ja want daar komen dan kuikens uit :mrgreen:
nouja kuikens je krijgt dan 1 kip :roll:
iemand trouwens nog plek voor een buurtje?
ik ben renatetv in het spel
Je was mijn buurtje toch al of niet? Ohhh ik weet het niet, gooi het maar op zwangerschapsdementie :mrgreen: :mrgreen:
En wanneer gaan die kippen dan eieren leggen? Vanaf welk level?
Nee, met je gereedschap wat je verzamelt kun je een broedmachine kopen die je over een kippenhok heen zet en dan krijg je elke zoveel uur een ei.
Ahaaaaaaaa een broedmachine dus, dankjewel!!! Eens even kijken wat ik daar allemaal voor nodig heb.
heel veel marieke… je moet allerlei producten krijgen… en ik moet dus nog 6 hamers en dan kan ik een broedmachine nemen…
Ik heb door gespaard omdat ik al vrij snel een schaar had en heb een angorawol hok gekocht. Nu moet ik dus opnieuw gaan sparen en ik zie nog wel of het een broedmachine of iets anders wordt.
Ojee veel dus, nou dat wordt dan flink sparen :?
Heb net een eendenvijver gekocht, langzaam komen de beestjes op mijn boerderie.
Leuk he? En het wordt steeds voller! Ik heb nu 20 geitenstallen staan voor de ark van Noachquest :think: En die breek ik op den duur ook weer af als ik met de volgende quest begin.
Nou had ik eindelijk 100 suikerriet kan ik die quest niet meer vinden :think:
ja haha ik heb die kippenguets gedaan, dus enorm veel kippenhokken… breek ze eerdaags weer af voor konijnenhokken…
@Marieke_5000 wrote:
Nou had ik eindelijk 100 suikerriet kan ik die quest niet meer vinden :think:
Die quest was er tot vandaag, dus je hebt voor niets geoogd. Af en toe op het forum kijken kan geen kwaad

Ga nu even een hapje eten.
Groetjes,
Linda
@MamavanThijs wrote:
@Marieke_5000 wrote:Nou had ik eindelijk 100 suikerriet kan ik die quest niet meer vinden :think:
Die quest was er tot vandaag, dus je hebt voor niets geoogd. Af en toe op het forum kijken kan geen kwaad
Ga nu even een hapje eten.
Groetjes,
Linda
Je kunt ze wel inleveren bij de tentoonstelling(quest). Dan zijn ze nog wat waard.
En Oessie, wel in combinatie met de kinderboerderijquest doen he? Anders blijf je hokken bouwen!
bij mi j doet die het niet :?
Bij mij ook niet
nou ben er weer mee verder gegaan hihi
ben bij level 13
ik moet 8 geiten leveren voor een guest
oes ik kan je niet meer toevoegen je hebt teveel vrienden
ja dat klopt… zal kijken of ik er 1 uit kan gooien :oops:
kan er over 2 dagen pas iemnd uit mikken…
ennuh speel je geen freefarm meer sophie