Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

Ga ik nu doen!

Ik heb ook zo’n vleermuisgeval bij de stallen gekocht.

Ik heb helaas maar 2 opdrachten gehaald, de andere 2 ga ik never nooit niet redden meer.

Help, ik kan Farmerama niet op! Ik heb 's ochtends nooit de pc aan als de gastkinderen er zijn, maar om het eind van het event te halen heb ik hem voor 1 keer toch aan. En nu lukt het niet :frowning:

ik kom erook niet in :?

Ook het forum van Farmerama doet het niet.

Ik kon er vanmorgen ook even niet op. Poosje later gelukkig wel weer.

Jullie ook?

Ik heb 2 opdrachten afgekregen, meer lukte echt niet. Te weinig tijd gehad. Heb ook een vleermuisstal gehaald, heb alleen geen vleermuizen en op de markt zijn ze haast niet te krijgen :roll: . Als er weer eens halloween is maar hard sparen voor vleermuizen, kan ik m’n stal tenminste gebruiken :slight_smile: .

ik heb ook 2 opdrachten gehaald…

vleermuisstal heb ik met mysterieuze stallen toen een keer gehaald…

Beste boerinnetjes en boertjes,

Tijdens de eerste week van November, de Internationale Kat week, eren Amerikaanse kattenliefhebbers hun katten en verwennen ze met speciaal bereide gerechten.

Omdat ook wij bij Farmerama grote kattenvrienden zijn en dol zijn op deze spinnende, zachte dieren, vieren we de internationale Katweek van 3 november tot 10 november 2011 met een speciale, tijdelijke quest.

Ter voorbereiding van het grote concert van “Cat Steven” heeft de kattengemeenschap je hulp nodig:

Lekker eten, een paar fans en een stevig podium zijn enkele voorwaarden voor een klasse concert !

Op alle velden vind je bollen wol met het oogsten - omdat katten hier hééééél erg graag mee spelen!

De bollen wol kun je ook cadeau krijgen van je buren of je kunt ze kopen bij de groothandel.

Aan het einde van het event zullen de overgebleven bollen wol worden omgezet naar 30 EP + 30 BD per stuk.

Een fijne Katweek voor jou en je huisdieren!

Jullie Farmeramateam.

F.A.Q.

Praatgroep Internationale kattenweek

Verzamelthread Technische problemen

Verzamelthread Algemene vragen

Ik kreeg geen melding meer, dus ga even bijlezen. Kijken of ik wat gemist heb.

En zo rollen we van het ene event in het andere! Leuk (alleen, waar moet ik al die leuke nieuwe items laten? De oude zijn vaak ook nog zo leuk!)

Ik heb ze op beide accounts af gekregen. Op Siepie op het nippertje, maar een paar glibberdingen over!

Ooit baalde ik van 4 vleermuisstallen bij de mysterieuze stallen. Nu draaien ze alle vier volop :mrgreen:

ja echt leuk en morgen komen er ms ook 2 nieuwe quests voor de vleermuisfokkerij :dance: :dance:

maar eerst bolletjes wol sparen :mrgreen:

ze mogen van mij trouwens wel nieuwe items aan de boom gaan hangen!! voor die sterretjes want de leuksten heb ik nou al wel binnen!!!

ja ik heb ook een sterretjes overschot… heb er 166 op voorraad en hele boom al vrijgespeeld

je mag er wel aan mij geven :smiley: haha

ik heb er pas 114 en ben nu aan het sparen voor bahamerama, maar dat duurt nog wel een tijd vrees ik…

iemand een idee wat er met de overige glibberdingen gebeurd? ik heb er nog 107 :think:

@knipoogje1983 wrote:

iemand een idee wat er met de overige glibberdingen gebeurd? ik heb er nog 107 :think:

Daar krijg je 30 EP en 30 BD per stuk voor.

Ik heb alles vrijgespeeld in de boom, behalve de perzikboom (heb ik er al 6 van!), de vakantiemodus (écht zonde van mijn sterretjes, ik los het altijd op met jullie of mijn real life vrienden) en het starterspakket schapenteelt. Ik heb nog 141 sterretjes over nu.

Ik hou trouwens mijn velden lekker nog even klein voor de bolletjes wol. Ik heb toch alle knechten, hihi!

krijg je met kleine akkers dan meer bolletjes wol?

Met grote akkers kun je maximaal 44 (? ik weet niet hoeveel akkers je kunt plaatsen op je hoofdveld?) dingen krijgen, met kleine veldjes maximaal 200 (al zou dat wel héél extreem zijn!). Maar ik heb geregeld met lange gewassen meer dan 65 glibberdingen gekregen 's ochtends! Dat lukt je niet met 44 velden :wink:

hmmm toch maar eens kijken of ik dat ook maar moet doen dan…

alhoewel ik dat geklik weer minder zie zitten :think:

@oessie wrote:

hmmm toch maar eens kijken of ik dat ook maar moet doen dan…

alhoewel ik dat geklik weer minder zie zitten :think:

Dat bedoel ik. Nu ik alle knechten heb is het een makkie!

ja inderdaad dan is het wel te doen… maar heb al 2x knechten gehad, en vind het beetje dure bedoeling worden dan… :oops:

@oessie wrote:

ja inderdaad dan is het wel te doen… maar heb al 2x knechten gehad, en vind het beetje dure bedoeling worden dan… :oops:

ik doe bij zo’n quest vaak met een smsje opwaarderen en alleen de oogstmachine activeren… vind het zaaien zo gebeurt, en de dierenhulp niet nodig, maar het oogsten altijd zo’n pokkewerk. hierdoor kost het niet zoveel, want meestal kom je met 1 smsje de periode van de quest wel door