jojo
24 september 2010 om 19:32
@MamavanThijs wrote:
Ik kon er net op firefox ook weer in, op de gewone explorer kreeg ik nog een inlogfout.
Maar we hebben ons land weer kunnen doen en nu lekker naar bedje, ben een beetje grieperig.
Wij hebben ook firefox, misschien dat ik er daarom wel gewoon in kan?
savoye
24 september 2010 om 19:38
kan er nu ook in…
moet zeggen dat ik het wel vaak bij farmerama heb hoor… bij farmville was dat ook altijdzo, daarom ben ik er toenmee gestopt :shifty:
savoye
27 september 2010 om 17:51
vandaag kan je dubbele kadootjes geven :thumbup:
jojo
27 september 2010 om 17:53
Heb je de code “pleaseforgiveme” al ingevuld? Dan krijg je 8 uur lang alle functies van de maaidorser. Was ook erg handig. Moet je natuurlijk niet nu doen, dan heb je er niet zoveel aan, maar morgen als je een uurtje of 8 de tijd hebt om te spelen…
savoye
27 september 2010 om 18:00
waar moet ik die code neerzetten dan?
jojo
27 september 2010 om 18:02
@oessie wrote:
waar moet ik die code neerzetten dan?
Op nieuws (linksboven als je ingelogd bent) klikken, dan kom je op de voorpagina en zie je een streepjescode.
heb mijn eerste broedplaats :dance:
savoye
11 oktober 2010 om 07:56
goed sophie!!
ik had gister mijn eerste angora… ik vind het eigenlijk steeds leuker worden farmerama :oops:
goed zeg…ik had geen zin om nog langer te wachten hihi voor een andere broedplaats…dus deed ik het kippenhok maar!!
maar gelukkig krijg je de onderdelen ook met het oogsten enzo anders duurt het wel heel lang…
ja ik vind het ook wel leuk doe jij mee met het oogstfeest? ik heb al best veel bij mekaar ben geloof ik bij de vijfde ofzo
savoye
11 oktober 2010 om 08:24
ja daar doe ik ook aan mee… ben ook met de 5e bezig…
savoye
11 oktober 2010 om 08:24
ben trouwens bijna een level hoger… dan heb je weer wat puntjes
oh yeahh ik was vanmorgen al omhoog geleveld :mrgreen:
en kon nu een sinaasappelboom planten :dance:
meteen maar twee gekocht
heb jij je siertuin ook uitgebreid of niet? ik vind dat maar duur en vindt dat niet zo heel leuk heb er nu mijn bekers staan enzo…
savoye
11 oktober 2010 om 08:39
nee heb er indedaad al die rare dingen ingezet. ga hem niet uitbreiden…
ga nu vandaag eerst mijn koeienguest afronden
oh ja die quests doe jij dan steeds afbreken enzo?
ik ben daar niet zo veel mee bezig heb de restaurantquests wel al af
savoye
11 oktober 2010 om 08:47
ja ik breek dan alles af, maar daar is wel een tactiek voor he zodat je je hokken wel houdt
savoye
11 oktober 2010 om 08:52
je hebt vast wel een XXL hok (bv kippen?) die breek je af en dan hou je dat hok en je XXL upgrade … als je die xxl weer op een ander hok zet, kun je dieook weer afbreken… en zo hou je dan je hokken allemaal
huh hahahaha klinkt ingewikkeld zal het eens proberen later
jojo
11 oktober 2010 om 09:45
Ik ben ook met het oogstfeest bezig. Ik doe hem t/m de kastanjeboom want het is wel heeeeeel veel sparen zeg!
Oessie, hij wordt steeds leuker he? Hihi. Ik ben zelfs een tweede begonnen :oops: Met de eerste ben ik bij level 47, bij de tweede bij 13.
Ik heb een broedplaats en een angorahok. Inmiddels heb ik genoeg voor weer een an deze twee of de rodeoranch maar ik spaar door voor de scheerstal.
pff ja je moet wel veel inleveren nou ja vind het wel grappig
kastanjeboom krijg je zeker alleen bij die oogstfeesten
leuk hoor die hokken ze duren alleen wel lang zeg