jazeker…die spaar ik voor mijn eierhok of zo… ook al ben ik in level 16 snap nog niet alles van dat spel
@poeizie wrote:
ow wacht eens bij mij rechts staat >> en als ik daar op druk dan krijg ik wel lege dingetjes wat lijkt op schaduwen van een ezel
is dat het?
Jep!
Gewoon jammer dat ik al allemaal “vreemde” vrienden heb, hihi.
Enne, gereedschapskisten zijn heel fijn om te krijgen. Het sparen voor bijzondere hokken duurt namelijk erg lang! Kleine kruidenstruikjes zijn ook fijn om cadeau te krijgen. Die leveren ieder uur 10 boerenduiten op! (wel oogsten uiteraard!) Overigens kan ik jullie wel gewoon cadeautjes sturen en jullie mij. Als je elkaar eenmaal een berichtje gestuurd hebt kom je bij het postkantoor in de vriendenlijst te staan.
Oessie, hoe heet jij? Dan stuur ik jullie allebei even een berichtje. Helaas heb ik mijn dagelijkse 5 cadeaus al vergeven maar dan stuur ik jullie morgen een kruidenstruikje, okee?
Willen jullie ook mijn buurtjes worden??? Ik ben weer Touwtie
heb je ook uitgenodigd touwtie…
ennuh k ben oessie in het spel :mrgreen:
Oh, en mochten jullie me ooit nodig hebben, ik ben wederom Fleurtje1975
Op deze site staat ook het e.e.a. (maar laaaaang niet zo uitgebreid als op Farmpedia) http://www.farmeramafansite.com/inleiding.htm
Je kunt ook wel heel erg veel terugvinden op het forum onder het kopje FAQ en dan het bovenste topic (vraag en antwoord).
Haha, door al dat getyp hier ben ik ineens een tiener geworden. Toch knap om al 5 1/2 jaar hier rond te hangen en pas op 3000 berichten te zitten…
hahaahaha ouwe kletskont :mrgreen:
ik heb er niet veel meer dan jij hoor :shifty:
uh als je en kado krijgt waar kan je die dan terug vinden?
Heel dom maar ik heb er dus ook een account aangemaakt :wall: :wall: :wall:
Enfin, server 1, Pinkelotje ben ik :mrgreen:
@poeizie wrote:
uh als je en kado krijgt waar kan je die dan terug vinden?
Gereedschapskisten open je meteen, dat staat groot in beeld. Andere dingen als struiken of kleine dieren vind je links als je de bloem aanklikt en dan de bloem, hoed en munt.
Joepie ik heb 3 buurtjes :dance:
ik ook…
en hoe kan ik die woelige weide onkruid vrijmaken dan?
@oessie wrote:
ik ook…
en hoe kan ik die woelige weide onkruid vrijmaken dan?
Hoe meer buren je hebt, des te minder wordt het onkruid.
Zodra je twaalf buren hebt, is je woelige weide helemaal onkruid vrij.
Ik heb al twaalf buren, maar als je ook gewoon vrienden kan worden… ik ben Mamavanthijs.
Ik blijf het een geweldig spel vinden.
En die cadeautjes vind je linksonder bij het icoontje van een bloem.
@Fleur wrote:
Gewoon jammer dat ik al allemaal “vreemde” vrienden heb, hihi.
Je kan die “vreemde” vrienden gewoon verwijderen en dan nieuwe vrienden uitnodigen.
Je hoeft alleen maar op het prullenbakje te klikken.
kan ik jou dan wel bij mijn buurtjes toevoegen?
kanniet meer zegt die
Ik verwijder wel gewoon even iemand. Nodig jij me dan even opnieuw uit?