tja sinds gister weer helemaal geen roze meer!
maar goed, ik wacht maar nog even af!
we zullen zien!
helaas gisteravond ongi geworden!
volgende ronde beter!
mijn banner pas ik later vandaag aan zit nu op school!
liefs
Jeetje, jammer smarty!!! Ik hoop dat het de volgende keer wel raak zal zijn…
En annet, hoe gaat het bij jou?? Spannend hoor!!
Karin, hoe was je echo gegaan??? Vertel, vertel!
Liefs dolfijntje
ja heel jammer ja!
maar goed we gaan toch vol goede moed verder, want nu wordt mijn cyclus wel steeds beter te voorspellen!
mijn nieuwe NOD is 20 december, een mooi kerst cadeautje dus!
liefs
hey hoi,
hier nog steeds niks, ik begin mezelf weer kwaaltjes aan te praten…
dat is wel vervelend, donderdag gooi ik ff een testje onder mijn urine door
Balen dat het niet raak was deze maand Smarty, maar wel fijn als je cyclus een beetje voorspelbaar is, ik zou dat toch ook wel heel erg op prijs stellen… :mrgreen:
:-* Annette
hey annette! ben inderdaad blij dat mijn cyclus nu een beetje regelmatig aan het worden is!
dit waren mijn afgelopen cyclussen: 34-38-36, daarvoor zat ik tussen de 28 en 30 dagen!
annette, heel veel succes met wachten voor je gaat testen en
voor je dat deze positief is!
Smarty, jammer hoor dat je toch nog ongesteld bent geworden.
De echo was super. Het was erg duidelijk. Op een gegeven moment lag ie er heel rustig bij. Toen ging die in eens een sprongetje maken, was super leuk om te zien.
Hier is een foto
Jeetje wat gaaf!! Het is nu zeker wel heel werkelijk allemaal?
Geniet er lekker van!
Liefs dolfijntje
Hey Karin,
wat gaaf zeg!!! :inlove:
wat dolfijntje al vroeg, nu is het vast wat meer werkelijkheid?
Ja, het wordt al een stuk meer werkelijkheid. Het is ook wel lekker dat ik het nu eindelijk aan de hele wereld kan vertellen.
Hey Karin,
Wat een mooie echo, erg duidelijk zeg!!
Je bent verder als je dacht of niet??? De 12 weken al voorbij inmiddels!!!
GEFELICITEERD!!
Liefs,
Inge
karin, wat een mooie echo zeg het word nu allemaal wel wat meer werkelijkheid he nu je het gezien hebt en je zult wel trots wezen :inlove: :inlove: dat was ik ook toen ik de kleine voor het eerst zag,
en je bent ook iets verder heen dan je zelf dacht zie ik de 12 weken al voorbij gefeliciteerd meis :dance:
smartygirl, jammer dat je toch ongi bent geworden maar idd wel lekker dat je nu een beter beeld van je cyclus hebt,
hoop dat het ook voor jou snel raak zal wezen enuh het zal idd wel een leuk kerst kado wezen
annette, jij houd lekker de spanning erin zeg hihi ik hoop voor je dat je ongi lekker wegblijft en een positiefe test zult hebben ik duim hard voor je mee :thumbup: :thumbup:
hier gaat het allemaal voor de rest ze gangetje ik ben gister weer naar de vk geweest en me uitslag was binnen van het prikken voor suiker en ze hebben nix kunnen vinden dus alles is goed gelukkig,
ik moet nu als ik 35 weken ben weer een groei echo laten maken bij de gynocoloog om te kijken of de kleine dan nog groter is en ik 10 dagen verder ben, zo ja dan gaan we even verder kijken van hoe of wat maar het kan ook wezen dat toen de gynacoloog de vorige keer die echo maakte en daaruit kwam dat ik 10 dagen verder was dat de kleine net even een groei sprut heeft gehad dus het is nog even afwachten met de volgende echo,
ze hebben oo kgelijk me ijzergehalte geprikt en ook die was prima me bloeddruk was ook weer goed,
en we hebben eht hartje van de kleine weer gehoord :inlove: :inlove: en ook die klonk weer prima vind ik altijd zo mooi als ik die weer gehoord heb,
de kleine was ook al iets ingedaald en lag mooi met het hoofdje naar beneden maar hij/zij heeft nog wel genoeg ruimte om te draaien dus kan nog alle kanten op hihi.
voor de rest gaat alles goed en moet nu om de 2 weken naar de vk,
ze zei gister al ja het gaat nu hard ik zo van ja nog 8 weken nee hoor zegt ze je mag over 5 weken al thuis bevallen toen dacht ik ohw ja dat is ook zow wat gaat die tijd ook hard he het komt nu allemaal zo dicht bij wel erg spannend allemaal.
en hoe gaat het met jullie voor de rest meiden???
hebben jullie nog wat leuks gedaan of meegemaakt?
nou ik ga me eigen maar evne aankleden ben weer lekker lui vandaag hihi,
een fijne dag allemaal en tot snel weer doei doei…
liefs wendy :-*
Hey hoi,
ik houd de spanning er gewoon nog even in…
heb gisteren aan mijn mannetje gevraagd wat hij vond, vanochtend testen of niet… normaal had ik dit net overlegd hoor, maar ben denk ik te onzeker en heb teveel kans op een negatieve test, dat ik zelf een beetje begon te twijfelen.
Hij had ook zoiets van vorige keer was je ook behoorlijk overtijd en toen ook een negatieve test, dus misschien nog even wachten…
Heb dus besloten te wachten, voelt ook wel beter denk ik :think:
wanneer ik dan wel ga testen? geen idee, ik heb al dagen het gevoel ongesteld te worden, beetje lome benen, rommelbuikje etc. Dus wie weet komt ie dit weekend wel, niet handig want dan heb ik net een uitje, maar we zien wel.
Dussuh, ik houd jullie na het weekend wel weer op de hoogte, we gaan naar Texel, heel leuk, maar ik geloof dat bijna alle meiden hier een weekendje weg gaan! Allemaal dus veel plezier, goed weekend, geniet ervan!
(sorry voor het warrige verhaal…)
ja meiden ik ben er maar heel even moet zo gaan werken,
maar wil jullie een fijn weekend wensen en alle meiden die weg gaan(en dat zijn er wel wat) heel veel plezier, wij gaan ook lekker een weekendje weg, vandaar mijn berichtje nu!
liefs
zo ons weekendje weg was heerlijk!
even lekker tot rust gekomen en heerlijk gewandeld en gewinkeld!
mijn ongi is weer helemaal voorbij, dus we kunnen weer aan de klus!
liefs
He hoi,
ook wij zijn weer terug, was echt zo leuk en onwijs gezellig!! heerlijk zeg, dat strand op texel, mijn hondje had het ook reuze naar haar zin, er waren 2 “nichtjes” van haar mee, dus daar kon ze lekker mee over het strand rousen. We hadden dit nog nooit gedaan (zo met de schoonfamilie), maar hebben “besloten” dat we het toch maar vaker moeten gaan doen.
Ik ben nog steeds niet ongi, geen gevoelige borsten of iets dergelijks, dus ik denk toch weer aan een onwijs lange cyclus, net als vorige keer… maar goed, ik wacht gewoon rustig af.
Hoi hoi,
Wij zijn ook weer terug van een weekend Oostenrijk. Hebben het echt heerlijk gehad. Zaterdag lekker gaan skieen en zondag hadden we een feest van de familie die 40 jaar getrouwd waren.
Ze wisten niet dat we zouden komen dus de verrassing was extra groot toen we opeens in het restaurant stonden!
De terugweg was wel erg lang. Het had zondagnacht erg gesneeuwd waardoor we dus bijna de berg niet meer opkwamen. Sneeuwkettingen om en hele stukken niet harder dan 40 km per uur. Nou dan is het een lang stuk hoor!!
Hier ook nog geen ongi… ik denk dat als ik het nog niet geworden ben van het weekend wel ga testen…
Annet, bij jou is het ook nog erg spannend!! Ik voor je dat het raak is!!
Liefs dolfijntje
He hoi,
ik zit ff en beetje te dubben…
ik heb een vrij onregelmatige cyclus, ook nu zit alweer op en cyclus van 49 (34 plus 15) dagen, ik ben dus al wel een eind overtijd, als je uitgaat van het gemiddelde. Ik voel me absoluut niet anders dan anders, heb geen zwanger gevoel, hooguit dat ik mezelf weer kwaaltjes aan denk te praten (beetje rommelige buik bij tijd en wijlen, geen gevoelige borsten, maar onwijs gevoelige tepels (terwijl die normaal zelfs ijsklontjes weerstaan), moe, babydromen), maar wie doet dat niet?
Bij mijn vorige erg lange cyclus heb ik 2 keer negatief getest (toen overigens wel halverwege de cyclus een paar druppels bloed gezien), word behoorlijk gestrest van die testen en dan een negatieve uitslag word je ook niet echt vrolijk van (niet dat ik moest huilen, zo erg ook weer niet, maar wel beetje stevig baalwerk…).
Ik heb nog een testje liggen, zal ik hem zaterdagochtend gewoon gebruiken?
Advies meiden, ik stress nu al als ik denk aan dat ene beetje urine dat ik dan zal moeten produceren…
Net trouwens naar de kapper geweest, zit weer heerlijk! Liep ook een behoorlijk zwangere kapster rond… :inlove: met behoorlijk wat vocht :mrgreen: hihihihi
Hey Poekie,
Ik zou zelf adviseren om gewoon wel te testen, zelf heb ik ook gevoelige tepels gehad bij jesse en verder absoluut geen kwaaltjes.
Ik denk dat als je test en het is negatief, dat je dan wel enorm baalt maar dan kan je jezelf ook niet meer gek maken en dan is dat gewoon zo. En anders ben je wel zwanger en dan ben je natuurlijk alleen maar blij…
groetjes en sterkte met je beslissing.
Ik ga van het weekend trouwens naar Texel, mijn zus woont daar dus ga lekker op zussen bezoek!!!
doei!!! :: ::
He Hoi,
nou, heb vannacht onwijs slecht geslapen, zou namelijkgaan testen, ben zo’n stress kip wat dat getest betreft…
uitslag was negatief, onwijs gebaald, maar ik heb nu ook echt zoiets van cyclus bijhouden heeft eigenlijk geen nut voor mij. Heb mijn banner dan ook maar weggehaald.
Dromer, bedankt voor je advies!!
Nu is het maar weer afwachten wanneer mijn ongi komt en dan denk ik maar weer gewoon op dezelfde toer verder.