Ellen je gaat lekker :mrgreen:
sophie heel graag gedaan meis :-*
Oes je gaat echt heel hard.
Ik denk dat ik morgenochtend de bromelia’s af kan sluiten en bij de regenwormen heb ik 3 fases compleet.
Bibbertje-account schiet ook op.
wat kan ik eigenlijk met die sterren doen? heb nu 12 zilveren sterren, hebben die ook nog een doel?
Op de open plek staat een boom, daar kun je je sterren inleveren voor diverse dingen.
ah oke
en daar kan je naartoe vanaf een bepaald level?? en wat is raadzaam om mijn sterren na verloop van tijd voor in te wisselen? :mrgreen:
Kun je nog niet op de open plek?
Geen idee vanaf welk level dat is eigenlijk :think:
Je kunt in eerste instantie een keuze maken tussen een paar dingen wat je met de sterren kunt kopen. Ik zou zeggen, spaar gewoon even door.
Op mijn -siepie- account (level 36 in 3 weken :shock: ) heb ik 1 deel veld vrij gekocht voor mijn hokken (leveren op je bomenveld namelijk meer ep’s op) en nu spaar ik in 1 ruk door voor Bahamarama (200 sterretjes). Het is wel een fikse investering en de andere runes lonken ook wel, maar je hebt bij zo ontzettend veel questen gewassen/dieren/boomvruchten van Bahamarama nodig dat je daar ook wel weer je sterretjes van bij elkaar gespaard krijgt.
Overigens knipoogje, is het wel slim om met de restaurantquest te beginnen. Die haal je vrij snel vrij makkelijk en je kunt er leuke items, bomen en hokken mee winnen! Bij bijv 200 sla kun je eerst wachten tot je gewassen klaar zijn, dan zet je de quest aan, oogst je en zet je meteen nog een keer sla erin. Zo haal je het makkelijk binnen de tijdslimiet.
Verder kijk ik elke dag op het forum bij de officiele aankondigingen en vaak ook bij algemene vragen of de FAQ. Je komt daar echt altijd veel te weten.
ben benieuwd of ik de 4e voorronde nog ga halen… :think:
Is er iemand die alsjeblieft van vanmiddag tot morgenmiddag voor mijn boerderijtjes kan zorgen en dan bedoel ik met name cassave en bromelia’s zaaien (mag water bij!)? Anders ga ik het gewoon echt niet redden en dat vind ik eeuwig zonde van de tijd die ik er tot nu toe al ingestoken heb. Rond 12 uur vanmiddag kan ik zelf nog oogsten.
Helaas kan ik niets voor je doen Fleur.
Wij vieren vandaag en morgen Thijs zijn verjaardag, dus ik ga het zelf ook niet redden, denk ik.
Ik moet van allebei nog de laatste fase en van de wormen ben ik ook nog niet zo ver.
fleur stuur je gegevens maar ik kan wel om de 4 uur voor je kijken :-*
@sophie wrote:
Super! De gegevens komen eraan! Ik geef wel een gil als ik er weer ben!
Ik heb vernomen dat je voor het oktoberfest event heel veel hop en tarwe nodig bent… (dus doe er je voordeel mee )
oktoberfest begint rond de 17e
Hmmm ik heb nog 2 dagen hulpjes dus ik ga vanavond tussendoor dan maar even flink wat tarwe opsparen.
september of oktober??
hmmmmm marieke dan krijg je het nog leuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :oops:
hoe weet je dat oes??
mijn collega kreeg een berichtje , ik zal hem even hier neerzetten
en neem aan dat de 17e oktober dat pas is
Het gerucht gaat dat het volgende event het oktoberfest is en dat die rond de 17e zou starten…hiervooor schijn je in ieder geval enorme hoeveelheden hop & tarwe nodig te hebben, zo’n 10.000 tot 15.000 dus als je schuur nog niet uitpuil…
> Kwam hierachter nav een paar nieuwe graphigs die ik gisteren vond
Dat gaat zeker leuk worden sophie :?
@sophie wrote:
Ik ben er wel weer hoor, maar ik heb nog de hele dag visite dus ik heb tot een uur of 15:00 nog geen tijd voor mijn boerderijtjes

Edit; toch maar even alles gedaan…
haha ik zag het al
ik zal straks voor je oogsten :-*
@sophie wrote:
haha ik zag het al
ik zal straks voor je oogsten :-*
Dank je! Ik ga de pc weer afsluiten, rond 13.00 zijn ze klaar, de cassaves

Ik ben er weer hoor! Dankjewel! (al had het event net 1 dag langer moeten duren, ik redt het toch net niet met de cassave :evil: )