Dan heb ik weer niet goed opgelet, ik zag de bottenstruiken niet staan :oops:
Nou bij mij staan er echt geen bottenstruiken bij :?
echt war niet? alleen op je hoofdakker staan ze he?
Oh dan moet ik daar even kijken :eh:
@Marieke_5000 wrote:
Oh dan moet ik daar even kijken :eh::mrgreen:
En daar staan ze wel, echt totaal niet eerder gezien :wall: :wall: :wall:
Nu uitfierelieren hoe het moet met die pompoenenjam, heb er net 2 gekookt.
moet je die niet opeten?
Ik heb er eentje gebruikt, had er nog 3 op voorraad, ik zal zien of hij extra ep oplevert, stond er wel bij.
@Marieke_5000 wrote:
Ik heb er eentje gebruikt, had er nog 3 op voorraad, ik zal zien of hij extra ep oplevert, stond er wel bij.
volgens mij levert hij voral extra producten wat ik van het forum begreep.
daar hebben er een hop alleen maar kwartveldjes, en gebruiken pompoenenjam en hebben alles al lang en breed af, en hebben veel glibber dingen
kwartveldjes doe ik maar niet… vind nu al zoveel werk…en om nou elke maand 15 euro uit te geven
jaaaa bij de volgende lading botten heb ik alles gehaald
ik heb die kwartveldjes ook alleen maar voor dit event nu icm die pompoenjam levert het veel extra op
en ik denk dat ik hierna ook stop met de knechtjes
even een maandje zonder zien hoe het gaat :roll:
volgens mij kunnen we dan vleermuizen fokken ofzo als je alles hebt gehaald fleur jij had ook alles toch??
hmm dat moet ik nog maar even lezen
@sophie wrote:
jaaaa bij de volgende lading botten heb ik alles gehaald
ik heb die kwartveldjes ook alleen maar voor dit event nu icm die pompoenjam levert het veel extra op
en ik denk dat ik hierna ook stop met de knechtjes
even een maandje zonder zien hoe het gaat :roll:
volgens mij kunnen we dan vleermuizen fokken ofzo als je alles hebt gehaald fleur jij had ook alles toch??
hmm dat moet ik nog maar even lezen
Ik heb al 3 albino vleermuizen :mrgreen:
Kwartveldjes icm de pompoenjam heb ik ook maar tot morgen hoor! Daarna alles weer gewoon. Op Fleurtje spaar ik maar meteen flink wat griezelgewassen door nu ik klaar ben, heb ik die ook maar vast op voorraad. Op Siepie nog iets van 85 glibberdingen. Vannacht ook nog iets langs erin, dan heb ik er morgen wel genoeg.
ja ik doe nu ook die bottenstruiken… ga ze helaas niet halen, maar dan heb ik wat op voorraad
oh ja dat is goed idee
gewoon bottenstruiken doorplanten
dan heb ik die alvast maar!!!
ah schattig bambino vleermuizen!!
wat heb je er allemaal voor nodig dan??
Alle kamers in het spookkasteel vrijgespeeld. Dan zet je een fokhok neer waar je je vleermuizen in kunt fokken (als je vleermuizen hebt…). Dus gewoon met 2 supervoer en evt parfum. Ik heb trouwens ook vandaag een vleermuisbroedplaats gekocht! Daar krijg je iets uit waar ik de naam even niet van weet. Ik zit op de ipad en daar kun je niet op Farmerama’en
oh wist niet eens dat dat kon
heb er ook meteen 1 gekocht
:mrgreen: :mrgreen:
ja ik heb er ook 1 gekocht… :dance:
heeft er nog iemand buurtje nodig? ben er 1 kwijt :?
@oessie wrote:
heeft er nog iemand buurtje nodig? ben er 1 kwijt :?
Ik heb er eentje BIJNA in het rood op Siepie. Zal ik die eruit knikkeren?
ja is prima… :thumbup: