he jammer annette!
nou hier gaat het allemaal wel redelijk!
we hebben de hele nacht zonder stroom gezeten en daardoor was het ijskoud in huis, dus mijn vriend en ik hebben met nog een deken over het bed en heel dicht tegen elkaar aan liggen slapen, in zoverre dat lukte!
vanochtend om 7.30 schoot de stroom weer aan en heb ik van 8 tot 10 nog even wat geslapen, maar ben gesloopt op het moment!
maar gelukkig heb ik lekker warm kunnen douchen vanochtend en doet de verwarming het ook weer! hopelijk blijft nu de stroom aan!
liefs
Jammer Annet!!
Hier ook nog geen helemaal niets, we hebben besloten om nog even te wachten met testen. Mijn vorige cyclus was ook 9 dagen langer… dus eind van de week maar even kijken!
Liefs dolfijntje
Wat spannend allemaal weer! Ik duim weer voor jullie hoor!!
Wij hadden besloten het rustig aan te doen, dus we gaan (om het zo maar even te zeggen) “voor het zingen de kerk uit” :oops:
Vandaag was/is mij NOD maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongi!
Ik verwacht dat het nog wel komt, het kan eigenlijk ook niet dat ik zwanger ben. We hadden echt een pauze ingelast!
Liefs,
Inge
Ehmmm Inge,
Voor het zingen de kerk uit is niet veilig hoor, kan je net zo zwanger van van worden
Succes!
:-* Annette
Ik weet het!
Het is ook niet zo erg hoor als het nu raak is, maar we wilde het gewoon even rustig aan doen! In verband met de verhuizing rond september volgend jaar!
Ik houd jullie op de hoogte!
okay ik kan het zelf nog niet echt geloven… MAAR IK BEN WEER ZWANGER!!!
Echt zo gaaf!! De gyn al gebeld maar kan helaas pas 2 januari terecht… dat is wel balen!!
Liefs marieke
Wat goed!!!
Gefeliciteerd…en heel veel succes!!!
Liefs,
Inge
oh wat leuk!
gefeliciteerd joh!
Vreselijk jammer Anette dat het toch negatief was, maar je kan weer verder, succes ermee!!!
En dolfijntje hartstikke goed joh!!! Van harte gefeliciteerd dan maar he!
groetjes van mij
He Marieke,
geweldig gefeliciteerd!! Wel jammer dat je nu zolang moet wachten voor je naar de gyn kan.
Ik ben zojuist ongi geworden! joepie dus!! wel een lange cyclus, maar nog lang niet over de 60
owja, vandaag heeft mijn schoonmama onze slaapkamer behangen, maandag is er novilon gelegt (de katten vonde de vloerbeddikng net zo makkelijk als kattebak JAK!! dus dan maar novilon, kan je tenminste makkelijk schoonmaken), maar hij is nu dus vet gaaf paars! heel heftig, we gaan zo de kast en het bed eens terug zetten :inlove:
Dolfijntje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!! :dance:
INGE. Heb je nog niet getest? Je hoort vaak dat vrouwen zwanger worden terwijl ze er niet teveel mee bezig zijn. En voor het zingen de kerk uit is niet helemaal betrouwbaar natuurlijk . Ik ben wel heel nieuwsgierig.
Met mij gaat alles goed.Ik ben intussen al weer 6 maanden zwanger. Wat gaat dat snel zeg
Groetjes,
marlous
Ik had gisterenochtend getest maar dat was negatief. Gisterenavond ben ik ook ongesteld geworden. Heel vreemd allemaal. Ik dacht inmiddels mijn lichaam wel een beetje te kennen.
Het was van de ene kant wel een opluchting dat ik ongi werd. Er zijn zoveel dingen over 9 maanden waar ik niet onderuit kan!
We kunnen ons nieuwe huisje in en mijn zus gaat trouwen, het zou jammer zijn dat ik daar niet naatoe zou kunnen omdat ik op springen sta of net een kleine heb! Maar stiekem had ik er toch ook weer erg op gehoopt.
Nu gaan we toch wel een maand of 3 tot 4 veilig doen. Mijn gevoel zegt dat het niets uit maakt maar mijn verstand zegt dat het beter is.
Liefs,
Inge
Hallo dames,
Ik kom even vertellen dat ik zwanger ben!!!
Ik schreef eerst ook mee hier maar ben toen gestopt omdat ik dacht dat mijn zus mee las…
Maar bij deze kan ik het dus toch eindelijk melden!
Ik heb trouwens ook pas positief getest toen ik 9 dagen overtijd was. Maar desondanks "wist "ik dat het wel raak was. Had eerder ook al negatief getest maar toen zei ik tegen mn mannetje, het kan wel negatief zijn, maar ik ben wel zwanger. En ik had gelijk, precies zoals het met de zwangerschap van jesse ook was…heel appart!
Herkent iemand van jullie dat eigenlijk?
Verder ben ik zo goed als niet misselijk geweest, wel iets last van mn banden(volgens de verloskundige) en 2 weken enorm moe geweest, maar dat is ook al weer over.
Maar goed, succes allemaal, en ik kom af en toe nog wel weer mee lezen!!!
Groetjes Jolanda
Wauw Jolanda!!!
Gefeliciteerd en welkom terug dan maar!!!
Veel succes met de zwangerschap!!!
Liefs,
Inge
hey meiden,
dolfijntje en dromer van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap echt heel erg leuk voor jullie meiden :dance: :dance:
annette, jammer meid dat je toch ongi bent geworden,
hoop voor jou ook dat het maar snel raak zal zijn meid,
hier gaat alles prima we zijn nu aan het aftellen nog een paar weekjes,
ik vind het wel spannend hoor allemaal en ben ook heel benieuwd :lol:
van de week ben i kweer bij de vk geweest en alles gaat goed,
de kleine is ook al ingedaald en ligt oo kgoed met het hoofdje naar beneden en ligt ook vast het kan alleen nog maar van links naar rechts draaien dus dat is wel fijn dat eht al goed ligt kalar voor de start hihihi,
ik moet nog wel steeds rustig aan doen omdat de harde buiken wel aanblijven houden maar zolang ik rust gaat alles prima, ik krijg nu alleen wel erge last van me onderrug dat is wel iets minder maar ja de laatste loodjes wegen het zwaarst zei de vk.
en hoe gaat het met jullie allemaal voor de rest meiden???
hebbn jullie nog wat leuks gedaan of meegemaakt?
nou meiden ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en een fijne sinterklaas toe en tot snel weer,
doei doei…
liefs wendy.
He jolanda,
gefeliciteerd hoor!!
jeetje… nu zijn alleen smarty en ik nog over… inge en bianca zitten in een pauze…
ik zei wel in het begin, het hoeft niet gelijk, maar nu er zo nog maar 2 over zijn en ik ben best aardig in statistieken… vind ik het eigenlijk niet zo leuk meer…
deze maand maar goed ons best doen met klussen!
ik baal wel, ongi is erger als voorheen, weet niet of het ook langer gaat duren, maar ik behoorlijk last van mijn buik (normaal niets, dus ik denk dat als je het vergelijkt met andere meiden, dat het nog weinig is hoor) en scheten (jak :? ), ik word er echt een beetje chagi van… dat ben ik dus ook nooit.
naj ja, gaat wel weer over
jeetje zijn alleen annette en ik nog maar over!
we moeten maar heel hard gaan klussen, zodat we mijn zijn allen zwanger zijn!
dromer: gefeliciteerd met je zwangerschap, het is je van harte gegund!
wij gaan gezellig aan de klus de komende dagen, hopelijk heb ik deze ronde meer geluk!
liefs
Dromer wat geweldig!!
Het komt bij jullie ook wel goed hoor!! Niet opgeven!
Ik heb gelukkig nog helemaal niet zo’n last van kwaaltjes. Alleen mijn borsten doen heel erg pijn (gelukkig ook niet altijd) en erg moe. Maar niet misselijk ofzo!! Maar dat kwam de vorige keer ook pas met 7 weken, dus niet te vroeg juichen…
Liefs Marieke
Hallo
Heb al een tijdje niks meer van me laten horen. Ik ben druk geweest, en had eigelijk ook niet veel zin om wat te posten.
Annette, jammer dat het niet gelukt is. Vaker klussen in de juiste periode hoeft niet te helpen, het zaad wordt er namelijk niet sterker op. Daarom is om de dag beter dan elke dag. Ik ben ook van een rustige klusperiode zwanger geworden.
Denken jullie al wel eens aan ovulatietesten? Volgens mij heb ik ze bij de Etos wel eens zien liggen van hun eigen merk, een altenatief voor Clear Blue.
Marieke gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wanneer je ongeveer bent uitgeteld?
Jolanda, ik zal jou ook tussen de zwangeren zetten op de 1e pagina.
Met ons gaat alles goed. De misselijkheid 's avonds begint al steeds later op te zetten, dus ik hoop er binnen kort een keer van af te zijn. Ik ben woensdag naar de verloskundige geweest, en m’n baarmoeder is al goed gegroeid. Hij komt nu al tot zo’n 4 cm onder mijn navel. Als ik in m’n buik druk, en dan naar beneden duw, dan voel ik dat het ergens veel harder is. Daar waar het harder begint te worden, is de bovenkant van de baarmoeder.
Ik wens iedereen een prettig weekend.
Groetjes
Karin
He Karin,
ik heb daar weleens aan gedacht, maar dan lijkt het me wel handig dat je ongeveer weet wanneer je ovuleert en ik denk dus dat ik daar geen enkel idee van heb… misschien is de persona wat?
Maar met extra goed ons best doen bedoelde ik niet vaker klussen hoor (zal het vast verkeerd hebben omschreven, maar dat is ok), omde dag is gewoon net lekker, hoeft niet dagelijks voor mij. Heb gelukkig sinds we begonnen zijn wel veel meer zin in klussen, dus dat is gelukkig geen probleem.
Ik ben nu alleen wel wat meer plannen voor ons tweetjes aan het maken, leuke wintersport vakantie… misschien nog wel dit voorjaar, ik heb het laatste halfjaar teveel uitgesteld (ook vanwege de verbouwing), en gezien het toch niet zo snel gaat als ik zou willen, moeten we het er maar gewoon even van nemen, samen leuke dingen doen! de verbouw is nu bijna klaar gelukkig… over een week of 2 staan ook de nieuwe meubeltjes er :inlove: