Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

He Ninanien,

gefeliciteerd, met je kleine meis!! ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel leuk vind te lezen van het wel en wee van de zwangere dames hoor :mrgreen: ik heb in elk geval een plaatje gezien van Sara, ze is mooi hoor!

Wendy, spannend meid!! nog even en dan houd je jullie uk ook lekker in je armen :inlove:

ik ben hier weer in afwachting… ik weet niet, ik dacht altijd dat afscheiding een teken was van je ei (voor en na wat meer), maar ik heb de laatste 2 dagen wel erg veel afscheiding, terwijl ik voor mijn idee mijn ei al gehad had :think: vind het allemaal wel heel verwarrend hoor en zou ook wel willen dat ik niet altijd alles in de gaten hield en er zoveel mee bezig was.

Ik heb in elk geval al wel een leuke 1e kerst gehad, nu de 2e nog :wink:

:-* Annette (die zich even niet meer eenzaam voelt hier :inlove: )

Poekie naar die onzekerheid he :? Ik hoop dat het nieuwe jaar je snel een prachtig bericht mag geven! :-*

ninanien, dat was voor mij ook de reden waarom ik hier niet zo vaak meer kwam. Maar gelukkig denkt annet daar anders over en is het hier weer iets drukker!

Liefs marieke

Hallo meiden

Zo te lezen gaat het met iedereen wel aardig.

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, en alles was goed. Het kindje was al aardig gegroeid, m’n bloeddruk is ook goed, en het hartje kloptje ook zoals het moet.

10 jan. krijg ik een 20 weken echo, ik ben dan al op de helft van de zwangerschap. Dat gaat best snel. De eerste weken duurden naar mij gevoel veel langer dan de laatste paar weken. Ik ben erg benieuwt naar de echo, ben meer nieuwsgierig naar het kindje, dan naar (eventuele) afwijkingen.

Groeten

Karin

heej Frogger fijn dat alles ok was! gaan jullie bij de echo ook kijken of je het geslacht kunt zien?

He Karin,

op de helft alweer, woeiii wat aat dat snel zeg!

wel fijn dat alles goed was bij de VK!

:-* Annette (vind het leuk dat er weer een beetje actie is :wink: )

goeie morgen meiden :lol:

het is hier weer iets drukker zie ik gezellig :dance:

hier gaat alles nog steeds ze gangetje de kleine zit nog lekker warm in mama’s buik hihi,

ik ben wele heel benieuwd wanneer het zover is hoor en ook best wel een beetje zenuwachtig,

ik heb nu wel al een tijdje last van voorweeen maar ze worden niet erger ik had vorige week ook slaappillen mee gekregen van de vk omdat i kal 2 weken bijna niet kan slapen ik slaap dan maar 2 uurtjes en daar houd het dan ook mee op en om de haverklap wakker ppppffff,

dus ik had die pilletjes ingenomen maar het heeft jammer genoeg niet geholpen heb nog steeds een slechte nacht gehad nu moet ik woensdag weer nar de vk en da zal ik het er weer even over hebben met der want ik word er wel een beetje moe van ik zei al ik ben gewoon heel erg moe en ik moet wel fit wezen voor de bevalling straks, ik hoop dat ik snel weer een goeie nacht zal hebben en dat ik dan ff lekker kan doorslapen,

voor de rest gaat alles prima de kleien doet het goed en het hartje klonk ook weer heeel mooi vind ik altijd zo geweldig als ik die weer hoor he :lol:

dat aan me buik voelde zei ze al nou lekekr gevuld hoor het is een flinke baby hihi dat hadden ze de vorige keer ook al gezecht met de echo als het zo door groeit dna zal eht bij de geboorte wel zo 7 , 7.5 pond wegen nou ben heeeel benieuwd hihi,

me buik is ook aardig gegroeid een lekkere toeter is het geworden ik zal nog wel even een foto voor jullie er binnenkort opzetten en dan hoop ik dat de volgende foto er eentje is van ons kindje :wink:

nou meiden ik ga me eigen ff douchen en aankleden ik wens jullie allemaal een hel goed uiteinde toe en een gelukkig en gezond 2006!!!

end a happy new year :dance:

liefs wendy :-*

Ha ha ha, goede vraag of we het geslacht willen weten. Mijn man zei laatst dat hij het wel wil weten, maar ik weet het eigelijk nog niet. Heel toevallig droomde ik vannacht dat ik die echo had. Ze lieten ons niet zo heel erg mee kijken, dat vond ik wel stom. Ze hadden ons ook niet verteld wat het zou worden. Toen we klaar waren, lieten ze de band nog een keer aan ons zien. Toen was de echo in eens in 3d ipv 2d. We konden ons kindje dus heel mooi zien. Hij was nog aan alle kanten misvormd, maar dat zou wel bijtrekken. En toen keek ik even een beetje tussen de beentjes door, en ik zag 2 balletjes en een klein piemeltje. Toen zei ik: Het wordt een jongentje! M’n man had dat nog helemaal niet gezien, hij had er ook niet echt op gelet. Ik vond het wel jammer dat het een jongentje wordt, want we hebben al leuke meisjesnamen, maar nog geen jongensnaam die we allebei erg leuk vinden.

Nog 1,5 week en dan hebben we de echo.

Wendy, je hebt de zwangerschap al weer bijna achter de rug! Wat gaat de tijd snel he? Ik zie dat je nu al 38 weken bent, en dan mag je thuis bevallen he? Weet je al waar je wilt bevallen? Thuis lijkt mij het fijnste. Daar kan je wat makkelijker afleiding zoeken, lijkt me en je kan dan bevallen in een bekende omgeving.

Ik ga zo eens even oliebollen bakken.

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling, tot volgend jaar!

Karin

hey meiden,

zoals beloofd hier me nieuwe buik foto :lol: en mischien wel de laatste hihi…

ik ben er ook best trots op :inlove: :inlove: :inlove:

liefs wendy :-*

Jeeeee wat een buik zeg! mooi hoor!!!

idd nog maar heeel even voor je kleine er is, is het kamertje etc al helemaal op orde? luiers in huis hihihi

Karin, er zijn zoveel leuke jongens namen, misschien heb je meer meisjes namen mdat je eigenlijk op een meisje hoopte? althans, ik ben nog niet eens zwanger en heb eigenlijk alleen maar meisjes namen door mijn hoofd heen spoken :wink:

misschien moet je anders eens door zo’n boekje snuffelen? dan kom je vast wel watleuks tegen!

:-* Annette

hoi annette,

ja idd nog maar eventjes de tijd gaat idd erg hard maar heb er ook heeeeeeeel veel zin in hoor hihi,

het kamertje is al een poosje klaar ik loop bijna de hele dag door rondjes in het kamertje :lol:

luiers heb ik ook zat in huis kan voorlopig ff vooruit met al die pakken die we hebben hihi,

het bed staat ook al op klossen dus we zijn er hellemaal klaarvoor laat maar komen :dance: :dance:

met jou ook alles goed voor de rest???

nog wat leuks gedaan of meegemaakt?

nou een heel fijn uiteinde he en maak er een knal feest van :wink:

en de andere meiden ook allemaal en tot volgend jaar hihi wat klinkt dat raar he,

liefs wendy :-* :-*

klinkt echt harstikke leuk!

spannend hoor, ik leef wel met je mee, zeker omdat je gewoon vaak schrijft.

bed op klossen, hoe doe je zoiets bij een waterbed?? dat is wel iets wat ik me afvraag :wink: hihihi

iets leuks? nee, nou ja, de verbouwing schiet op, de zolder is ook bijna klaar, dan de trap nog, ik ben het kamertje dat kinderkamer zou moeten worden ook rustig aan aan het leeghalen, wel moeilijk want ja, ik heb geen andere plannen met het kamertje en zwanger is ook nog niet het geval, dus dan zou het een leeg kamertje zijn, dat is ook niks, dus ik denk dat ik het nog maar een tijdje een rommeltje laat… de zonnebank staat in een ander kamertje, evenals de “extra” kledingkast, de computer is naar beneden verhuist, dus eigenlijk heb ik ook niks wat ik er weg kan zetten.

vanavond lekker oud en nieuw vieren, we gaan fondeuen en daarna spelletjes, dus gewoon lekker gezellie.

ik zit trouwens voor mijn gevoel echt onder de pukkels, ook van die dikke bah!moet gewoon van de chocola afblijven :wink:

allemaal een fijne avond!!!

jeetje wendy, mooie buik!!

En karin wanneer krijgen we die van jou te zien???

Iedereen heel veel plezier vanavond!!

Liefs marieke

Wauw Wendy mooie buik hoor! Ik herken je laatste loodjes gevoel…ik sliep de laatste weken ook haast niet meer :? Maar nu de beeb er is, komt er nog minder van slapen s nachts :wink: Dus ik hoop dat je je uurtjes nog wat mee kunt pakken… :mrgreen:

Annette fijn dat de verbouwing mooi opschiet! Kan me voorstellen dat je het kamertje eerst zo laat. Ik hoop dat het snel niet meer nodig is :pray:

Karin aparte droom heb jij :mrgreen: In de beginweken van mijn zwangerschap droomde ik steeds over een jongetje. Mijn voorgevoel bleek echt 100% onjuist was een hele rare gewaarwording. We moesten allebei echt omschakelen. Ben erg benieuwd of het bij jou klopt!

Nou dames voor iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2006!!!

Ik zal even hier de melkfabriek opstarten want Sara heeft honger :wink:

He Hoi,

vanochtend weer een fijn begin van het nieuwe jaar, ofwel ongesteld.

nou ja, nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we maar denken?

we heeeeel fijn, een keer niet zo’n lange cyclus! slechts 31 daagjes :mrgreen:

ik denk dat we deze ronde maar eens een ovulatietest gaan halen, zijn er meiden die hierervaring mee hebben en deze willen delen? ik denk hem maar van de etos te gaan halen…

gisteravond was heeeel gezellig, eigenlijk maar met zijn 4tjes, maar lekker gefondued en daarna een spelletje gespeeld, jammer genoeg niemand ingemaakt :wink:

Voor iedereen de beste wensen, de zwangere meiden een lieve beeb en voor de nog niet zwangere ook :wink:

Annette, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ik heb geen ervaring met ovulatietesten. Ik hoop voor je dat je daar wat aan hebt.

Het is wel vervelend dat je van die onregelmatige cyclussen hebt. Maar dan klus je ten minste wel lekker regelmatig. Als je zwanger bent is dat allemaal anders, is mijn ervaring. De eerst tijd was ik er gewoon te moe voor. En nu wil ik wel weer, maar heeft mijn man veel minder zin dan voor ik zwanger was of zo. Op een gegeven moment zit de buik in de weg, en als je bevallen bent, dan schijnen de meesten een paar maanden geen of weinig zit te hebben.

Maar natuurlijk wil je ook graag zwanger zijn. Jou tijd komt nog wel, dat weet ik zeker. Blijkbaar moet je wat meer geduld hebben dan wij. Ik hoop dat 2006 het jaar mag worden waarin je zwanger zult worden. Misschien zelfs mama zult worden.

Ik zal vandaag even een foto maken, en online plaatsen. Zo’n mooie buik als wendy heb ik niet hoor.

Groetjes

Karin

Hier is dan een foto van m’n buik, al vind ik dus niet dat ie er al enorm zwanger uit ziet. Met kleren aan zie ik er toch een stuk zwangerder uit volgens mij.

Annet, dit zal zeker jouw jaar zijn!!!

Jeetje Karin, dat begint al echt te komen! Leuk hoor.

Vandaag weer voor een echo geweest en alles was weer goed! Het kindje was aan het dansen, met armen en benen te gelijk! Erg grappig om te zien. Hartje ook weer gehoord, die deed het perfect!

24 januari weer heen voor nog een echo! Dan ben ik 12 weken en daarna laat ze mij pas gaan naar de vk. En dan kunnen we lekker nog een echo maken, zei ze!

Liefs marieke

oja, ik was een weekje minder ver dan gedacht, maar dat geeft niets hoor!

Liefs marieke

Marieke, gefeliciteerd met je mooie echo. Tijdens mijn echo met 12 weken bewoog die ook met armen en benen. Echt zo’n leuk gezicht is dat!

Volgens mij klopt je banner niet helemaal, hij geeft aan dat je uitgeteld of bevallen bent.

Groetjes

Karin