloten nog maar geen ovulatie testen te halen, ben zo onregelmatig dat dat wrs toch weinig tot geen nu heeft.
verder is mijn lappie weer es kaduuk… dus ff illegaal vanaf werk…
zaterdag nog een leuke rit gehad met de paardjes, gepraat met een vrouwke, die ik overigens niet ken, ook nog over kinderen, ik zeg altijd maar dat het nog wel komt, ik wil niet iedereen lastig vallen met het feit dat het voor mijn idee veel te lang duurt, kwam ze nog met “de gouden tip” gewoon zo’n 14 dagen na je 1e dag van je ongesteldheid veel klussen :shifty: sja… daar waren we nog niet achter, toen wilde ik eigenlijk toch wel gaan zeggen dat dat niet altijd zo hoeft te werken en dat zij dus met 2 mnd erg veel geluk had… vrouwtje was 32 toen ze zwanger raakte, pfffffffffffffffff ik baal dan wel een beetje hoor…
gauw weer wat doen, voor de baas weer binnenstapt
Hey Annette,
Hier is de ongi ook weer zo goed als weg. Dus ook wij kunnen er weer met frisse moed tegenaan!
Heel veel succes en plezier met klussen!!!
We zijn de laatste het is/was een vruchtbaar cluppie dus ons lukt het ook vast snel!!!
Liefs,
Inge
Hallo meiden
Vandaag heb ik een echo gehad, echt heel bijzonder als je ziet wat er in je buik groeit, wat een paar maanden gelede nog een eicel en een zaadcel was, en wat nu al een complete baby is.
We kregen een dubbele echo, er liep namelijk iemand stage. Eerst kregen we een echo van iemand die het al jaren doet, en daarna moest de stagere ook een complete echo doen. Er werd gekeken naar de hersenen, de hoofdomtrek werd gemeten. Er werd gekeken of er 4 kamers in het hartje zitten, de maag werd bekeken en de buikomtrek werd gemeten. Als laatste gingen ze de lengte van het bovenbeen meten. Volgens mij liep ik met de meeste metingen een beetje achter op schema, maar niet meer dan een week. Dit schijnt niet zo erg te zijn. Met een groeispurt heeft ie het zo weer ingehaald.
Dit is de foto die ik mee had gekregen van de echo:
Groeten
Karin