Ik kom er net achter dat al die sierspullen ook geld of ervaringspunten opleveren.
@Elka wrote:
Ik kom er net achter dat al die sierspullen ook geld of ervaringspunten opleveren.
Hihi! Niet allemaal trouwens maar veel wel :mrgreen:
joepie ik heb eindelijk een broedplaats :dance:
@oessie wrote:
Leuk! Ben ik ook voor aan het sparen en ik ben er ook bijna (ik heb eerst de angorawol gedaan).
@oessie wrote:
Ik ook, ik ook.
Mijn man had de broedplaats al een paar dagen en ik vind het zo grappig, die breiende kippen. Zorg er wel voor dat je genoeg kippen op voorraad heb, want het kost je elke keer 3 kippen.
Ben nu trouwen de restaurant quest aan het doen en het lukt me aardig. Heb al best wel leuke dingen verdiend. Morgen maar weer verder.
Fleur: Geeft niet hoor. Ik zag ook al dat je geen dieren en bomen kan plaatsen op de siertuin, maar bij de akkers zie je het niet waardoor het lijkt dat je akkers kan plaatsen. Misschien als je wat meer land hebt gekocht, maar daar heb ik de duiten niet voor.
Groetjes,
Linda
ik heb die van de restaurantguest allemaal gedaan… ga nu proberen 40 geiten te krijgen… moet eerstwat centjes hebben om wat meer hokken te krijgen…
en hoe deed ik dat nou ook alweer met hokken blijven behouden?
@oessie wrote:
ik heb die van de restaurantguest allemaal gedaan… ga nu proberen 40 geiten te krijgen… moet eerstwat centjes hebben om wat meer hokken te krijgen…
en hoe deed ik dat nou ook alweer met hokken blijven behouden?
Als je de geitenquest af hebt en een xxl geitenhok gekregen hebt, moet je dat xxl hok over het gewone geitenhok heen zetten en daarna verwijderen (kost wel een hoop geld!) Je xxl hok én je gewone hok zitten dan weer in je inventaris! Ik weet nog steeds niet wat ik met 20 hokken moet maarja, je hebt ze dus nog wel. Overigens laat ik de hokken na een quest nog wel een paar dagen staan zodat ik nog een paar keer opbrengsten van dieren heb die ik op de marktplaats verkoop, anders kost het je zo ontzettend veel geld. Nu ook al, maar met die beesten verdien je er tenminste nog een heel klein deel van terug…
oke je doet dus steeds dat xxl hok over een gewoon hok heen en dan verwijder je die steeds ?
@oessie wrote:
oke je doet dus steeds dat xxl hok over een gewoon hok heen en dan verwijder je die steeds ?
Ja
Grrr! ik kan de hele avond al niet op farmerama en ik wil mijn hop oogsten :twisted:
@Elka wrote:
Grrr! ik kan de hele avond al niet op farmerama en ik wil mijn hop oogsten :twisted:
Ik moest om 20:00 op school zijn en dacht daarvoor nog even hop te oogsten en opnieuw in te zaaien. Ging dus mooi niet door :oops: En nee, dit spel beheerst echt niet mijn leven :liar: Nu dus maar tarwe telkens zolang ik nog achter de pc zit en dan als ik zo ga slapen de hop erin.
Het is inmiddels ochtend en nog kunnen we er niet in.
Daar gaat mijn voorraad. Ik vraag me serieus af of zo’n quest nog zin heeft. Je moet heel veel oogsten en dan leggen ze Farmera heel lang plat.
Vandaag een dagje vrij, dus wie weet wat ik nog kan oogsten.
Groetjes,
Linda
@MamavanThijs wrote:
Het is inmiddels ochtend en nog kunnen we er niet in.
Daar gaat mijn voorraad. Ik vraag me serieus af of zo’n quest nog zin heeft. Je moet heel veel oogsten en dan leggen ze Farmera heel lang plat.
Vandaag een dagje vrij, dus wie weet wat ik nog kan oogsten.
Groetjes,
Linda
Gisteren om 21:30 kon ik er gewoon op tot ik de pc afsloot om 22:30. Maar inderdaad irritant zo midden in een quest!
je kan zeker maar 1 quest per keer doen of niet? :think:
hoe doen jullie dat met cadeautjes geven? vind het irri dat je er maar vijf mag geven per dag
kunnen jullie er wel in>
Nee, wij kunnen er ook niet in. Wij krijgen een inlogfout.
Jij ook?
ja ik ook…
En ik zit gewoon goed te boeren hoor?! Ik kon er wel gewoon in dus…
Ik kon er net op firefox ook weer in, op de gewone explorer kreeg ik nog een inlogfout.
Maar we hebben ons land weer kunnen doen en nu lekker naar bedje, ben een beetje grieperig.
ik kan er nog steeds niet in :think: