farmerama.nl

heb je die bijzondere stal verkregen door die spijkers enzo? en dan krijg je eieren en angorawol??

ze hebben het spel wel leuk verbeterd hoor, moet me nog maar weer eens verder verdiepen in die quests heb er wel een aantal gedaan al

van die restaurant guests moetik er nog maar 1… heb nu nt 16 konijnenhokken gekocht voor een guest. maar die doe ik morgen wel.

en ik moet nog 5 hamers dan an ik ook een broedplaats nemen, maar ik krijg maar geen hamers :snooty:

oes wel level ben jij?

en ik ben bij de rabarberquest

ik en in level 23… maar eerlijk waar wat een puinhoop in mijn tuin… zal eerst eens gaan ordenen…

hoe heet jij in het spel sophie? dan kn ik je morgen toevoegen

sophie79 verrassend he hihihi

hoe ziet die woelige weide eruit?? heb je dan twee tuinen??

s gewoon nog een veld… en die word langzaam aan onkruidvrij …

Of is al onkruidvrij als je al 12 buren verzameld hebt voor level 17.

o jemig dan mag ik wel opschieten ik ben in level 11 en nog maar 4 buurtjes :roll:

oh dan heb ik nog 3 levels te gaan om 6 buurtjes te krijgen

morgen heb je mij er bij sophie :wink:

ja dat is waar en ik ben ook al gevraagd door 2 inmiddels waarvan ik niet weet wie het zijn :think:

ben ik bij iedereen weer groen?? :mrgreen:

wil iemand me zo’n struikje sturen als cadootje?

wil er een paar in mijn tuin

thanks

zo heb net 32 konijnen geleverd… dus die guest is klaar…

nu ga ik vanavond als mijn konijnen klaar zijn, wat hokken wegdoen en er eendehokken neerzetten

je bent ze toch weer kwijt als je ze weghaalt??

oes kan je me al toevoegen??

@sophie wrote:

Daar is een truc voor las ik pas geleden. Hij werkt alleen als je een xxl stal hebt van dat soort dier. Een xxl stal gaat terug naar je inventaris, een gewone en een xl stal verdwijnen normaal gesproken. Als je een xxl stal op een gewone stal zet en die weghaalt dan is ook je gewone stal terug naar je inventaris gegaan! Ik heb nu 20 geitenstallen van de ark van noach quest terug in mijn inventaris. Geen idee wat ik ermee moet maar je weet maar nooit of ze nog een keer van pas komen. En vanaf nu ga iki dat elke keer na een noach quest doen. Ik heb net 17 eendenhokken aangeschaft (ik had er al 5) voor de volgende ark van Noach en daar begin ik morgen mee. 2 keer 6 uur is 12 uur en om 2 uur 's nachts slaap ik al een poosje :wink:

oké nou daar ben ik nog niet helemaal aan toe heb alleen maar 3 xl hokken van kippen haha

@sophie wrote:

oké nou daar ben ik nog niet helemaal aan toe heb alleen maar 3 xl hokken van kippen haha

Maar dan weet je het vast :wink:

maar ik heb mar 1 xxl kippenhok… dus die kan ik dan het beste weghalen??? ipv eengewone en een xl hok?

@sophie wrote:

nee hij zegt nog steeds dat ik 1 dag moet wachten…maar vermoed dat dan vanavondis… volgens mij is dan de dag om

oke hihi dacht dat je was vergeten :oops: