farmerama.nl

Kan dus blijkbaar ook niet:

Ik krijg volgende melding:

Zo snel kom je niet van je buurman af. Je hebt hem pas onlangs toegevoegd; nu zul je 2 dagen moeten wachten voordat hem weer kunt verwijderen.

Als ik het goed begrijp kan ik dus pas over 2 dagen iemand verwijderen en iemand anders toevoegen.

Oessie,

Ik heb je een bericht gestuurd via Farmerama. Zou je mij een berichtje terug willen sturen. Dan kijk ik even of de vriendenlijst wel uitgebreid kan worden.

oke zal ik even doen

Jaaaaa, het is gelukt. Heb je berichtje ontvangen en je toegevoegd aan mijn vriendenlijst.

Heb je ook maar gelijk een gereedschapskist gestuurd.

Vrienden worden kan dus alleen maar als je iemand een berichtje stuurt.

maar dan sta je niet ernaast bij je vrienden toch :think:

@MamavanThijs wrote:

@Fleur wrote:
Gewoon jammer dat ik al allemaal “vreemde” vrienden heb, hihi.

Je kan die “vreemde” vrienden gewoon verwijderen en dan nieuwe vrienden uitnodigen.

Je hoeft alleen maar op het prullenbakje te klikken.

Nee, want dan ben ik hele delen van mijn woelige weide kwijt! Bovendien duurt het 7 dagen voordat ze daadwerkelijk weg zijn en je een nieuwe vriend kunt toevoegen.

Je kunt vrienden overigens gewoon via de “doorzichtige ezeltjes” uitnodigen. Als je iemands gebruikersnaam kent of op het forum iemand ziet die vrienden zoekt dan typ je zijn/haar naam gewoon in bij 1 van die ezeltjes en dan nodig je hem/haar uit vrienden te worden.

Oessie,

Nee, dan sta je niet vermeld bij je buren. Je moet echt vrienden onderscheiden van buren.

Fleur,

Ik las het net ja, dat je dan weer een deel van je woelige weide kwijt bent, maar als je het echt vervelend vind dat je "vreemde"buren hebt, is het wel een optie.

Mijn ezeltjes zijn al vol, dus ik kan geen nieuwe buren meer accepteren, maar ik kan je nog wel aan mijn vriendenlijst toevoegen door je een berichtje te sturen.

Oessie heb ik toegevoegd aan mijn vrienden en ik kan haar gewoon cadeaus sturen, net als bij mijn buren, alleen staat ze daar niet tussen.

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Land is weer gevuld, morgen weer een nieuwe dag.

Hey! Oessie ik heb je weer een gereedsschapskist gestuurd! Kun je wel gebruiken, dacht ik zo. Bij mij zijn die kisten ook meer dan welkom! Ik heb nu een broedplaats :dance:

Dus gereedschapskisten zijn een gewild cadeau begrijp ik?

Stuur ik dat voortaan naar mijn 3 buurtjes :lol:

dank je elka… zal jou voortaan ook gereedsschapskisten sturen…

hoe kan ik die vriendenlijst zien. en hoe kom ik bij mijn berichtenbox?

en elka waar koopik hamers?

@Marieke_5000 wrote:

Heel dom maar ik heb er dus ook een account aangemaakt :wall: :wall: :wall:

Enfin, server 1, Pinkelotje ben ik :mrgreen:

Ik heb je even een berichtje gestuurd zodat ik je ook in mijn vriendenlijst kan zetten. Moet je wel even een bericht terug sturen. :wink:

@oessie wrote:

dank je elka… zal jou voortaan ook gereedsschapskisten sturen…

hoe kan ik die vriendenlijst zien. en hoe kom ik bij mijn berichtenbox?

In de stad op het postkantoor kun je rechts vriendenlijst aanklikken

En hamers krijg je met het oogsten van gewassen en het leegmaken van hokken (maar pas vanaf een bepaald level, ik weet niet meer welke) of in een gereedschapskist die je cadeau krijgt.

Oessie, daarom wil ik zo graag gereedschapskisten, want wat je via de oogsten krijgt is zo weinig en om het nu met tulpguldens te kopen gaat me te ver.

Dat vind ik wel jammer, hoor, dat je die tulpguldens alleen maar met echt geld kunt kopen en niet met boerenduiten.

Mammavanthijs ik kan nog buren gebruiken, hoor, dus als je nog wat “onbekende” buren wilt inruilen hou ik me aanbevolen.

Groetjes!

Meiden,

Ik heb jullie allemaal een berichtje gestuurd, zodat we vrienden kunnen worden.

Sturen jullie mij een berichtje terug?

Ik ben trouwens bezig met de suikerspinnen quest. Die is wel leuk. De rest van de quest kan ik pas spelen als ik een dag thuis ben, maar omdat ik veel werk kom ik daar gewoon niet aan toe. Je kan best leuke prijzen winnen.

Groetjes,

Linda

hoe krijg ik die boedha weer uit mijn tuin?

@oessie wrote:

hoe krijg ik die boedha weer uit mijn tuin?

Ja, die fout maakte ik in het begin ook, maar al die prijzen nemen alleen maar ruimte in beslag. Linksonder zit een knopje met een hamer en een zaag. die klik je aan, dan ga je op de boehdda staan en klikt die aan. Dan vraagt hij of je hem wil verwijderen. Sommige dingen ben je voorgoed kwijt, anderen gaan terug naar je inventaris. Op het forum kun je terugvinden wat blijft en wat er verdwijnt.

ja ik dacht ik krijg er wat voor of zo…maar helaas…

ben nu een guest aan het doen.,. ik hoop dat het me lukt wantzit op mijn werk…

en die guest van 24 kip… hoeveel hokken moet ik dan wel niet plaatsten… heb er nu 3 (waarvan 1 xl hok) …

@oessie wrote:

ja ik dacht ik krijg er wat voor of zo…maar helaas…

ben nu een guest aan het doen.,. ik hoop dat het me lukt wantzit op mijn werk…

en die guest van 24 kip… hoeveel hokken moet ik dan wel niet plaatsten… heb er nu 3 (waarvan 1 xl hok) …

Eh, 12! Of minder maar dan moet je ze supervoer geven. En aangezien dat duur is (je moet supervoer met tulpguldens kopen) doe ik dat niet. Ik breek ze daarna (als ik ook de kinderboerderijquest gedaan heb, die kun je dus het makkelijkst samen doen, Noach en kinderboerderij, de hokken staan er dan toch). Het kost veel geld in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt (xxl hok) maar ach, wat moet je anders met al je geld? Dat maakt het spel ook wel leuk, beetje “spelen”.

Gaan je kippen op een gegeven moment ook eieren leggen? :think: