farmerama.nl

oh ik dacht dat je meer kippen ging produceren

dus dan moet je 24 hokken hebben om de tweede quest te voltooien?

ja denk het wel! Ik dacht eerst ook dat er meer kippen kwamen … maar helaas!

oh ik heb nu ontdekt dat ik dat xl hok op de plek van het oude kippenhok moet plaatsen haha wist ik niet

Ik speel My Free Farm (op beide servers 1 account, dus 2 accounts), Molehill Empire en sinds gisteren ook deze :oops: ik vind deze echt superleuk! Mooi uitgewerkt ook… duurt wel lang voordat ik in level 3 ben, en ik eindelijk mijn producten kan verhandelen op de markt!

haha gezellig nog iemand erbij! Je krijgt niet heel veel geld nog voor je spul op de markt hoor! het is nog erg laag helaas…

Jenni welkom ook hier



wat ik ook een nadeel vind is dat als je te lang wacht het vol onkruid staat…

zo kan je heel vaak er niks in doen omdat het anders verpietert

maar ben al bij level 5 inmiddels…

vol onkruid?? heb ik nog nooit gehad…



hier bij level 6, nog ff en ik zit in 7!



Hebben jullie ook die vrolijke paasklokjes?

ja ik was eens vergeten om te oogsten en toen had ik alles vol met onkruid staan :shock:

ja ik zit ook bijna in level 6

zal zo nog ff wat planten met de ctrl toets gaat het al beter

Ik zit in Level 4 inmiddels. Planten met CTRL gaat idd wel een stuk beter.



Die markt vind ik alleen rampzalig… onoverzichtelijk, vervelend dat je van een bepaalde voorraad alleen alles kunt kopen, en niet een gedeelte, waardoor je sowieso zelf min of meer verplicht bent om alleen hele kleine hoeveelheden ineens te verkopen. Je raakt slecht je goederen kwijt, en het levert weinig op. Je geld groeit niet snel. Maar goed, wordt misschien verderop in het spel wel beter.



Voor de rest: prachtig spel, en heel verslavend!

Hier ook een boerin op Farmerama.



Zowel ik en mijn man hebben een eigen boerderij en wij zitten al op level 18 en 19.



Ik las iets over quests, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar mee bedoelen?



Wij hebben inmiddels toegang tot de woelige weide waarin je nog meer land en dus gewassen kan kweken.



Ik vind het een heerlijk spel.



Groetjes,



Linda

Ik ben bij level 29. Ik vind het ook een geweldig spel. Je bent er de hele dag door lekker mee bezig.



De quests kun je vinden in de stad in het gebouw met het uitroepteken. Als je slim bent doe je eerst de restaurantquest helemaal. Nu heb je nog veel akkers om veel gewassen tegelijk te verbouwen, straks krijg je steeds meer dierenhokken voor andere quests en heb je dus steeds minder plek voor je akkers. Je moet een quest overigens pas starten als iets al klaar is. Je hebt bijvoorbeeld je velden vol sla die klaar is (eerste quest). Dan ga je naar de sla quest, start hem, oogst je sla en zaait meteen weer nieuwe in. Wat je in je opslagschuur hebt telt namelijk niet mee in de quests maar wél wat je meteen oogst na het starten van de quest.

ik ben in level 16… en heb nu inderdaad de guests ontdekt… ben bij nummer 8 van restaurant geloof ik…

meld ! :mrgreen:



uhhh even terug op mijn vraag over buren toevoegen

ik zie geen lege vakken onderin :think:

ow wacht eens bij mij rechts staat >> en als ik daar op druk dan krijg ik wel lege dingetjes wat lijkt op schaduwen van een ezel

is dat het?

hoe heet jij inhet spel?

net als in MFF :mrgreen: renatetv

oke ik heb je uitgenodigd

ik heb geaccepteerd :mrgreen:

thanx voor de spijkers :mrgreen:

hahahah heb je er wat aan? :mrgreen: