Wat baal ik hiervan zeg, ik heb gisteravond zo rond 11 uur rozen geplant op beide velden en het is nu al onkruid :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ja, er zijn een heleboel bugs ineens. Balen voor je zeg! Gelukkig was de enige bug die ik tot nu toe gehad heb dat mijn eierbomen geen susi meer hadden.
Hebben jullie al regenwormen ingeleverd? Ik nog niet, ik mik eerst een boel cassave en bromelia’s erin en dan pas de regenwormen. Ik zit nu op 40 EP en 12 BD per regenworm. Morgen nog 1 lading cassave en bromelia erin en dan toch maar eens de eerste 100 wormen inleveren. Anders loop ik weer ep’s mis van het Copacabana strand
Overigens heb ik ook 101 sterretjes die ik niet wil uitgeven. Ik wil geen perzikboom (heb ik er al 6 van), ik wil geen sneeuwkonijn want daar krijg je alleen maar geld op de markt voor en ik heb al bijna een miljoen bd, ik wil geen vakantiemodus (ik geef mijn boerderijtjes altijd uit handen in vakanties aan vrienden), ik wil geen starterspakket konijnen of schapen (ik fok niet) dus die 2 erna hoef ik ook niet (fokdieren na 5 uur klaar ipv 6 uur en ander soort fokdieren die uit je “fok” kunnen komen). Ik hoop dus dat er snel een uitbreiding in de boom komt!
Ik vind dat ook zo jammer. “Vroeger” waren ook de laatste fases van events vaak prima te halen maar de laatste paar keer kan ik zelfs met mijn level 77 en tig keer per dag inloggen/dingen oogsten de laatste fases niet halen. Aan de andere kant, waar moet ik alles laten? Als ik over 20 minuten mijn Copacabana ga scoren gaat er toch echt weer wat weg op mijn siertuin (nog even in verdiepen wat het minste ep’s oplevert per dag…)
Ik bewaar alle regenwormen totdat ik het totale aantal EP’, s voor krijg en dus alle bromelia’s heb ingeleverd. Dat zal dus wel de laatste dag worden :think: