zo dame’s ben er ook weer even!
gister een dagje vrij geweest en toen sint bij mijn ouders gevierd!
vandaag moet ik gewoon weer werken!
maar goed, voor klussen is er nog steeds tijd en we hebben er nog steeds plezier in!
ben er weer vandoor ga nog even wat opruimen, moet de cadeaus nog een plekje geven!
liefs
jeetje wat een rust hier!
hoe is het met de zwangeren en de klussers onder ons (ik weet klussers zijn er niet veel meer)?
hier gaat alles goed, mijn klusperiode is al weer voorbij, dus nu zit ik weer in de wachtperiode!maar goed wil me deze keer niet te veel aanpraten, je denkt steeds van alles te voelen in je lichaam, maar ik wil me niet gek maken!
ik ga dus nog maar even ruim een week wachten en dan weten we hopelijk net voor de kerst meer!
liefs
He Smarty,
het is zeker stil hier, iedereen heeft ons een beetje verlaten denk ik
HIer gaat het zijn gangetje, we zijn weer prettig begonnen, ik houd niks meer bij en zou dan denk ik begi van het nieuwe jaar ongi moeten worden. we zien wel.
zo naar mijn werk, maar eerst nog ff de haartjes een beetje fohnen :inlove:
:-* Annette
hey meiden,
hier weer eens een berichtje van mij :lol:
het is hier zeker rustig meiden waar is iedereen toch???
hier gaat alles ze gangetje we gaan nu echt echt aftellen nog 5 weekjes tegaan het word wel heel erg spannend nu hoor allemaal maar we hebben er ook heeeel erg veel zin in
met de kleine gaat ook alles goed het groeit prima en trappeld er nog lekker hard op los hihihi ja die ken er wat van,
en hoe gaat het met jullie allemaal???
smarty nog een paar dagen tot je nod zag ik spannend hoor en ook voor jou annette ik duim nog steeds heeel erg hard voor jullie meiden :thumbup: :thumbup:
en met de andere meiden ook alles goed???
nog wat leuks gedaan of meegemaakt??
nou meiden ik ga weer even wat doen hier ppppfffff en heb een zin
iedereen een hele fijne dag en tot snel weer doei doei.
liefs wendy.
He hoi,
wendy, wat gaat de tijd toch snel he… nog maar een paar weekjes en dan heb je kleine al in je armen :inlove: wil nu natuurlijk wel een fototje zien… hihihi
wel jammer dat het hier zo rustig is, maar aan de andere kant, zo geeft het mij wat rust?
Hier afgelopen weekend de kerst boom weggezet, dinsdag zijn de meubeltjes gearriveerd, de kamer stond te vol, dus we hebben van 1 bank afscheid genomen, en het is me daar lekker ruimmmmmm nu joh helemaal geweldig! nu alleen het trapgat nog en een stukje van de zolder, maar mijn mannetje is na de kerst 2 weken vrij, dus dan heeft ie tijd zat, kunnen we samen aan de klus, en zaterdag gaan we lekker shoppen bij de ikea, heb al een leuke stoel gezien, want ja alleen 1 bank is maar zo weinig
Zeker rustig hier. Iedereen heeft zo te zien wat tijd voor zichzelf genomen!
Ik kom jullie even fijne feestdagen wensen!
En ook in 2006 veel succes met klussen en de baby’s!
Liefs,
Inge
het is echt heel erg rustig hier he!
maar ja de meeste hier zijn al zwanger en zullen ook meer op het zwangeren forum zitten!
tja morgen is mijn NOD en dan weet ik of ik misschien ook naar het zwangeren forum mag!
helaas heb ik dit keer echt geen idee of het raak is geweest!
ik zal dus echt geduldig moeten afwachten en er dan woensdag anders een test tegen aangooien!
liefs
Hier is het inderdaad al een tijdje stil. Er gebeurt natuurlijk ook niet zo veel meer met 2 meiden die op hun beurt aan het wachten zijn.
Met mijn zwangerschap gaat het nog steeds goed. Ik heb 10 jan. m’n 2e echo. Vanaf 2006 vergoeden ze ook een 20-wekenecho. Ik ben 9-1 20 weken, dus heb ik net mazzel.
Ik lees altijd wel wat hier gepost wordt, ik check dagelijks of er nog iets nieuws is gepost.
Smarty ik hoop voor je dat het raak is. Zou wel een mooie afsluiting van het jaar zijn. Ik hoop ook dat als het niet raak is, je niet te lang op je menstruatie hoeft te wachten. Want in onzekerheid zitten is niks.
Groetjes
Karin
he hoi,
tja, ik vind het wel jammer dat de meeste zwangere dames niks meer laten horen, maar goed, ieder zijn keus.
Ben wel helemaal blij dat de verbouwing hier helemaal klaar is, nog een paar kleine dingetjes, maar dat is ok.
Ik heb volgens mij de afgelopen dagen mij ei gehad, gezien de slijmproductie en ik een paar keer met vrijen het idee had dat mijn baarmoeder nogal “in de weg” zat, niet zo fijn, heeft iemand dat hier ook wel eens gehad?
ik ga lekker vroeg naar mijn nestje, mannetje moet vanaaf en morgen een paar uurtjes terug naar zijn werk, als ik benee blij weet ik wel wat er gebeurt chipsss hihih
trustuh!
zo en nog een zwangere erbij!
ik heb vanochtend getest en binnen no time een dikke + op de test!
kan het echt niet geloven!
liefs
Jeetje wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!!
Liefs Marieke
dankje wel!
misschien hebben jullie het al gelezen op het forum, maar onze eerste zwangere is bevallen van een dochter Sara (en precies op de uitgerekende datum)
Ninanien van harte!!!
Liefs marieke
He Smarty, geweldig! gefeliciteerd hoor!
en wat leuk dat de eerste al een kleintje heeft :inlove:
zal zo es gaan gluren en feleciteren :mrgreen:
Oh, wat gaaf!!! gefeliciteerd smarty!!!
Wat fijn voor je dan je nu ook zwanger ben. Wat een lef om vandaag al te testen! Ik was 5 weken en 6 dagen zwanger toen ik ging testen :oops:
Ik hoop voor je dat alles voorspoedig mag verlopen.
Leuk hoor dat zelfs de 1e feb/mrt baby al geboren is.
Annette ik hoop dat jij met dit alles goed om weet te gaan. Het is natuurlijk niet makkelijk om als enigste over te blijven.
Dit geldt natuurlijk ook voor Inge die even een pauze heeft genomen.
Groetjes
Karin
Hey Karin,
lief dat je aan me denkt en ja, t’is wel een beetje bagger, maar ach, ik heb mezelf bij april aangemeld, daar word nog wat meer geschreven
Annette, ik hoop voor jou dat het snel raak zal zijn!!
Vandaag voor de echo geweest en die was helemaal goed! Hebben het hartje goed horen en zien kloppen! Echt geweldig, zo’n klein garnaaltje!
De gyn zei dat het zo’n duidelijke en sterke hartslag was dat we het de wereld konden gaan vertellen!
Heel er blij, nu maar genieten!
Liefs marieke
Ohhh Marieke,
dat vind ik echt geweldig om te horen meis!!!
ik draai echt dikke duimen voor je dat deze zwangerschap gewoon loopt zoals het hoort!
Smartygirl gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: Een hele fijne zwangerschap toegewenst meid! :-*
Ik ben inderdaad bevallen inmiddels! Bedankt voor de felicitaties!
Klopt dat ik hier niet zoveel (zeg maar nauwelijks) meer meeschrijf. Ik lees nog wel mee. T punt is dat ik het ook wat vervelend vond om maar steeds over de zwangerschap te schrijven terwijl er hier nog dames zijn die nog altijd moeten wachten helaas
goeiemorgen damens,
smartgirl van harte gefelicteerd meis echt gewedlig nieuws geniet er lekker van he,
ninanien, van harte met de geboorte van je dochter he
dolfijntje, fijn om te horen dat alles goed gaat je hebt het hartje gehoord las ik gaaf he echt super.
en hoe gaat het met de rest van de meiden???
hier gaat alles lekker ik mag vanaf nu thuis bevallen joepie :dance:
ik ben wel heeeeel benieuwd hoe lang het nog zal duren want ik loop nu al een week rond met voorweeen dan komen ze weer en gaan ze weer en worden ook niet hefiger dus het is allemaal erg spannend,
voro de rest gaat alles prima alleen heb ik de laatste tijd van die slapenloze nachten pppfffff ik slaap dan hooguit 2 uurtjes en voor de rest ben ik alleen maar wakker dus ga ik me bed maar uit want met al dat gedraai word je ook niet goed van en is voor me mannetje ook niet echt leuk, net als nu het is nu 4:30 lekker vroeg niet hihihi,
maar hoe gaat het met jullie allemaal hebben jullie nog wat leuks gedaan???
wij hebben gister gezellig gegourmet met me ouders dat was wel erg gezellig en lekker
voor de rest doen we het lekker rustig aan en gaan niet weg dus vandaag een lekkere rustige 2de kerstdag,
nou meiden ik wens jullie allemaal nog een fijne feestdagen toe en voor als ik jullie niet meer spreek dit jaar een heel goed en gezond 2006!!!
liefs wendy :-*