Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

ik ben ook bij de laatst fase van de bromelias

Ik moet de laatste 2 fases nog van de bromelia’s (voor 80 en 100 ep).

Hoeveel bromelia’s heb je nodig voor de laatste fase?

Voor de laatste fase heb je bromelia’s ter waarde van 35995 nodig.

Ik ben er net aangekomen dus flink planten en zaaien.

Heb de afgelopen dagen niks anders dan bromelia’s gezaaid :?

Pfff zoveel nog??? Dan weet ik niet of ik het ga halen.

Moet woensdag t/m vrijdag werken dus kan dan niet zoveel.

Sophie, als je nog tijd of zin hebt wil je dan bij mij bromelia’s oogsten en planten? Zo niet is het ook goed hoor :-* .

Ik ben op beide accounts bij de laatste fase bromelia’s. Daarna zijn de cassaves weer aan de beurt.

helaas meis heb het ook heel druk op het werk

en kom niet aan oogsten toe

Daarom doe ik het voor je sophie :mrgreen:

ja meis daar ben ik vet blij mee :mrgreen: :mrgreen:

wil je nog tijdens mijn vakantie bijhouden??

speel inmiddels ook mff en zoomumba weer :oops: :oops: :oops:

kunnen jullie erin ?

Ja hoor meis, wanneer is dat? mff kan ik niet beloven dan wordt het een beetje veel :oops:

Oes ik kan er gewoon in.

vreemd ik kan er niet in :think:

Vanwege alle serverproblemen is er een bonuscode vrijgegeven:

brasil

Je krijgt 25 wormen, 25 bromelia en 25 cassave

Linda dankjewel voor de tip, ik heb de code gelijk bij mijn eigen accounts en die van sophie ingevuld :thumbup:

mag ik me hier bij aansluiten? sinds eergistermiddag begonnen met dit spel, en ook al snap ik het nog nieet helemaal ik vind het wel erg leuk al :slight_smile:

Kijk uit hoor, weet waar je aan begint :wink: Nee hoor, welkom bij de club. Ik speel al ruim een jaar Farmerama en heb er nog altijd elke dag plezier in!

dank je marieke

zag dat de bromelia´s al klaar waren super meis :thumbup: :mrgreen: :mrgreen: nu alleen de cassaves nog

en knipoogje ook welkom hier :wink:

@knipoogje1983 wrote:

mag ik me hier bij aansluiten? sinds eergistermiddag begonnen met dit spel, en ook al snap ik het nog nieet helemaal ik vind het wel erg leuk al :slight_smile:

hihi het is ook erg leuk… vooral steeds die events… steeds weer vernieuwend…

ik heb alle fases af en heb de botanische tuin :dance:

nou, nu jan ik vooral iedereen hier lastig vallen met mijn vragen ipv alleen marieke :slight_smile:

@oessie wrote:

@knipoogje1983 wrote:

hihi het is ook erg leuk… vooral steeds die events… steeds weer vernieuwend…

ik heb alle fases af en heb de botanische tuin :dance:

Wauw, wat goed! Ik ws pas overmorgen, maar ik gebruik niet altijd water. Kan ik beter vanaf morgen maar weer wel doen. Eergisteren en gisteren ging het goed, 4 keer oogsten op een dag. Vanmorgen wat later ingelogd en dan lukt het “maar” 3 keer.

net nog maar mijn 2 tg die ik had, gebruikt voor het rad, en kreeg lekker veel bd’s :mrgreen: :mrgreen:

dus meteen een kalkoenenweide en schapenweide gekocht :slight_smile: