farmerama.nl

Ja, Zonder die ctrl toets zou ik ook gek worden van het geklik.

Enne, ik heb voornamelijk mijn kruidenstruiken, kruiwagens enz erin staan. Levert ieder uur toch wat duiten op! En bij de restaurant quests had ik een grote en kleine vijver. Die staan daar nu ook.

die ene was toch een bloemenperk :wink:

levert die vijver ook wat op? want ik heb hem nog niet neergezet

nee die vijver levert niets op

@oessie wrote:

die ene was toch een bloemenperk :wink:

Klopt :wink:

Ik was mijn grote vijver kwijt toen een buur zomaar vertrokken was (onkruid precies op de plek waar de vijver stond). Stond ook nergens meer in mijn inventaris. Toen ik mijn siertuin ging inrichten was mijn grote vijver ineens terug, heel vreemd!!!

ik heb trouwens een kat gewonnen met dat rad draaien (was de hoofdprijs)

Die kat had ik vorige week :mrgreen:

Ik had vandaag supervoer.

Ik had een paard! Een paardenstal XL, altijd leuk!

wat geeft die kat dan ?

euh… geld of xp, weet het even niet meer.

Ohhhh een paard wat leuk :smiley:

ik mocht nog een keer draaien, wil die xl gereedsschapskist wel :mrgreen:

oh dat is ook leuk een paardenstal :thumbup:

oes die kan jij nu toch?

bij level 26 kan je die kopen

ja maar hebgeen centjes… :oops:

heb geinvesteerd in eendenhokken voor mijn guest…

zetten jullie veel op de markt?

ja ik verkoop regelmatig wat ja heb altijd geld tekort

:oops:

ik ben een buur kwijt… wie wil mijn buur nog worden

Kun je nou ook land aanmaken in de siertuin, of is het echt alleen voor je beelden en struiken en dergelijke?

En hoe verplaats ik spullen van de ene tuin naar de andere tuin?

Ziet er wel weer allemaal veelbelovend uit.

Ik kijk ook wel af en toe op het forum, maar ik hou die quests niet allemaal in de gaten, omdat we daar vaak toch geen tijd voor hebben.

En ik verkoop ook wel veel op de markt, levert toch weer extra centjes op.

Groetjes,

Linda

Bomen en stallen kunnen niet op je sierakker, gewone akkers wel.

Bij het rad heb ik al 4 (!) dagen op rij 10 mest :wall: Ik heb wel een keer een appelboom xl of xxl gewonnen, dat weet ik niet meer.

@Fleur wrote:

Bij het rad heb ik al 4 (!) dagen op rij 10 mest :wall: Ik heb wel een keer een appelboom xl of xxl gewonnen, dat weet ik niet meer.

Ik probeer gewone akkers te plaatsen maar dit lukt me niet. Heb wel al mijn “cadeau’s” naar de siertuin verplaatst.

@MamavanThijs wrote:

@Fleur wrote:

Ik probeer gewone akkers te plaatsen maar dit lukt me niet. Heb wel al mijn “cadeau’s” naar de siertuin verplaatst.

Nee, nu zie ik ook dat het niet kan. Bij die andere dingen staat een groot verbodbord er doorheen. Toen ik de akker vanmorgen er boven hield leek het alsof ik hem kon neerzetten maar nu ik het ook daadwerkelijk probeer na het lezen van je stukje zie ik dat het niet kan. Sorry!