Feb. en maart gestopt 11 zwanger vd 14 - deel 3

Wow Karin,

dat ziet er toch wel heeeel gaaf uit zeg!!!

moet toch wel een fijn gevoel zijn te weten dat alles goed gaat :inlove:

:-* Annette

Wauw Karin, wat fijn dat alles goed gaat!!!

Mooie echo!!!

Liefs,

Inge

Ik ben inderdaad wel blij dat alles er goed uit ziet. Al is natuurlijk nog niet alles te zien op een echo.

Ik sta trouwens in de Viva van deze week, in een stukje over parttime werken.

Groeten

Karin

Leuk ik ga hem halen denk ik, ben benieuwd!!!

he dat is leuk…

zal es kijken van de week :mrgreen:

groetjes Annette

Wat is het stil hier zeg!!!

Hoe is het met iedereen???

Liefs,

Inge

He Inge,

t’is idd erg stil.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleine van Wendy :oops: :inlove:

Mijn laptop thuis is een beetje kaduuk, wrs is de harde schijf een beetje veel kapot, as zaterdag neemt mijn zwager hem voor me mee en ik hoop eigenlijk dat ie dan gemaakt kan worden. Maar dat zal even afwachten zijn.

Gisteren een heerlijke strandrit gemaakt met mijn paardje en een vriendin en haar man, echt geweldig 3 uur, ben alleen wel een beetje “doorgezeten” zeg maar en mijn mijn buikspiertjes zijn ook wat gevoelig :wink:

:-* Annette

Hahaha ja dat zal wel idd dat je spierpijn hebt, wel lekker met de paardjes over het strand!!!

Jammer van je laptop, hopelijk is hij snel gemaakt, kunnen we wat meer kletsen hier!!! :wink:

Ben ook erg benieuwd naar Wendy en d’r kleine mannetje!!!

Tot gauw!

Liefs,

Inge

Hallo meiden

Afgelopen tijd erg druk geweest. We hebben nog 2 weken te gaan voor we uit ons huis moeten, dus elk weekend zijn we druk met dingen inpakken en verhuizen. Afgelopen zaterdag ben ik dus ook enorm druk geweest. Ik kon dat wel merken. Op een gegeven moment was ik helemaal kapot. Zere rug, zere buik en moe. Die nacht daarna nog slecht geslapen ook nog, waardoor me zondag ook niet echt fit voelde. Zondag zijn we een beetje rondgereden en wat huizen aan de buitenkant gaan bekijken.

Ik gister 2 huizen bekeken met een makelaar. Het ene huis was helemaal niks, en het andere huis zag er erg leuk uit.

Met de zwangerschap gaat het wel aardig, al kan ik wel merken dat het lichamelijk steeds meer energie kost. Als ik me erg in span, bv snel aan het lopen ben of snel aan het fietsen ben, dan krijg ik een beetje last van m’n buik. Misschien zijn dat harde buiken. Volgens mij kan je last krijgen van harde buiken als je inspannend bezig bent.

Nog een weekje, dan moet ik weer naar de verloskundige.

Zo te lezen gebeurt hier niet veel. Nog niemand zwanger of ongesteld.

Ik had een pb van Inge gekregen over het overnemen van de beginpagina. Ik vind het prima als een van jullie het overneemt. Je moet dan wel een nieuw deeltje openen. Ik zag zelfs al dat er iemand begonnen was met feb. stopper 2006! Wat gaat de tijd snel he?

Groetjes

Karin

Fijn dat het goed met je gaat Karin.

En wat heb je het druk zeg, hoop dat jullie snel een leuke woning vinden!!!

Bij deze zal ik ook even een nieuw deeltje aanmaken, kan deze op slot!!

Liefs,

Inge

ik denk dat we allemaal wel een drukke periode hebben…

De beste vriendin van mijn moeder is van het weekend overleden en we zijn nu druk bezig met alles te regelen. Ik heb net de cd gemaakt met alle nummers er op die ze wilt voor de crematie. Zal er de komende dagen ook nog niet zo veel zijn…

Liefs Marieke

P.s. Karin, doe je wel rustig aan!!

hoi dame’s!

ik ben er weer hoor! was erg druk met school en stage!

moet al gaan regelen voor volgend jaar qua school !

maar hier gaat alles goed hoor!

maandag voor het eerst naar de vk, dus ben benieuwd!

verder soms misselijk, maar niet heel erg! welk pijnlijke borsten en snel moe maar verder alles goed!

ga nu weer snel verder

liefs