farmerama.nl

ik heb alle guests van restaurant klaar :dance:

Ja, die had ik ook al heel vlot gedaan en je kreeg er best ook leuke dingen voor!

Morgen gaat de siertuin eindelijk open. Het ziet ernaar uit dat je nieuwe buren moet strikken. Mocht dat zo zijn, willen degenen die ik hier nu nog niet als buur heb dan ook mijn buur worden? Geen idee of het echt zo is maar als je het eerste plaatje van de siertuin ziet zou je het wel gaan denken…

@Fleur wrote:

Morgen gaat de siertuin eindelijk open. Het ziet ernaar uit dat je nieuwe buren moet strikken. Mocht dat zo zijn, willen degenen die ik hier nu nog niet als buur heb dan ook mijn buur worden? Geen idee of het echt zo is maar als je het eerste plaatje van de siertuin ziet zou je het wel gaan denken…

http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=71902

Ik haal er niet echt uit dat de tuin vandaag opengaat. Maar mocht dat wel het geval zijn en er moeten inderdaad nog meer buren verzameld worden, jullie mogen mij wel uitnodigen hoor.

Ik moet helaas de hele dag werken en op mijn werk kan ik niet op de website van famerama komen.

Groetjes,

Linda

Zeker weten hoor!

http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?t=72008

Ik kijk tegenwoordig elke dag wel een paar keer op het forum. Het is nu al vaker gebeurd dat ik het begin van een eventquest mis. Als je het forum goed in de gaten houdt blijf je goed op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en quests. Nu komt ook de oktoberfest-quest eraan. Er wordt gespeculeerd dat er veel hop ingeleverd moet gaan worden. Dat ben ik dan dus ook al een poosje aan het sparen.

sophie ik heb je uitgenodigd… helaastoen ik er iemand uitgooide kwam er weer veel onkruid terug…

oh en hoe doe ik dat nou precies met die hokken verwijderen ?

oh sorry oes, maar is het nu wel weg nu ik geaccepteerd heb??

Ja, ik ben al bij mijn siertuin geweest! Ik heb al mijn kleine kruidenstruikjes, prijzen enz erop gezet.

ben nog niet in level 25 voor de siertuin

heb nog 2 buurtjes nodig en ben in level 16 inmiddels zal even via het forum doen

sophie nu is die weer onkruid vrij hoor…

gelukkig maar kan je al bij je siertuin?

wow de delen kosten een hoop geld :shock: kan alvast beginnen te sparen

Als je level 25 bent kun je van het eerste gedeelte van de siertuin gebruik maken. De andere gedeeltes kun je er dan een voor een bijkopen. Hier is een lijstje van de verschillende delen van de tuin en hoeveel ze kosten:

Deel 1 - Beschikbaar vanaf level 25

Deel 2 - 8000 duiten

Deel 3 - 20000 duiten

Deel 4 - 35000 duiten

Deel 5 - 65000 duiten

Ben ik blij dat ik nog lang niet bij level 25 ben, kan ik goed sparen hahaha :lol:

he meis,

bedankt he voor je level omhoog :mrgreen:

leuk die gratis puntjes

heb je nog op het forum gekeken voor buurtjes?

ik heb nu 12 buurtjes dus ze zitten vol…

Wat is het nut van de siertuin? Ik heb mijn sierspullen er nu neergezet, maar levert het nog wat op?

ik kan er niet in. en ben in level 26 :think:

word trouwens wel gek van geklik van die groenten/fruit…

oke gelukt :thumbup:

@oessie wrote:

ik kan er niet in. en ben in level 26 :think:

word trouwens wel gek van geklik van die groenten/fruit…

gebruik je wel de ctrl toets voor het planten?

uhhh neee… het kan dus makkelijker :oops:

ja als je plant kan je de ctrl toets ingedrukt blijven houden en dan kan je alle vakjes vullen probeer maar eens

oke als er wat klaar is zal ik eens proberen